MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3301 posts, 522584 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 64 65 66 67 68 69 70  ... 236
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Latimea minima si cea maxima sunt repartizate cam in parti egale, deci fara sa gresim putem spune ca peronul spre Grivitei are o latime medie  de (aproape ) 5 m. Fara sa punem la socoteala si rezerva de peron rezultata din legaturile intre peroanele ale lui M 1 si ale lui M 4.
Intre linia lui M 4 spre Grivitei si linia lui M 1 spre Crângaşi sunt 21 placi de gresie * 40 cm / gresie + 2,6 m ( 6 pasi ) asta inseamna un total de 11 m.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

@Tibi
Bun...si atunci ajungem din nou la aceeasi si aceeasi intrebare...de ce sunt peroanele supra agglomerate?...
Pentru ca sunt 'prea inguste'?
Ori pentru ca sunt trenurile prea rare???
:bere:
Hai, te las pe tine sa raspunzi primul!!!
8-)
P.S.
Si pentru ca tot am adus Londra in fata, sunt multi care ne reproseaza ca statiile noastre sunt 'megalomanice' si supradimensionate, ca vezi doamne metroul din Londra, mama tuturor metrourilor lumii, stie sa transporte in conditii civilizate cu mult mai multi calatori ca noi pe o infrastructura infinit mai modesta, atat ca rolling stock cat si ca latimi de peroane...ori de corespondente!
...nu mai vorbesc de 'mind the gap'!!!
Oare care ar fi 'misterul'???
:bere:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului punmeister

Problema e ca la ora actuala pe M4 n-ai cum sa bagi mai mult de 4 trenuri pe traseu, asta din cauza ca la Bazilescu nu avem un capat propriu-zis unde poate sa reburseze trenul sau sa schimbe firul.
Odata ce se termina cu lucrarile la racordul Bazilescu-Straulesti o sa rezolve si problema asta.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

subway guru wrote:
de ce sunt peroanele supra agglomerate?...
Pentru ca sunt 'prea inguste'?
Ori pentru ca sunt trenurile prea rare???

Stim amandoi raspunsul, care nu are nimic de-a face cu latimea peronului, ci doar cu frecventa trenurilor... In functie de gradul de solicitare al statiei. Asta este insa un "dead end".. (deocamdata)

DAAAAAR !
Off-topic total, dar nu pot rezista... :lol:
subway guru wrote:
noi astia de la 'old boys' mai stim si cu pasul, cu cotul, cu palma ori cu deshtu'...si nu gresim fundamental!
:bere:

Destu'... Unitatea de masura funamentala :lol:
Nu-mi aminti...
"De 'fo trei deste...' ...." :lol:
(Am lucrat in fabrica, stiu ce spun... :D )

Si sigur ai uitat despre unitatea de masurare a prostiei: TIANUL !

Dar pentru ca este o unitate de masura mult prea mare pentru "aplicatiile uzuale" (cum este Farad-ul...) se folosesc submultiplii:
-picoTieni
- nanoTieni
- microTieni
(... and finally, "at last but nost the least")
-MiliTieni !!!!

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Aia cu mili e stiuta, pe ordinea zilei era aialalta cu Megadesthtu'!
:bere:
punmeister wrote:
Problema e ca la ora actuala pe M4 n-ai cum sa bagi mai mult de 4 trenuri pe traseu, asta din cauza ca la Bazilescu nu avem un capat propriu-zis unde poate sa reburseze trenul sau sa schimbe firul.
Odata ce se termina cu lucrarile la racordul Bazilescu-Straulesti o sa rezolve si problema asta.

Corect!...mult a fost...putin a ramas!
:ugeek:
@andrei11
De fapt treaba cu latimea peronului e doar o consecinta a suprafetei necesare pentru evacuarea persoanelor, latimea de 3,5m e latimea medie necesara a unui peron lateral x 120m lungimea peronului, e latimea medie rezultata din acest minim calcul...si sper ca am lamurit impreuna si acest aspect!
:bere:
Poate ai sa razi, dar si la statia de pe hobanatul de la Basarab ai sa regasesti aceeasi latime de peron lateral de 3,5m, desi un tramvai actual nu are aceeasi incarcare de persoane ca un metrou, dar proiectantii nu s-au putut abtine sa nu respecte aceleasi precepte!!!
@andrei11
Like, like, like pentru raspunsul prompt cu 'masuratorile' cu pasul!
Dar iar ne-ar putea 'suspiciona' careva ca a fost un scenariu 'aranjat in spatele usilor inchise'...desi nici vorba!!!
:mrgreen:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Budy187

Care va fi soarta tramvaiului dupa ce se readuce zona la starea de odinioara ?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Pe zona afectata de lucrarile de metrou Laminorului-Zarea se elimina total si se pune iarba, pe restul...e treaba PMB!
:bere:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Dar acolo unde s-au demolat  casele acelea ce se va intâmla  ? Spatiu verde sau se accepta constructia de case cu un singur nivel, eventual proiecte realizate de Metroul SA ? Ca sa fie totul in regula, de la fundatie, materiale de constructie  pana la greutatea constructiei.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

99% tot iarba...Eco-bio!
:mrgreen:
Metroul SA face infrastructura 'grea', nu-si pierde vremea cu 'chirpicu'...
:bere:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Se vede din poze ca nu se intentioneaza refacerea liniei de tramvai, deja se monteaza borduri la spatiul median.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Si solutia asta are toate avizele necesare de la autoritatea locala, aka PMB...
:bere:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

O singura constatare - apolitica, fara judecati de valoare despre valoarea M4 sau despre mentinerea/renuntarea la traseele RATB samd...

PLOUA IN DRACI !...
:(

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Ploaia e buna...pentru numarat banii si croit planuri de viitor!!!
:bere:
Daca tot ploua, poate revii pe OTP!
:bere:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului WAYNEN

Salutare.Din cate am vazut prin poze,am vazut ca in zona statiei ,,Laminorului" nu se mai reface linia de tramvai,ci se pune direct gazon.Am o singura intrebare legata de acest subiect.Scoaterea tramvaiului din zona Laminorului ca si a troleibuzelor de pe ramura de nord din Drumul Taberei,fac parte din proiectul de realizare a extinderii mangistralei 4 cat si a construirii mangistralei 5 de metrou?

 


Go to page:  1  ... 64 65 66 67 68 69 70  ... 236
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433394 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use