Topic: ARHIVĂ: Știri din București (2015-2020)
1780 posts, 848970 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Victor92
Sper sa se mearga tot pe linia Mercedes...si nu epave gen Iveco, Isuzu, etc ...Totusi...Bucuresti e Capitala Romaniei.
Sper sa se mearga tot pe linia Mercedes...si nu epave gen Iveco, Isuzu, etc ...Totusi...Bucuresti e Capitala Romaniei.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Cristy
Daca se va merge pe criteriul cel mai bun raport calitate-pret, cum s-a procedat la ambele loturi de Citaro, sunt sanse sa avem autobuze bune. Daca intr-adevar 30% vor fi electrice, eu ii vad castigatori pe Solaris. In ultimul timp au vandut bine modelul electric prin Polonia si Germania, plus ca Urbino 4 este mai avansat decat Citaro C2, deci prin urmare sansa EvoBus ar fi sa vina cu un pret mai mic decat principalul concurent, Solaris. Cred ca intre ei se va da batalia.
Daca se va merge pe criteriul cel mai bun raport calitate-pret, cum s-a procedat la ambele loturi de Citaro, sunt sanse sa avem autobuze bune. Daca intr-adevar 30% vor fi electrice, eu ii vad castigatori pe Solaris. In ultimul timp au vandut bine modelul electric prin Polonia si Germania, plus ca Urbino 4 este mai avansat decat Citaro C2, deci prin urmare sansa EvoBus ar fi sa vina cu un pret mai mic decat principalul concurent, Solaris. Cred ca intre ei se va da batalia.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Costin
Aha, deci o sa avem 500 de autobuze din care 30% vor sta pe bara "cu bateriile".
Aha, deci o sa avem 500 de autobuze din care 30% vor sta pe bara "cu bateriile".
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
punmeister
Macar daca se cumpara autobuze electrice sa treaca si ei de la mentenanta in-house la una adevarata.
Adica sa faca si o licitatie pentru un contract de mentenanta/curatenie.
Macar daca se cumpara autobuze electrice sa treaca si ei de la mentenanta in-house la una adevarata.
Adica sa faca si o licitatie pentru un contract de mentenanta/curatenie.
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
georgica2704
Modificări de trasee cu ocazia Maratonului Internațional București.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=642. Pun decat linkul ca stirea e destul de kilometrica.
Modificări de trasee cu ocazia Maratonului Internațional București.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=642. Pun decat linkul ca stirea e destul de kilometrica.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
zapacitu
Mai bine ar fi toate hibride. Sunt surprinzator de eficiente autobuzele hibride.
Cristy wrote:
30% din cele 500 de autobuze noi achiziţionate de RATB vor fi electrice
Mai bine ar fi toate hibride. Sunt surprinzator de eficiente autobuzele hibride.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Florinds
Mai bine erau troleibuze cele 30%, de acord cu gps (in cazul in care nu planuieste si alta achizitie de troleibuze). Daca se gandeste separat la troleibuze atunci OK cele 30% electrice, numai ca probabil ca vor sta pe dreapta dupa un timp, cum bine zice Costin... Nu cred ca vor cumpara ceva ultimul racnet de data asta.
Macar sa aiba AC si geamuri late.
Mai bine erau troleibuze cele 30%, de acord cu gps (in cazul in care nu planuieste si alta achizitie de troleibuze). Daca se gandeste separat la troleibuze atunci OK cele 30% electrice, numai ca probabil ca vor sta pe dreapta dupa un timp, cum bine zice Costin... Nu cred ca vor cumpara ceva ultimul racnet de data asta.
Macar sa aiba AC si geamuri late.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
bercenicity
Avand in vedere ca avem ditai infrastrcutura de incarcare (i.e. reteaua de troleibuz), optim ar fi sa avem troleibuze cu baterii cat sa reziste macar jumatate de semicursa fara retea.
Avand in vedere ca avem ditai infrastrcutura de incarcare (i.e. reteaua de troleibuz), optim ar fi sa avem troleibuze cu baterii cat sa reziste macar jumatate de semicursa fara retea.
- Florinds
-
Posted:
-
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
alchimistul
Ca tot a venit vorba, Neoplanele din Ploiesti au cumva motor termic auxiliar sau baterie ? Sau ceva mixt ? Am mers intr-o sambata cu 202 Ploiesti; pe portiunea fara retea de contact, mi s-a parut ca se aude si un zgomot specific unui motor termic. In orice caz, se prezinta dezamagitor dupa cativa ani de exploatare, zgomot mare si mai deranjant decat fostele DAC117...
Ca tot a venit vorba, Neoplanele din Ploiesti au cumva motor termic auxiliar sau baterie ? Sau ceva mixt ? Am mers intr-o sambata cu 202 Ploiesti; pe portiunea fara retea de contact, mi s-a parut ca se aude si un zgomot specific unui motor termic. In orice caz, se prezinta dezamagitor dupa cativa ani de exploatare, zgomot mare si mai deranjant decat fostele DAC117...
- punmeister
-
Posted:
-
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
alchimistul
Imi cer anticipat scuze de offtopic. Acel motor termic interactioneaza in vreun fel cu cel electric? Are cumva rol in incarcarea in timp real a unei baterii pe care sta motorul electric in absenta retelei de contact? Sau troleul merge exclusiv pe termic cand nu e pe retea?
Imi cer anticipat scuze de offtopic. Acel motor termic interactioneaza in vreun fel cu cel electric? Are cumva rol in incarcarea in timp real a unei baterii pe care sta motorul electric in absenta retelei de contact? Sau troleul merge exclusiv pe termic cand nu e pe retea?
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Icsilviu
Iau stirea privind achizitia de autobuze de 500 de autobuze, din care 150 electrice, doar ca pe o noua ocazie de a rade de ineptiile Gabrielei Firea. Femeia aceasta nu are nimic in comun cu transportul public, si doar recita pe de rost niste fraze pe care nu le intelege. Cei de la RATB nu sunt in stare sa exploateze si sa asigure mentenanta unui parc normal de autobuze, si ea vrea acum sa le bage 150 de electrice. De 20 de ani nu se mai simt capabili sa exploateze autobuze articulate si dau vina pe trafic si trama stradala din Bucuresti, ceea ce mi se pare de-a dreptul penibil.
Am experienta introducerii transportului cu autobuzul electric in Varsovia si Cracovia unde s-a pornit in pasi foarte mici, gradual. Nu se achizitioneaza mai mult de 10-20 de autobuze de acest tip la o licitatie si se introduc pe linii mai degraba scurte sau medii ca lungime, cu numar relativ redus de calatori, cu trafic lejer si cu acces facil de la ambele capete la garaje unde se pot reincarca. Deci totul s-a facut pana acum cu foarte mare precautie.
Pur si simplu e foarte mult pentru Bucuresti 150 de autobuze electrice dintr-o data, mai ales avand in vedere situatia de acum a RATB.
Iau stirea privind achizitia de autobuze de 500 de autobuze, din care 150 electrice, doar ca pe o noua ocazie de a rade de ineptiile Gabrielei Firea. Femeia aceasta nu are nimic in comun cu transportul public, si doar recita pe de rost niste fraze pe care nu le intelege. Cei de la RATB nu sunt in stare sa exploateze si sa asigure mentenanta unui parc normal de autobuze, si ea vrea acum sa le bage 150 de electrice. De 20 de ani nu se mai simt capabili sa exploateze autobuze articulate si dau vina pe trafic si trama stradala din Bucuresti, ceea ce mi se pare de-a dreptul penibil.
Am experienta introducerii transportului cu autobuzul electric in Varsovia si Cracovia unde s-a pornit in pasi foarte mici, gradual. Nu se achizitioneaza mai mult de 10-20 de autobuze de acest tip la o licitatie si se introduc pe linii mai degraba scurte sau medii ca lungime, cu numar relativ redus de calatori, cu trafic lejer si cu acces facil de la ambele capete la garaje unde se pot reincarca. Deci totul s-a facut pana acum cu foarte mare precautie.
Pur si simplu e foarte mult pentru Bucuresti 150 de autobuze electrice dintr-o data, mai ales avand in vedere situatia de acum a RATB.
- stefan_br
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination