Topic: Știri și articole din presă
823 posts, 255487 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Ai intarziat la intalnire, forumistii au avut ocazia sa discute in direct cu proiectatul 'sef de proiect'...in afara de discutiile amicale cu mandea!...vina ta...
Data viitoare sa fi mai punctual...ca popa nu repeta slujba pentru babele surde!!!
Hai, nu fii suparat, ne revansam la viitoarea vizionare de la M5.
Si mai am in gand 'un eveniment'...dar e 'ciurpriza'!
Ai intarziat la intalnire, forumistii au avut ocazia sa discute in direct cu proiectatul 'sef de proiect'...in afara de discutiile amicale cu mandea!...vina ta...
Data viitoare sa fi mai punctual...ca popa nu repeta slujba pentru babele surde!!!
Hai, nu fii suparat, ne revansam la viitoarea vizionare de la M5.
Si mai am in gand 'un eveniment'...dar e 'ciurpriza'!
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
aztec
Pt cei ce nu au putut ajunge pe acolo...pareri, impresi, discutii?
Cam putin pe forum...
Pt cei ce nu au putut ajunge pe acolo...pareri, impresi, discutii?
Cam putin pe forum...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Si eu zic la fel!
Spuneti fratilor deschis ce ganditi, ca de aia ne pierdem vremea pe acilisea!
In afara de 'amabilitati' mai sunt si lucruri de adevaratelea de discutat...
Daca noi nu, atunci cine???
Si eu zic la fel!
Spuneti fratilor deschis ce ganditi, ca de aia ne pierdem vremea pe acilisea!
In afara de 'amabilitati' mai sunt si lucruri de adevaratelea de discutat...
Daca noi nu, atunci cine???
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
aztec
Mai ales ca unii muncesc si la ora asta...
Si persoanele oficioase azi or fi fost stresate de intanlirea cu publicul beneficiar...poate s-or forumi si afla si la rece impresile si se pot remedia neajunsurile..
Mai ales ca unii muncesc si la ora asta...
Si persoanele oficioase azi or fi fost stresate de intanlirea cu publicul beneficiar...poate s-or forumi si afla si la rece impresile si se pot remedia neajunsurile..
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Like,like, like!!!
Uite un punct de vedere corect!
Mai vorbim si maine, ca si maine e o zi...iar acum 'e orele cam inaintate'!
Ce a fost...a fost, ce va fi...va fi sa fie!
Like,like, like!!!
Uite un punct de vedere corect!
Mai vorbim si maine, ca si maine e o zi...iar acum 'e orele cam inaintate'!
Ce a fost...a fost, ce va fi...va fi sa fie!
- argos
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
argos
Haideti sa spun eu o parere:
- ora de inceput a fost decalata. Am asteptat impreuna cu destul de multi oameni cam 30 -40 min pana cand am putut intra. Paznicul ne a tot rugat sa asteptam ca 'e vizita oficiala'. Asta nu e cel mai deranjant (desi erau persoane venite de la distante mari), ci faptul ca neputand intra cu primul grup, nu am mai prins spatiile tehnice.
- materialele promotionale (mape/pliante/medalii) nu au fost chiar sufiente.
- probabil era mai bine sa se separe in grupuri de oameni care doresc strict sa viziteze (majoritatea), si oameni care doresc informatii mai precise (cum era cazul nostru).
- asa cum spuneam, grupurile de vizitatori erau eterogene .. de unde si oameni care vorbeau 'ciuperci': ca "statia e prea mare, ca nu e nevoie de barit'ai statia aici", ca "s-a luat spaga, ca mai e muuuult pana se deschide.. va zic io dom'le, ca astia fura", etc
- si statia asta va avea toalete (deci poate facem o harta, precum londonezii ) )
- finisajele statiei ok, am observat pardoseala din granit antiderapant .. asta e destul de scump.
- tunelul pentru acces A pe sub bulevard este executat;
Ce nu am observat si am uitat sa inreb: vor fi rasteluri de bicicleta langa accesele statiilor?
Haideti sa spun eu o parere:
- ora de inceput a fost decalata. Am asteptat impreuna cu destul de multi oameni cam 30 -40 min pana cand am putut intra. Paznicul ne a tot rugat sa asteptam ca 'e vizita oficiala'. Asta nu e cel mai deranjant (desi erau persoane venite de la distante mari), ci faptul ca neputand intra cu primul grup, nu am mai prins spatiile tehnice.
- materialele promotionale (mape/pliante/medalii) nu au fost chiar sufiente.
- probabil era mai bine sa se separe in grupuri de oameni care doresc strict sa viziteze (majoritatea), si oameni care doresc informatii mai precise (cum era cazul nostru).
- asa cum spuneam, grupurile de vizitatori erau eterogene .. de unde si oameni care vorbeau 'ciuperci': ca "statia e prea mare, ca nu e nevoie de barit'ai statia aici", ca "s-a luat spaga, ca mai e muuuult pana se deschide.. va zic io dom'le, ca astia fura", etc
- si statia asta va avea toalete (deci poate facem o harta, precum londonezii ) )
- finisajele statiei ok, am observat pardoseala din granit antiderapant .. asta e destul de scump.
- tunelul pentru acces A pe sub bulevard este executat;
Ce nu am observat si am uitat sa inreb: vor fi rasteluri de bicicleta langa accesele statiilor?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Da, era si o plansa pe perete chiar jos in dreapta cum coborai scara de acces! Scria mare 'rastel biciclete'!
@Tibi&All
Probabil s-a creat o impresie falsa ca ar exista anumite 'animozitati ireconciliabile' intre anumiti membri 'veterani' ai forumului...si as dori sa risipesc aceste temeri...
Nici vorba!!!
Nu exista asa ceva intre noi, contrar 'aparentelor inselatoare' exista un profund respect si consideratie chiar daca ne mai tachinam reciproc, e si asta un soi de 'joc de societate' asumat, turnam 'gaz pe foc' doar cu scopul de a stimula discutiile si de a clarifica lucrurile...
Am simtit nevoia sa precizez acest lucru pentru ca am fost 'chestionat in direct' de cativa colegi forumisti asupra acestui aspect...
Sau cum ar spune Machiaveli...scopul scuza mijloacele!
Da, era si o plansa pe perete chiar jos in dreapta cum coborai scara de acces! Scria mare 'rastel biciclete'!
@Tibi&All
Probabil s-a creat o impresie falsa ca ar exista anumite 'animozitati ireconciliabile' intre anumiti membri 'veterani' ai forumului...si as dori sa risipesc aceste temeri...
Nici vorba!!!
Nu exista asa ceva intre noi, contrar 'aparentelor inselatoare' exista un profund respect si consideratie chiar daca ne mai tachinam reciproc, e si asta un soi de 'joc de societate' asumat, turnam 'gaz pe foc' doar cu scopul de a stimula discutiile si de a clarifica lucrurile...
Am simtit nevoia sa precizez acest lucru pentru ca am fost 'chestionat in direct' de cativa colegi forumisti asupra acestui aspect...
Sau cum ar spune Machiaveli...scopul scuza mijloacele!
- TibiV
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Daca credeti ca m-am certat eu vreodata "pe bune" cu guru v-ati pacalit.
Daca credeti ca m-am certat eu vreodata "pe bune" cu guru v-ati pacalit.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
misterr
Lucrările la primul park&ride de la metrou, întârziate de RATB. Parcarea va fi inaugurată după staţia de la Străuleşti
Cele două staţii noi de metrou din Bucureştii Noi vor fi inaugurate anul acesta, dar fără park&ride, potrivit Metrorex. Lucrările la parcare au fost întârziate din cauza unui conflict cu RATB, explică pentru ECONOMICA.NET Gheorghe Udrişte, fost şef al companiei, care mai spune că odată cu punerea în funcţiune a celor două staţii, precum şi a metroului din Drumul Taberei, ar trebui reconfigurat tot transportul de la suprafaţă.
Decembrie 2016 este termenul reasumat de conducerea Metrorex pentru inaugurarea celor două staţii noi de la capătul Magistralei 4, potrivit unor declaraţii din cadrul evenimentului Ziua Porţilor Deschise la staţia de metrou Laminorului, din 2 octombrie.
În ceea ce privește depoul, parcarea și terminalul intermodal, acestea vor fi date în folosință mai târziu, respectiv în prima jumătate a anului viitor, conform oficialilor Metrorex.
"Puţină lume ştie de ce au întârziat lucrările de la terminalul de la Străuleşti, cu park&ride. RATB-ul nu a vrut să dea aviz pentru autorizarea lucrării de suprafaţă a autogării şi a terminalului park&ride, până când Metrorex nu se angajează să-i refacă terminalul de troleibuze de la Lac Străuleşti. Pe vremuri, înainte de a ne apuca de metrou, acolo întorceau troleibuze care circulă pe Bulevardul Bucureştii Noi", spune Gheorghe Udrişte, fost şef al Metrorex, actualmente parlamentar şi membru al Comisiei de Transporturi din Camera Deputaţilor.
Acesta consideră că în acea zonă ar trebui reconfigurată reţeaua de transport de suprafaţă, prin scoaterea liniilor de tramvai şi troleibuz.
„Bulevardul Bucureştii Noi, de la Parcul Bazilescu încolo, se reface, se scoate linia de tramvai, se desfiinţează refugiile şi creşte cu aproape o treime capacitatea de transport de suprafaţă pentru cei care vor să utilizeze mijloacele proprii de transport. De asemenea, nu trebuie să mă mai întorc cu troleibuzul la Străuleşti, ci merg cu el către Pajura", arată Udrişte cum ar trebui reconfigurată reţeaua de la suprafaţă.
Acesta argumentează că scopul metroului este de a diminua din traficul de suprafaţă şi că RATB ar trebui să redistribuie liniile de tramvai şi troleibuz.
„Ei (reprezentanţii RATB-n.r.) au spus să le facem cale de întoarcere a troleibuzului. Dar de ce sa mai facem? În loc să te bucuri că ţi-am luat din portofoliul tău obligaţii pentru 2 kilometri, tu vrei în continuare. De ce?", se întreabă Udrişte.
Tramvaiele şi troleibuzele ar putea circula fără călători la capătul Bucureştii Noi
Fostul şef al Metrorex menţionează că, până la urmă, RATB şi-a dat avizul, dar dacă nu vor exista bani, nu se va face terminalul cerut de regie.
„Poate o să le facă o cabină, dar eu sper să le dea Dumnezeu mintea de pe urmă şi vor renunţa să ducă acolo troleibuzele în mod inutil, pentru că oamenii vor folosi metroul, în locul troleibuzului. Mai ales la iarnă, când troleibuzul patinează, e zăpadă, ninge şi e viscol afară. Oamenii vor coborî la metrou şi vor constata că merg cu troleibuzele şi tramvaiele goale. Păi cine mai face întoarcerea tramvaiului la Laminorului? Acolo a dispărut bucla de întoarcere a tramvaiului. Doamne fereşte, n-am înebunit acum să refacem linia să mai vină tramvaiul să întoarcă la Laminorului când el poate foarte bine să întoarcă la Jiului acolo!", atrage atenţia Udrişte.
Acesta subliniază că scopul metroului este acela de a rezolva problemele dificile de trafic şi dă ca exemplu linia din Drumul Taberei. „Capacitatea de transport este de peste 50.000 de călători pe oră şi sens, şi atunci staţiile urmăresc traseele principale. Reţeaua de subteran devine reţea principală iar reţeaua de suprafaţă vine să alimenteze perpendicular reţea de metrou", explică fostul şef al Metrorex.
El susţine că odată cu punerea în funcţiune a liniei din Drumul Taberei şi a celor două staţii din Bucureştii Noi trebuie reconfigurată întreaga reţea de transport de suprafaţă din zonă.
Parcarea de la terminalul Străuleşti este construită pentru cei care vin cu maşina în Bucureşti pe DN 1A şi vor să-şi continue călătoria spre oraş cu metroul (conceptul Park & Ride).
Prin modul în care a fost conceput proiectul este prevazută posibilitatea extensiei liniei respective cu alte staţii spre zona de nord-vest, înspre localităţile Mogoşoaia şi Buftea.
Proiectul Magistrala 4 de metrou - Gara de Nord – Lac Străuleşti: Secţiunea Parc Bazilescu – Lac Străuleşti realizează extinderea magistralei 4 de metrou în zona de nord a Bucureştiului cu încă două staţii, Laminorului şi Străuleşti, cu tunelurile şi galeriile de legătură aferente, un terminal intermodal, un park&ride şi un depou. Lungimea totală a secţiunii va fi de 2,1 km. Valoarea totală a proiectului este de 1,11 miliarde de lei (252,4 milioane de euro).
Lucrările la primul park&ride de la metrou, întârziate de RATB. Parcarea va fi inaugurată după staţia de la Străuleşti
Cele două staţii noi de metrou din Bucureştii Noi vor fi inaugurate anul acesta, dar fără park&ride, potrivit Metrorex. Lucrările la parcare au fost întârziate din cauza unui conflict cu RATB, explică pentru ECONOMICA.NET Gheorghe Udrişte, fost şef al companiei, care mai spune că odată cu punerea în funcţiune a celor două staţii, precum şi a metroului din Drumul Taberei, ar trebui reconfigurat tot transportul de la suprafaţă.
Decembrie 2016 este termenul reasumat de conducerea Metrorex pentru inaugurarea celor două staţii noi de la capătul Magistralei 4, potrivit unor declaraţii din cadrul evenimentului Ziua Porţilor Deschise la staţia de metrou Laminorului, din 2 octombrie.
În ceea ce privește depoul, parcarea și terminalul intermodal, acestea vor fi date în folosință mai târziu, respectiv în prima jumătate a anului viitor, conform oficialilor Metrorex.
"Puţină lume ştie de ce au întârziat lucrările de la terminalul de la Străuleşti, cu park&ride. RATB-ul nu a vrut să dea aviz pentru autorizarea lucrării de suprafaţă a autogării şi a terminalului park&ride, până când Metrorex nu se angajează să-i refacă terminalul de troleibuze de la Lac Străuleşti. Pe vremuri, înainte de a ne apuca de metrou, acolo întorceau troleibuze care circulă pe Bulevardul Bucureştii Noi", spune Gheorghe Udrişte, fost şef al Metrorex, actualmente parlamentar şi membru al Comisiei de Transporturi din Camera Deputaţilor.
Acesta consideră că în acea zonă ar trebui reconfigurată reţeaua de transport de suprafaţă, prin scoaterea liniilor de tramvai şi troleibuz.
„Bulevardul Bucureştii Noi, de la Parcul Bazilescu încolo, se reface, se scoate linia de tramvai, se desfiinţează refugiile şi creşte cu aproape o treime capacitatea de transport de suprafaţă pentru cei care vor să utilizeze mijloacele proprii de transport. De asemenea, nu trebuie să mă mai întorc cu troleibuzul la Străuleşti, ci merg cu el către Pajura", arată Udrişte cum ar trebui reconfigurată reţeaua de la suprafaţă.
Acesta argumentează că scopul metroului este de a diminua din traficul de suprafaţă şi că RATB ar trebui să redistribuie liniile de tramvai şi troleibuz.
„Ei (reprezentanţii RATB-n.r.) au spus să le facem cale de întoarcere a troleibuzului. Dar de ce sa mai facem? În loc să te bucuri că ţi-am luat din portofoliul tău obligaţii pentru 2 kilometri, tu vrei în continuare. De ce?", se întreabă Udrişte.
Tramvaiele şi troleibuzele ar putea circula fără călători la capătul Bucureştii Noi
Fostul şef al Metrorex menţionează că, până la urmă, RATB şi-a dat avizul, dar dacă nu vor exista bani, nu se va face terminalul cerut de regie.
„Poate o să le facă o cabină, dar eu sper să le dea Dumnezeu mintea de pe urmă şi vor renunţa să ducă acolo troleibuzele în mod inutil, pentru că oamenii vor folosi metroul, în locul troleibuzului. Mai ales la iarnă, când troleibuzul patinează, e zăpadă, ninge şi e viscol afară. Oamenii vor coborî la metrou şi vor constata că merg cu troleibuzele şi tramvaiele goale. Păi cine mai face întoarcerea tramvaiului la Laminorului? Acolo a dispărut bucla de întoarcere a tramvaiului. Doamne fereşte, n-am înebunit acum să refacem linia să mai vină tramvaiul să întoarcă la Laminorului când el poate foarte bine să întoarcă la Jiului acolo!", atrage atenţia Udrişte.
Acesta subliniază că scopul metroului este acela de a rezolva problemele dificile de trafic şi dă ca exemplu linia din Drumul Taberei. „Capacitatea de transport este de peste 50.000 de călători pe oră şi sens, şi atunci staţiile urmăresc traseele principale. Reţeaua de subteran devine reţea principală iar reţeaua de suprafaţă vine să alimenteze perpendicular reţea de metrou", explică fostul şef al Metrorex.
El susţine că odată cu punerea în funcţiune a liniei din Drumul Taberei şi a celor două staţii din Bucureştii Noi trebuie reconfigurată întreaga reţea de transport de suprafaţă din zonă.
Parcarea de la terminalul Străuleşti este construită pentru cei care vin cu maşina în Bucureşti pe DN 1A şi vor să-şi continue călătoria spre oraş cu metroul (conceptul Park & Ride).
Prin modul în care a fost conceput proiectul este prevazută posibilitatea extensiei liniei respective cu alte staţii spre zona de nord-vest, înspre localităţile Mogoşoaia şi Buftea.
Proiectul Magistrala 4 de metrou - Gara de Nord – Lac Străuleşti: Secţiunea Parc Bazilescu – Lac Străuleşti realizează extinderea magistralei 4 de metrou în zona de nord a Bucureştiului cu încă două staţii, Laminorului şi Străuleşti, cu tunelurile şi galeriile de legătură aferente, un terminal intermodal, un park&ride şi un depou. Lungimea totală a secţiunii va fi de 2,1 km. Valoarea totală a proiectului este de 1,11 miliarde de lei (252,4 milioane de euro).
- survola
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
survola
O să aibă clienții lor, cei care circulă gratuit cu RATB-ul. Deci nu vor avea călători-plătitori, ci doar călători
O să aibă clienții lor, cei care circulă gratuit cu RATB-ul. Deci nu vor avea călători-plătitori, ci doar călători
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
aztec
Militariul are atat metrou cat si autobuze si troleu...ce sa vezi...aglomerate. Unde e problema?
Cred ca gandirea tip Udriste....e tributara gandirii celui ce a scos tramvaiul din Militari.
Militariul are atat metrou cat si autobuze si troleu...ce sa vezi...aglomerate. Unde e problema?
Cred ca gandirea tip Udriste....e tributara gandirii celui ce a scos tramvaiul din Militari.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Adrian Rosca
Si daca se apucau mai devreme de multimodal, tot aia era, galeria tot nu putea fi executata daca nu se deschidea traficul pe Bucurestii Noi. Asta e doar o tactica sa dea vina pe altii. Ieri Enel, azi RATB
Si daca se apucau mai devreme de multimodal, tot aia era, galeria tot nu putea fi executata daca nu se deschidea traficul pe Bucurestii Noi. Asta e doar o tactica sa dea vina pe altii. Ieri Enel, azi RATB
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Robert24
Este mare diferenta fata de Militari din doua motive:
- statiile au fost concepute prost la distanta foarte mare (sa nu uitam ca multa vreme nici macar Gorjului nu a existat)
- densitatea locuitorilor in Militari este mult mai mare decat in BN.
Asa cum este construit M4 intre 1 Mai si Straulesti, acopera foarte bine necesitatea de transport fara a fi nevoie de tramvai. Troleibuzul este discutabil, avand in vedere faptul ca infrastructura exista, statiile de metrou dintre Chibrit si Basarab sunt rare si troleibuzul merge mai departe spre Romana, Foisor etc...
Mai mult, eu as propune ceva mai radical: desfiintarea completa a tramvaiului pe Ion Mihalache, unde infrastructura este la pamant si bazandu-ne pe stalpii existenti crearea unor linii de troleibuz intre Straulesti si Pajura catre Romana si mai departe. Ar avea un succes mult mai mare (a se vedea aglomeratia din 300).
In zona Chitila poate ramane linia 45 rerutata catre PPL permitand legatura la metrou si bineinteles depoul BN pentru parcul lui 41 si al acestui 45 schimbat.
aztec wrote:
Militariul are atat metrou cat si autobuze si troleu...ce sa vezi...aglomerate. Unde e problema?
Cred ca gandirea tip Udriste....e tributara gandirii celui ce a scos tramvaiul din Militari.
Este mare diferenta fata de Militari din doua motive:
- statiile au fost concepute prost la distanta foarte mare (sa nu uitam ca multa vreme nici macar Gorjului nu a existat)
- densitatea locuitorilor in Militari este mult mai mare decat in BN.
Asa cum este construit M4 intre 1 Mai si Straulesti, acopera foarte bine necesitatea de transport fara a fi nevoie de tramvai. Troleibuzul este discutabil, avand in vedere faptul ca infrastructura exista, statiile de metrou dintre Chibrit si Basarab sunt rare si troleibuzul merge mai departe spre Romana, Foisor etc...
Mai mult, eu as propune ceva mai radical: desfiintarea completa a tramvaiului pe Ion Mihalache, unde infrastructura este la pamant si bazandu-ne pe stalpii existenti crearea unor linii de troleibuz intre Straulesti si Pajura catre Romana si mai departe. Ar avea un succes mult mai mare (a se vedea aglomeratia din 300).
In zona Chitila poate ramane linia 45 rerutata catre PPL permitand legatura la metrou si bineinteles depoul BN pentru parcul lui 41 si al acestui 45 schimbat.
📖 Pagination options