MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5487 posts, 1138431 views
 
Go to page:  1  ... 166 167 168 169 170 171 172  ... 392
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

Esti 'maestru' in diversiuni si deturnari de discutii de la subiect...
Vrei sa discutam despre CFR?
Invita-ma pe topicul potrivit, nu 'polua' cu iluzii un topic mult mai clar si la obiect...
:bere:
Dar pana atunci eu tot astept raspuns la o intrebare-doua de bun simt elementar, ca sa putem continua 'on topic'...
:mrgreen:
Chiar nu e nimeni in stare sa raspunda la acest gen de intrebari banale???
:popa:
Unde si in ce boscheti v-ati pitit 'specialistilor'???
:shock:  :shock:  :shock:  :?  8-)
P.S.
Evident ca va 'tachinez' rautacios in mod intentionat, doar, doar s-o invrednici careva...
:ugeek:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex TibiV

Sorry, nu ma bag....
Ca n-am fost niciodata la Londra !
:lol: :bere:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului adila

S-au facut linii noi la Londra, la noi de ce nu s-ar putea? Nici macar banii nu sunt cea mai mare problema. La partea cu bunavointa stam prost rau insa.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

andrei11 wrote:
Am mai explicat inca odata putin mai sus, daca se vroia metrou la Domnesti trebuiau sa lase loc sa ajunga. Ma indoiesc ca mai are pe unde.

Daca modifici statia Industriilor, are pe unde.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Eu tot nu inteleg legatura intre pasajele subterane auto / tramvai si ce vrei tu si statiille / tunelele de metrou. Am multe  exemple si sunt chiar foarte aproape, aka din Municipiul Bucuresti. Proiectate si construite integral de românii nostri fara ajutor din afara :
Chestii mai complicate :
a) Proiect unitar - Complexul din Piata Victoriei.
b) Proiect << adaptat >>. Pasajul rutier din Piata Unirii.
Alte pasaje cu metrou prin preajma :
a) Proiect unitar - BIG Berceni, repet, cand au fost proiectate tunelele se stia si de viitorul pasaj rutier, asa incat s-a lasat gabaritul necesar.
b) Lujerului - nu stiu cat de << adaptat >> sau proiect unitar a fost acolo.
c) Daca ajungeau sa se inteleaga PMB - ul cu MT - ul aveam si la Razoare doua pasaje auto subterane perpendiculare si << cireasa de pe tort >> si o statie de metrou. Din pacate a dat cu virgula.
d) Pasajul pietonal de la Universitate, proiect << adaptat >>.
Asa incat repet si eu nedumerirea, ce legatura au pasajele rutiere londoneze cu cele bucurestene si cu statiile de metrou ?
__________________________
Insomnii diurne :
Imi poate spune cineva unde sunt CV - urile interstatii pentru urmatoarele rute :
1) Piata Victoriei - Stefan cel Mare
2) Obor - Iancului
3) Piata Unirii - Universitate
4) Universitate - Romana
5) Romana - Victoriei
6) Mihai Bravu - Dristor
7) Dristor - NG
Mai sunt si alte interstatii dar nu ma bag ca nu le-am cercetat.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex aztec

Mai sunt pasaj Obor adaptat in statie si parcarea Inter adaptata in statie...

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Eu ma refer la pasaje subterane peste statii / tunele, nu transformari de genul aratate de tine. Oricum ai uitat de statia Piata Muncii.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

Hai sa va dau eu raspunsul la acea intrebare supersimplissima, Londra, aglomerarea urbana cu cele mai mari probleme de trafic din Europa (exceptie Istanbul, dar nu se pune, acolo e haloimis tota, scapa cine poate!) si-a rezolvat elegant problemele dezvoltand transportul in comun subteran, nu cu paleative costisitoare si inutile gen pasaje rutiere subterane sau megaparcari subterane si a restrictionat utilizarea autoturismelor in oras printr-o taxare agresiva...job done!
:bere:
Doar ca noi suntem muuult mai aproape de Inalta Poarta...aceleasi metehne, aceleasi greseli, aceeasi lipsa de perspectiva si de eficienta...bagam bani inutil in pamant nu pentru a rezolva problemele ci doar pentru a le agrava...
:twisted:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex George

Guru, o mica completare: intrarea in oras cu autoturismul costa 9 lire! E drept ca puteai plati comod prin sms...

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex abc_XC

Am devenit curios si m-am documentat putin despre metroul londonez. Este corecta viziunea asupra metroului londonez care descurajeaza traficul auto, cu o mentiune: ca sa te incurajeze sa renunti la masina, baietii au amenajat si parcari langa unele statii. Sunt 61 de parcari aflate langa statiile de metrou, parcari la nivelul solului(am cautat pe google maps vreo 7), asa cum avem noi la magazine. Din ce inteleg acestea sunt gestionate de operatorul metroului. La acest link puteti gasi adresa, numarul de locuri de parcare, tarifele percepute: https://tfl.gov.uk/modes/driving/tube-station-car-parks
Imi amintesc despre o  discutie aici pe forum referitoare la toaletele de la metrou. Englezii au facut si o harta cu toaletele, daca sunt plasate inainte de taxare sau dupa, ce facilitati au: http://content.tfl.gov.uk/toilets-map.pdf. Ei au considerat ca sunt utile pentru calatori toaletele si mai ales acestia sa stie unde le pot gasi. Sunt carcotas, dar Metrorex nu are o harta asa de clara nici macar cu traseele cum au baietii astia cu toaletele.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

Multumesc din suflet pentru efortul de informare si 'mana de ajutor'!!!
:bere:
In ce priveste 'carcotasenia' nu-i nimic rau, atata timp cat este 'in cunostinta de cauza' si nu mahalagisme de precupetzi de Obor...
:twisted:
In multe privinte englezii sunt 'de model', mi-as fi dorit pentru M5 un site de informare cum au facut ei pentru Crossrail...
:mrgreen:
Poate data viitoare...dar cu o firma 'profi' nu cu un SRL de Sucidava...
:bere:
P.S.
Ai prins exact si ce doream sa spun despre parcarile publice...la suprafata fratilor, supraetajate mai ceva ca Empire State Building, in niciun caz in subteran si oriunde dar nu in buricul targului si in calea metroului!
:popa:
Dar nu prea ai cu cine 'dezbate', noi suntem obisnuiti doar sa punem carul inaintea boilor/bizonilor...si ni-se mai pare si normala 'enormitatea anormala'...
:mrgreen:
Despre toaletele publice eventual iti pot raspunde separat...daca prezinta suficient interes...
aztec wrote:
Mai sunt pasaj Obor adaptat in statie si parcarea Inter adaptata in statie...


Exemple nefericite!
:o

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Guru, problema este urmatoarea.
Ca sa las masina in parcare si sa folosesc metroul ca la englezi / francezi / americani / rusi / blablabla imi mai trebuie vreo 150 - 200 de ani de asteptare. E un pic cam mult. Dupa 150 de ani ( sunt optimist, n-am spus 200 ) mai discutam cum e cu circulatia auto. Cu o medie de 1km de metrou inaugurat / an am impresia ca trebuie sa-mi caut un alt oras unde voi putea folosi metroul asa cum imi doresc. Ce parere ai ?
Si cum comentezai acest paragraf ?

La 10 ianuarie 1863, s-a inaugurat la Londra o initiativa indrazneata pentru acea vreme: o linie de transport amplasata in subteran.

Era primul metrou din lume, construit in intregime din lemn, asezat imediat sub nivelul strazii si actionat de locomotive cu aburi. Linia era de fapt un sant acoperit, cu o lungime de 6,5 km.


Deci londonezului îi convine sa-si lase masina acasa in 2016, mie in Bucuresti nu. Si cum galopez catre pensie nu prea am motive sa trec de la automobil la metrou in urmatoarea suta de ani.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

:ED38: Sunt de parere ca ai votat ca 'bizonu' si nu ai stiut sa-ti ceri 'Patria si Dreptul Meu'...ce e scris pe stema urbei...Asa ca da, n-ai decat sa te muti in Burkina Faso...asta ti-ai dorit, asta ai!
:bere:
P.S.
Super rautacios...la 'Patrunjelul' nu se merge cu metroul ci cu cai mascati!
Nu mi-o lua in nume de rau, ca e valabil si pentru mine nu doar pentru tine!
 :popa:
Dialogul asta e demn de mosalaii aia de la Muppets!...simpatic...dar inutil!
:mrgreen:
Dar ca sa nu ramanem depresivi, varsta reala nu e o doar o cifra din buletin, formula reala e una cu mult mai complexa!
:ugeek:
Pe de alta parte, esti 'decretel'??? (Sigur nu)...
Atunci de ce nu ai minima rabdare sa-i asculti si pe ei, ca sunt mai numerosi ca noi...
:o

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex mcosmin

Eu tot nu vad ce treaba are Londra cu Bucurestiul, sunt situatii total diferite, si nu poti sa spui automat ca daca e facut in Londra asa trebuie si la noi. Se prea poate ca acele parcari sa fie construite la suprafata din diverse motive, cum ar fi linia de metrou construita inainte si la adancime mica.

Nu vad ce fel de probleme ar putea fi daca parcarea si linia de metrou sunt gandite sa functioneze impreuna in acelasi timp. La fel cum o faci la suprafata, o faci si sub pamant.

Deci eu cred ca totusi problema se pune in alta parte si parcarea e doar un pretext.
Ori e pretul prea mare, ori e ceva roca/teren instabil acolo.

 


Go to page:  1  ... 166 167 168 169 170 171 172  ... 392
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2346 forum members have written 426548 posts in 5299 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use