Topic: Ştiri, proiecte, perspective
1886 posts, 609245 views
📖 Pagination options
- thor5
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
thor5
Pai e perfect posibil atunci cand RATB nu circula, adica NOAPTEA !!
Adrian Rosca wrote:
Hai sa nu fim carcotasi, doar a zis "acolo unde este posibil". Si unde o fi posibil, in 0,5% din cazuri?
Pai e perfect posibil atunci cand RATB nu circula, adica NOAPTEA !!
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
TibiV
Complet OFF, dar nu ma pot abtine...
Este exact ca bancul acela:
Complet OFF, dar nu ma pot abtine...
Este exact ca bancul acela:
- Stii care este diferenta dintre INTUNERIC si TARE ?
- Nu, care ?!?!?!...
- Pai INTUNERIC e... toata noaptea !
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Goldmund
Doamnei Primar General al Capitalei
Planul PMB prin care se doreste descongestionarea "traficului de coșmar al traficului bucurestean prin o mie de biciclete" - e buna!(repetitia copilareasca nu-mi apartine!)
Ganditi-va ca la orele de varf prin Bucuresti circula 300 de mii de masini si ar mai circula o mie de biciclete...Si?!
Sau, ca autobuzele ramase in circulatie(toate fara sa fie articulate, multe fara aer conditionat, multe cu defecte, sau care pur si simplu stau in garaje din lipsa acuta de piese de schimb!) vor primi pe marile bulevarde cate o banda de mers separat...doar pentru RATB. Si?!
Doamna Firea,
nu-i subestimati pe bucuresteni a fi chiar atat de naivi incat sa creada ca dvs. ati descoperit motorul cu ardere interna...
Si un NU raspicat "largirii" bulevardelor existente din centrul si ultracentralul capitalei! Ca doar nu suntem in Mizil!
Unii(rechini imobiliari, n.a.) vor sa mute si Gara de Nord. Chiar nu mai este nimic de cumparat pentru transportul in comun din Bucuresti??
Stiu ca lipsesc cca 200 de tramvaie moderne, cu aer conditionat.
Stiu ca lipsesc cca. 500 de autobuze articulate euroVI, cu aer conditionat.
Bun, metroul nu e la dvs(din fericire), dar tot pe un buget de stat sta si asteapta de ani de zile cateva zeci de trenuri de metrou, poate si ele cu demultdescoperitul aer conditionat, ca doar nu e mare scofala ca un amator(cu speranta ca nu toti sunt si rauvoitori) sa se gandeasca si la sarmanii calatori...
Doamnei Primar General al Capitalei
Planul PMB prin care se doreste descongestionarea "traficului de coșmar al traficului bucurestean prin o mie de biciclete" - e buna!(repetitia copilareasca nu-mi apartine!)
Ganditi-va ca la orele de varf prin Bucuresti circula 300 de mii de masini si ar mai circula o mie de biciclete...Si?!
Sau, ca autobuzele ramase in circulatie(toate fara sa fie articulate, multe fara aer conditionat, multe cu defecte, sau care pur si simplu stau in garaje din lipsa acuta de piese de schimb!) vor primi pe marile bulevarde cate o banda de mers separat...doar pentru RATB. Si?!
Doamna Firea,
nu-i subestimati pe bucuresteni a fi chiar atat de naivi incat sa creada ca dvs. ati descoperit motorul cu ardere interna...
Si un NU raspicat "largirii" bulevardelor existente din centrul si ultracentralul capitalei! Ca doar nu suntem in Mizil!
Unii(rechini imobiliari, n.a.) vor sa mute si Gara de Nord. Chiar nu mai este nimic de cumparat pentru transportul in comun din Bucuresti??
Stiu ca lipsesc cca 200 de tramvaie moderne, cu aer conditionat.
Stiu ca lipsesc cca. 500 de autobuze articulate euroVI, cu aer conditionat.
Bun, metroul nu e la dvs(din fericire), dar tot pe un buget de stat sta si asteapta de ani de zile cateva zeci de trenuri de metrou, poate si ele cu demultdescoperitul aer conditionat, ca doar nu e mare scofala ca un amator(cu speranta ca nu toti sunt si rauvoitori) sa se gandeasca si la sarmanii calatori...
- adila
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
adila
Desi nu sunt un admirator al primaritei, chestia cu bicicletele este un lucru bun. O vad mai mult ca o chestie educativa. La statia de metrou Dimitrie Leonida se intampla un lucru foarte frumos dar pe care nici METROREX nici Primaria Capitalei nu-l sprijina: Undeva spre o suta de biciclete sunt parcate zi de zi inainte de turnicheti de oamenii care utilizeaza metroul pentru a ajunge la lucru in Bucuresti. Statia are locuri amenajate de parcare pentru biciclete, insa acestea nu acopera nici jumatate din necesar. Era normal sa se implice cei de la METROREX si Primarie, dar indolenta si lipsa de respect pentru oamenii ii impiedica. Ba, niste rastele de biciclete sa aduca si ei n-ar face. Probabil mai sunt si alte statii in aceasta situatie.
Cel mai important este insa transportul in comun care trebuie dezvolat si mai ales modernizat. In campania electorala se lauda Firea ca nu stiu ce vraja face si o sa renasca fabrica de tramvaie. N-am mai auzit nimic de treaba asta. A fost doar lozinca electorala evident. De tramvaiul Imperio Eco se mai aude ceva?
Desi nu sunt un admirator al primaritei, chestia cu bicicletele este un lucru bun. O vad mai mult ca o chestie educativa. La statia de metrou Dimitrie Leonida se intampla un lucru foarte frumos dar pe care nici METROREX nici Primaria Capitalei nu-l sprijina: Undeva spre o suta de biciclete sunt parcate zi de zi inainte de turnicheti de oamenii care utilizeaza metroul pentru a ajunge la lucru in Bucuresti. Statia are locuri amenajate de parcare pentru biciclete, insa acestea nu acopera nici jumatate din necesar. Era normal sa se implice cei de la METROREX si Primarie, dar indolenta si lipsa de respect pentru oamenii ii impiedica. Ba, niste rastele de biciclete sa aduca si ei n-ar face. Probabil mai sunt si alte statii in aceasta situatie.
Cel mai important este insa transportul in comun care trebuie dezvolat si mai ales modernizat. In campania electorala se lauda Firea ca nu stiu ce vraja face si o sa renasca fabrica de tramvaie. N-am mai auzit nimic de treaba asta. A fost doar lozinca electorala evident. De tramvaiul Imperio Eco se mai aude ceva?
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
zapacitu
Mai incet sa nu te auda magnetii si sa dispara subite respectivele vehicule cu pedale...
Mai incet sa nu te auda magnetii si sa dispara subite respectivele vehicule cu pedale...
- iliutu
-
Posted:
-
- adila
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
adila
Am fost astazi in jur de ora 12. Fiind sambata sunt undeva la 20 si ceva de biciclete. Imaginati-va spatiul asta cu de cinci ori mai multe biciclete. Rastelele pot acoperii spre 40 de biciclete. Aglomeratie de biciclete a inceput acum un un an doi de zile, de cand localitatea Popesti-Leordeni a luat un avand foarte puternic in plan imobiliar. Rastelele din ce imi aduc aminte sunt mai vechi de 2 ani. Daca tot avem acest spatiu mare inainte de turnicheti, ar fi binevenita amenajarea unei parcari pe o suprafata mai mare decat in prezent. Promit o poza la ore de varf, dar spre sfarsitul saptamanii viitoare, joi - vineri, deoarece pana atunci nu voi fi in Bucuresti.
Am fost astazi in jur de ora 12. Fiind sambata sunt undeva la 20 si ceva de biciclete. Imaginati-va spatiul asta cu de cinci ori mai multe biciclete. Rastelele pot acoperii spre 40 de biciclete. Aglomeratie de biciclete a inceput acum un un an doi de zile, de cand localitatea Popesti-Leordeni a luat un avand foarte puternic in plan imobiliar. Rastelele din ce imi aduc aminte sunt mai vechi de 2 ani. Daca tot avem acest spatiu mare inainte de turnicheti, ar fi binevenita amenajarea unei parcari pe o suprafata mai mare decat in prezent. Promit o poza la ore de varf, dar spre sfarsitul saptamanii viitoare, joi - vineri, deoarece pana atunci nu voi fi in Bucuresti.
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
abc_XC
Sursa: http://www.administratie.ro/articol.php?id=53009
Eu asteptam lucruri mai concrete, modernizare linii de tramvai (Basarabia, Chisinau, Barbu Vacarescu, Mihalache, Ziduri Mosi, etc), program multianual de mentenanta a covorului asfaltic pe bulevardele orasului, finalizare lucrari abandonate (Pasaj pietonal Eroii Revolutiei, Sos. Pantelimon cu terminalul de la Granitul, terminalul liniei 5 din Baneasa), etc...
Sursa: http://www.administratie.ro/articol.php?id=53009
19 proiecte ce vizează modernizarea centrului Capitalei intră în lucru
Un număr de 19 proiecte care fac parte din Planul Integrat de Dezvoltare Urbană şi care vizează amenajarea mai multor parcări subterane, piaţete şi bulevarde în centrul Capitalei au fost adoptate în şedinţa de pe 21 septembrie a Consiliului General al Municipiului Bucureşti.
Fiecare dintre cele 19 proiecte a fost adoptat cu 29 de voturi pentru, niciunul împotrivă şi nicio abţinere, în condiţiile în care consilierii PNL, PMP şi USB părăsiseră sala anterior.
Printre cele 19 proiecte se numără aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenţi studiului de fezabilitate pentru obiectivul de investiţii "Ansamblul urban complex - Pod Mihai Vodă, pod pietonal şi pentru biciclişti peste Dâmboviţa şi parcaje subterane", în valoare totală de 141 milioane de lei. Acesta propune realizarea unui pod pietonal şi pentru biciclişti, care traversează Dâmboviţa şi Splaiul Independenţei în dreptul străzii Lipscani. Podul va fi conceput sub forma unei camere urbane, incluzând funcţii publice: spaţii de întâlnire, platforme de observaţie şi odihnă. În legătură cu acest pod se vor amenaja două spaţii urbane tip piaţă. Proiectul prevede şi realizarea a două parcaje subterane. Un alt obiectiv de investiţii este "Piaţa Constituţiei - spaţiu public cu parcaj subteran", cu o valoare de 205 milioane lei şi o durată de realizare a lucrărilor de 30 de luni. Acesta vizează realizarea unui parcaj subteran pe trei niveluri, lucrări de modificare privind căile de comunicaţie, precum şi amenajări de spaţii verzi.
Celelalte proiecte PIDU propun amenajarea urbană coerentă în zona Palatul de Justiţie - Biserica Domniţa Bălaşa, dar şi un parcaj subteran cu două niveluri (valoarea totală a investiţiei, cu TVA - 103 milioane lei); două parcaje subterane cu trei niveluri în zona Sălii Palatului şi modernizarea spaţiului urban public (155 milioane lei); parcaj subteran în zona intersecţiei str. Uranus cu Calea Rahova (23,6 milioane lei).
De asemenea, se are în vedere modernizarea spaţiului public în zona Mănăstirii Antim, inclusiv cu parcaje (11,5 milioane lei); reabilitarea malurilor Dâmboviţei între Podul Unirii şi Podul Izvor, inclusiv construirea unei platforme de belvedere în zona Izvor şi realizarea unei platforme pietonale deasupra malurilor existente (27 milioane lei); reabilitarea bd. Unirii de la Piaţa Constituţiei la Piaţa Unirii, cu clădiri de tip pavilion de-a lungul promenadei, precum şi cu un turn de observaţie cu funcţiunea de galerie expoziţională (68 milioane lei); reamenajarea Parcului Izvor (62 milioane lei); restaurarea şi punerea în valoare a 16 monumente din zona centrală a Capitalei (11 milioane lei).
Se mai propune modernizarea spaţiului public urban la Piaţa de Flori George Coşbuc (17,3 milioane lei); conservarea şi consolidarea ruinelor Hanului Stavropoleos şi punerea în valoare a zonei protejate adiacente (12,9 milioane lei); construirea unui Muzeu al Multiculturalismului pe str. Franceză la numerele 64, 66, 68 (8,9 milioane lei), conservarea şi consolidarea imobilului din str. Covaci nr. 13, aflat într-un stadiu avansat de degradare, care urmează să fie redat circuitului turistic şi economic (6,6 milioane lei).
Un alt proiect vizează realizarea unui traseu prioritar pietonal şi de biciclişti. Acesta include la rândul lui alte 42 de subproiecte, conform cărora traseul ar urma să fie realizat pe segmente din următoarele artere: str. Smârdan, str. Lipscani, str. Eugen Carada, str. Academiei, Calea Victoriei (între str. Piaţa Amzei şi str. General Berthelot), str. Episcopiei, str. pictor Arthur Verona, str. Xenopol, str. Eremia Grigorescu, str. Tache Ionescu, str. Piaţa Amzei, str. General Berthelot, str. Lutherană, str. Ion Câmpineanu, str. Ion Brezoianu, str. Uranus, Calea Rahovei, bd. Regina Elisabeta, Calea 13 Septembrie. CGMB a votat pe 26 ianuarie şase proiecte de hotărâre care vizează planuri de urbanism pentru zone din centrul Capitalei şi care fac parte din Planul Integrat de Dezvoltare Urbană.
PIDU cuprinde 62 de proiecte de investiţii în Bucureşti, în valoare de aproximativ 300 milioane de euro, iar 200 de milioane dintre aceştia pot fi obţinuţi prin Programul Operaţional Regional. PIDU vizează suplimentarea spaţiului verde cu 3.500 mp şi amenajarea a peste 3.000 de locuri de parcare.
Eu asteptam lucruri mai concrete, modernizare linii de tramvai (Basarabia, Chisinau, Barbu Vacarescu, Mihalache, Ziduri Mosi, etc), program multianual de mentenanta a covorului asfaltic pe bulevardele orasului, finalizare lucrari abandonate (Pasaj pietonal Eroii Revolutiei, Sos. Pantelimon cu terminalul de la Granitul, terminalul liniei 5 din Baneasa), etc...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Adrian Rosca
Pai interesul lor nu e sa se termine ceva inceput, ci proiecte noi, contracte noi si bineinteles scopul final adica comisioane noua noute. Chiar crezi ca ii intereseaza altceva?
Pai interesul lor nu e sa se termine ceva inceput, ci proiecte noi, contracte noi si bineinteles scopul final adica comisioane noua noute. Chiar crezi ca ii intereseaza altceva?
- adila
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
adila
Da ce parcarile nu sunt lucruri serioase, sau va plac masinile parcate pe strada la Sala Palatului? Cand se face un buget, se aloca bani pentru mai multe domenii de activitate stiti si voi asta. Banii alocati pentru piste de biciclete de exemplu nu se pot folosi decat la acest lucru. Iar pentru strazi si borduri s-au alocat bani cu nemiluita, dar s-a facut lucru de mantuiala si sau dat comisioane. Restul banilor s-au cheltuit sa acopere gaurile create prin pierderea fondurilor europene. Mai rau este ca si cu cei pentru pistele de biciclete vom pati acelasi lucru.
Da ce parcarile nu sunt lucruri serioase, sau va plac masinile parcate pe strada la Sala Palatului? Cand se face un buget, se aloca bani pentru mai multe domenii de activitate stiti si voi asta. Banii alocati pentru piste de biciclete de exemplu nu se pot folosi decat la acest lucru. Iar pentru strazi si borduri s-au alocat bani cu nemiluita, dar s-a facut lucru de mantuiala si sau dat comisioane. Restul banilor s-au cheltuit sa acopere gaurile create prin pierderea fondurilor europene. Mai rau este ca si cu cei pentru pistele de biciclete vom pati acelasi lucru.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
misterr
Evident că nu, s-a mai discutat. Construcția parcărilor este o megaescrocherie (spălare de bani) atîta timp cît nu se interzice parcarea pe străzi și pe trotuare.
Evident că nu, s-a mai discutat. Construcția parcărilor este o megaescrocherie (spălare de bani) atîta timp cît nu se interzice parcarea pe străzi și pe trotuare.
- adila
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
adila
Sa fiu sincer si eu as fi tentat sa interzic parcarea pe strada si apoi sa fac parcari, dar asta e ca si cum ai interzice cuiva sa-si cumpere masina daca nu are parcare asigurata.
Sa fiu sincer si eu as fi tentat sa interzic parcarea pe strada si apoi sa fac parcari, dar asta e ca si cum ai interzice cuiva sa-si cumpere masina daca nu are parcare asigurata.
- adila
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
adila
Adica ce s-a mai discutat: ca doar constructia de parcari este o escrocherie? Pai asa orice santier poate fi si o metoda de spalare de bani. Ce facem nu mai construim autostrazi ca fura constructorul si mai stiu eu cine, sau rezolvam problema? Da, avem parcari nefolosite, de acord, iar primaria si politia nu au gasit o metoda de sanctionare din motive politice evident, ca s-ar pierde electoratul. Constructia de parcari este necesara, mai ales in zonele centrale cum este si Sala Palatului.
misterr wrote:
Evident că nu, s-a mai discutat. Construcția parcărilor este o megaescrocherie (spălare de bani) atîta timp cît nu se interzice parcarea pe străzi și pe trotuare.
Adica ce s-a mai discutat: ca doar constructia de parcari este o escrocherie? Pai asa orice santier poate fi si o metoda de spalare de bani. Ce facem nu mai construim autostrazi ca fura constructorul si mai stiu eu cine, sau rezolvam problema? Da, avem parcari nefolosite, de acord, iar primaria si politia nu au gasit o metoda de sanctionare din motive politice evident, ca s-ar pierde electoratul. Constructia de parcari este necesara, mai ales in zonele centrale cum este si Sala Palatului.
- Serban
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Serban
Acest principiu este gresit. In zona centrala NU trebuie sa fie multe parcari, pentru ca parcarile atrag trafic. In centrele oraselor care au invatat asta, parcarile centrale nu sunt multe si sunt scumpe. Vrei sa vii cu masina la botu' calului, plateste.
Ba mai mult, zona ultracentrala a Bucurestiului este bine deservita de parcari. Avem a doua cea mai mare parcare centrala din Europa (de ce oare in alte orase nu exista parcari de dimensiunea asta in centru?!), adica cea de la Inter - aproape 1000 de locuri, avem parcarea subterana de la Univ, avem 8 etaje de parcare la Unirii si parcarea de la Cocor. Daca adaugam si cateva zone in care s-ar putea parca la bordura (atentie, pe bani!), de exemplu pe bretelele de pe Magheru, unde sunt amenajate parcari, chiar stam mai bine decat fooarte multe orase occidentale.
Problema e ca toate aceste parcari sunt foooarte rar ocupate, astfel ca se parcheaza ilegal pe trotuare, treceri de pietoni, unde este gratis, lasandu-se senzatia ca nu exista locuri de parcare.
Cu o politica severa de sanctionare + taxarea locurilor de parcare de la suprafata, centrul ar arata chiar bine in ceea ce priveste parcarea.
In ciuda argumentelor expuse mai sus, poate ca aici ar fi buna o parcare. Si asta mai mult pt cei care lucreaza/ locuiesc in zona. Cand sunt evenimente, oamenii ar trebui incurajati sa isi lase masinile acasa.
adila wrote:
Constructia de parcari este necesara, mai ales in zonele centrale
Acest principiu este gresit. In zona centrala NU trebuie sa fie multe parcari, pentru ca parcarile atrag trafic. In centrele oraselor care au invatat asta, parcarile centrale nu sunt multe si sunt scumpe. Vrei sa vii cu masina la botu' calului, plateste.
Ba mai mult, zona ultracentrala a Bucurestiului este bine deservita de parcari. Avem a doua cea mai mare parcare centrala din Europa (de ce oare in alte orase nu exista parcari de dimensiunea asta in centru?!), adica cea de la Inter - aproape 1000 de locuri, avem parcarea subterana de la Univ, avem 8 etaje de parcare la Unirii si parcarea de la Cocor. Daca adaugam si cateva zone in care s-ar putea parca la bordura (atentie, pe bani!), de exemplu pe bretelele de pe Magheru, unde sunt amenajate parcari, chiar stam mai bine decat fooarte multe orase occidentale.
Problema e ca toate aceste parcari sunt foooarte rar ocupate, astfel ca se parcheaza ilegal pe trotuare, treceri de pietoni, unde este gratis, lasandu-se senzatia ca nu exista locuri de parcare.
Cu o politica severa de sanctionare + taxarea locurilor de parcare de la suprafata, centrul ar arata chiar bine in ceea ce priveste parcarea.
adila wrote:
cum este si Sala Palatului.
In ciuda argumentelor expuse mai sus, poate ca aici ar fi buna o parcare. Si asta mai mult pt cei care lucreaza/ locuiesc in zona. Cand sunt evenimente, oamenii ar trebui incurajati sa isi lase masinile acasa.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination