Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3218 posts, 912958 views
📖 Pagination options
- GPS
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
GPS
No problemo! Punem noi după, la fel ca pe primu' lot de Citaro; o sa iasă foarte bine...
No problemo! Punem noi după, la fel ca pe primu' lot de Citaro; o sa iasă foarte bine...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
mcosmin
Asta dupa ce am comandat CAF-uri cu geamuri rabatabile si BM-urile le-am modificat sa aibe geamuri rabatabile?
Asta dupa ce am comandat CAF-uri cu geamuri rabatabile si BM-urile le-am modificat sa aibe geamuri rabatabile?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
punmeister
Si daca luau trenuri cu AC, trebuie sa ia si cu geamuri rabatabile, ele find un fel de fail-safe. Ce faci atunci cand se defecteaza AC-ul si in tren a urcat turma de corporatisti, deschizi un geam? Sau faci sauna pana iti iei somn?
Si daca luau trenuri cu AC, trebuie sa ia si cu geamuri rabatabile, ele find un fel de fail-safe. Ce faci atunci cand se defecteaza AC-ul si in tren a urcat turma de corporatisti, deschizi un geam? Sau faci sauna pana iti iei somn?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
mcosmin
Sunt altfel de geamuri, inchise ermetic, cea ce nu avem nici la CAF nici la BM.
Plus ca trebuie sa existe un mecanism de blocare a geamurilor cat timp functioneaza AC, cea ce iar nu avem.
Sunt altfel de geamuri, inchise ermetic, cea ce nu avem nici la CAF nici la BM.
Plus ca trebuie sa existe un mecanism de blocare a geamurilor cat timp functioneaza AC, cea ce iar nu avem.
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Aerul conditionat nu inlocuieste geamul pentru ca nu va aduce niciodata aport de aer proaspat.
Aerul conditionat nu inlocuieste geamul pentru ca nu va aduce niciodata aport de aer proaspat.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
shoppy
Sab, faci confuzie intre AC de apartament si acela de vehicule, TGV / ICE sau avioanele merg ore bune fara sa se sufoce nimeni, deschide careva vreun geam?
Daca AC nu functioneaza atunci vehiculul se retrage din circulatie, nu bascalia de la noi ca sa trimit in circulatie trenuri cu ventilatia defecta sau o opreste mecanicul ca asa il roaga gardienii si dupaia se cearta intre ei pasagerii care vor geamul deschis cu aia care il vor inchis.
Sab, faci confuzie intre AC de apartament si acela de vehicule, TGV / ICE sau avioanele merg ore bune fara sa se sufoce nimeni, deschide careva vreun geam?
Daca AC nu functioneaza atunci vehiculul se retrage din circulatie, nu bascalia de la noi ca sa trimit in circulatie trenuri cu ventilatia defecta sau o opreste mecanicul ca asa il roaga gardienii si dupaia se cearta intre ei pasagerii care vor geamul deschis cu aia care il vor inchis.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
andrei11
Parca acum nu se cearta intre ei care vor cu aer care fara. Sau ca e prea tare sau ca e prea incet, sau ca-i sufla fix in ceafa, sau in fata, sau... Niciodata n - o sa poti multumi pe toata lumea.
Cat privesc CAF - urile ma abtin de la orice comentariu pentru ca pe de o parte nu prea ma inghesui in metrou iar cu M 2 chiar nu am treaba.
N-am inteles diferenta intre AC de apartament si din vehicule, explic-o tu.
Asa, la prima impresie, diferenta intre BM si CAF e diferenta intre parchetul original ( pe care-l am eu in casa, ca e bloc construit in 1960 ) si parchetul pe care-l aveti voi in zilele noastre. Nu e un parchet adevarat, e un surogat. Da' nu e nici vinilin.
Parca acum nu se cearta intre ei care vor cu aer care fara. Sau ca e prea tare sau ca e prea incet, sau ca-i sufla fix in ceafa, sau in fata, sau... Niciodata n - o sa poti multumi pe toata lumea.
Cat privesc CAF - urile ma abtin de la orice comentariu pentru ca pe de o parte nu prea ma inghesui in metrou iar cu M 2 chiar nu am treaba.
N-am inteles diferenta intre AC de apartament si din vehicule, explic-o tu.
Asa, la prima impresie, diferenta intre BM si CAF e diferenta intre parchetul original ( pe care-l am eu in casa, ca e bloc construit in 1960 ) si parchetul pe care-l aveti voi in zilele noastre. Nu e un parchet adevarat, e un surogat. Da' nu e nici vinilin.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
aztec
Nu am inteles de ce se bat cap in cap geamurile deschise cu functionarea AC.
Atat la metrou cat si la autobuzele RATB.
Exista senzor la geam, exista un senzor barometru, se opreste functionarea AC cand se deschid usile
(repet atat la metrou cat si RATB).
Sau doar e o cutuma cretina babeasca de radiosant.. E adevarat, pe caldura daca ai geamul deschis poate sa scada eficienta AC...nu sa nu functioneze.
Ca la masina mica nu se opreste aerul daca deschizi geamul...nici acasa...nici la firma...e mai jmeker ala de la autobuz sau metrou?
mcosmin wrote:
Sunt altfel de geamuri, inchise ermetic, cea ce nu avem nici la CAF nici la BM.
Plus ca trebuie sa existe un mecanism de blocare a geamurilor cat timp functioneaza AC, cea ce iar nu avem.
Nu am inteles de ce se bat cap in cap geamurile deschise cu functionarea AC.
Atat la metrou cat si la autobuzele RATB.
Exista senzor la geam, exista un senzor barometru, se opreste functionarea AC cand se deschid usile
(repet atat la metrou cat si RATB).
Sau doar e o cutuma cretina babeasca de radiosant.. E adevarat, pe caldura daca ai geamul deschis poate sa scada eficienta AC...nu sa nu functioneze.
Ca la masina mica nu se opreste aerul daca deschizi geamul...nici acasa...nici la firma...e mai jmeker ala de la autobuz sau metrou?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
shoppy
La AC de apartament se raceste doar aerul din apartament si sistemul de AC nu poate sa introduca aer de afara(pe conductele acelea circula doar freon), la masina poti sa alegi ce aer se raceste intre aerul de afara si cel dinauntru(dupa cum setezi recircularea si oricum nici un habitaclu nu este etans), la sistemele de pe autobuze, trenuri, avioane se introduce mereu aer de afara ca element de siguranta, deci argumente dinastea cu "eu nu suport AC / trebuie neaparat sa deschid geamul ca ma doare capul ca nu am oxigen" nu tin.
La transportul civilizat scrie in conditiile de utilizare care este temperatura la care este setat AC, si aia este, ori iti convine ori nu, geamurile nu se pot deschide si setarile AC nu se pot modifica, daca AC nu functioneaza atunci vehiculul se inlocuieste cu unul la care functioneaza.
La AC de apartament se raceste doar aerul din apartament si sistemul de AC nu poate sa introduca aer de afara(pe conductele acelea circula doar freon), la masina poti sa alegi ce aer se raceste intre aerul de afara si cel dinauntru(dupa cum setezi recircularea si oricum nici un habitaclu nu este etans), la sistemele de pe autobuze, trenuri, avioane se introduce mereu aer de afara ca element de siguranta, deci argumente dinastea cu "eu nu suport AC / trebuie neaparat sa deschid geamul ca ma doare capul ca nu am oxigen" nu tin.
La transportul civilizat scrie in conditiile de utilizare care este temperatura la care este setat AC, si aia este, ori iti convine ori nu, geamurile nu se pot deschide si setarile AC nu se pot modifica, daca AC nu functioneaza atunci vehiculul se inlocuieste cu unul la care functioneaza.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
mcosmin
Masinile personale sunt un caz special, acolo nu se doreste eficientizare 100%, ci confort 100%. In timp ce pentru trenuri si avioane, etansarea completa devine o necesitate atunci cand vrei viteza.
La avion daca nu ai habitatul etansat complet, nu poti sa respiri la altitudini mari, si in functie de diferenta de presiune, se pot intampla chestii nu foarte placute. Bine, sunt si exceptii, gen la avioane care merg cu viteza comparativ mica si la altitudini mai mici de 1000m, sau la trenurile de viteza mica.
In rest, total de acord la partea cu reciclarea aerului.
@aztec: una este deschiderea usilor cand trenul stationeaza, alta e mersul cu geamurile deschise. Se modifica aerodinamica trenului, si rezulta in consum mai mare pe motor, asta in plus fata de efortul sporit al instalatiei de ventilatie.
Atat la BM-uri cat si la CAF-uri s-a facut un compromis: investitie initiala mica dar costuri in timp mai mari. Daca s-ar fi comparat trenurile cu AC, atunci in timp investitia s-ar fi amortizat in timp, dar mereu la noi se pune accent pe pretul initial si nu pe eficienta in timp.
Masinile personale sunt un caz special, acolo nu se doreste eficientizare 100%, ci confort 100%. In timp ce pentru trenuri si avioane, etansarea completa devine o necesitate atunci cand vrei viteza.
La avion daca nu ai habitatul etansat complet, nu poti sa respiri la altitudini mari, si in functie de diferenta de presiune, se pot intampla chestii nu foarte placute. Bine, sunt si exceptii, gen la avioane care merg cu viteza comparativ mica si la altitudini mai mici de 1000m, sau la trenurile de viteza mica.
In rest, total de acord la partea cu reciclarea aerului.
@aztec: una este deschiderea usilor cand trenul stationeaza, alta e mersul cu geamurile deschise. Se modifica aerodinamica trenului, si rezulta in consum mai mare pe motor, asta in plus fata de efortul sporit al instalatiei de ventilatie.
Atat la BM-uri cat si la CAF-uri s-a facut un compromis: investitie initiala mica dar costuri in timp mai mari. Daca s-ar fi comparat trenurile cu AC, atunci in timp investitia s-ar fi amortizat in timp, dar mereu la noi se pune accent pe pretul initial si nu pe eficienta in timp.
- oache81
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
oache81
E vorba si de faptul ca trenurile circula prin subteran unde temperatura e cat de cat acceptabila.
Daca aveam metrou pe afara vara la 40 de grade era altceva, cred ca le-ar fi luat cu AC.
Eu cel putin cand am mers cu trenuri cu AC si chiar in avion mi s-a parut destul de frig atunci cand m-am urcat dar pe urma m-am obisnuit cu temperatura si a fost ok.
E vorba si de faptul ca trenurile circula prin subteran unde temperatura e cat de cat acceptabila.
Daca aveam metrou pe afara vara la 40 de grade era altceva, cred ca le-ar fi luat cu AC.
Eu cel putin cand am mers cu trenuri cu AC si chiar in avion mi s-a parut destul de frig atunci cand m-am urcat dar pe urma m-am obisnuit cu temperatura si a fost ok.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
GPS
Ar trebui verificate ușile 1 si 2 ale vagonului 1, 2320, partea dreapta sens Berceni-Pipera, deoarece scot sunete ciudate la deschidere si închidere.
Ar trebui verificate ușile 1 si 2 ale vagonului 1, 2320, partea dreapta sens Berceni-Pipera, deoarece scot sunete ciudate la deschidere si închidere.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Cristy
Sunt mai multe trenuri ale caror usi scartaie sau ai impresia ca se freaca de ceva atunci cand se deschid/inchid.
Saptamana trecuta am mers intr-o dimineata cu 1309-2309 si avea probleme cu anuntarea statiilor. La plecarea din Victoriei a anuntat ca urmeaza Universitate si apoi chiar cand sa soseasca la Romana rula deja anuntul pentru Piata Unirii.
Un alt aspect pe care l-am observat este legat de murdaria care se aduna pe partea interioara a usilor, pe partile din inox din jurul geamurilor (inclusiv pe acea rama care incadreaza geamurile). Pare a fi o combinatie de cauciuc/plastic negru amestecat cu ceva care seamana cu rugina. Eu am prostul obicei de a ma rezema de usi imediat cum se inchid, insa se pare ca nu voi mai face acest lucru decat in BM-uri.
Mentiune: nu toate trenurile sunt afectate de aceasta problema.
Sunt mai multe trenuri ale caror usi scartaie sau ai impresia ca se freaca de ceva atunci cand se deschid/inchid.
Saptamana trecuta am mers intr-o dimineata cu 1309-2309 si avea probleme cu anuntarea statiilor. La plecarea din Victoriei a anuntat ca urmeaza Universitate si apoi chiar cand sa soseasca la Romana rula deja anuntul pentru Piata Unirii.
Un alt aspect pe care l-am observat este legat de murdaria care se aduna pe partea interioara a usilor, pe partile din inox din jurul geamurilor (inclusiv pe acea rama care incadreaza geamurile). Pare a fi o combinatie de cauciuc/plastic negru amestecat cu ceva care seamana cu rugina. Eu am prostul obicei de a ma rezema de usi imediat cum se inchid, insa se pare ca nu voi mai face acest lucru decat in BM-uri.
Mentiune: nu toate trenurile sunt afectate de aceasta problema.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
zapacitu
Nu vreau sa para prea acida observatia mea, insa tu stii ca sprijinitul de usi e interzis, nu?
Nu vreau sa para prea acida observatia mea, insa tu stii ca sprijinitul de usi e interzis, nu?
📖 Pagination options