Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateStrăpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

4149 posts, 1040589 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 297
 
 

📖 Pagination options
  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului sss

DeSimon wrote:
Ok, daca vrei in centru trebuie sa folosesti Iuliu Maniu, nu pot sa te contrazic aici  :lol:
Dar cati oameni stau in centrul si cat stau "mai pe margini" ? Cartiere unde stau foarte foarte multi oameni sunt mai pe margina : titan - berceni - drumul taberei - rahova/alexandria - nord - militari, s.a.  Deci daca stai mai in sud, nu travesezi tot orasul din A1 pana la berceni, ci folosesti centura, si apoi intri din nou in oras prin soseaua progresului, berceni sau oltenitei. Si asta este valabil pentru toate cartierele din Nord, Est sau sud. Centura nu rezolva nimic pentru cei care stau in centru sau in vest, dar permite trecerea printr-un drum ocolitor pentru toti celalalti, inclusiv cei care vor la A2 si acum trec prin centrul orasului.


Tocmai de asta trebuie facute si alte penetratii ! A1-Splai pentru cei care merg in centru, Timisoara-Centura pentru Dr.Taberei, Prel.Ghencea-Centura pentru 13 Sept, Giulesti-Centura. Asta este situatia, Bucurestiul este o roata de bicicleta cu tare putine spite viabile si pe care trebuie sa le inmultim ca sa se invarta...

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Dr2005

sss wrote:
Prel.Ghencea-Centura


Păi Prel. Ghencea oricum se opreşte în Centură... ce să mai penetrezi?€

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului sss

Dr2005 wrote:
sss wrote:
Prel. Ghencea - Centura


Păi Prel. Ghencea oricum se opreşte în Centură... ce să mai penetrezi?€


Ca bine zici :lol:  Se sta atat de mult la intersectia aia, incat am crezut ca este de fapt doar o parcare a cimitirului Domnesti  :twisted:

Ma gandeam doar la o penetrare civilizata, cu flori, mangaieri, peste vre-un pasaj si nu viol cu tiruri, trenuri, carute si capete de creta...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Nightwolf

Acolo se sta din cauza statiilor RATB si a trecerii la nivel ... nici nu e loc de pasaj...

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Dr2005

Autobuzele RATB şi dubele au loc să iasă de pe drum la cimitir, dar şi după ce traversează Centura. Dar... autobuzele nu intră pentru că nu le mai lasă nimeni să iasă, iar dubarii oricum nu dau doi bani pe regulile de circulaţie (plus că riscă să fie depăşiţi de autobuze dacă ies în afara carosabilului).

Problema cred că ţine de necunoaşterea regulilor de circulaţie... prioritate au cei care vin dinspre Prel. Ghencea spre Şos. Domneşti şi invers, pentru că trec peste calea ferată. Spune-le asta camionagiilor de pe centură... că rar dă vreunul prioritate acolo.
Numărul de trenuri de pe centură nu cred că e relevant... mai trec doar câteva trenuri pe zi, fiindcă nu se mai poate merge spre Giurgiu.€

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Goldmund

Poate cineva sa-mi raspunda la urmatoarea intrebare?
Daca vin dinspre Pitesti pe A1 si doresc sa o iau spre Otopeni-Pipera,pe Centura,dar Centura e deja gata,la nivel de autostrada,dupa parerea domnului Boc-atunci cum o sa fac?
Inca o intrebare:
dupa un plan pe care l-am vazut pe acest forum,reiese clar ca cei care vin de pe Maniu-Cartier Militari si vor spre Pitesti A1,la un moment dat,intreaga autostrada cu cele doua benzi sens Pitesti face o curba spre dreapta(!)si apoi urca pe noua "strapungere"!!-e adevarat?
Raman la parerea mea:
daca Centura va fi refacuta,construita la "nivel de autostrada",ce rost ar mai avea o strapungere noua,care cu siguranta va fi cea mai scumpa sosea din Romania,dupa cate vile sunt pe marginea Lacului Morii,cate terenuri private "scumpe",etc..Eu zic ca majoritatea prefera o Centura autostrada decat o noua intrare in Bucuresti care am citit,cel putin la Grozavesti va trebui sa fie circulatia oprita-prioritate vor avea tramvaiele care vin de pe Pasaj...Oricum,Splaiul Ind. este deja aglomerat(!),iar spre Unirii oricum nu mai poti circula..din cauza "dopurilor".

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului andrei11

Ideea de baza este ca sa se degreveze in oarecare masura intrarea actuala in Bucuresti, care actualmente se face exclusiv prin Iuliu Maniu / Cotroceni.
Alternativa cu Ciurel este convenabila din 2 puncte de vedere - odata la Virtutii, odata la Grozavesti.
Centura care se va face la nivel de autostrada cred ca intereseaza mai mult tranzitul decat pe bucuresteni.
Ca o parere personala : Virtutii nu va face fata noilor valori de trafic. Nu face fata nici acum. Nu mi-e clar Basarabul cat ajuta Grant-ul. Poate ne spune cineva.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

@Goldmund:
Centura nu se reface la nivel de autostrada...
Se largeste la doua benzi/sens (plus de investitie de 100%) pentru un spor de capacitate de trafic in cel mai optimist caz de 40%...
Datorita industriei/antrepozitelor mutate pe centura din interiorul urban, centura n-are alta perspectiva decat de a deveni un bulevardutz periurban...
N-as putea spune cat de 'avizata' in materie ar putea fi parerea Dlui prof. in drept constitutional Emil Boc...
Adevarata centura de autostrada nu e deocamdata creionata nici macar pe hartie...
@andrei11:
Grantul si Basarabul sunt gandite sa lucreze 'in tandem'...
Toate cele bune!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Goldmund

@subway guru,
totusi am citit ceva despre Centura care va avea un regim asemanator cu o autostrada...
Cealalta Centura de care ai amintit,care va fi o A adevarata,aceea va fi 100%folosita de cei aflati in tranzit si nu de bucuresteni pentru care ar fi prea indepartata(daca ne uitam putin la Paris,Centura lor trece practic deasupra caselor,sau prin multe tuneluri sub parcuri si paduri,pe trei benzi/sens,aproape de centrul vestitului oras),dar actuala Centura poate deservi foarte bine cartierele marginase ale Bucurestiului,nu mai vorbesc de zonele preurbane care au cunoscut boom-ul constructiilor de acum cativa ani si care cu siguranta vor mai avea un boom cu noi constructii.OK,totusi cine vine dispre A1-Pitesti,va astepta la un semafor pentru directia Otopeni,nu?!Parerea mea ca trebuie lucrat la alte solutii...de iesire de pe Autostrada si intrare pe Centura.
Numai de bine!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

Atata vreme cat centura va trebui sa faca fata atat traficului greu (TIR-uri) de tranzit cat si rolului ei normal de 'ring-road' periferic nu se va rezolva nimic...nu are capacitatea de trafic necesara.
Mai e si problema ca spre periferie 'radialele' sunt foarte 'rarefiate', lucru pe care primaria incearca sa-l rezolve cu 'penetratiile' astea noi.
Dar inca o data, daca vrem sa venim spre Bucuresti cu A Pitesti+Brasov combinat cu Moldova, +Constanta si drumuri 'expres' spre toate celelalte directii, centura n-are nici o sansa sa faca fata...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului DeSimon

Dece centura nu ar putea fi largita la 2 benzi/sens (chiar si 3 in zona intersectiilor) in mod autostradal ? Ok, sunt industrii pe marginea ei. Dupa cat se demoleaza in centrul orasului, cladiri cu valore arhitecturala importanta (nu e vorba decat de Buzesti - Berzi - Uranus, ci mai general in tot centrul Bucurestiului), nu putem acum sa demolam cateva industrii/case de doi bani ?  :?

Ma repet, centura va folosi si pentru cei care stau in Bucuresti (ok, mai pe marginea lui). Daca stai in Colentina/Voluntari (pai da, Voluntari e tot Bucuresti...) si vii de pe A1, folosesti centura pana la intersectia cu Voluntari/Afumati, si apoi intrii spre oras pana la tine. Ok, acum pare irealist, dar daca centura era o adevarata autostrada de 2 benzi/sens cu bretele ca lumea fara treceri la nivel cu CF, treaba ar fi alta !

Cu respect  :)

 


  • plouis
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului plouis

DeSimon wrote:
Dece centura nu ar putea fi largita la 2 benzi/sens (chiar si 3 in zona intersectiilor) in mod autostradal ? Ok, sunt industrii pe marginea ei.


nu stiu ce ai inteles tu dar regimul de mers va fi genul autostrada. 2 bensi pe sens, fara intersectii. se va merge lejer cu 100km/h cap coada.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

Ceea ce se face acum e tocmai largirea centurii la doua benzi/sens, doar ca centura nu poate avea in nici un caz 'profil de autostrada'.
Nu e vorba de 'demolari' ci de faptul ca riveranii au acces direct la centura (cum e si normal) si asta contrazice orice precept si concept de autostrada...probabil nu ai vazut 'pe viu' cum arata o adevarata centura de autostrada si de aici oarece confuzii...
In rest nu e nimic 'contradictoriu', tot asta am spus si eu ca centura nu poate fi in final decat un bulevard periferic pentru uzul bucurestenilor, dar doar daca e degrevata de trficul greu de tranzit ce nu poate fi preluat in conditii corecte decat de o adevarata viitoare centura de autostrada...
Oricate 'imbunatatiri' si brizbrizuri i s-ar pune actualei centuri ea nu va putea face fata traficului ce ar trebui preluat cu viitoarea si absolut necesara centura de autostrada in jurul Bucurestiului...
Dar mai avem de asteptat pana cei de la MT se mai desteapta un pic...
Cu stima!

 


  • plouis
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului plouis

eu cred ca nu vor mai fi lasati sa iasa in strada. nu se pune parapet din ala peste tot?

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 297
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433592 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use