Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateStrăpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

4149 posts, 1039736 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 297
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului catalinm

ce sens are o legatura directa intre uverturii si virtutii si mai ales cu intersectie la nivel? cu ce ajuta?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Utilizator anonim

Informatii din zona lucrarilor - in perioada urmatoare va incepe forarea fundatiilor pilonilor, totusi pilonii nu ii vom vedea decat in primavara.
Cel putin momentan se va lucra numai in zona Ciurel, restul pasajelor strapungerii inca nu incep.
Termenul de finalizare intre Splaiul Independentei si Lacul Morii este 24 de luni din cauza lucrarilor complexe de la podul hobanat.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului shoppy

Ahaaa, pai voi nu stiti proiectul, de asta va alarmati asa de rau, accesati link-ul pentru pagina 3 a acestui subiect, sa nu se chinuie lumea sa faca de 2 ori aceasi munca
viewtopic.php?f=148&t=601&start=43

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului DeSimon

N-avea grije, cunosteam foarte bine proiectul  :lol:  Ce nu mi place este ca va fi autostrada, si nu bulevard/strada, cu intersectii la nivel, rond-uri, transport in comun... adica ceva civilizat. O autostrada va termina de tot toata zona asta, si va deveni o zona fara niciun interes, toti vor incerce sa fuga de acolo. In sfarsit, fiecare cu parerea lui, degeaba discutam find ca nu ne intelegem  :)

Cu respect

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului aztec

Problema e ca actuala centura, chiar si largita la 2 benzi pe sens, fara restul de pasaje ce trebuiesc facute laintrarile si iesirile din capitala oricum nu va face fata. la fel si aceasta penetratie fara restul de strazi de legatura, cum ar fi fost planul soselei express interioare ce "dubla" actuala sosea de centura, dar mai spre interior, si nu ma refer la "cercul interior" ce se "inchide" oarecum cu pasajul Basarab  ci planurile soselei expres care venea oarecum in continuarea vaii cascadelor si spatele cartierului ANL Brancusi spre fundul lacului ciurel si spre alexandriei. O alta mare problema, este ca chiar si cu aceasta penetratie, nu exista suficiente strazi "pe raza" sa zic asa.. Adica de exemplu, intre centura si valea oltului(ce sunt paralele) nu ai alta strada. la fel si intre centura si antiaeriana,precum si intre centura si podul basarab. Aici trebuia sa apara concomitent cu aceasta penetratie si acea sosea expres, ce eu stiu de ea de peste 10 ani..
O sa caut un plan al acesteia

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului shoppy

Asta e, daca ne luam ca se strica zona atunci nu se mai face nicaieri nimic, si mare zona ce e pe acolo, ca la multi abia acuma le baga canalizare pe strada pe acolo. Da la Iuliu Maniu nu te uiti, ce dezastru e acolo, cu toate autobuzele si troleibuzele alea care stau blocate in trafic, ca nu poti sa deschizi geamul la apartament de praf si galagie, ca trebuie sa speli masina o data pe saptaman, ca la 6:45 ai scularea de la claxoane, hai sa numaram cate apartamente sunt cu vedere la Iulu Maniu, Virtutii si Uverturii...

Si mai e ceva, sapa unii o groapa si gata, Iuliu Maniu se blocheaza, orasul are nevoie de toate penetratiile posibile ca sa ofere rute alternative.
Daca s-ar face si autostrada zburatoare a lu domn doctor, sau macar o legatura intre Ciurel - A1 si Giulesti, atunci mai oferi inca o alternativa spre centru, ca sa nu zici ca bagam autostrada pe Splai. Si ar trebuii facuta si strapungerea Valea Cascadelor - Centura care s-a inceput, si Centura - Razoare pe Strada Liniei de care zice Mircea, si atunci o sa fie bine, da nu poti sa le faci pe toate deodata...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului marius baciu

DeSimon wrote:
N-avea grije, cunosteam foarte bine proiectul  :lol:  Ce nu mi place este ca va fi autostrada, si nu bulevard/strada, cu intersectii la nivel, rond-uri, transport in comun... adica ceva civilizat. O autostrada va termina de tot toata zona asta, si va deveni o zona fara niciun interes, toti vor incerce sa fuga de acolo. In sfarsit, fiecare cu parerea lui, degeaba discutam find ca nu ne intelegem  :)

Cu respect


cum adica va distruge zona,adica eu inteleg ca o vezi ca pe o groapa de gunoi,pai decand o strada noua distruge o zona,ba  creste valoarea.Sau poate te referi la zgomot,exista solutii si pentru asta cat despre infrumusetare va fi o autostrada urbana cu zona verde intre sensuri
dar intodeauna orice modificare aduce si nemultumirea unora.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului andrei11

DeSimon wrote:
N-avea grije, cunosteam foarte bine proiectul... Ce nu - mi place este ca va fi autostrada, si nu bulevard/strada, ...

Nu va fi nici un fel de autostrada, ci strada in toata puterea cuvantului. Cu imobile de locuit, strazi adiacente, trotuare pentru pietoni, eventual si o noua linie RATB, etc. Adica tu vrei sa spui ca noua lucrare "Pod Basarab" este o autostrada ? Sau Podul Grant ?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Goldmund

Desenul pe care l-a propus @deSimon
pt. Centura de Nord,este exemplar pentru tot ce se construieste in Vest,cand autostrada-drumul express sau o sosea rapida e la marginea unei zone industriale pe mai multi km-si exista astfel de zone industriale si pe zeci de km. in jurul Stuttgartului,pe B10 de ex.Acolo e doar asa cum propune stimabilul deSimon.
Nu numai ca domnul deSimon are dreptate,insa altfel nu este posibil de evitat sute de accidente care se vor produce pe o sosea de centura unde se va circula cu 80km/h(cel putin!),cu "camionagii"care vor iesi din curtea firmei si o sa intoarca acolo unde nu e posibil!!De facut,se vor face toate,insa va fi nevoie de timp,bani si alti oameni,cu alte pareri ;)

Stiu ca aici e vorba despre noua strapungere.S-o faca-daca exista atatia bani...Insa trebuie refacuta total SI intrarea de pe A1 in Militari(tot pe doua benzi a ramas?! :roll:  )
Dar raman la parerea mea:din moment ce Splaiul Ind. nu face fata acum circulatiei(la anumite ore),cum isi inchipuie cineva ca va face fata unei circulatii viitoare care va prelua din traficul unei autostrazi?!Exista si alte proiecte pentru fluidizare pe Splai pe care nu le cunosc?!
@Mircea G,
si tu te zbati pentru un oras mai civilizat,precum si cei care fac proiectele pe care le vedem ca prind viata(precum Pasajul Basarab)Unele fara altele nu ar intregi o Capitala...Si tu poti schimba unele "deprinderi"invechite:in ONG-uri,oriunde sunt mai multi cetateni care vor sa schimbe ceva in bine,in cartierul lor,pe strada lor.Stand doar de vorba,va lasati condusi...Dar eu vad ca lucrurile
se misca :|
Viitorul va arata daca in bine,daca e indeajuns...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului DarkJohn

Goldmund wrote:
... din moment ce Splaiul Ind. nu face fata acum circulatiei(la anumite ore),cum isi inchipuie cineva ca va face fata unei circulatii viitoare care va prelua din traficul unei autostrazi?!

Goldmund,
eu merg pe splai in fiecare dimineata (8-9) si seara (17.30-18.30), adica exact la acele ore cind ar trebui sa nu faca fata: nici pomeneala de asa ceva; daca e sa iau portiunea Ciurel - Cotroceni as spune ca, mai degraba, splaiul este folosit mult sub capacitate (sint 3 benzi pe sens !!!!).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Goldmund

@DJohn,
atunci e OK!Eu ma refeream la Splai pana la Unirii :!: Parerea mea este ca "greul"incepe de la Opera spre Unirii...
Sa vedem atunci cand "strapungerea"va fi gata si vor cobori masinile de pe autostrada pe Splai.Bineinteles ca atunci vor exista trei variante :o parte spre Militari,o parte spre Centura si o parte spre Splai.S-ar putea sa ai dreptate si sa nu fie asa cum am crezut eu.O sa vedem.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului lecter

Am lucrat cateva luni in Cotroceni si aveam nevoie sa merg zilnic exact pe portiunea Unirii-Opera a Splaiului si Goldmund are dreptate, mai ales dupa-amiaza-seara e dezastru, stai in trafic de innebunesti...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului shoppy

Pai nu faceai tu bine, trebuia sa iesi de pe Splai si sa o iei pe Natiunilor Unite, ca dupaia ai bretea cu intermitent ca sa revii pe Splai in fata la tribunal si eviti blocajul.

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului sss

shoppy wrote:
Pai nu faceai tu bine, trebuia sa iesi de pe Splai si sa o iei pe Natiunilor Unite, ca dupaia ai bretea cu intermitent ca sa revii pe Splai in fata la tribunal si eviti blocajul.

Esti shmeker, ca noi toti, soferii da Bucuresti,dar problema e rezolvata doar pe sfert, ca grosul ambuteiajului e tocmai intre fosta Opereta ( Natiunile Unite ) si P-ta Unirii, zona care se poate ocoli doar pe Victoria Socialismului  :D , care-i si mai blocata sau prin Rondul Cosbuc ( blocat si haotic, desigur )  :lol:

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 297
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433414 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use