Topic: Lărgirea Sos. Pipera - Tunari (FINALIZAT 2017)
123 posts, 46649 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
andrei11
Eu sunt pentru pasarele.
Mamele cu copii mici ? Glumesti, toate mamele cu copii mici nu se plimba cu caruciorul pe acolo. Cred ca nici BMW - ul nu e binevenit, toate masinile de acolo sunt cu o clasa peste BMW. Si copii sunt dusi de colo colo cu Mercedesuri si nu cu carucioarele. Chiar daca vrei sa te duci la vecina de peste drum iti iei Mercedesul.
Batranii ? Ce sa caute batranii pe strazi in Pipera ? Batranii stau in vile la aer conditionat, nu pe strazi.
Oricum au lasat si niste treceri normale de pietoni.
Si da, eu sunt pentru pasarele pentru ca sunt in tranzit spre aeroport in Pipera. Si ma grabesc totdeauna.
Eu sunt pentru pasarele.
Mamele cu copii mici ? Glumesti, toate mamele cu copii mici nu se plimba cu caruciorul pe acolo. Cred ca nici BMW - ul nu e binevenit, toate masinile de acolo sunt cu o clasa peste BMW. Si copii sunt dusi de colo colo cu Mercedesuri si nu cu carucioarele. Chiar daca vrei sa te duci la vecina de peste drum iti iei Mercedesul.
Batranii ? Ce sa caute batranii pe strazi in Pipera ? Batranii stau in vile la aer conditionat, nu pe strazi.
Oricum au lasat si niste treceri normale de pietoni.
Si da, eu sunt pentru pasarele pentru ca sunt in tranzit spre aeroport in Pipera. Si ma grabesc totdeauna.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
zapacitu
Oamenii au gandit bine: problema = aglomeratie. La asta solutia nu sunt semafoarele. Desigur, executia paraserlelor lasa de dorit. Se puteau face mai elegante, mai late si (mai important) compatibile cu persoane care nu pot urca foarte facil. In fine.
Eu sunt "intre". Adica sustin si zebrele puse acolo unde e nevoie de ele, si pasarelelele pietonale bine gandite. Strict pe subiect, a iesit un rahat. Mai bine faceau frumos o "ocolitoare" pentru intreg satul si gata.
Oamenii au gandit bine: problema = aglomeratie. La asta solutia nu sunt semafoarele. Desigur, executia paraserlelor lasa de dorit. Se puteau face mai elegante, mai late si (mai important) compatibile cu persoane care nu pot urca foarte facil. In fine.
Eu sunt "intre". Adica sustin si zebrele puse acolo unde e nevoie de ele, si pasarelelele pietonale bine gandite. Strict pe subiect, a iesit un rahat. Mai bine faceau frumos o "ocolitoare" pentru intreg satul si gata.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
andrei11
"Ocolitoarea" va fi cand se va lega A 3 de DNCB.
zapacitu wrote:
Mai bine faceau frumos o "ocolitoare" pentru intreg satul si gata.
"Ocolitoarea" va fi cand se va lega A 3 de DNCB.
- fuscobal
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
fuscobal
Traficul este destul de mare si nu prea isi au locul treceri de pietoni, nici macar in varianta cu semafoare inteligente controlate de pietoni sau senzori care noaptea sa tina verde permanent pentru masini (asta lipseste de altfel in multe locuri din Bucuresti unde stau masini la semafoare la 2-3 dimineata cand nu e nici picior de semafor). Totusi, pasarelele sunt primitive si inestetice, cum spunea si Goldmund. Cred ca 10% vor trece pe acolo, restul binemersi pe la sol ca si pana acum. Aici sunt 2 motive principale > 1) Persoane in varsta, cu handicap, mame cu copii, biciclisti care nu prea pot urca cu jucaria in carca si 2) Persoane cu varsta corespunzatoare dar indolente si puturoase pentru care orice efort suplimentar inseamna sfarsitul lumii. Eu as face pasajele subterane cu 3 tipuri de coborari (trepte, scari rulante, rampa pentru carucioare/biciclete) dar probabil astea ar fi considerate un lux absolut ca si cost in zona respectiva.
PS : Cum s-a comportat canalizarea la ultimile ploi mai serioase ? (mai ales in valea din zona Mega Image)
Traficul este destul de mare si nu prea isi au locul treceri de pietoni, nici macar in varianta cu semafoare inteligente controlate de pietoni sau senzori care noaptea sa tina verde permanent pentru masini (asta lipseste de altfel in multe locuri din Bucuresti unde stau masini la semafoare la 2-3 dimineata cand nu e nici picior de semafor). Totusi, pasarelele sunt primitive si inestetice, cum spunea si Goldmund. Cred ca 10% vor trece pe acolo, restul binemersi pe la sol ca si pana acum. Aici sunt 2 motive principale > 1) Persoane in varsta, cu handicap, mame cu copii, biciclisti care nu prea pot urca cu jucaria in carca si 2) Persoane cu varsta corespunzatoare dar indolente si puturoase pentru care orice efort suplimentar inseamna sfarsitul lumii. Eu as face pasajele subterane cu 3 tipuri de coborari (trepte, scari rulante, rampa pentru carucioare/biciclete) dar probabil astea ar fi considerate un lux absolut ca si cost in zona respectiva.
PS : Cum s-a comportat canalizarea la ultimile ploi mai serioase ? (mai ales in valea din zona Mega Image)
- BIGRED1984
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
BIGRED1984
Cat a fost ploaia tare, s-a strans apa mare pe sosea si se varsa in balta direct peste bordura.
Pe urma, s-a scurs intr-un ritm acceptabil.
Cat a fost ploaia tare, s-a strans apa mare pe sosea si se varsa in balta direct peste bordura.
Pe urma, s-a scurs intr-un ritm acceptabil.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
Goldmund
In primul rand, pentru o sosea ingusta precum Bulevardul Pipera(f. ingust pentru - doar cele patru benzi si ele f.f. inguste) si trotuare inguste ca in sat, nicaieri nu sunt proiectate pasarele peste. Daca soseaua ar fi fost destul de lata, gen Aviatorilor, iar intersectiile pe cel putin doua nivele(de obicei tunel in oras), s-ar putea construi pasarele, dar nu ca in Otopeni si aici...Exista orase germane, elvetiene si aiurea prin lumea dezvoltata unde exista pasarele pietonale peste autostrazi( http://thumbs.dreamstime.com/z/m%C3%BCn...560901.jpg ), sau intre un parc si oras( upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/64/LodzerStegStuttgart-pjt1.jpg ), dar unde ati vazut voi asa ceva ca in Pipera? Chiar nu doreste nimeni sa faca o comparatie cu ceva asemanator in lume?! Estetica ca estetica.(dar, va rog, unde sunt pietonii aia multi care tot vor sa "deranjeze" limuzinele bogatasilor pe trecerilor de pietoni? Nu e de loc logic: ori toti merg doar cu limuzina, chiar si pana vis-a-vis, deci o trecere de pietoni ar ajunge(si e si normal!)si nu ar trebui sa consumi tone de fier vechi...pe o pasarele urata, ori exista si pietoni, care de fapt nu ar trebui sa fie...si daca e unul, sa treaca peste pasarela - e buna!
Dar cel mai mult m-a intristat argumentele cu batranii care nu exista(..), pentru ca orasul e al bogatilor(..), impotriva mamelor cu ale lor carucioare(toti au masini! Acolo sunt toti atat de bogati, incat si BMW-ul e nimic....) - cine s-a plimbat printr-un cartier select din Chicago, Paris, sau Berlin va gasi aer curat, parcuri intinse, transport in comun perfect(doar atunci un cartier este "de lux"!), iar acolo oamenii chiar se plimba pe strazi. Normal, daca nu prea exista trotuare(ca in Pipera) si nu exista transport in comun(decat cateva autobuze turcesti mici!), ce ramane acelor locuitori? Masina! Voi chiar credeti ca Pandele va ramane vesnic? Ca tara va ramane vesnic inapoiata? Kiseleff a fost construita pentru vesnicie! Toti aveau calesti, masini, dar parcurile si trotuarele erau si mai sunt si astazi excelente! Si acolo, va asigur, cu o circulatie uriasa, nu va face nimeni, niciodata, pasarelele din Otopeni sau aici...
Scuze ca am revenit.
In primul rand, pentru o sosea ingusta precum Bulevardul Pipera(f. ingust pentru - doar cele patru benzi si ele f.f. inguste) si trotuare inguste ca in sat, nicaieri nu sunt proiectate pasarele peste. Daca soseaua ar fi fost destul de lata, gen Aviatorilor, iar intersectiile pe cel putin doua nivele(de obicei tunel in oras), s-ar putea construi pasarele, dar nu ca in Otopeni si aici...Exista orase germane, elvetiene si aiurea prin lumea dezvoltata unde exista pasarele pietonale peste autostrazi( http://thumbs.dreamstime.com/z/m%C3%BCn...560901.jpg ), sau intre un parc si oras( upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/64/LodzerStegStuttgart-pjt1.jpg ), dar unde ati vazut voi asa ceva ca in Pipera? Chiar nu doreste nimeni sa faca o comparatie cu ceva asemanator in lume?! Estetica ca estetica.(dar, va rog, unde sunt pietonii aia multi care tot vor sa "deranjeze" limuzinele bogatasilor pe trecerilor de pietoni? Nu e de loc logic: ori toti merg doar cu limuzina, chiar si pana vis-a-vis, deci o trecere de pietoni ar ajunge(si e si normal!)si nu ar trebui sa consumi tone de fier vechi...pe o pasarele urata, ori exista si pietoni, care de fapt nu ar trebui sa fie...si daca e unul, sa treaca peste pasarela - e buna!
Dar cel mai mult m-a intristat argumentele cu batranii care nu exista(..), pentru ca orasul e al bogatilor(..), impotriva mamelor cu ale lor carucioare(toti au masini! Acolo sunt toti atat de bogati, incat si BMW-ul e nimic....) - cine s-a plimbat printr-un cartier select din Chicago, Paris, sau Berlin va gasi aer curat, parcuri intinse, transport in comun perfect(doar atunci un cartier este "de lux"!), iar acolo oamenii chiar se plimba pe strazi. Normal, daca nu prea exista trotuare(ca in Pipera) si nu exista transport in comun(decat cateva autobuze turcesti mici!), ce ramane acelor locuitori? Masina! Voi chiar credeti ca Pandele va ramane vesnic? Ca tara va ramane vesnic inapoiata? Kiseleff a fost construita pentru vesnicie! Toti aveau calesti, masini, dar parcurile si trotuarele erau si mai sunt si astazi excelente! Si acolo, va asigur, cu o circulatie uriasa, nu va face nimeni, niciodata, pasarelele din Otopeni sau aici...
Scuze ca am revenit.
- adila
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
adila
Practic nu exista un plan urbanistic in Romania - ci doar o alaturare de cuvinte la moda care ne place cum suna in actele oficiale. Totul se face de azi pe maine, in functie de interesele smecherilor si fara a tine cont de nevoile adevarate ale oamenilor. In aceste conditii nu este de mirare ca ajungem sa nu putem traversa o strada in conditii de siguranta, sau ca oamenii sunt nevoiti sa circule efectiv pe strazi in loc sa circule pe trotuare. Fereasca Dumnezeu sa mai ai si probleme sau copii dupa tine.
Cred ca mai avem foarte mult pana sa putem vorbi de o ruta ocolitoare de genul A3 - DNCB, despre care si eu cred ca ar rezolva partial problema acestei sosele. In primul rand DNCB, la ritmul in care se lucreaza acum, mai tine inca 10-20 de ani pana sa devina circulabila cu 2 benzi/sens, deoarece am executat mai putin de jumatate pana in prezent. Lucrarea la intrarea A3 in Bucuresti se pare ca pe hartie a si inceput, cel putin asa se anunta prin februarie, practic insa nu am vazut nimic pe teren, sau poate ma corectati voi.
http://www.b365.ro/se-face-legatura-int...355.html#n
Practic nu exista un plan urbanistic in Romania - ci doar o alaturare de cuvinte la moda care ne place cum suna in actele oficiale. Totul se face de azi pe maine, in functie de interesele smecherilor si fara a tine cont de nevoile adevarate ale oamenilor. In aceste conditii nu este de mirare ca ajungem sa nu putem traversa o strada in conditii de siguranta, sau ca oamenii sunt nevoiti sa circule efectiv pe strazi in loc sa circule pe trotuare. Fereasca Dumnezeu sa mai ai si probleme sau copii dupa tine.
Cred ca mai avem foarte mult pana sa putem vorbi de o ruta ocolitoare de genul A3 - DNCB, despre care si eu cred ca ar rezolva partial problema acestei sosele. In primul rand DNCB, la ritmul in care se lucreaza acum, mai tine inca 10-20 de ani pana sa devina circulabila cu 2 benzi/sens, deoarece am executat mai putin de jumatate pana in prezent. Lucrarea la intrarea A3 in Bucuresti se pare ca pe hartie a si inceput, cel putin asa se anunta prin februarie, practic insa nu am vazut nimic pe teren, sau poate ma corectati voi.
http://www.b365.ro/se-face-legatura-int...355.html#n
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
panzer01
Evitati zona ca iar s-au apucat de capacele de canal. Intai pe sensul de iesire din Bucuresti. Sunt unele locuri in care incearca sa repare a 3a oara aceeasi gura de canal.
@adila - te contrazic eu dar foarte putin. Au primit AC aproape pe tot tronsonul (lipseste o bucata din Voluntari), ordinul de incepere iar hotararea de guvern cu exproprierile suplimentare a fost data. Au inceput sa apara utilaje in zona. Deocamdata se lucreaza subtirel la indepartarea stratului vegetal.
Evitati zona ca iar s-au apucat de capacele de canal. Intai pe sensul de iesire din Bucuresti. Sunt unele locuri in care incearca sa repare a 3a oara aceeasi gura de canal.
@adila - te contrazic eu dar foarte putin. Au primit AC aproape pe tot tronsonul (lipseste o bucata din Voluntari), ordinul de incepere iar hotararea de guvern cu exproprierile suplimentare a fost data. Au inceput sa apara utilaje in zona. Deocamdata se lucreaza subtirel la indepartarea stratului vegetal.
- adila
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
adila
@panzer01 - fata de filmarea din 20 iulie din linkul de mai jos sti sa mai existe vreun progres? Ar fi bine, insa chiar si asa la cum se prezentau lucrurile la acea data pare sa fie de lucru 2-3 ani cel putin.
https://www.youtube.com/watch?v=iG3Y4m3OIes
@panzer01 - fata de filmarea din 20 iulie din linkul de mai jos sti sa mai existe vreun progres? Ar fi bine, insa chiar si asa la cum se prezentau lucrurile la acea data pare sa fie de lucru 2-3 ani cel putin.
https://www.youtube.com/watch?v=iG3Y4m3OIes
- survola
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
survola
Am trecut azi pe porțiunea între pasajul peste liniile de cale ferată și giratoriu (intersecția cu București-Nord). Mi s-a părut în regulă, doar că nu sunt marcajele, iar trotuarul + stâlpii de iluminat lipsesc pe partea de ieșire din București.
Rămâne de neînțeles situația cu trotuarul de la sediul cu permisele și înmatriculările auto. Cât o să mai rămână așa zona aceea? Parcă e din alt film, atât gardul acela direct în stradă cât și atmosfera de târg auto și bișnițăreală fără rușine.
Chiar nu se poate face nimic? Alo, prefectura!
Am trecut azi pe porțiunea între pasajul peste liniile de cale ferată și giratoriu (intersecția cu București-Nord). Mi s-a părut în regulă, doar că nu sunt marcajele, iar trotuarul + stâlpii de iluminat lipsesc pe partea de ieșire din București.
Rămâne de neînțeles situația cu trotuarul de la sediul cu permisele și înmatriculările auto. Cât o să mai rămână așa zona aceea? Parcă e din alt film, atât gardul acela direct în stradă cât și atmosfera de târg auto și bișnițăreală fără rușine.
Chiar nu se poate face nimic? Alo, prefectura!
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
TibiV
Trimite-i un mail lui Tariceanu...
O sa iti raspunda ca totul este OK.
Pentru cei care conteaza...
Ceilalti NU conteaza...
LE
Stiu ca expresia "care conteaza" este profund gresita dpdv al "Lb. si Lit. Rom.", la care am avut note destul de bune....
Dar in cazul de fata se potriveste perfeeeeeect!...
Trimite-i un mail lui Tariceanu...
O sa iti raspunda ca totul este OK.
Pentru cei care conteaza...
Ceilalti NU conteaza...
LE
Stiu ca expresia "care conteaza" este profund gresita dpdv al "Lb. si Lit. Rom.", la care am avut note destul de bune....
Dar in cazul de fata se potriveste perfeeeeeect!...
- adila
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
adila
Am auzit ca s-ar lucra la intrarea A3 in Bucuresti. Avem cumva topic dedicat pe aceasta tema?
Am auzit ca s-ar lucra la intrarea A3 in Bucuresti. Avem cumva topic dedicat pe aceasta tema?
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
Adrian Rosca
Si altii s-au interesat de situatia trotuarului de la DRPCIV: http://romaniafaragropi.ro/wp-content/u...valvoi.pdf
Si altii s-au interesat de situatia trotuarului de la DRPCIV: http://romaniafaragropi.ro/wp-content/u...valvoi.pdf
📖 Pagination options