Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 522580 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Latimea minima si cea maxima sunt repartizate cam in parti egale, deci fara sa gresim putem spune ca peronul spre Grivitei are o latime medie de (aproape ) 5 m. Fara sa punem la socoteala si rezerva de peron rezultata din legaturile intre peroanele ale lui M 1 si ale lui M 4.
Intre linia lui M 4 spre Grivitei si linia lui M 1 spre Crângaşi sunt 21 placi de gresie * 40 cm / gresie + 2,6 m ( 6 pasi ) asta inseamna un total de 11 m.
Latimea minima si cea maxima sunt repartizate cam in parti egale, deci fara sa gresim putem spune ca peronul spre Grivitei are o latime medie de (aproape ) 5 m. Fara sa punem la socoteala si rezerva de peron rezultata din legaturile intre peroanele ale lui M 1 si ale lui M 4.
Intre linia lui M 4 spre Grivitei si linia lui M 1 spre Crângaşi sunt 21 placi de gresie * 40 cm / gresie + 2,6 m ( 6 pasi ) asta inseamna un total de 11 m.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
@Tibi
Bun...si atunci ajungem din nou la aceeasi si aceeasi intrebare...de ce sunt peroanele supra agglomerate?...
Pentru ca sunt 'prea inguste'?
Ori pentru ca sunt trenurile prea rare???
Hai, te las pe tine sa raspunzi primul!!!
P.S.
Si pentru ca tot am adus Londra in fata, sunt multi care ne reproseaza ca statiile noastre sunt 'megalomanice' si supradimensionate, ca vezi doamne metroul din Londra, mama tuturor metrourilor lumii, stie sa transporte in conditii civilizate cu mult mai multi calatori ca noi pe o infrastructura infinit mai modesta, atat ca rolling stock cat si ca latimi de peroane...ori de corespondente!
...nu mai vorbesc de 'mind the gap'!!!
Oare care ar fi 'misterul'???
@Tibi
Bun...si atunci ajungem din nou la aceeasi si aceeasi intrebare...de ce sunt peroanele supra agglomerate?...
Pentru ca sunt 'prea inguste'?
Ori pentru ca sunt trenurile prea rare???
Hai, te las pe tine sa raspunzi primul!!!
P.S.
Si pentru ca tot am adus Londra in fata, sunt multi care ne reproseaza ca statiile noastre sunt 'megalomanice' si supradimensionate, ca vezi doamne metroul din Londra, mama tuturor metrourilor lumii, stie sa transporte in conditii civilizate cu mult mai multi calatori ca noi pe o infrastructura infinit mai modesta, atat ca rolling stock cat si ca latimi de peroane...ori de corespondente!
...nu mai vorbesc de 'mind the gap'!!!
Oare care ar fi 'misterul'???
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
punmeister
Problema e ca la ora actuala pe M4 n-ai cum sa bagi mai mult de 4 trenuri pe traseu, asta din cauza ca la Bazilescu nu avem un capat propriu-zis unde poate sa reburseze trenul sau sa schimbe firul.
Odata ce se termina cu lucrarile la racordul Bazilescu-Straulesti o sa rezolve si problema asta.
Problema e ca la ora actuala pe M4 n-ai cum sa bagi mai mult de 4 trenuri pe traseu, asta din cauza ca la Bazilescu nu avem un capat propriu-zis unde poate sa reburseze trenul sau sa schimbe firul.
Odata ce se termina cu lucrarile la racordul Bazilescu-Straulesti o sa rezolve si problema asta.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Stim amandoi raspunsul, care nu are nimic de-a face cu latimea peronului, ci doar cu frecventa trenurilor... In functie de gradul de solicitare al statiei. Asta este insa un "dead end".. (deocamdata)
DAAAAAR !
Off-topic total, dar nu pot rezista...
Destu'... Unitatea de masura funamentala
Nu-mi aminti...
"De 'fo trei deste...' ...."
(Am lucrat in fabrica, stiu ce spun... )
Si sigur ai uitat despre unitatea de masurare a prostiei: TIANUL !
Dar pentru ca este o unitate de masura mult prea mare pentru "aplicatiile uzuale" (cum este Farad-ul...) se folosesc submultiplii:
-picoTieni
- nanoTieni
- microTieni
(... and finally, "at last but nost the least")
-MiliTieni !!!!
subway guru wrote:
de ce sunt peroanele supra agglomerate?...
Pentru ca sunt 'prea inguste'?
Ori pentru ca sunt trenurile prea rare???
Stim amandoi raspunsul, care nu are nimic de-a face cu latimea peronului, ci doar cu frecventa trenurilor... In functie de gradul de solicitare al statiei. Asta este insa un "dead end".. (deocamdata)
DAAAAAR !
Off-topic total, dar nu pot rezista...
subway guru wrote:
noi astia de la 'old boys' mai stim si cu pasul, cu cotul, cu palma ori cu deshtu'...si nu gresim fundamental!
Destu'... Unitatea de masura funamentala
Nu-mi aminti...
"De 'fo trei deste...' ...."
(Am lucrat in fabrica, stiu ce spun... )
Si sigur ai uitat despre unitatea de masurare a prostiei: TIANUL !
Dar pentru ca este o unitate de masura mult prea mare pentru "aplicatiile uzuale" (cum este Farad-ul...) se folosesc submultiplii:
-picoTieni
- nanoTieni
- microTieni
(... and finally, "at last but nost the least")
-MiliTieni !!!!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Aia cu mili e stiuta, pe ordinea zilei era aialalta cu Megadesthtu'!
Corect!...mult a fost...putin a ramas!
@andrei11
De fapt treaba cu latimea peronului e doar o consecinta a suprafetei necesare pentru evacuarea persoanelor, latimea de 3,5m e latimea medie necesara a unui peron lateral x 120m lungimea peronului, e latimea medie rezultata din acest minim calcul...si sper ca am lamurit impreuna si acest aspect!
Poate ai sa razi, dar si la statia de pe hobanatul de la Basarab ai sa regasesti aceeasi latime de peron lateral de 3,5m, desi un tramvai actual nu are aceeasi incarcare de persoane ca un metrou, dar proiectantii nu s-au putut abtine sa nu respecte aceleasi precepte!!!
@andrei11
Like, like, like pentru raspunsul prompt cu 'masuratorile' cu pasul!
Dar iar ne-ar putea 'suspiciona' careva ca a fost un scenariu 'aranjat in spatele usilor inchise'...desi nici vorba!!!
Aia cu mili e stiuta, pe ordinea zilei era aialalta cu Megadesthtu'!
punmeister wrote:
Problema e ca la ora actuala pe M4 n-ai cum sa bagi mai mult de 4 trenuri pe traseu, asta din cauza ca la Bazilescu nu avem un capat propriu-zis unde poate sa reburseze trenul sau sa schimbe firul.
Odata ce se termina cu lucrarile la racordul Bazilescu-Straulesti o sa rezolve si problema asta.
Corect!...mult a fost...putin a ramas!
@andrei11
De fapt treaba cu latimea peronului e doar o consecinta a suprafetei necesare pentru evacuarea persoanelor, latimea de 3,5m e latimea medie necesara a unui peron lateral x 120m lungimea peronului, e latimea medie rezultata din acest minim calcul...si sper ca am lamurit impreuna si acest aspect!
Poate ai sa razi, dar si la statia de pe hobanatul de la Basarab ai sa regasesti aceeasi latime de peron lateral de 3,5m, desi un tramvai actual nu are aceeasi incarcare de persoane ca un metrou, dar proiectantii nu s-au putut abtine sa nu respecte aceleasi precepte!!!
@andrei11
Like, like, like pentru raspunsul prompt cu 'masuratorile' cu pasul!
Dar iar ne-ar putea 'suspiciona' careva ca a fost un scenariu 'aranjat in spatele usilor inchise'...desi nici vorba!!!
- Budy187
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Budy187
Care va fi soarta tramvaiului dupa ce se readuce zona la starea de odinioara ?
Care va fi soarta tramvaiului dupa ce se readuce zona la starea de odinioara ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Pe zona afectata de lucrarile de metrou Laminorului-Zarea se elimina total si se pune iarba, pe restul...e treaba PMB!
Pe zona afectata de lucrarile de metrou Laminorului-Zarea se elimina total si se pune iarba, pe restul...e treaba PMB!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Dar acolo unde s-au demolat casele acelea ce se va intâmla ? Spatiu verde sau se accepta constructia de case cu un singur nivel, eventual proiecte realizate de Metroul SA ? Ca sa fie totul in regula, de la fundatie, materiale de constructie pana la greutatea constructiei.
Dar acolo unde s-au demolat casele acelea ce se va intâmla ? Spatiu verde sau se accepta constructia de case cu un singur nivel, eventual proiecte realizate de Metroul SA ? Ca sa fie totul in regula, de la fundatie, materiale de constructie pana la greutatea constructiei.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
99% tot iarba...Eco-bio!
Metroul SA face infrastructura 'grea', nu-si pierde vremea cu 'chirpicu'...
99% tot iarba...Eco-bio!
Metroul SA face infrastructura 'grea', nu-si pierde vremea cu 'chirpicu'...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Se vede din poze ca nu se intentioneaza refacerea liniei de tramvai, deja se monteaza borduri la spatiul median.
Se vede din poze ca nu se intentioneaza refacerea liniei de tramvai, deja se monteaza borduri la spatiul median.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Si solutia asta are toate avizele necesare de la autoritatea locala, aka PMB...
Si solutia asta are toate avizele necesare de la autoritatea locala, aka PMB...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
O singura constatare - apolitica, fara judecati de valoare despre valoarea M4 sau despre mentinerea/renuntarea la traseele RATB samd...
PLOUA IN DRACI !...
O singura constatare - apolitica, fara judecati de valoare despre valoarea M4 sau despre mentinerea/renuntarea la traseele RATB samd...
PLOUA IN DRACI !...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Ploaia e buna...pentru numarat banii si croit planuri de viitor!!!
Daca tot ploua, poate revii pe OTP!
Ploaia e buna...pentru numarat banii si croit planuri de viitor!!!
Daca tot ploua, poate revii pe OTP!
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
WAYNEN
Salutare.Din cate am vazut prin poze,am vazut ca in zona statiei ,,Laminorului" nu se mai reface linia de tramvai,ci se pune direct gazon.Am o singura intrebare legata de acest subiect.Scoaterea tramvaiului din zona Laminorului ca si a troleibuzelor de pe ramura de nord din Drumul Taberei,fac parte din proiectul de realizare a extinderii mangistralei 4 cat si a construirii mangistralei 5 de metrou?
Salutare.Din cate am vazut prin poze,am vazut ca in zona statiei ,,Laminorului" nu se mai reface linia de tramvai,ci se pune direct gazon.Am o singura intrebare legata de acest subiect.Scoaterea tramvaiului din zona Laminorului ca si a troleibuzelor de pe ramura de nord din Drumul Taberei,fac parte din proiectul de realizare a extinderii mangistralei 4 cat si a construirii mangistralei 5 de metrou?
📖 Pagination options