De toate pentru toțiComunitatea Metrou Ușor

 

Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"

4357 posts, 946815 views
 
Go to page:  1  ... 184 185 186 187 188 189 190  ... 312
 
 

📖 Pagination options
Re: POZE - Statia Eroilor 2 subway guru

In ziua de azi e mai degraba cu TIRul nu cu caruta!
;)
Dar astfel de date au un caracter absolut confidential, nici eu nu am acces(uri) la asa ceva, desi daca mi-as pune mintea probabil ca as putea afla...dar nu are nicio influenta asupra pretului contractului, e strict treaba si businessul Astaldi, negustor te numesti, negustor esti, pierzi/castigi e doar treaba lor...
:mrgreen:
:bere:

 


Re: POZE - Statia Eroilor 2 General_Katana

subway guru wrote:
In ziua de azi e mai degraba cu TIRul nu cu caruta!
;)
Dar astfel de date au un caracter absolut confidential, nici eu nu am acces(uri) la asa ceva, desi daca mi-as pune mintea probabil ca as putea afla...dar nu are nicio influenta asupra pretului contractului, e strict treaba si businessul Astaldi, negustor te numesti, negustor esti, pierzi/castigi e doar treaba lor...
:mrgreen:
:bere:


Oricum o suma cu 6 zerouri ;) si un E la sfarsit  :mrgreen:

 


Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi) TibiV

Vise,taică, vise ...

Sau... visuri ?  :?  :?:  :?

Mai bine varianta englezească: "dreams, taică, dreams !...
:lol:

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului GPS

Te rog mai citește din nou unele mesaje si după comentează! Si da sunt optimist, de ce nu as fi, pana la urma vreau transport ecologic, nu numai noxe de la Citaro. :evil:  
GPS wrote:
Totuși cred ca rețeaua de troleibuz o pun după ce finalizează carosabilul, oricum nu e greu de montat rețeaua, s-a văzut asta si la cea pentru tramvai.

Apropo e o premiera sa avem tramvaie in probe înainte de termenul de finalizare al lucrărilor, care este Martie 2017 :!:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului serbanandrei

Am spus eu ceva de Citaro?  Daca voi sunteti optimisti ca termina complet pana la sfarsitul anului ,eu nu. Crede-ma ca si eu vrea sa merg cu tramvaiul, daca se poate si model nou pe aici dar nu cred ca se va intampla asta .Si da vreau troleibus cum era in copilaria mea pe aici acum 40 ani . ( 2 linii troleibus ,4 linii autobus si 2 linii de tramvai ) asa ca nu mai vorbiti.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Stati usor, ca daca onor Primaria nu plateste despagubirile pentru exproprieri, nu o sa se finalizeze nimic pana in februarie.

Venisem eu la un moment dat cu o propunere sa intrebam PMB-ul cand au de gand sa plateasca. As putea sa trimit eu in nume personal intrebarea asta, dar cred ca mai multa greutate ar avea daca ar veni din partea Asociatiei Metrou Usor, eventual in parteneriat cu Pro Infrastructura. Si presa ar reactiona la un astfel de demers.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Goldmund

GPS wrote:
Te rog mai citește din nou unele mesaje si după comentează! Si da sunt optimist, de ce nu as fi, pana la urma vreau transport ecologic, nu numai noxe de la Citaro. ....

Stiu ca nu mi se adreseaza mie comentariul tau. Dar doresc sa comentez si eu ceva.
Adevarul este ca si unde locuiesc eu, cel mai comod (si ecologic) mijloc de transport in comun ramane U-Bahn-ul, un fel de tram modern in acest oras. Dar nici in orasele cele mai dezvoltate din lume nu poti avea doar metrou, sau tramvaie ultramoderne...Avem nevoie si de autobuze "poluante". Exista strazi, bulevarde chiar in orasele mari unde tramvaiul sau troleibuzul ar fi total imposibil de construit, sau chiar anacronic...Si dupa cum am mai scris, nici metroul nu poti sa-l construiesti peste tot(ar fi prea scum de construit)

Se fac probe la traseu, sine - bravo! -
Presupun ca tramvaiul respectiv este scos din muzeu, doar pentru probele respective. Ecologic?! Tramvaiul respectiv nu ar avea voie sa circule in nici un oras european, iar usa din fata care toata vara sta deschisa, e impotriva tuturor regulilor de securitate ale...calatorului...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului serbanandrei

GPS wrote:
Termenul de pe panou este 24.02.2017, asa ca oricum daca termina anul asta o fac din bunătate, nu din obligație! Referitor la copilărie, si eu aștept să termine lucrările la Sudului, ca de 5 ani nici nu mai stiu ce e aia troleibuz la Unirii (linia 76) si de aproape doi ani s-a dus si 74 ... :(



ITI spun ca pana in 24.02.2017 nu vor termina complet acest ciot de tronson si daca vor da drumul la tramvai  va fii ca sa ne inchida gura.

Tronsonul de la fostul capat RATB pana la intersectia de la AUCHAN  arata vai mama si pe stanga si pe dreapta ! Cu ce ne incalzeste cu au anuntat de cel putin 8 luni ca au aprobat despaguburile pentru zona de teren  daca nu le-au facut ?  Am mai intrebat odata si nu am primit raspuns ,de unde au aparut proprietari pentru acest teren ca eu stau in zona din 1972 si era betoniera aici nu altceva.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Stranepotii fratelui matusii varului lu badea Ion care avea stana langa Bucur, pe la 1800 asa. Sau pe aproape oricum. S-au facut niste retrocedari absurde in baza Legii 10 si a cunostintei ca anumite documente din arhivele statului "lipseau" - vezi la Galati unde arhiva a fost mutata intr-un subsol ce a fost inundat la 2 saptamani dupa.

Sunt curios si eu cum vor decurge lucrarile in continuare. In afara de zonele cu probleme de retrocedare, are cineva idee ce se va intampla cu "cocoasele" drumului? de la Grigorescu pana la biserica "cu pestera" e totul "la nivel", insa imediat dupa e un mare damb pe sensul spre 1 Dec. Va ramane asa? De ce nu l-au atacat pana acum?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

Goldmund wrote:
Presupun ca tramvaiul respectiv este scos din muzeu, doar pentru probele respective.

Din pacate, e un tramvai ca majoritatea celor care circula in Bucuresti. Sau erai ironic si nu m-am prins...

Goldmund wrote:
Ecologic?! Tramvaiul respectiv nu ar avea voie sa circule in nici un oras european, iar usa din fata care toata vara sta deschisa, e impotriva tuturor regulilor de securitate ale...calatorului...

E ecologic ca e electric... iar usa din fata este doar a vatmanului, pentru ca la noi conducatorii de mijloace de transport in comun nu pot concepe sa fie in acelasi spatiu cu calatorii, au nevoie de colivie separata... In rest, tramvaiul este foarte similar cu orice model din anii 70 care inca mai circula prin alte orase europene. Inclusiv ca design, furat de ai nostri de la modelul de tramvai ""LHB".

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

serbanandrei wrote:
Am mai intrebat odata si nu am primit raspuns ,de unde au aparut proprietari pentru acest teren ca eu stau in zona din 1972 si era betoniera aici nu altceva.


Hai sa incerc un raspuns...

In primul rand sunt de acord cu tine, este o aberatie ca au fost improprietariti unii acolo...
Dar aici este un pic de istorie.
Dupa cum bine spui, acolo a fost o betoniera. Eu o stiu acolo, functionala, din 1970.
Dar atunci era inconjurata de... nimic. Ea a fost construita pe teren viran. Dar, in mod sigur, terenul ala apartinuse cuiva inainte de '47...

Oricum, unul din primele "succesuri" ale noii democratii a fost obtinut in '90, cand locuitorii din zona au facut mitinguri de protest pentru demolarea betonierei care "ii polua fonic si cu pulbere de ciment."
Fiind democratia noua, autoritatile au pus botul si au inchis-o.
Betoniera era a unei foste ACMx, intreprindere de stat, care si-a strans calabalacul si a plecat. Terenul nu era al lor...

Odata plecati astia, in vidul legislativ de atunci (sa traiasca domnul presedinte Ion Iliescu) terenul a intrat in "proprietatea" PS3.

Care dupa aia a avut de luptat cu valul de cereri de retrocedare a terenurile confiscate abuziv de comunisti.
Cum alea nu se mai puteau retroceda pe acelasi amplasament (cum sa retrocedezi Piata Titan, blocul "potcoava" etc. etc. etc.) au facut retrocedari pe terenurile disponibile...

Cel al fostei betoniere era unul dintre ele.
Smecherii cu gura mai mare au obtinut acolo, desi probabil au avut o parcela in camp undeva la mama  :evil: .
Este aberant, dar asa au mers lucrurile atunci.

Ar fi trebuit de la bun inceput, in '90, sa se mearga pe principiul "daca mai este, il dam inapoi celui care l-a avut. Daca nu mai este, ii dam bani, dar nu ii dam ceva ce a avut altul"
Dar acum nu mai avem ce discuta, "multumita" aceluiasi distins dom' presedinte Iliescu, care ne-a tinut pe loc un deceniu si caruia ii fac cele mai "calde" urari...

 


  • ps4
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ps4

Pt conformitate "restitutio în integrum" a fost făcut la insistențele dreptei de atunci. Stânga s-a opus, dar până la urmă toată lumea a acceptat. Intr-un final a ieșit un talmes-balmes specific societăților neasezate, așa cum era România. Încă mai e în situația asta, din păcate.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

"restitutio în integrum" nu a existat niciodata...
Cum :evil: sa mai faci asta acum, dupa ce ai improprietarit cu cele mai bune terenuri si cladiri pe unii care nu le-au detinut niciodata ?!...

Nu exista nici acum, dar mai ales nu a existat atunci (Iliescu apare, soarele rasare...:( Aia mai batrani stiu despre ce vorbesc...)
"Pai ce facem tovarasi, lasam pe drumuri alti tovarasi care au venit la orase ca sa construiasca socialismul victorios ?" ... :(

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" andrei11

Stimate coleg # abc_XC observatiile dvs cu privire la intentiile de investitie ale PMB  in parcari, trotuare, etc le gasiti in topicul Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre acestea

 


Go to page:  1  ... 184 185 186 187 188 189 190  ... 312
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Comunitatea Metrou Ușor  • 
Choose destination

Since our 2346 forum members have written 426540 posts in 5299 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use