Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 519362 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Nope, pentru M4 catre sud nu banii au fost problema. Cu ce s-a investit pentru cele 2 statii+depou+"park and ride" cred ca se facea metrou pe Giurgiului. Sau macar 3-4 statii. Suficient.
Problema este ca nu avem proiect pentru M4 in sud, pur si simplu ne-am axat pe M4 in nord si M6 tot in nord. Am dormit si iar am dormit atatia ani...DA, se va continua. Dar cand ? Prioritatile tot noi le facem. Ceva de genul am un oras, ce fac cu el ?
Nope, pentru M4 catre sud nu banii au fost problema. Cu ce s-a investit pentru cele 2 statii+depou+"park and ride" cred ca se facea metrou pe Giurgiului. Sau macar 3-4 statii. Suficient.
Problema este ca nu avem proiect pentru M4 in sud, pur si simplu ne-am axat pe M4 in nord si M6 tot in nord. Am dormit si iar am dormit atatia ani...DA, se va continua. Dar cand ? Prioritatile tot noi le facem. Ceva de genul am un oras, ce fac cu el ?
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Depoul e pentru M6, iar park&ride ala eu il vad ca un experiment care nu va avea neaparat succes. Revenind la problema statiilor, ce-ati fi vrut sa se faca cu M4, sa ramana crescatorie de pesti asa cum era statia Pajura (acum Jiului) pana prin 2002?
Depoul e pentru M6, iar park&ride ala eu il vad ca un experiment care nu va avea neaparat succes. Revenind la problema statiilor, ce-ati fi vrut sa se faca cu M4, sa ramana crescatorie de pesti asa cum era statia Pajura (acum Jiului) pana prin 2002?
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Putea sa se opreasca pana unde era facuta. Sau "virata"" catre aeroport , sa avem o magistrala clara, nu iar una cu 2 capete.
Tocmai asta este, ca nu prea am stiut ce sa facem .Si atunci am zis sa continuam ce era inceput, daca tot nu aveam idei/bani/planuri.
In fine, vedem ce experimente extraordinare am facut dupa ce o inauguram.
Inca mai astept motivul pentru care s-au demolat cladirile acelea de care intreba andrei11.
Putea sa se opreasca pana unde era facuta. Sau "virata"" catre aeroport , sa avem o magistrala clara, nu iar una cu 2 capete.
Tocmai asta este, ca nu prea am stiut ce sa facem .Si atunci am zis sa continuam ce era inceput, daca tot nu aveam idei/bani/planuri.
In fine, vedem ce experimente extraordinare am facut dupa ce o inauguram.
Inca mai astept motivul pentru care s-au demolat cladirile acelea de care intreba andrei11.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Pana unde era facuta cand? In '91 la Basarab, in 2000 la 1 Mai sau in 2011 la Bazilescu? Tunelurile erau facute pana la Zarea inca de acum 25 de ani.
Pana unde era facuta cand? In '91 la Basarab, in 2000 la 1 Mai sau in 2011 la Bazilescu? Tunelurile erau facute pana la Zarea inca de acum 25 de ani.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Pai atunci sa nu facem nici M4 spre sud !
Pentru cine a uitat, au decedat toate platformele industriale ale Bucurestiului.
In cazul M4 sud - are cineva impresia ca Autobuzul este inca o fabrica cu mii de angajati care lucreaza febril ?...
Sau la viitorul cap de linie... Credeti ca mai produce cineva "cauciucaraie" la Arteca Jilava ?...
Asa ca M4 sud ar trebui sa aiba capat de linie si remiza/depou fix la Luica, pentru ca acolo se termina blocurile.
De acolo sunt doar case, dar in planuri apar inca 2 statii "irosite" printre aceste case... (coincidenta, tot 2 statii inutile, ca si la capatul din nord...)
Iar legat de decesul platformelor industriale...
Statia (fosta) IMGB are destui calatori, desi uzina IMGB este pustie.
La Timpuriu Noi sunt calatori destui, desi nu se mai produc compresoare peste drum...
Dar sab nu a amintit niciodata argumentul decesului platformelor industriale atunci cand a vorbit depre M2 Nord...
Parerea mea este ca zona Pipera a devenit "platforma de birouri" in primul rand pentru ca avea M2 "la botul calului" si multe "cadavre industriale" (foste platforme).
Cee ce se va intampla si in alte zone, unde se vor dezvolta zone comerciale, gen AFI Bucurestii Noi...
In aceeasi categorie "retail" intra Sun Plaza, care cred ca a crescut cu cel putin 30% numarul calatorilor care utilizeaza statia Piata Sudului de pe M2.
In tunelul ala de legatura este foarte dificil sa prinzi 30 de secunde in care sa nu ai decat 3-4 persoane in cadru pentru o poza decenta... Uite cateva poze din 11 septembrie, nepostate atunci pe forum... Si, repet, am asteptat momentele cand s-a mai rarit oarecum traficul pietonal, pentru ca eu incercam sa pozez tunelul, nu oamenii...
In spatele panoului cu reclama din dreapta este locul in care se va face legatura cu PP3..
Ceea ce vreau sa spun ca o zona comerciala importanta genereaza foarte multi calatori si face asta permanent.
Spre deosebire de o zona de birouri, care genereaza un flux mare in doua valuri, la venire si la plecare, pentru ca (teoretic) oamenii aia stau la munca 8 ore, deci nu folosesc metroul...
Eu zic sa avem rabdare 5 ani si ne vom lamuri atunci cat de inutile sunt Laminorului si Straulesti...
sab wrote:
Odata cu decesul platformelor industriale din zona, utilitatea M4 catre N s-a pierdut cu desavarsire.
Pai atunci sa nu facem nici M4 spre sud !
Pentru cine a uitat, au decedat toate platformele industriale ale Bucurestiului.
In cazul M4 sud - are cineva impresia ca Autobuzul este inca o fabrica cu mii de angajati care lucreaza febril ?...
Sau la viitorul cap de linie... Credeti ca mai produce cineva "cauciucaraie" la Arteca Jilava ?...
Asa ca M4 sud ar trebui sa aiba capat de linie si remiza/depou fix la Luica, pentru ca acolo se termina blocurile.
De acolo sunt doar case, dar in planuri apar inca 2 statii "irosite" printre aceste case... (coincidenta, tot 2 statii inutile, ca si la capatul din nord...)
Iar legat de decesul platformelor industriale...
Statia (fosta) IMGB are destui calatori, desi uzina IMGB este pustie.
La Timpuriu Noi sunt calatori destui, desi nu se mai produc compresoare peste drum...
Dar sab nu a amintit niciodata argumentul decesului platformelor industriale atunci cand a vorbit depre M2 Nord...
Parerea mea este ca zona Pipera a devenit "platforma de birouri" in primul rand pentru ca avea M2 "la botul calului" si multe "cadavre industriale" (foste platforme).
Cee ce se va intampla si in alte zone, unde se vor dezvolta zone comerciale, gen AFI Bucurestii Noi...
In aceeasi categorie "retail" intra Sun Plaza, care cred ca a crescut cu cel putin 30% numarul calatorilor care utilizeaza statia Piata Sudului de pe M2.
In tunelul ala de legatura este foarte dificil sa prinzi 30 de secunde in care sa nu ai decat 3-4 persoane in cadru pentru o poza decenta... Uite cateva poze din 11 septembrie, nepostate atunci pe forum... Si, repet, am asteptat momentele cand s-a mai rarit oarecum traficul pietonal, pentru ca eu incercam sa pozez tunelul, nu oamenii...
In spatele panoului cu reclama din dreapta este locul in care se va face legatura cu PP3..
Ceea ce vreau sa spun ca o zona comerciala importanta genereaza foarte multi calatori si face asta permanent.
Spre deosebire de o zona de birouri, care genereaza un flux mare in doua valuri, la venire si la plecare, pentru ca (teoretic) oamenii aia stau la munca 8 ore, deci nu folosesc metroul...
Eu zic sa avem rabdare 5 ani si ne vom lamuri atunci cat de inutile sunt Laminorului si Straulesti...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
^Cred ca 5 ani sunt prea putini ca sa se vada efectele, mai degraba 10-15.
^Cred ca 5 ani sunt prea putini ca sa se vada efectele, mai degraba 10-15.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
OK...
Experienta Londrei ne arata ca metroul va fi in pamant si peste 100-150 de ani - minim.
OK...
Experienta Londrei ne arata ca metroul va fi in pamant si peste 100-150 de ani - minim.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Cam la fel se discuta si despre Bazilescu, ca e inutila, ca e in parc si langa biserica, tot despre parastase si inmormantari dar dupa cca 1-2ani deja depasise Pajura/Jiului ce era la vremea aia mult mai laudata...
Cam la fel se discuta si despre Bazilescu, ca e inutila, ca e in parc si langa biserica, tot despre parastase si inmormantari dar dupa cca 1-2ani deja depasise Pajura/Jiului ce era la vremea aia mult mai laudata...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Bazilescu are in preajma singura zona compacta de blocuri de pe tronsonul inaugurat in 2011. Pajura 1 (Jiului) era destinata fostei zone industriale din jur. Iar acele blocuri de la Bazilescu sunt acolo de zeci de ani, nu s-a asteptat vreo dezvoltare imobiliara fantoma. Nici ca se putea da un exemplu mai elocvent de ce M4 trebuia sa merga pe Giurgiului, guru....Calatorii acolo exista, nu trebuie sa te rogi sa apara
Bazilescu are in preajma singura zona compacta de blocuri de pe tronsonul inaugurat in 2011. Pajura 1 (Jiului) era destinata fostei zone industriale din jur. Iar acele blocuri de la Bazilescu sunt acolo de zeci de ani, nu s-a asteptat vreo dezvoltare imobiliara fantoma. Nici ca se putea da un exemplu mai elocvent de ce M4 trebuia sa merga pe Giurgiului, guru....Calatorii acolo exista, nu trebuie sa te rogi sa apara
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
E o zona de case foarte consistenta in zona Bazilescu si vizavi, pe Jiului si imprejur...si am prieteni care, desi au masina, folosesc acel metrou si l-ar folosi si mai mult daca cu el s-ar putea ajunge in oras fara sa schimbi de 100 de ori...
Cumva colateral M 4 / M 5 / M 6:
Azi am avut treaba la 7.15 undeva in zona N. Caramfil, putin dupa Herastrau. Slava Domnului ca am plecat din Drumul Taberei la 6.20, deja se aglomera.
Cand ne-am intors spre cartier (7.45 - 8.00) nu va pot descrie ce era pe Aviatorilor spre Piata de Gaulle, pasajul Basarab era blocat complet pe sensul spre nord (pana dinspre Leu), despre Bd. Dr. Taberei nu mai vorbesc...
Este vitala o legatura de metrou pe axele vest - centru - nord...chiar mai multe legaturi...imi imaginez in viitor cu M 5 completat pana la Iancului si cu legatura la Hasdeu cu M4/M6 si la Univ. cu M 2, situatie in care aceste aceste cozi infernale vor (putea) inceta...
E o zona de case foarte consistenta in zona Bazilescu si vizavi, pe Jiului si imprejur...si am prieteni care, desi au masina, folosesc acel metrou si l-ar folosi si mai mult daca cu el s-ar putea ajunge in oras fara sa schimbi de 100 de ori...
Cumva colateral M 4 / M 5 / M 6:
Azi am avut treaba la 7.15 undeva in zona N. Caramfil, putin dupa Herastrau. Slava Domnului ca am plecat din Drumul Taberei la 6.20, deja se aglomera.
Cand ne-am intors spre cartier (7.45 - 8.00) nu va pot descrie ce era pe Aviatorilor spre Piata de Gaulle, pasajul Basarab era blocat complet pe sensul spre nord (pana dinspre Leu), despre Bd. Dr. Taberei nu mai vorbesc...
Este vitala o legatura de metrou pe axele vest - centru - nord...chiar mai multe legaturi...imi imaginez in viitor cu M 5 completat pana la Iancului si cu legatura la Hasdeu cu M4/M6 si la Univ. cu M 2, situatie in care aceste aceste cozi infernale vor (putea) inceta...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Vor putea, dar nu vor inceta. Am mai spus-o, suntem idealisti daca ne imaginam ca bucurestenii vor inceta sa mai foloseasca masina pentru ca le oferim metrou. Exemplul elocvent este Militariul, care are metrou de 30ani si este sufocat dimineata de masini. De ce? Pentru ca romanul, pe langa poet s-a nascut si comod...
Vor putea, dar nu vor inceta. Am mai spus-o, suntem idealisti daca ne imaginam ca bucurestenii vor inceta sa mai foloseasca masina pentru ca le oferim metrou. Exemplul elocvent este Militariul, care are metrou de 30ani si este sufocat dimineata de masini. De ce? Pentru ca romanul, pe langa poet s-a nascut si comod...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Nu e chiar asa, daca ar fi un park&ride la Pacii, ai vedea ca multi si-ar lasa masinile si ar continua calatoria cu metroul, in special cei care locuiesc in Domnesti si Chiajna. Dar la Pacii sau Industriilor chiar nu ai unde sa iti lasi masina. Ideea de park&ride de la Straulesti e foarte buna, doar ca locul este gresit ales
Iar la Bazilescu, o sa vedeti ca dupa ce se dau in folosinta ultimile doua statii traficul o sa scada, intrucat multi din zona de case iau in prezent metroul de la Bazilescu, inclusiv eu
Nu e chiar asa, daca ar fi un park&ride la Pacii, ai vedea ca multi si-ar lasa masinile si ar continua calatoria cu metroul, in special cei care locuiesc in Domnesti si Chiajna. Dar la Pacii sau Industriilor chiar nu ai unde sa iti lasi masina. Ideea de park&ride de la Straulesti e foarte buna, doar ca locul este gresit ales
Iar la Bazilescu, o sa vedeti ca dupa ce se dau in folosinta ultimile doua statii traficul o sa scada, intrucat multi din zona de case iau in prezent metroul de la Bazilescu, inclusiv eu
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
abc_XC
Parc Bazilescu are un numar maricel de calatori deoarece microbuzele din Buftea si autobuzele 460/460BIS lasa aici jumatate din calatori. Multi alti calatori coboara din 112 si 697. Dupa deschiderea celorlate statii, numarul de calatori se va reduce. Estimez din acest motiv ca statia Strulesti e posibil sa aiba mai multi calatori ca Laminorului.
Si unde ar fi fost mai bine sa fie amplasat acel park&ride? Intreb la modul serios, deoarece eu nu ma prind
Parc Bazilescu are un numar maricel de calatori deoarece microbuzele din Buftea si autobuzele 460/460BIS lasa aici jumatate din calatori. Multi alti calatori coboara din 112 si 697. Dupa deschiderea celorlate statii, numarul de calatori se va reduce. Estimez din acest motiv ca statia Strulesti e posibil sa aiba mai multi calatori ca Laminorului.
Si unde ar fi fost mai bine sa fie amplasat acel park&ride? Intreb la modul serios, deoarece eu nu ma prind
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Nici eu.
abc_XC wrote:
Si unde ar fi fost mai bine sa fie amplasat acel park&ride? Intreb la modul serios, deoarece eu nu ma prind
Nici eu.
📖 Pagination options