Topic: Știri și articole din presă
823 posts, 255420 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Care e povestea celor mai noi staţii de metrou din Capitală. Una va fi iluminată natural, iar alta va avea lifturi transparente
http://www.romaniatv.net/care-e-poveste...486.html#n
Care e povestea celor mai noi staţii de metrou din Capitală. Una va fi iluminată natural, iar alta va avea lifturi transparente
http://www.romaniatv.net/care-e-poveste...486.html#n
- GPS
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
GPS
Tot de acolo mai este un articol (aici este linkul:http://www.romaniatv.net/mobi/cand-se-deschide-statia-de-metrou-straulesti-calatorii-pot-intra-in-weekend-in-galeriile-nefinaliza_307270.html) in care se spune ca pasagerii vor beneficia de un mijloc de transport confortabil, fără supărare, dar dintre toate scaunele de IVA mi se par cele mai incomode! Tot aici se spune ca stațiile vor fi finalizate la finalul anului, in luna Decembrie.
Tot de acolo mai este un articol (aici este linkul:http://www.romaniatv.net/mobi/cand-se-deschide-statia-de-metrou-straulesti-calatorii-pot-intra-in-weekend-in-galeriile-nefinaliza_307270.html) in care se spune ca pasagerii vor beneficia de un mijloc de transport confortabil, fără supărare, dar dintre toate scaunele de IVA mi se par cele mai incomode! Tot aici se spune ca stațiile vor fi finalizate la finalul anului, in luna Decembrie.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
aztec
Daca la ziua asta a portilor deschise il mai prindeti si pe ministru(daca nu pleaca odata cu presa) sa il intrebati si de ce va doare la transport in general....
Daca la ziua asta a portilor deschise il mai prindeti si pe ministru(daca nu pleaca odata cu presa) sa il intrebati si de ce va doare la transport in general....
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
misterr
Staţiile de metrou Laminorul şi Străuleşti, funcţionale până la sfârşitul anului, amenajarea spaţiilor de la suprafaţă, în 2017 (FOTO)
Bucureştenii au putut, duminică, să viziteze staţia de metrou Străuleşti, care este aproape finalizată, fiind prima staţie din Capitală în care va putea pătrunde lumina naturală în interiorul pasajelor pietonale. Reprezentanţii Metrorex şi cei ai constructorului spun că lucrările vor fi gata în luna decembrie a acestui an. Lucrările sunt realizate de grupul italian Astaldi, acelaşi care realizează şi lucrările pentru magistrala din Drumul Taberei, întârziate cu aproximativ un an.
Bucureştenii au fost invitaţi duminică la Ziua porţilor deschise la staţia Străuleşti, ca să vadă că lucrările, începute în urmă cu patru ani, sunt aproape de finalizare. Călătorilor li s-a explicat că staţia de metrou Străuleşti este o staţie de capăt şi prima care va intra în alcătuirea primului nod intermodal de transport urban al Municipiului Bucureşti (metrou, transport public suprateran, transport auto personal), dar şi că aceasta va fi prima staţie care va aduce lumina naturală în interiorul pasajelor pietonale.
Vizitatorii de toate vârstele au fost mai degrabă impresionaţi de elementele decorative din staţia de metrou, acestea fiind rezultatul valorificării semnelor şi simbolurilor de pe elementele arheologice descoperite în zonă.
„Ideea a plecat de la valorificarea resursei de amplasament. În zonă există un sit arheologic de valoare naţională. În acest context, am preluat elementele arheologice, le-am redesenat şi le-am transformat în elemente decorative”, a explicat arhitectul Consuela Dumitrescu, specialist în dezvoltare urbană.
Staţiile de metrou Laminorul şi Străuleşti fac parte din proiectul de extindere a Magistralei 4 de metrou, linia nou construită având o lungime de 1,89 de kilometri. Pe lângă cele două staţii, proiectul prevede tunele şi galerii de legătură, un terminal intermodal, un park&ride şi un depou, valoarea totală a investiţiei fiind de 252,4 milioane euro, 186 de milioane de euro fiind fonduri europene.
Consuela Dumitrescu a mai precizat că staţia este accesibilizată pentru persoanele cu dizabilităţi de vedere sau de locomoţie, fiind prevăzute două lifturi şi două trotuare rulante de viteză, similare cu cele din aeroport.
„La suprafaţă vom avea luminatoarele şi spaţii verzi, frumos amenajate, pentru spaţiu de stat şi de aşteptare”, a mai spus arhitecta.
Directorul de investiţii şi achiziţii publice Metrorex, Constantin Musteţea, a precizat că dificultăţile în realizarea acestui proiect au fost legate de partea de finanţare, însă odată cu demararea finanţării în cadrul fondurilor europene, problemele s-au rezolvat şi lucrările s-au derulat bine.
„Lucrarea a durat patru ani, dar în momentul de faţă se vor finaliza aceste două staţii, iar ceea ce mai avem de finalizat este partea de terminal multinodal şi partea de depou. Depoul va fi gata în prima jumătate a anului 2017, respectiv primul trimestru al anului, iar terminalul multinodal, până la jumătatea anului. Noi facem tot posibilul ca bucureştenii să circule la finalul acestui an, lucrările se vor finaliza cu certitudine şi vor începe probele tehnologice. Acestea sunt probe de durată, sunt probe foarte complexe, însă aşa cum nu am avut probleme pe celelalte magistrale pe care le-am pus în funcţiune, sperăm să nu avem nicio problemă nici pe aceste două staţii”, a spus directorul de investiţii şi achiziţii publice al Metrorex.
Managerul de proiect, inginerul Marian Stanciu, a dat asigurări că lucrările din staţiile de metrou vor fi gata în luna decembrie.
„Noi, lucrările le finalizăm complet în jur de 15 decembrie, urmând ca terminalul nodal şi depoul să fie gata anul viitor. Legăturile dintre depou şi staţia Străuleşti au început imediat după ce s-a pus în circulaţie Bulevardul Bucureştii Noi ca să putem face lucrările de structură pentru execuţia legăturilor. Au rămas doar completări de făcut, suntem în grafic cu lucrările. Deci nu avem nicio problemă să terminăm lucrările în jur de 15 decembrie”, a spus managerul de proiect.
Lucrările, care sunt întârziate cu aproximativ un an, sunt executate de firma italiană Astaldi, aceeaşi care lucrează şi la metroul Drumul Taberei. Marian Stanciu a precizat că nu au existat probleme de ordin tehnic în realizarea proiectului, însă au fost unele întârzieri din cauză că au fost descoperite nişte oseminte sub bulevard, de care nu se ştia.
„Am întârziat puţin pentru că au trebuit să vină cei de la Muzeul de Istorie al Municipiului Bucureşti cu arheologi, s-au găsit şi nişte piese de silex, păstrate foarte bine”, a mai spus Stanciu.
Metrorex precizează că prin punerea în funcţiune a Magistralei 4 de metrou se va facilita legătura între sectorul 1 Bucureştii Noi, zona Parc Bazilescu – Străuleşti şi centrul oraşului şi aproximativ 50.000 de călători pe oră şi sens vor beneficia de un mijloc de transport rapid.
Staţiile de metrou Laminorul şi Străuleşti, funcţionale până la sfârşitul anului, amenajarea spaţiilor de la suprafaţă, în 2017 (FOTO)
Bucureştenii au putut, duminică, să viziteze staţia de metrou Străuleşti, care este aproape finalizată, fiind prima staţie din Capitală în care va putea pătrunde lumina naturală în interiorul pasajelor pietonale. Reprezentanţii Metrorex şi cei ai constructorului spun că lucrările vor fi gata în luna decembrie a acestui an. Lucrările sunt realizate de grupul italian Astaldi, acelaşi care realizează şi lucrările pentru magistrala din Drumul Taberei, întârziate cu aproximativ un an.
Bucureştenii au fost invitaţi duminică la Ziua porţilor deschise la staţia Străuleşti, ca să vadă că lucrările, începute în urmă cu patru ani, sunt aproape de finalizare. Călătorilor li s-a explicat că staţia de metrou Străuleşti este o staţie de capăt şi prima care va intra în alcătuirea primului nod intermodal de transport urban al Municipiului Bucureşti (metrou, transport public suprateran, transport auto personal), dar şi că aceasta va fi prima staţie care va aduce lumina naturală în interiorul pasajelor pietonale.
Vizitatorii de toate vârstele au fost mai degrabă impresionaţi de elementele decorative din staţia de metrou, acestea fiind rezultatul valorificării semnelor şi simbolurilor de pe elementele arheologice descoperite în zonă.
„Ideea a plecat de la valorificarea resursei de amplasament. În zonă există un sit arheologic de valoare naţională. În acest context, am preluat elementele arheologice, le-am redesenat şi le-am transformat în elemente decorative”, a explicat arhitectul Consuela Dumitrescu, specialist în dezvoltare urbană.
Staţiile de metrou Laminorul şi Străuleşti fac parte din proiectul de extindere a Magistralei 4 de metrou, linia nou construită având o lungime de 1,89 de kilometri. Pe lângă cele două staţii, proiectul prevede tunele şi galerii de legătură, un terminal intermodal, un park&ride şi un depou, valoarea totală a investiţiei fiind de 252,4 milioane euro, 186 de milioane de euro fiind fonduri europene.
Consuela Dumitrescu a mai precizat că staţia este accesibilizată pentru persoanele cu dizabilităţi de vedere sau de locomoţie, fiind prevăzute două lifturi şi două trotuare rulante de viteză, similare cu cele din aeroport.
„La suprafaţă vom avea luminatoarele şi spaţii verzi, frumos amenajate, pentru spaţiu de stat şi de aşteptare”, a mai spus arhitecta.
Directorul de investiţii şi achiziţii publice Metrorex, Constantin Musteţea, a precizat că dificultăţile în realizarea acestui proiect au fost legate de partea de finanţare, însă odată cu demararea finanţării în cadrul fondurilor europene, problemele s-au rezolvat şi lucrările s-au derulat bine.
„Lucrarea a durat patru ani, dar în momentul de faţă se vor finaliza aceste două staţii, iar ceea ce mai avem de finalizat este partea de terminal multinodal şi partea de depou. Depoul va fi gata în prima jumătate a anului 2017, respectiv primul trimestru al anului, iar terminalul multinodal, până la jumătatea anului. Noi facem tot posibilul ca bucureştenii să circule la finalul acestui an, lucrările se vor finaliza cu certitudine şi vor începe probele tehnologice. Acestea sunt probe de durată, sunt probe foarte complexe, însă aşa cum nu am avut probleme pe celelalte magistrale pe care le-am pus în funcţiune, sperăm să nu avem nicio problemă nici pe aceste două staţii”, a spus directorul de investiţii şi achiziţii publice al Metrorex.
Managerul de proiect, inginerul Marian Stanciu, a dat asigurări că lucrările din staţiile de metrou vor fi gata în luna decembrie.
„Noi, lucrările le finalizăm complet în jur de 15 decembrie, urmând ca terminalul nodal şi depoul să fie gata anul viitor. Legăturile dintre depou şi staţia Străuleşti au început imediat după ce s-a pus în circulaţie Bulevardul Bucureştii Noi ca să putem face lucrările de structură pentru execuţia legăturilor. Au rămas doar completări de făcut, suntem în grafic cu lucrările. Deci nu avem nicio problemă să terminăm lucrările în jur de 15 decembrie”, a spus managerul de proiect.
Lucrările, care sunt întârziate cu aproximativ un an, sunt executate de firma italiană Astaldi, aceeaşi care lucrează şi la metroul Drumul Taberei. Marian Stanciu a precizat că nu au existat probleme de ordin tehnic în realizarea proiectului, însă au fost unele întârzieri din cauză că au fost descoperite nişte oseminte sub bulevard, de care nu se ştia.
„Am întârziat puţin pentru că au trebuit să vină cei de la Muzeul de Istorie al Municipiului Bucureşti cu arheologi, s-au găsit şi nişte piese de silex, păstrate foarte bine”, a mai spus Stanciu.
Metrorex precizează că prin punerea în funcţiune a Magistralei 4 de metrou se va facilita legătura între sectorul 1 Bucureştii Noi, zona Parc Bazilescu – Străuleşti şi centrul oraşului şi aproximativ 50.000 de călători pe oră şi sens vor beneficia de un mijloc de transport rapid.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Florinds
aztec wrote:
Daca la ziua asta a portilor deschise il mai prindeti si pe ministru(daca nu pleaca odata cu presa) sa il intrebati si de ce va doare la transport in general....
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
misterr
STAŢIA de METROU STRĂULEŞTI. LINIA urmează să fie deschisă înainte de FINALIZAREA PROIECTULUI - FOTO
Duminică, Metrorex a organizat cu mare fast Ziua porţilor deschise la staţia Străuleşti. În timp ce mulţi au fost atraşi de elementele decorative din staţia de metrou, montate înainte de terminarea finisajelor finale şi de ideea "inovativă" de a aduce lumină naturală în pasajele pietonale, proiectul este departe de a fi finalizat după cum o arată însăşi panourile informative montate la intrarea pe şantier. Astfel, Staţia Străuleşti este finalizată în proporţie de 80%, Laminorului în proporţie de 70% şi Terminalul intermodal a ajuns doar la 15%. Conform constructorilor, principalul motiv pentru care lucrările au fost intârziate face referire la finanţare. Mai mult, în decembrie, cele două staţii vor fi deschise publicului, însă în sistem pendul, adică pe o singură linie de metrou funcţională, un tren care duce şi aduce călători. Implicit, timpul de aşteptare va fi mai mare.
Punerea în functiune a Magistralei 4 de metrou va facilita legătura între Sectorul 1, Bucureştii Noi, zona Parc Bazilescu – Străuleşti şi centrul oraşului. În prezent, se lucrează de zor, 10 ore pe zi, şase zile pe săptămână, pentru a deschide staţiile la sfârşitul acestui an, cel puţin parţial. Astfel, deoarece depoul nu este gata, metroul va circula în sistem pendul, pe o singură linie.
Chiar şi aşa, intrarea în subteran nu a uimit pe mulţi, mai ales că este vorba de o lucrare începută în urmă cu patru ani şi deja aflată în întârziere cu aproape un an şi jumătate. Deoarece am ajuns mai târziu pe şantier, departe de conferinţa de presă şi de oficialii Metrorex, ghizii noştri au fost mult mai deschişi şi mai sinceri.
"Ne-am descurcat cum am putut. Nu toate guvernele consideră că transportul este o prioritate. Am avut probleme cu finanţarea. V-am adus la Străuleşti că aici avem ce să vă arătăm. Dacă vă duceam la terminal vedeaţi doar nişte beton, nu puteaţi să înţelegeţi cum va arăta", a explicat unul dintre constructori.
Călatorilor li s-a explicat că staţia de metrou Străuleşti este o staţie de capăt şi va fi prima care intră în alcătuirea primului nod intermodal de transport urban al Municipiului Bucureşti (metrou, transport public suprateran, transport auto personal), dar şi că aceasta va fi prima staţie care va aduce lumină naturală în interiorul pasajelor pietonale.
Mai mult de atât, au fost scoase în evidenţă elementele decorative din staţia de metrou, montate deja, acestea fiind rezultatul valorificării semnelor şi simbolurilor de pe elementele arheologice descoperite in zonă în timpul săpăturilor, elemente care ar fi întârziat de asemenea lucrările deoarece a fost nevoie de participarea arheologilor la săpături în momentul în care aceste artefacte au fost descoperite.
De asemenea, staţia va avea lifturi transaparente din sticlă, un trotuar rulant şi zone pentru expoziţie, fără magazine, covrigării sau buticuri. Prin tot şantierul metroului erau amplasate panouri cu fotografii care îţi arătau cum va arăta un anumit spaţiu.
În acelaşi timp, se pare că există serioase discuţii în contradictoriu cu RATB, care doreşte să reducă numărul mijloacelor de transport în comun din zonă imediat ce linia de metrou va fi deschisă, cu toate că şi acum sunt destul de puţine. Accesul în zonă se face destul de greu, existând doar câteva autobuze care ajung până în această parte de Bucureşti.
Chiar şi aşa, reprezentanţii Metrorex şi constructorii sunt încrezători că traficul va fi deschis publicului la sfârşitul acestui an, urmând ca finalizarea proiectului să se facă în vara lui 2017. Managerul de proiect, inginerul Marian Stanciu, a dat asigurări că lucrarile din statiile de metrou vor fi gata.
„Noi, lucrările le finalizăm complet în jur de 15 decembrie, urmând ca terminalul nodal şi depoul să fie gata anul viitor. Legăturile dintre depou şi staţia Străuleşti au început imediat după ce s-a pus în circulaţie Bulevardul Bucureştii Noi ca să putem face lucrările de structură pentru execuţia legăturilor. Au rămas doar completări de făcut, suntem în grafic cu lucrările. Deci nu avem nicio problemă să terminăm lucrările în jur de 15 decembrie", a spus managerul de proiect.
Metrorex precizeaza ca prin si aproximativ 50.000 de calatori pe ora si sens vor beneficia de un mijloc de transport rapid. Lucrările sunt realizate de grupul italian Astaldi, acelaşi care realizează şi lucrările pentru magistrala din Drumul Taberei, întârziate cu aproximativ un an.
„Lucrarea a durat patru ani, dar în momentul de faţă se vor finaliza aceste două staţii, iar ceea ce mai avem de finalizat este partea de terminal multinodal şi partea de depou. Depoul va fi gata în prima jumătate a anului 2017, respectiv primul trimestru al anului, iar terminalul multinodal, până la jumătatea anului. Noi facem tot posibilul ca bucureştenii să circule la finalul acestui an, lucrările se vor finaliza cu certitudine şi vor începe probele tehnologice. Acestea sunt probe de durată, sunt probe foarte complexe, însă aşa cum nu am avut probleme pe celelalte magistrale pe care le-am pus în funcţiune, sperăm să nu avem nicio problemă nici pe aceste două staţii", a adăugat Constantin Musteţea, directorul de investiţii şi achiziţii publice al Metrorex.
Staţia va fi una dintre cele mai lungi din Bucureşti. Va avea 390 de metri şi patru intrări cu lifturi şi scări rulante. A fost adaptată şi pentru persoanele cu deficienţe locomotorii, dar şi pentru nevăzători.
Linia nou construită are o lungime de 1,89 de kilometri. Pe lângă cele două staţii, proiectul prevede tunele şi galerii de legătură, un terminal intermodal, un park&ride şi un depou, valoarea totală a investiţiei fiind de 252,4 milioane euro, 186 de milioane de euro fiind fonduri europene. Mai mult de atât, terminalul intermodal va avea chiar şi un teren de sport.
STAŢIA de METROU STRĂULEŞTI. LINIA urmează să fie deschisă înainte de FINALIZAREA PROIECTULUI - FOTO
Duminică, Metrorex a organizat cu mare fast Ziua porţilor deschise la staţia Străuleşti. În timp ce mulţi au fost atraşi de elementele decorative din staţia de metrou, montate înainte de terminarea finisajelor finale şi de ideea "inovativă" de a aduce lumină naturală în pasajele pietonale, proiectul este departe de a fi finalizat după cum o arată însăşi panourile informative montate la intrarea pe şantier. Astfel, Staţia Străuleşti este finalizată în proporţie de 80%, Laminorului în proporţie de 70% şi Terminalul intermodal a ajuns doar la 15%. Conform constructorilor, principalul motiv pentru care lucrările au fost intârziate face referire la finanţare. Mai mult, în decembrie, cele două staţii vor fi deschise publicului, însă în sistem pendul, adică pe o singură linie de metrou funcţională, un tren care duce şi aduce călători. Implicit, timpul de aşteptare va fi mai mare.
Punerea în functiune a Magistralei 4 de metrou va facilita legătura între Sectorul 1, Bucureştii Noi, zona Parc Bazilescu – Străuleşti şi centrul oraşului. În prezent, se lucrează de zor, 10 ore pe zi, şase zile pe săptămână, pentru a deschide staţiile la sfârşitul acestui an, cel puţin parţial. Astfel, deoarece depoul nu este gata, metroul va circula în sistem pendul, pe o singură linie.
Chiar şi aşa, intrarea în subteran nu a uimit pe mulţi, mai ales că este vorba de o lucrare începută în urmă cu patru ani şi deja aflată în întârziere cu aproape un an şi jumătate. Deoarece am ajuns mai târziu pe şantier, departe de conferinţa de presă şi de oficialii Metrorex, ghizii noştri au fost mult mai deschişi şi mai sinceri.
"Ne-am descurcat cum am putut. Nu toate guvernele consideră că transportul este o prioritate. Am avut probleme cu finanţarea. V-am adus la Străuleşti că aici avem ce să vă arătăm. Dacă vă duceam la terminal vedeaţi doar nişte beton, nu puteaţi să înţelegeţi cum va arăta", a explicat unul dintre constructori.
Călatorilor li s-a explicat că staţia de metrou Străuleşti este o staţie de capăt şi va fi prima care intră în alcătuirea primului nod intermodal de transport urban al Municipiului Bucureşti (metrou, transport public suprateran, transport auto personal), dar şi că aceasta va fi prima staţie care va aduce lumină naturală în interiorul pasajelor pietonale.
Mai mult de atât, au fost scoase în evidenţă elementele decorative din staţia de metrou, montate deja, acestea fiind rezultatul valorificării semnelor şi simbolurilor de pe elementele arheologice descoperite in zonă în timpul săpăturilor, elemente care ar fi întârziat de asemenea lucrările deoarece a fost nevoie de participarea arheologilor la săpături în momentul în care aceste artefacte au fost descoperite.
De asemenea, staţia va avea lifturi transaparente din sticlă, un trotuar rulant şi zone pentru expoziţie, fără magazine, covrigării sau buticuri. Prin tot şantierul metroului erau amplasate panouri cu fotografii care îţi arătau cum va arăta un anumit spaţiu.
În acelaşi timp, se pare că există serioase discuţii în contradictoriu cu RATB, care doreşte să reducă numărul mijloacelor de transport în comun din zonă imediat ce linia de metrou va fi deschisă, cu toate că şi acum sunt destul de puţine. Accesul în zonă se face destul de greu, existând doar câteva autobuze care ajung până în această parte de Bucureşti.
Chiar şi aşa, reprezentanţii Metrorex şi constructorii sunt încrezători că traficul va fi deschis publicului la sfârşitul acestui an, urmând ca finalizarea proiectului să se facă în vara lui 2017. Managerul de proiect, inginerul Marian Stanciu, a dat asigurări că lucrarile din statiile de metrou vor fi gata.
„Noi, lucrările le finalizăm complet în jur de 15 decembrie, urmând ca terminalul nodal şi depoul să fie gata anul viitor. Legăturile dintre depou şi staţia Străuleşti au început imediat după ce s-a pus în circulaţie Bulevardul Bucureştii Noi ca să putem face lucrările de structură pentru execuţia legăturilor. Au rămas doar completări de făcut, suntem în grafic cu lucrările. Deci nu avem nicio problemă să terminăm lucrările în jur de 15 decembrie", a spus managerul de proiect.
Metrorex precizeaza ca prin si aproximativ 50.000 de calatori pe ora si sens vor beneficia de un mijloc de transport rapid. Lucrările sunt realizate de grupul italian Astaldi, acelaşi care realizează şi lucrările pentru magistrala din Drumul Taberei, întârziate cu aproximativ un an.
„Lucrarea a durat patru ani, dar în momentul de faţă se vor finaliza aceste două staţii, iar ceea ce mai avem de finalizat este partea de terminal multinodal şi partea de depou. Depoul va fi gata în prima jumătate a anului 2017, respectiv primul trimestru al anului, iar terminalul multinodal, până la jumătatea anului. Noi facem tot posibilul ca bucureştenii să circule la finalul acestui an, lucrările se vor finaliza cu certitudine şi vor începe probele tehnologice. Acestea sunt probe de durată, sunt probe foarte complexe, însă aşa cum nu am avut probleme pe celelalte magistrale pe care le-am pus în funcţiune, sperăm să nu avem nicio problemă nici pe aceste două staţii", a adăugat Constantin Musteţea, directorul de investiţii şi achiziţii publice al Metrorex.
Staţia va fi una dintre cele mai lungi din Bucureşti. Va avea 390 de metri şi patru intrări cu lifturi şi scări rulante. A fost adaptată şi pentru persoanele cu deficienţe locomotorii, dar şi pentru nevăzători.
Linia nou construită are o lungime de 1,89 de kilometri. Pe lângă cele două staţii, proiectul prevede tunele şi galerii de legătură, un terminal intermodal, un park&ride şi un depou, valoarea totală a investiţiei fiind de 252,4 milioane euro, 186 de milioane de euro fiind fonduri europene. Mai mult de atât, terminalul intermodal va avea chiar şi un teren de sport.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Ăştia sunt duşi cu pluta. N-are legatura una cu alta. Metroul va circula normal. Pe pariu.
Astfel, deoarece depoul nu este gata, metroul va circula în sistem pendul, pe o singură linie.
Ăştia sunt duşi cu pluta. N-are legatura una cu alta. Metroul va circula normal. Pe pariu.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Cristy
Sursa: e-licitatie.ro
Anunt de intentie (sectoriale) numarul 28334/06.09.2016
“Studiu de Pre-Fezabilitate (SPF) si Studiu de Fezabilitate (SF) pentru constructia Liniei 4 de metrou: Lac Straulesti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu”.
DATA PREVAZUTA PENTRU INCEPEREA PROCEDURILOR DE ATRIBUIRE
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 28.10.2016
23 luni incepand de la data adjudecarii contractului
Valoarea estimata fara TVA: 39,898,838.4 RON
Sursa: e-licitatie.ro
Anunt de intentie (sectoriale) numarul 28334/06.09.2016
“Studiu de Pre-Fezabilitate (SPF) si Studiu de Fezabilitate (SF) pentru constructia Liniei 4 de metrou: Lac Straulesti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu”.
DATA PREVAZUTA PENTRU INCEPEREA PROCEDURILOR DE ATRIBUIRE
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 28.10.2016
23 luni incepand de la data adjudecarii contractului
Valoarea estimata fara TVA: 39,898,838.4 RON
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Cristy
Denumire contract: “Sistem de informare dinamica a calatorilor, inclusiv sistemul de sonorizare. Magistrala 4. – Racordul 2. Sectiunea Parc Bazilescu (PS Zarea) - Lac Straulesti. ”
Valoarea estimata fara TVA: 4,968,552 RON
DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU/SAD SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2016 16:00
Data (reprezinta data limita de evaluare a ofertelor): 21.11.2016 18:00
Sursa: e-licitatie.ro
Denumire contract: “Sistem de informare dinamica a calatorilor, inclusiv sistemul de sonorizare. Magistrala 4. – Racordul 2. Sectiunea Parc Bazilescu (PS Zarea) - Lac Straulesti. ”
Valoarea estimata fara TVA: 4,968,552 RON
DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU/SAD SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2016 16:00
Data (reprezinta data limita de evaluare a ofertelor): 21.11.2016 18:00
Sursa: e-licitatie.ro
- andrei11
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Adrian Rosca
Vezi ca ai mutat la "discutii" si informatia ca PIF-ul pentru cele doua statii va fi la sfantu' asteapta
Vezi ca ai mutat la "discutii" si informatia ca PIF-ul pentru cele doua statii va fi la sfantu' asteapta
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Daca-mi spui si care e, ca nu ma prea pasioneaza subiectul, fac corectia imediat.
Daca-mi spui si care e, ca nu ma prea pasioneaza subiectul, fac corectia imediat.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Si era o 'informatie de presa'?
Andrei las-o acolo, ca acolo-i este locul corect!
Adrian Rosca wrote:
Vezi ca ai mutat la "discutii" si informatia ca PIF-ul pentru cele doua statii va fi la sfantu' asteapta
Si era o 'informatie de presa'?
Andrei las-o acolo, ca acolo-i este locul corect!
📖 Pagination options