MetrouReţeaua de metrou din Bucureşti

 

Topic: Tunelurile de metrou între Gara de Nord 1şi 2 şi Basarab

154 posts, 93232 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 11
 
 

📖 Pagination options
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab andrei11

1) Sunt de acord cu tine, cu cat mai multe variante cu atat mai bine.
2) Aici  am o alta parere :
mcosmin wrote:
Traseu obisnuit IVA:
Traseu IVA din remiza
Iese din remiza pe linia 2, trece breteaua neagra, intra in statie la linia 1, asteapta semnalul. Manevre 3.

Cand iese din remiza ( pentru M 4 sau pentru Ciurel ) IVA iese din remiza si dusă este. Nu se mai incurca cu nicio manevra.

 


Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab mcosmin

Nu prea cred, ar insemna sa blocheze magistrala 1 timp de 10+ minute si oricum nu poate ajunge de la linia 2 nici la Ciurel, nici pe M4, tot trebuie sa intre pe linia 1 mai devreme sau mai tarziu.

Poate decat in weekend sau dupa ora 23.

 


Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab andrei11

Sunt convins ca vorbim de situatii diferite, când iese din remiză pentru Crângasi / M 4 IVA  iese si dusa este, nu mai face nicio manevra :
10-3-2016 2-03-36 PM.png (5.15 KB; downloaded 7645 times)

 


Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab mcosmin

Eu am interpretat trecerea peste un macaz ca fiind manevra. Cand ai spus ca nu face nicio manevra, am inteles ca merge pe linia 2 pana la Crangasi.

 


Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab andrei11

Plansele  203 si 204 ( 1,5 / 1,6 ) din Plansa Pelicanul
Sectiunile reprezinta desprinderea liniei de legatura M 3 / M 1 din magistrala M 3.
Ok, eu am pus aproximativ 1,5 respectiv 1,6   fata de punctul 0 ( respectiv 150 - 160 m ), dar toata prezentarea trebuie privita cu lejeritate, ca o prezentare facuta de un amator pe un topic de discutii liber, fara pretentii de rigurozitate maxima. Deci respectivele cifre ar trebui interpretate aproximativ 1,5 / 1,6. Ca si NSS - ul sinelor. Ok, cam acela trebuie sa fie NSS - ul , dar cu o marja de eroare.
Linia de legatura este reprezentata de LDH-ul  rosu si ea  va coboarî de la cota lui M 3 spre cota lui M 1 in aproximativ 200 m.
Intrebari ? Nelamuriri ?
411.2.png (12.17 KB; downloaded 7550 times)
411.1.png (14.71 KB; downloaded 7553 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab sab

Intrebarea este...linia de legatura chiar coboara ?

 


Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab TibiV

"Cristal clear"...
Asteptam continuarea... :)

 


Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab andrei11

Coboara cu siguranta.
10-8-2016 2-06-33 PM.png (17.28 KB; downloaded 7297 times)

 


Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab andrei11

Plansa 205  din Pelicanul
In sectiunea 2,0 deja avem linia de legatura care  s-a desprins din M 3 ( nivelul superior ) si incepe sa cobaoare spre M 1 ( nivelul inferior )
Totodata cele 2 magistrale ( M 1 si M 3 ) incep sa urce.
411.png (14.71 KB; downloaded 7381 times)

Nota :
Reamintesc, studiul nostru cuprinde doua mari sectiuni :
Sectiunea I : asa cum ar fi trebuit sa arate tunelele cand se vorbea de magistraleleM 1 & M 3
Sectiunea II : cum sunt acum tunelele. ( M 1 + M 4 ).
Deocamdata suntem in Sectiunea I ( până ce vom ajunge la Basarab ).
Pozele din interior promise (plus alte poze ) se refera cu precadere la Sectiunea a II - a, deci le voi posta la momentul respectiv.

 


Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab andrei11

Plansa 206 / Pelicanul.
In sectiunea 3,0 ( 300 m de la punctul de plecare  dintr-o sectiune aleatoare din GdN 1 ) continua coborîrea liniei de legatura M 3 / M 1 spre M 1.
Totodata traseul metroului are tendinta sa iasa de sub trama stradala a Caii Grivitei indreptandu-se spre liniile CFR din Gara de Nord.
409.png (13.62 KB; downloaded 7293 times)
Cam pe aici pe undeva ne aflam la momentul acesta :
10-8-2016 8-38-27 PM.png (591.73 KB; downloaded 7294 times)

 


Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab andrei11

Plansele 207 si 208 / Plansa  Pelicanul

La 340 / respectiv 360 metri de "Punctul 0 de plecare" linia de legatura ajunge la nivelul magistralei 3 ( M 3 ) si se uneste cu ea.
Intre timp la suprafata se intersecteaza si cu Centrala de Ventilatie  ( CV ) interstatie.
408.png (20.34 KB; downloaded 7206 times)
407.png (117.94 KB; downloaded 7206 times)

Si o poza din teren de la subsemnatul cu CV - ul respectiv :
10-10-2016 5-04-42 PM.png (1.12 MB; downloaded 7208 times)

Observam ca ne apropriem cu pasi repezi de liniile CFR/ respectiv se observa linia 14 cu peronul aferent. Bine, pe vremea aceea exista numai CFR - ul iar schema de culoare a locomotivei nu era aceea in orice caz. La scurt timp dupa ce s-a inaugurat tronsonul Basarab - GdN1 s-a infiintat deasupra o piata taraneasca de produse agroalimentare care insa a rezistat foarte putin timp (  vreo 2 saptamani ), pana ce au inceput lucrarile pentru magistrala 4 / M 4.

 



Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab argos

Asta da filmare! Multumim!

 


Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab andrei11

Evident ca o sa folosesc capturi din filmare  cu explicatiile de rigoare si combinata cu fotografiile din tunel ale lui freyutz si al altora, dar toate la timpul potrivit, in a doua parte a lucrarii cand voi prezenta tunelele in varianta M 1 / M 4. Deocamdata suntem in varianta din proiect, cu tunelele magistralelor M 1 si M 3. Aproape sigur maine seara voi posta urmatorul episod, plansa 209.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 11
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Reţeaua de metrou din Bucureşti  • 
Choose destination

Since our 2430 forum members have written 434293 posts in 5408 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use