MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)

3219 posts, 915728 views
 
Go to page:  1  ... 170 171 172 173 174 175 176  ... 230
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile CAF puidemorosan

Afirmația ta îmi dovedește încă odată ca habar nu aveți în general despre ce vorbiți, și am sa și justific.
Acel șuierat care, în principiu, a fost rezolvat la toate trenurile (dacă mai este vreunul care face, va rog sa-mi spuneti) provenea de la partea inferioara a ușilor de acces calatori. Problema afecta în special ușile vagoanelor R dar punctual și alte uși.
Dacă va uitați, veti vedea în partea de jos a ușilor lamelele anti corpuri străine care împiedică intrarea obiectelor mai mari de 2-3 mm pe șină de rulare a ușilor.
Acele lamele sunt prinse cu niște șuruburi cu cap bombat cu locaș hexagonal ( din inox) pe foaia de ușă la o înălțime de cam 3 mm acum.
Din fabrica au venit undeva în jurul valorii de 2 mm.
Fenomenul era urmatorul:
Trenul demara iar masa de aer staționara în interiorul trenului tindea sa rămână pe loc fata de trenul care începea sa se miște. Astfel se crea fenomenul de piston în interiorul trenului iar aerul care se acumula presând pe peretele despărțitor dintre cabina și salon, caută o cale sa iasă din interiorul vagonului.
Cum bine va imaginați,  laminarea aerului sub presiune ce încerca să iasă prin spațiul de 1,8 - 2 mm de sub usi ducea la acel fluierat enervant.
Cu încă un mm de spațiu problema a fost rezolvata.
Deci unde a fost problema de proiectare?
Ce treaba are aerodinamica trenului?

 


Re: Trenurile CAF Robert24

Incerci sa lasi aerul superior deoparte?....
Uite iti spun eu, ieri dimineata 1303 suiera in draci. Daca stii ca sunt probleme, macar asumati-le. A trecut o groaza de timp si degeaba. Timp pentru remedieri reale ati avut. Dar deh, banul a intrat....

 


Re: Trenurile CAF mcosmin

puidemorosan wrote:
Deci unde a fost problema de proiectare?
Ce treaba are aerodinamica trenului?


Problema de proiectare tine exact si de alegerea pieselor care se imbina perfect, ca sa nu pierzi aer din interior (care tine de aerodinamica).

Imi castig existenta dezvoltand softuri folosite pentru asa ceva, deci cam stiu ce probleme ar prinde un astfel de soft si ce nu, si iti garantez ca asta a sarit mare si lat la simularile de aerodinamica.

PS: fenomenul de piston nu ar aparea daca ati fi avut o ventilatie adecvata in interior, atat prin evacuarea aerului cat si prin introducerea de aer proaspat din tunel. Deci iar se pierd puncte la proiectare.

PPS: sunt 100% convins ca firma ta poate sa faca trenuri decente, mult mai OK si comparabile in fiabilitate cu Bombardierele. Doar ca nu pentru Romania. Sunt curios ce surprize ne pregateste dosarul CAF..

 


Re: Trenurile CAF puidemorosan

Și eu sunt foarte curios. Mai ales ca suntem în România. ..

 


Re: Trenurile CAF Florinds

Robert, parca BM-urile suierau (suiera) mai tare, parca au chiar un scârțâit mai enervant ca al CAF-urilor... Tin minte ca ma deranja foarte tare zgomotul dupa ce coboram si pleca trenul.

Eu am o idee mai mult preconceputa, nu imi plac spaniolii si lucrurile spaniole. Intai aleg lucrurile germane, apoi pe cele din tari cu limbi germanice (Olanda, Scandinavia cu exceptia Finlandei etc). Nu am incredere deloc in CAF, dar bineinteles ca sper sa ma insel. Austriecii nu imi plac, pentru ca sunt niste nemti foarte zgarciti si probabil ca fac economie de materiale, am avut de doua ori "sansa" sa lucrez cu ei.

 


Re: Trenurile CAF puidemorosan

Asta este cam ca la nunta.
Orice ai face nu-i poti multumi pe toti.

 


Re: Trenurile CAF ByOnu

1311



 



Re: Trenurile CAF mcosmin

Vre-un motiv anume pentru care nu se mentioneaza Bucuresti-ul acolo? :twisted:

 


Re: Trenurile CAF oache81

E normal sa nu fie mentionat ca e vorba de tramvaie si noi avem metrouri de la CAF nu tramvaie.

 


Re: Trenurile CAF puidemorosan

Este, dar trebuie sa știi sa cauți...

http://www.caf.net/en/sala-prensa/nota-prensa-detalle.php?e=9

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF GPS

Apropo de CAF-uri, iar au început sa tremure barele de susținere! Parca una centrală din vagonul motor central al ramei 1311-2311 Dâmbovița. Oricum ar trebui verificate toate!

 


Re: Trenurile CAF puidemorosan

Ok. Am notat. Merci de informație.

 


Re: Trenurile CAF Florinds

Chiar nu se pot cumpara trenuri cu AC? Baie in suc propriu daca nu.

 


Go to page:  1  ... 170 171 172 173 174 175 176  ... 230
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2440 forum members have written 435382 posts in 5430 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use