Topic: Știri și discuții dinaintea demarării proiectului
348 posts, 97208 views
📖 Pagination options
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
Adică ministerul promovează minciuni...
Minciunile ar fi cu linia de tren, cu linia de metrou sau cu amândouă? Aici am o incertitudine.
Adică ministerul promovează minciuni...
Minciunile ar fi cu linia de tren, cu linia de metrou sau cu amândouă? Aici am o incertitudine.
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
abc_XC
Domnul Buse spune doar o poveste frumoasa. Dupa declaratia ca DNCB intre A1 si DN7 se finalizeaza la 4 benzi anul asta, eu nu mai pun baza pe afirmatiile domniei sale. Iar M6 pana nu-l vad inceput (santier) nu sunt convins ca se va face prea curand. Mai sunt necesare multe semnaturi pentru a incepe acest proiect.
Domnul Buse spune doar o poveste frumoasa. Dupa declaratia ca DNCB intre A1 si DN7 se finalizeaza la 4 benzi anul asta, eu nu mai pun baza pe afirmatiile domniei sale. Iar M6 pana nu-l vad inceput (santier) nu sunt convins ca se va face prea curand. Mai sunt necesare multe semnaturi pentru a incepe acest proiect.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
andrei11
Cu siguranta mai tâmpiţi ca noi cred ca nu gasesti. M 6 ( Otopeni ) si CFR Otopeni se canibalizeaza reciproc. Sau una sau alta.
Cu siguranta mai tâmpiţi ca noi cred ca nu gasesti. M 6 ( Otopeni ) si CFR Otopeni se canibalizeaza reciproc. Sau una sau alta.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Hai sa punem totusi un pic de ordine...
1. Cititi cu atentie declaratia ministrului...ca zice destule...dar e doar o 'declaratie'...si nu e nici prima si nici singura...
2. Fitzuica asta e o 'facatura' a unui singur personaj...care a 'nascocit' si el o margica la master...si vrea sa si-o promoveze prin 'falsitati tendentioase''...
3. Singurul 'document' real e un SF intocmit de Consis...
Mai vreti???...ca nu-mi sta in caracter ca la 'seceta' de proiecte de infrastructura de care sufera Tara Romanesca sa 'combat' vreunul...pe principiul 'practicat' de altii, daca unii sunt 'incompetenti'...macar sa moara si capra vecinului...
La stilul asta de abordare, rezultatul e extrem de previzibil...nu se va face nimic nici in POIM, nu se va absobi niciun euro, si ne vom 'minuna' a doua oara (dupa POS-T) cat de tampiti putem fi...
Hai sa punem totusi un pic de ordine...
1. Cititi cu atentie declaratia ministrului...ca zice destule...dar e doar o 'declaratie'...si nu e nici prima si nici singura...
2. Fitzuica asta e o 'facatura' a unui singur personaj...care a 'nascocit' si el o margica la master...si vrea sa si-o promoveze prin 'falsitati tendentioase''...
3. Singurul 'document' real e un SF intocmit de Consis...
Mai vreti???...ca nu-mi sta in caracter ca la 'seceta' de proiecte de infrastructura de care sufera Tara Romanesca sa 'combat' vreunul...pe principiul 'practicat' de altii, daca unii sunt 'incompetenti'...macar sa moara si capra vecinului...
La stilul asta de abordare, rezultatul e extrem de previzibil...nu se va face nimic nici in POIM, nu se va absobi niciun euro, si ne vom 'minuna' a doua oara (dupa POS-T) cat de tampiti putem fi...
- sab
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
sab
Foarte corect. Unde mai pui ca ajung in acelasi loc (GdN). Halal gandire !!!
andrei11 wrote:
Cu siguranta mai tâmpiţi ca noi cred ca nu gasesti. M 6 ( Otopeni ) si CFR Otopeni se canibalizeaza reciproc. Sau una sau alta.
Foarte corect. Unde mai pui ca ajung in acelasi loc (GdN). Halal gandire !!!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
shoppy
Lasand la oparte teoria metroului si trenului la aeroport, care este clara in toate capitalele(unde nimic nu este inutil sau canibal chiar daca si acolo metroul ajunge la gari), si oricum este offtopic, ai nostrii sunt batuti in cap, ei habar nu au cum sa promita la aeroport un metrou pe care clar nu o sa-l aiba la CE, de aici tot felul de aberatii cu tren care face traseul in 20min da nu zice nimic de pauza de 60min intre trenuri ca doar pune linie simpla, aberant.
Lasand la oparte teoria metroului si trenului la aeroport, care este clara in toate capitalele(unde nimic nu este inutil sau canibal chiar daca si acolo metroul ajunge la gari), si oricum este offtopic, ai nostrii sunt batuti in cap, ei habar nu au cum sa promita la aeroport un metrou pe care clar nu o sa-l aiba la CE, de aici tot felul de aberatii cu tren care face traseul in 20min da nu zice nimic de pauza de 60min intre trenuri ca doar pune linie simpla, aberant.
- subway guru
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
andrei11
Hmm...
Exista 3 posibilitati :
- Unii dintre ei blufeaza.
- Toti blufeaza.
- Nimeni nu blufeaza.
Hai ca sunt cel mai destept dintre toti, alta posibilitate nu exista.
Atentie , si metroul si CFR - ul sunt in curtea aceluiasi minister, asta ma deruteaza. Chiar ma deruteaza, nu e o figura de stil.
Hmm...
Exista 3 posibilitati :
- Unii dintre ei blufeaza.
- Toti blufeaza.
- Nimeni nu blufeaza.
Hai ca sunt cel mai destept dintre toti, alta posibilitate nu exista.
Atentie , si metroul si CFR - ul sunt in curtea aceluiasi minister, asta ma deruteaza. Chiar ma deruteaza, nu e o figura de stil.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
subway guru
Andrei, chiar vrei sa ma apuc sa-mi pierd vremea desfiintand fitzuica aia litera cu litera???
Eu nu doresc asa ceva, e o vorba, cine a baut macar o data apa din tender...ramane rapidist pe viata!
Are CFRul atatea bube in cap ca ajunge o maciuca la un car de oale 'ciobite iremediabil'!!!
Iar toata discutia asta stupida e tot un fel de rade harb de oala sparta...
Pana la urma mai aproape de adevar e Costescu, desi si el e la distanta destul de mare...
https://www.linkedin.com/pulse/elefanti...m-costescu
Iar daca subiectul e ce facem pentru cateva meciuri amarate de fotbal...solutia e simpla, facem ce am facut si pentru summitul NATO, cumparam ceva bidoane cu apa, insarcinam CNADNR sa le amplaseze dibaci pe DN1 pentru doua benzi dedicate, mobilizam mertzanele ratb pe curse rapide directe aeroport-carciumi centru vechi, dupa care strangem calabalacul si revenim la 'normal'...ce atata teorie de doi bani bucata...
In realitate in 'disputa' asta sunt alte 'dedesubturi' dar nimeni nu indrazneste sa puna deshtu' pe rana...
Cat priveste 'modelul bulgar', ca din pacate doar cu astia 'ne concuram', deja ne-au dat o palma peste frunte si o flegma intre ochi, din rarunchii lor de 'ceafa groasa', ca sa ne invatam minte...si sa tinem minte ca nici Sofia si nici Moscova nu cred in 'lacrimi de crocodil', cu atat mai putin celelalte capitale occidentale...doar rad 'cu lacrimi' de impotenta...noastra
Da, situ, ai sa-mi spui ca sunt 'frustrat'!, da, sunt...dar tu/voi nu sunteti???
Andrei, chiar vrei sa ma apuc sa-mi pierd vremea desfiintand fitzuica aia litera cu litera???
Eu nu doresc asa ceva, e o vorba, cine a baut macar o data apa din tender...ramane rapidist pe viata!
Are CFRul atatea bube in cap ca ajunge o maciuca la un car de oale 'ciobite iremediabil'!!!
Iar toata discutia asta stupida e tot un fel de rade harb de oala sparta...
Pana la urma mai aproape de adevar e Costescu, desi si el e la distanta destul de mare...
https://www.linkedin.com/pulse/elefanti...m-costescu
Iar daca subiectul e ce facem pentru cateva meciuri amarate de fotbal...solutia e simpla, facem ce am facut si pentru summitul NATO, cumparam ceva bidoane cu apa, insarcinam CNADNR sa le amplaseze dibaci pe DN1 pentru doua benzi dedicate, mobilizam mertzanele ratb pe curse rapide directe aeroport-carciumi centru vechi, dupa care strangem calabalacul si revenim la 'normal'...ce atata teorie de doi bani bucata...
In realitate in 'disputa' asta sunt alte 'dedesubturi' dar nimeni nu indrazneste sa puna deshtu' pe rana...
Cat priveste 'modelul bulgar', ca din pacate doar cu astia 'ne concuram', deja ne-au dat o palma peste frunte si o flegma intre ochi, din rarunchii lor de 'ceafa groasa', ca sa ne invatam minte...si sa tinem minte ca nici Sofia si nici Moscova nu cred in 'lacrimi de crocodil', cu atat mai putin celelalte capitale occidentale...doar rad 'cu lacrimi' de impotenta...noastra
Da, situ, ai sa-mi spui ca sunt 'frustrat'!, da, sunt...dar tu/voi nu sunteti???
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
subway guru
Avem asa un talent innascut de a ne scarpina cu mana stanga la urechea dreapta cand nu ne mananca si nu ne pisca nimic in qur, ce nu va povestesc...
Iar bidoanele alea si instalarea lor musai sa le plateasca federatia puscariabililor din fotbal!!!
Avem asa un talent innascut de a ne scarpina cu mana stanga la urechea dreapta cand nu ne mananca si nu ne pisca nimic in qur, ce nu va povestesc...
Iar bidoanele alea si instalarea lor musai sa le plateasca federatia puscariabililor din fotbal!!!
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
stefan_br
Cei de la CFR au scos multe perle pe subiectul asta, una din ele fiind redeschiderea podului de la Mogosoaia in decembrie anul acesta. Poate cu putin noroc in decembrie anul viitor...
Cei de la CFR au scos multe perle pe subiectul asta, una din ele fiind redeschiderea podului de la Mogosoaia in decembrie anul acesta. Poate cu putin noroc in decembrie anul viitor...
- George
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
George
Mie varianta lui Costescu mi se pare de super bun simt - dar nu cam asta zicea si ministrul actual? reparare cale in etapa I si apoi prelungire pana la terminal aeroport?
Mie varianta lui Costescu mi se pare de super bun simt - dar nu cam asta zicea si ministrul actual? reparare cale in etapa I si apoi prelungire pana la terminal aeroport?
- cavver
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
cavver
Domnu' guru - bulgarii au facut metrou la aeroport pentru ca aeroportul lor e in oras. La doua statii de metrou de aeroport e un ditamai cartierul muncitoresc. Echivalentul romanesc ar fi sa facem metrou pana la Baneasa , dar ce pacat ca aeroportu e oleaca mai departe. Si decat sa "ingropam" banii in metroul pana la aeroport nu ar fi mai economic si ecologic sa ii bagam in Rahova - Fundeni ? Si n-ar fi mai simplu sa-i lasam pe ceferisti sa aduca oamenii in gara de nord de unde sa se transbordeze pe metrou ?
Domnu' guru - bulgarii au facut metrou la aeroport pentru ca aeroportul lor e in oras. La doua statii de metrou de aeroport e un ditamai cartierul muncitoresc. Echivalentul romanesc ar fi sa facem metrou pana la Baneasa , dar ce pacat ca aeroportu e oleaca mai departe. Si decat sa "ingropam" banii in metroul pana la aeroport nu ar fi mai economic si ecologic sa ii bagam in Rahova - Fundeni ? Si n-ar fi mai simplu sa-i lasam pe ceferisti sa aduca oamenii in gara de nord de unde sa se transbordeze pe metrou ?
subway guru wrote:
Cat priveste 'modelul bulgar', ca din pacate doar cu astia 'ne concuram', deja ne-au dat o palma peste frunte si o flegma intre ochi, din rarunchii lor de 'ceafa groasa', ca sa ne invatam minte...si sa tinem minte ca nici Sofia si nici Moscova nu cred in 'lacrimi de crocodil', cu atat mai putin celelalte capitale occidentale...doar rad 'cu lacrimi' de impotenta...noastra
Da, situ, ai sa-mi spui ca sunt 'frustrat'!, da, sunt...dar tu/voi nu sunteti???
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
andrei11
Domnulecavver
Trenul duce oamenii de la Otopeni la GdN.
Cum trenurile functioneaza dupa un orar anapoda, sub orarul de dinainte de al doilea razboi mondial ( aprox 1938 ) omul prefera :
a) Sa-l duca autobuzul direct Otopeni - Suceava, face de 2 ori mai putin decat trenul.
b) Daca e rentabil se introduce o cursa aero Otopeni - Suceava.
c) Sa-l astepte un prieten de la Suceava cu masina.
Varianta inacceptabilă :
Varianta cea mai proasta e sa ajunga la 12,00 noaptea in GdN sa astepte trenul de Suceava care e la 6 dimineata si care mai face si 10 ore pana la destinatie ca are restrictii de viteza pe 70 de segmente.
Asa ca varianta unui tren care sa lege Otopeniul de Gara e cea mai tâmpă din toate variantele vehiculate pe aici.
_______________
PS : Tramvaie moderne pe linie separata de traficul auto, adica cu un 21 / 32 destepte se rezolva problema Rahovei / Colentinei in prima etapa. Si in etapa a II -a si in etapa a III a. Problema e sa construim ( din nou ) tramvaie, sa le separam de traficul auto si sa asiguram cadenta optima.
PS 2 :
Până acum 8 ore am fost cel mai infocat sustinator al trenului in defavoarea metroului. Nu mai sunt.
PS 3 :
N-am vorbit si nici nu m-am inteles cu guru. Daca urmariti postarile noastre pe forum de multe ori cand ne intersectam pe aici ies scântei părerile mele si ale domniei sale sunt in destule cazuri divergente.
Lamurire, off topic
1) Statia de metrou Tokyo e amplasata aiurea acolo, ar trebui sa fie foarte aproape de zona comerciala.
2) Statiile de metrou Washington si Paris nu se justifica sub nicio forma.
Mai e o problema.
Interfata pe net al CFR Calatori cu publicul e catastrofala, am nevoie rapid de un tren Bucuresti - Piatra Neamt ( Targu Neamt ), pana ce gasesc saitul respectiv, pana ce completez toate casutele acelea anapoda cu perioada de calatorie, blablabla, blablabla, deci pana ce-mi fac o mie de nervi pe tema asta mai bine iau taxiul pana la prima autogara si de acolo am masina din 45 in 45 de minute sau din jumatate in jumatate de ora. Pana ce o sa facă saitul care prezinta calatoriile cu trenul mai prietenios, cum am spus iti trebuie o jumatate de zi sa dai de el, CFR - ul o sa piarda calatori pe banda rulanta. Pe mine m-a pierdut deja. De mult timp.
Domnulecavver
Trenul duce oamenii de la Otopeni la GdN.
Cum trenurile functioneaza dupa un orar anapoda, sub orarul de dinainte de al doilea razboi mondial ( aprox 1938 ) omul prefera :
a) Sa-l duca autobuzul direct Otopeni - Suceava, face de 2 ori mai putin decat trenul.
b) Daca e rentabil se introduce o cursa aero Otopeni - Suceava.
c) Sa-l astepte un prieten de la Suceava cu masina.
Varianta inacceptabilă :
Varianta cea mai proasta e sa ajunga la 12,00 noaptea in GdN sa astepte trenul de Suceava care e la 6 dimineata si care mai face si 10 ore pana la destinatie ca are restrictii de viteza pe 70 de segmente.
Asa ca varianta unui tren care sa lege Otopeniul de Gara e cea mai tâmpă din toate variantele vehiculate pe aici.
_______________
PS : Tramvaie moderne pe linie separata de traficul auto, adica cu un 21 / 32 destepte se rezolva problema Rahovei / Colentinei in prima etapa. Si in etapa a II -a si in etapa a III a. Problema e sa construim ( din nou ) tramvaie, sa le separam de traficul auto si sa asiguram cadenta optima.
PS 2 :
Până acum 8 ore am fost cel mai infocat sustinator al trenului in defavoarea metroului. Nu mai sunt.
PS 3 :
N-am vorbit si nici nu m-am inteles cu guru. Daca urmariti postarile noastre pe forum de multe ori cand ne intersectam pe aici ies scântei părerile mele si ale domniei sale sunt in destule cazuri divergente.
Lamurire, off topic
1) Statia de metrou Tokyo e amplasata aiurea acolo, ar trebui sa fie foarte aproape de zona comerciala.
2) Statiile de metrou Washington si Paris nu se justifica sub nicio forma.
Mai e o problema.
Interfata pe net al CFR Calatori cu publicul e catastrofala, am nevoie rapid de un tren Bucuresti - Piatra Neamt ( Targu Neamt ), pana ce gasesc saitul respectiv, pana ce completez toate casutele acelea anapoda cu perioada de calatorie, blablabla, blablabla, deci pana ce-mi fac o mie de nervi pe tema asta mai bine iau taxiul pana la prima autogara si de acolo am masina din 45 in 45 de minute sau din jumatate in jumatate de ora. Pana ce o sa facă saitul care prezinta calatoriile cu trenul mai prietenios, cum am spus iti trebuie o jumatate de zi sa dai de el, CFR - ul o sa piarda calatori pe banda rulanta. Pe mine m-a pierdut deja. De mult timp.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)
•
Choose destination