Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 519379 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Robert24
Dar un anumit proiectant poti? ....
subway guru wrote:
Nu sti ca la o licitatie deschisa nu poti 'nominaliza' un anume fabricant/produs???
Dar un anumit proiectant poti? ....
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Este si aici prevazuta o sursa suplimentara de alimentare ENEL pentru 'dubla asigurare' dar tronsonul poate fi pus in exploatare mai inainte doar cu alimentarea existenta, tinand cont de numarul de trenuri existent previzionat pentru ziua 'Z'
Contractul cu Enelu e semnat, nu ne preseaza nimeni si nimic...
In mod normal nu, daca nu esti 'legat' de anumite 'drepturi intelectuale protejate'...dar nu-mi dau seama la ce anume te gandeai in mod specific...poti detalia/explicita?
abc_XC wrote:uvictor wrote:
@AdrianRosca: cumva insinuezi ca din cauza acestei licitatii (cu termen 12 luni) nu se va da in functiune metroul la sfarsitul anului acesta?
Daca o luam babeste, contractul se atribuie anul acesta, dureaza 12 luni, daca totul se desfasoara conform planurilor, semestrul 2 al anului 2017 pare momentul optim pentru punerea in functiune. Asta daca nu mai apar alte detalii neprevazute.
Daca la M5 sunt prevazute 2 statii electrice la Parc DT si la Academia Militara, pentru M4 unde se face alimentarea? Sau fiind extindere, a fost dimensionata corespunzator in etapele anterioare de constructie si nu mai e necesara nicio lucrare?
Este si aici prevazuta o sursa suplimentara de alimentare ENEL pentru 'dubla asigurare' dar tronsonul poate fi pus in exploatare mai inainte doar cu alimentarea existenta, tinand cont de numarul de trenuri existent previzionat pentru ziua 'Z'
Contractul cu Enelu e semnat, nu ne preseaza nimeni si nimic...
Robert24 wrote:subway guru wrote:
Nu sti ca la o licitatie deschisa nu poti 'nominaliza' un anume fabricant/produs???
Dar un anumit proiectant poti? ....
In mod normal nu, daca nu esti 'legat' de anumite 'drepturi intelectuale protejate'...dar nu-mi dau seama la ce anume te gandeai in mod specific...poti detalia/explicita?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Stiti ce-mi pare mie rau...ca n-am facut si noi o 'poza de grup' azi...
Stiti ce-mi pare mie rau...ca n-am facut si noi o 'poza de grup' azi...
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
Poate la inaugurare, sper să pot ajunge și eu atunci.
Poate la inaugurare, sper să pot ajunge și eu atunci.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
"Maltezii de la Zacaria Group investesc 11 milioane euro într-un cartier de blocuri lângă stația de metrou Străulești" http://www.profit.ro/povesti-cu-profit/...i-15584899
Deci, chiar daca lucrarile la metrou nu sunt gata, se vad deja primele efecte produse in zona. Infrastructura genereaza dezvoltare, apropo de discutiile mai vechi ca de ce se face metrou in "tiganie".
"Maltezii de la Zacaria Group investesc 11 milioane euro într-un cartier de blocuri lângă stația de metrou Străulești" http://www.profit.ro/povesti-cu-profit/...i-15584899
Deci, chiar daca lucrarile la metrou nu sunt gata, se vad deja primele efecte produse in zona. Infrastructura genereaza dezvoltare, apropo de discutiile mai vechi ca de ce se face metrou in "tiganie".
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Aha, ce sa inteleg, ghinionul cartierului Giurgiului ( ca tot suntem la M 4 ) e ca e deja construit si nu merita metrou ca nu se poate investi acolo. E un rationament beton, ce sa spun. Dati fratilor blocurile jos sa fie camp si daca e camp poate se gandesc si la M 4 ( Sud ) ca e camp si se poate construi in camp.
Scuza-ma, dar cred ca - vorba cuiva de pe forum - punem caruta inaintea cailor.
Asta e parerea mea proprie si nu are nicio legatura cu trendul ideilor de pe forum, idei pe care evident le respect.
N-am inteles de ce s-au cheltuit o caruta de bani pentru racordul acesta al lui M 5 cand se puteau investi toti banii in M 6 si rezolvam nordul linistiti. Dormeam in saltelele Dormeo cu vise placute.
_____________
182 apartamente, punem 5 persoane / apartament ( desi e imens ), asta in total cu bone, bonificatii, spăgi, spăguţe inseamna 1000 de persoane. Nu umpli nici un metrou cu aportul de persoane adus de celebrul investitor maltez.
___________________
Cartierul Giurgiului este situat intre Ferentari si Berceni. Are o populatia de aproximativ 60.000 de locuitori, majoritatea locuind in blocurile construite special de regimul dictatorial pentru a satisface cererea de locuinte.
Aha, ce sa inteleg, ghinionul cartierului Giurgiului ( ca tot suntem la M 4 ) e ca e deja construit si nu merita metrou ca nu se poate investi acolo. E un rationament beton, ce sa spun. Dati fratilor blocurile jos sa fie camp si daca e camp poate se gandesc si la M 4 ( Sud ) ca e camp si se poate construi in camp.
Scuza-ma, dar cred ca - vorba cuiva de pe forum - punem caruta inaintea cailor.
Asta e parerea mea proprie si nu are nicio legatura cu trendul ideilor de pe forum, idei pe care evident le respect.
N-am inteles de ce s-au cheltuit o caruta de bani pentru racordul acesta al lui M 5 cand se puteau investi toti banii in M 6 si rezolvam nordul linistiti. Dormeam in saltelele Dormeo cu vise placute.
_____________
182 apartamente, punem 5 persoane / apartament ( desi e imens ), asta in total cu bone, bonificatii, spăgi, spăguţe inseamna 1000 de persoane. Nu umpli nici un metrou cu aportul de persoane adus de celebrul investitor maltez.
___________________
Cartierul Giurgiului este situat intre Ferentari si Berceni. Are o populatia de aproximativ 60.000 de locuitori, majoritatea locuind in blocurile construite special de regimul dictatorial pentru a satisface cererea de locuinte.
- florin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
florin
Ca să nu mai zic că "lângă stația de metrou Străulești" înseamnă de fapt la 2 km! Pe principiul ăsta cartierul Giurgiului are deja metrou, nu ştiu de ce te enervezi Andrei.
Ca să nu mai zic că "lângă stația de metrou Străulești" înseamnă de fapt la 2 km! Pe principiul ăsta cartierul Giurgiului are deja metrou, nu ştiu de ce te enervezi Andrei.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Mai e si Vastintul cu un mic proiect pe acolo, plus multi altii. Colegul @andrei11 se enerveaza degeaba, daca Ceausescu incepea metroul catre Berceni, evident ca se facea ala intai, dar intamplator le-a inceput pe cele catre Policolor si Laromet. Mi se pare logic ca intai termini lucrarile deja incepute si de abia dupa aceea te apuci de altele noi.
Mai e si Vastintul cu un mic proiect pe acolo, plus multi altii. Colegul @andrei11 se enerveaza degeaba, daca Ceausescu incepea metroul catre Berceni, evident ca se facea ala intai, dar intamplator le-a inceput pe cele catre Policolor si Laromet. Mi se pare logic ca intai termini lucrarile deja incepute si de abia dupa aceea te apuci de altele noi.
- florin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
florin
E, mi s-a părut amuzant marketing-ul dezvoltatorilor. Întâmplător am nişte prieteni care sunt interesaţi de casă/apartament în zonă şi acest ansamblu nu le convine tocmai pentru că este prea departe de metrou. Dar observaţia iniţială e bună, existenţa metroului în zonă atrage atât dezvoltatorii (vezi cartierul Ikea) cât şi cumpărătorii. Nu mi se pare mare problemă că au făcut astea 2 staţii, mi se pare mare problemă că nu fac şi alte linii, că fonduri europene sunt, tocmai am pierdut o parte din ele, neutilizate...
E, mi s-a părut amuzant marketing-ul dezvoltatorilor. Întâmplător am nişte prieteni care sunt interesaţi de casă/apartament în zonă şi acest ansamblu nu le convine tocmai pentru că este prea departe de metrou. Dar observaţia iniţială e bună, existenţa metroului în zonă atrage atât dezvoltatorii (vezi cartierul Ikea) cât şi cumpărătorii. Nu mi se pare mare problemă că au făcut astea 2 staţii, mi se pare mare problemă că nu fac şi alte linii, că fonduri europene sunt, tocmai am pierdut o parte din ele, neutilizate...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Adrian, una este sa termini ce era inceput si alta este sa faci mai mult decat era planificat in 1989. Si nu inseamna ca Ceausescu a fost un exemplu de urmat, ca nu a facut metrou in cartierele populate si s-a orientat doar spre zonele industriale. Sa ne uitam aici ce tronson trebuia sa urmeze pe M4 (document oficial facut de profesionisti, nu de amatori ca noi). viewtopic.php?f=200&t=1629&start=154#p57003
Surpriza (sau nu), era tronsonul Progresu-Bellu. Chiar inaintea tronsonului 2 al M5. Si fara Otopeni si alte chestii din astea umede...
Pe de alta parte, astea sunt locuinte de lux. Nu vor pune astia "neam" piciorul in metrou, ca le pute.
Dar sunt sigur ca Metrorex stia de aceasta investitie atunci cand a bagat banii acolo, asa cum stia si de cea a Ikea, tot pe acele campuri minunate. Daca pe astia ne bazam sa scoatem investitia si pe "park and ride"...
Adrian, una este sa termini ce era inceput si alta este sa faci mai mult decat era planificat in 1989. Si nu inseamna ca Ceausescu a fost un exemplu de urmat, ca nu a facut metrou in cartierele populate si s-a orientat doar spre zonele industriale. Sa ne uitam aici ce tronson trebuia sa urmeze pe M4 (document oficial facut de profesionisti, nu de amatori ca noi). viewtopic.php?f=200&t=1629&start=154#p57003
Surpriza (sau nu), era tronsonul Progresu-Bellu. Chiar inaintea tronsonului 2 al M5. Si fara Otopeni si alte chestii din astea umede...
Pe de alta parte, astea sunt locuinte de lux. Nu vor pune astia "neam" piciorul in metrou, ca le pute.
Dar sunt sigur ca Metrorex stia de aceasta investitie atunci cand a bagat banii acolo, asa cum stia si de cea a Ikea, tot pe acele campuri minunate. Daca pe astia ne bazam sa scoatem investitia si pe "park and ride"...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
La M4 s-a facut o statie in plus fata de proiectul intial (ma rog, doua cu Bazilescu), nu cred ca e o mare problema. Nu vorbesc de M6 sau de alte avioane, asta e subiect separat.
La M4 s-a facut o statie in plus fata de proiectul intial (ma rog, doua cu Bazilescu), nu cred ca e o mare problema. Nu vorbesc de M6 sau de alte avioane, asta e subiect separat.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Odata cu decesul platformelor industriale din zona, utilitatea M4 catre N s-a pierdut cu desavarsire. A ramas doar o zona de case, presarata cu cateva blocuri.
Nu intamplator , dupa M5 tronson 1 (dar pana la Universitate, nu cum este acum), proiectantii din 90 vedeau ca metroul trebuie sa ajunga prioritar in sud , in anul 2000 fiind planificate tronsoanele Rahova-Unirii si Progresu-Bellu. Ai deja potentialii calatori acolo, nu trebuie sa astepti mega-dezvoltari urbane. Oare or fi fost alti proiectanti decat cei actuali ?
Odata cu decesul platformelor industriale din zona, utilitatea M4 catre N s-a pierdut cu desavarsire. A ramas doar o zona de case, presarata cu cateva blocuri.
Nu intamplator , dupa M5 tronson 1 (dar pana la Universitate, nu cum este acum), proiectantii din 90 vedeau ca metroul trebuie sa ajunga prioritar in sud , in anul 2000 fiind planificate tronsoanele Rahova-Unirii si Progresu-Bellu. Ai deja potentialii calatori acolo, nu trebuie sa astepti mega-dezvoltari urbane. Oare or fi fost alti proiectanti decat cei actuali ?
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
abc_XC
Proiectul va merge spre sud, se liciteaza acel studiu de fezabilitate, primul pas este facut. Daca era studiu pentru Mogosoaia/Buftea, atunci chiar eram nebuni de legat. Problema ar trebui privita si din alt unghi: nu aveam peste 1 miliard de euro disponibil sa demaram lucrarile pentru Gara de Nord - Gara Progresu. Dar s-au gasit bani pentru acest tronson si astfel se va circula "normal" si pe M4 dincolo de statia 1Mai. Nu era prioritar acest tronson, dar a fost mult mai usor de incadrat in buget si a rezolvat si problemele existente.
Proiectul va merge spre sud, se liciteaza acel studiu de fezabilitate, primul pas este facut. Daca era studiu pentru Mogosoaia/Buftea, atunci chiar eram nebuni de legat. Problema ar trebui privita si din alt unghi: nu aveam peste 1 miliard de euro disponibil sa demaram lucrarile pentru Gara de Nord - Gara Progresu. Dar s-au gasit bani pentru acest tronson si astfel se va circula "normal" si pe M4 dincolo de statia 1Mai. Nu era prioritar acest tronson, dar a fost mult mai usor de incadrat in buget si a rezolvat si problemele existente.
- uvictor
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
uvictor
Probabil ca atunci cand vor incepe lucrarile la AFI Bucurestii Noi, o sa se mai tempereze tabara "anti-M4 Nord".
Probabil ca atunci cand vor incepe lucrarile la AFI Bucurestii Noi, o sa se mai tempereze tabara "anti-M4 Nord".
📖 Pagination options