MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5487 posts, 1138444 views
 
Go to page:  1  ... 172 173 174 175 176 177 178  ... 392
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse despre Metrorex punmeister

ByOnu wrote:
La BM mecanicul selecteaza pe ce parte sa se deschida usile atunci cand trenul opreste la peron. Banuiesc ca este asemanator si la CAF.

La Bombardier exista un comutator cu 3 pozitii: Stanga - Inchis - Dreapta.
Dupa ce selectezi unde se deschid usile, se apasa pe un buton, deci nu cred ca se pot deschide pe ambele parti.
La CAF e aceeasi poveste, singura diferenta e cand vrei sa deschizi usile inafara programului (gen cand esti in depou) trebuie facut override prin a apasa un buton portocaliu de langa vitezometru (FR parca scria pe el)

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex mcosmin

bercenicity wrote:
As mentiona si rebrusemntul de mare capacitate



Asta da. Cred ca toate rebrusamentele noi ar trebui proiectate asa.
Chiar daca nu se folosesc la capacitate maxima initial. Intotdeauna e bine sa supradimensionezi cand faci o investitie.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex BodoMinea

punmeister wrote:
ByOnu wrote:
La BM mecanicul selecteaza pe ce parte sa se deschida usile atunci cand trenul opreste la peron. Banuiesc ca este asemanator si la CAF.

La Bombardier exista un comutator cu 3 pozitii: Stanga - Inchis - Dreapta.
Dupa ce selectezi unde se deschid usile, se apasa pe un buton, deci nu cred ca se pot deschide pe ambele parti.
La CAF e aceeasi poveste, singura diferenta e cand vrei sa deschizi usile inafara programului (gen cand esti in depou) trebuie facut override prin a apasa un buton portocaliu de langa vitezometru (FR parca scria pe el)


Eu știu că trenul 'cunoaște' pe ce parte este peronul. Cel puțin la CAF când se deschid ușile în circulație normală, nu cu override, acestea nu se vor deschide decât dacă s-a pus comutatorul pe poziția corectă stânga/dreapta în funcție de stație (parcă mergea pus și dinainte să ajungă la peron și după o oprire cu PSM se deschideau singure).

Un exemplu de deschidere pe partea opusa peronului avem aici viewtopic.php?f=23&t=2104&p=210083&hilit=+Probe#p210083 cu UT24 în probe, dar oricum acolo mai multe chestii sunt pe override și se înregistrează parametrii tehnici :)

 


Re: Accidente / incidente oache81

Aseara la 17 la Petrache Poenaru a venit la peste 10 minute.
De dimineata la Iancului la ora 8 a venit la 8 minute.
Mi se pare penibil.
Puneti un tren Dristor Crangasi ca aveti unde sa-l opriti acolo lejer, chiar 2-3 ar putea sa faca treaba asta, n-ar strica deloc.
Sunt multi care vin cu 21 la Obor si iau metroul pana la Victoriei.
Tota asa de la Gara si Crangasi spre Victoriei iar o gramada de calatori.
Chiar nu pricep de ce nu se baga niste trenuri in plus pe traseul asta.

Iar de ventilatie, pai in Italia in orice oras te-ai urca in metrou ingheti instantaneu, mai ales daca e gol trenul.
Si e vorba de trenuri vechi de 20 de ani, mai ales la Roma.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente sab

Da, in alte tari aun descoperit  A/C-ul. La noi cica nu merita...Sauna face bine la sanatate.
Mie mi se pare aiurea sa bage o naveta pe o magistrala derivatie din alta. Sa vedem cum vor face cu M6, ca o sa aiba aceeasi problema, dar acolo nu poti sa pui trenuri la 10 min catre aeroport (ca pe M1), ca nu au ce transporta...

 


Re: Accidente / incidente mcosmin

Nu este aiurea.
Sistemul este folosit cu success in alte tari.

Deseneaza magistrala respectiva pe harta cu alta culoare, ca sa stie calatorii despre ce e vorba, si gata.
Asa vom avea M1 Pantelimon - D2.
M12 (M1-M2) Crangasi - D2.

Totul tine de semnalizarea corecta a navetei.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

# bercenicity singura mea problema la solutia ta sunt distantele.
10-19-2016 1-43-32 PM.png (10.68 KB; downloaded 1418 times)

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex punmeister

Mai exista o solutie prin Frankfurt am Main (rebursmentul e la Südbahnhof)



Foto - Helmut Amann

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex Robert24

Dezavantajul ultimei solutii este ca sunt perioade cand la manevra unui tren, restul sunt blocate.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Negativ. Sunt conflicte de trafic. Poza e fix ( aproape fix )  :D  ca si rebrusmentul de la Pipera.
Solutia prezentata de # bercenicity rezolva aceasta problema, adica nu sunt conflicte de trafic, dar se desfasoara pe distante foarte mari. Iti trebuie spatiu.

 


Re: Accidente / incidente alexxd_31

Lasati aerul conditionat. Marea problema e frecventa foarte proasta.  Nu vreau lux, pot merge foarte bine si cu Iva. E inadmisibil sa pierzi mai mult timp asteptand decat    calatoria efectiva.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente sab

@mcosmin
Nu am spus ca nu se poate in alte tari, doar ca noi avem anumite particularitati ale retelei. Una din particularitati este ca nu vorbim de o magistrala clara M1, cu traseul ei separat, ci de una care imparte traseul cu M3. Ca atare, trebuie sa se coreleze cu aceasta.
Curand va fi inaugurata M5 pana la Eroilor. Este clar ca 80% dintre calatori vor merge catre Unirii. M3 nu poate sa preia prea mult dintre calatorii M5, ca atare trebuie sa ii preia M1. Asta inseamna ca este nevoie de trenuri mai multe pe M1 intreaga, nu doar pana la Crangasi...Iar orice manevra de rebrusment la Crangasi va deranja M1 intreaga.
Ca sa faca naveta Crangasi-D2 in contextul M5 inseamna frecventa mai rara ca acum pe M1 intreaga (ceea ce dezavantajeaza la ora de varf cartiere populate precum Titan) si frecventa mai mare ca acum pe M3, ca sa preia calatorii M5.

 


Re: Accidente / incidente oache81

Daca mai bagi o naveta in plus Dristor2-Crangasi sau Petrache Poenaru, nu afecteaza cu nimic M3-ul.
Lasi un M1 complet la 6 minute cu cate o naveta inercatalata.
Asa o sa ai un interval de 3 minute intre  Dristor si Crangasi/Petrache Poenaru, si tot asa un interval de 3 minute de la Eroilor pana la 1 Decembrie.
Cred ca ar fi mai bine pana la Petrache Poenaru pentru ca la intoarcere poate prelua direct calatorii din Crangasi spre Victoriei.
9 statii (Dristor 2 - Petrache Poenaru) inseamna 30 de minute, deci sa zicem ca ar fi nevoie de 5 trenuri in plus ca sa poata asigura frecventa de 3 minute in loc de 6 minute cat e acuma (ca uneori e 8-9-10 minute se mai intampla, asta e).
Eu am prins odata o astfel de naveta acu vreo 5-6 ani, foloseau o rama IVA pentru asta.

Oricum seara sunt multe trenuri care merg doar pana la Petrache Poenaru sau doar pana la Piata Unirii, etc.
Anunta frumos mecanicu ca circula pana la statia X, se dau toti jos si gata.
In plus, sunt foarte multi care nu vor folosi M5 in loc de 41 pentru ca nu le este practic.
Coborand din 41 la Crangasi ajungi direct la Unirii fara sa mai schimbi metroul.
Cei care stau pe linia lui 41 oricum vor trebui sa ia si tramvaiul si atunci de ce sa ia metroul pe 2 magistrale in loc sa ia direct de la Crangasi?.Sau daca vor in Pipera trebuie sa schimbe metroul de 2 ori, iar nu e practic.
Magistrala 5 o sa fie buna cand o sa te duca ea direct in centru, pana atunci nu prea o sa aiba multi clienti.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente sab

Am spus ca o naveta Crangasi-D2 deranjeaza M1, nu M3. M1 care va trebui sa mearga brici ca sa preia calatorii M5 de la Eroilor, M3 neputand face fata.....

 


Go to page:  1  ... 172 173 174 175 176 177 178  ... 392
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2346 forum members have written 426548 posts in 5299 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use