Topic: Gara de Nord - București
354 posts, 183495 views
📖 Pagination options
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - Bucuresti
Mircea G
Vise de oameni bolnavi . Am avut ocazia , si voi mai avea , sa intru prin cladirea garii . Spatii modificate si mutilate , sobolani si miros de sobolani , totul distrus ...un focar de infectie . Asta este gara . Unul dintre cele mai imputite si neintretinute cladiri , o bataie de joc .
Degeaba din loc in loc se mai vad urmele frumusetii initiale a cladirii , acum este aproape o ruina .
Pacat . Nu vad pe cine capabil sa investeasca intr-o renovare totala , nu o spoiala a fatadei .
Este cineva in stare sa redea spatiile la functionalitatea initiala ?
Stiti ce se ascunde deasupra tavanului de la Mc Do...s ? Ce tavan oricinal , ce spatiu inalt , ce frumusete , acum un depozit ordinar ????
Asa ne batem joc , astia sintem ....
Vise de oameni bolnavi . Am avut ocazia , si voi mai avea , sa intru prin cladirea garii . Spatii modificate si mutilate , sobolani si miros de sobolani , totul distrus ...un focar de infectie . Asta este gara . Unul dintre cele mai imputite si neintretinute cladiri , o bataie de joc .
Degeaba din loc in loc se mai vad urmele frumusetii initiale a cladirii , acum este aproape o ruina .
Pacat . Nu vad pe cine capabil sa investeasca intr-o renovare totala , nu o spoiala a fatadei .
Este cineva in stare sa redea spatiile la functionalitatea initiala ?
Stiti ce se ascunde deasupra tavanului de la Mc Do...s ? Ce tavan oricinal , ce spatiu inalt , ce frumusete , acum un depozit ordinar ????
Asa ne batem joc , astia sintem ....
- misterr
-
Posted:
-
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - Bucuresti
bercenicity
Asteptand proiectele astea, d-aia nu se repara macazurile de la intrarea in Nord ?
Asteptand proiectele astea, d-aia nu se repara macazurile de la intrarea in Nord ?
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - Bucuresti
Robert24
Eu nu inteleg visele umede ale unora cu gara Midi.
Gara Midi e o porcarie infecta! La nivelul peroanelor e chiar groaznic. Totul intunecat, pute etc!
Daca vor exemple absolut geniale sa se uite la Berlin Hbf sau la Antwerp... Mai am o tona de exemple...
Eu nu inteleg visele umede ale unora cu gara Midi.
Gara Midi e o porcarie infecta! La nivelul peroanelor e chiar groaznic. Totul intunecat, pute etc!
Daca vor exemple absolut geniale sa se uite la Berlin Hbf sau la Antwerp... Mai am o tona de exemple...
- George
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - Bucuresti
Gabi23
Gara de Nord
Gara de Nord
Gara-de-Nord.jpg (295.11 KB; downloaded 7485 times)
- misterr
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - Bucuresti
misterr
Gara de Nord rămâne în forma actuală! Costurile pentru reabilitare depăşesc 200 milioane euro
Gara de Nord va rămâne în forma care este, în condiţiile în care costurile estimate pentru reabilitarea ei depăşesc 200 de milioane de euro, iar la nivelul mecanismelor financiare europene nu a fost identificată o sursă de finanţare care ar putea să dea drumul unui proiect major de investiţii, a declarat, într-un interviu acordat AGERPRES, directorul general al companiei, Marius Chiper.
"Gara de Nord este un subiect foarte sensibil şi foarte disputat. Toată lumea studiază Gara de Nord, inclusiv municipalitatea Bucureştiului, care a făcut un Plan de Mobilitate Urbană şi studiază legături şi o integrare a acestui complex în infrastructura de transport multimodală a Capitalei. Noi avem, de asemenea, nişte discuţii de a integra Gara de Nord în nişte proiecte. De exemplu, a fost în discuţie proiectul Bucureşti-Aeroport Otopeni, care ne-ar fi permis să promovăm acest tip de lucrare şi să îmbunătăţim condiţiile din Gara de Nord. Gara de Nord este un proiect scump şi, din păcate, la nivelul mecanismelor financiare existente la ora actuală, nu am identificat o sursă de finanţare pentru ea şi din acest motiv încă ne mai gândim. Au fost nişte iniţiative gen PPP, concesiune, care ar fi permis o investiţie din alte surse, dar până în acest moment nu avem identificată o sursă de finanţare care ar putea să dea drumul unui proiect major de investiţii în Gara de Nord", a explicat Marius Chiper.
El a dat asigurări că lucrările de reparaţii şi întreţinere a Gării de Nord vor continua.
"Lucrările de reparaţii se vor face, ea va rămâne în forma în care este. Vom face întreţinere, vom repara acoperişul, zidărie, dar sursa pentru un proiect de modernizare din păcate nu avem", a spus Chiper.
Întrebat la cât se estimează nivelul costurilor de modernizare a Gării de Nord, şeful CFR SA a menţionat că depăşesc 200 de milioane de euro.
"Pot să vă spun estimativ că este vorba de peste 200 de milioane de euro, dar depinde mult de ce vrem să facem, de soluţiile tehnice prognozate. Depinde mult dacă vrem să introducem, aşa cum se face în ţările europene, liniile în subteran, depinde de foarte multe condiţii. Din păcate, v-am spus că nu am identificat o sursă de finanţare care să ne dea posibilitatea să mergem într-o parte sau în alta", a precizat Marius Chiper.
În context, acesta a adăugat că CFR SA are proiecte propuse pentru continuarea programului de reabilitare a gărilor.
"Noi am reuşit - în cadrul POS-T şi din alte surse (credite externe) să reabilităm 35 de gări din cele 41 din reşedinţele de judeţ şi vrem să închidem acest program. Mai avem şapte gări: Timişoara, Baia Mare, Satu Mare, Miercurea Ciuc, Târgovişte, Târgu Jiu şi Alexandria. Bucureştiul nu face parte din lotul acesta. Pentru Bucureşti trebuie să avem o altă abordare, dar pe celelalte le-am propus să continuăm reabilitarea în cadrul Programului Operaţional Infrastructură Mare", a arătat Chiper.
Gara de Nord rămâne în forma actuală! Costurile pentru reabilitare depăşesc 200 milioane euro
Gara de Nord va rămâne în forma care este, în condiţiile în care costurile estimate pentru reabilitarea ei depăşesc 200 de milioane de euro, iar la nivelul mecanismelor financiare europene nu a fost identificată o sursă de finanţare care ar putea să dea drumul unui proiect major de investiţii, a declarat, într-un interviu acordat AGERPRES, directorul general al companiei, Marius Chiper.
"Gara de Nord este un subiect foarte sensibil şi foarte disputat. Toată lumea studiază Gara de Nord, inclusiv municipalitatea Bucureştiului, care a făcut un Plan de Mobilitate Urbană şi studiază legături şi o integrare a acestui complex în infrastructura de transport multimodală a Capitalei. Noi avem, de asemenea, nişte discuţii de a integra Gara de Nord în nişte proiecte. De exemplu, a fost în discuţie proiectul Bucureşti-Aeroport Otopeni, care ne-ar fi permis să promovăm acest tip de lucrare şi să îmbunătăţim condiţiile din Gara de Nord. Gara de Nord este un proiect scump şi, din păcate, la nivelul mecanismelor financiare existente la ora actuală, nu am identificat o sursă de finanţare pentru ea şi din acest motiv încă ne mai gândim. Au fost nişte iniţiative gen PPP, concesiune, care ar fi permis o investiţie din alte surse, dar până în acest moment nu avem identificată o sursă de finanţare care ar putea să dea drumul unui proiect major de investiţii în Gara de Nord", a explicat Marius Chiper.
El a dat asigurări că lucrările de reparaţii şi întreţinere a Gării de Nord vor continua.
"Lucrările de reparaţii se vor face, ea va rămâne în forma în care este. Vom face întreţinere, vom repara acoperişul, zidărie, dar sursa pentru un proiect de modernizare din păcate nu avem", a spus Chiper.
Întrebat la cât se estimează nivelul costurilor de modernizare a Gării de Nord, şeful CFR SA a menţionat că depăşesc 200 de milioane de euro.
"Pot să vă spun estimativ că este vorba de peste 200 de milioane de euro, dar depinde mult de ce vrem să facem, de soluţiile tehnice prognozate. Depinde mult dacă vrem să introducem, aşa cum se face în ţările europene, liniile în subteran, depinde de foarte multe condiţii. Din păcate, v-am spus că nu am identificat o sursă de finanţare care să ne dea posibilitatea să mergem într-o parte sau în alta", a precizat Marius Chiper.
În context, acesta a adăugat că CFR SA are proiecte propuse pentru continuarea programului de reabilitare a gărilor.
"Noi am reuşit - în cadrul POS-T şi din alte surse (credite externe) să reabilităm 35 de gări din cele 41 din reşedinţele de judeţ şi vrem să închidem acest program. Mai avem şapte gări: Timişoara, Baia Mare, Satu Mare, Miercurea Ciuc, Târgovişte, Târgu Jiu şi Alexandria. Bucureştiul nu face parte din lotul acesta. Pentru Bucureşti trebuie să avem o altă abordare, dar pe celelalte le-am propus să continuăm reabilitarea în cadrul Programului Operaţional Infrastructură Mare", a arătat Chiper.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - Bucuresti
TibiV
Asta este si mai tare...
http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-21276966-fotogalerie-proiect-urban-inedit-garii-nord-din-bucuresti-mutata-1-3-locul-construi-cartier-mall-cladiri-birouri-eco-cartier.htm
Proiectul:http://media.hotnews.ro/media_server1/document-2016-09-8-21277028-0-brosura-proiect.pdf (14 MB)
Astia sunt dusi cu capul ?!...
LE
Mai multe detalii...
Asta este si mai tare...
http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-21276966-fotogalerie-proiect-urban-inedit-garii-nord-din-bucuresti-mutata-1-3-locul-construi-cartier-mall-cladiri-birouri-eco-cartier.htm
Centrul de Excelenta in Urbanism "Ion Mincu" (CEP), o organizatie privata non-profit, a realizat un proiect de regenerare a Garii de Nord din Bucuresti si a zonei adiacente. Proiectul propune practic mutarea Garii de Nord la o distanta de circa 1.3 km, la nord de Podul Grant, iar aceasta ar urma sa fie legata printr-un tren de mare viteza de actuala gara.
Pe spatiul eliberat de sinele de tren, dar si pe terenurile din jur, intre cele doua gari, proiectul propune construirea unui mall, cladiri de birouri, un centru de afaceri, cladiri administrative si sali de conferinte, un eco-cartier si dotari comerciale, culturale si de agrement.
Potrivit initiatorilor, proiectul poate fi finalizat in minimum 10 ani si presupune o dezvoltare urbana cu o valoare de piata finala de aproximativ 2.4 miliarde de Euro.
Proiectul:http://media.hotnews.ro/media_server1/document-2016-09-8-21277028-0-brosura-proiect.pdf (14 MB)
Astia sunt dusi cu capul ?!...
LE
Mai multe detalii...
- Costin
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - Bucuresti
Costin
Aberatii. Peste tot in vest se profita la maxim de pozitionarea centrala a garii centrale, numai noi vrem sa o dam afara din oras. Si sa facem o parte din Pasajul Basarab sa fie complet inutila.
Aberatii. Peste tot in vest se profita la maxim de pozitionarea centrala a garii centrale, numai noi vrem sa o dam afara din oras. Si sa facem o parte din Pasajul Basarab sa fie complet inutila.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - Bucuresti
Robert24
Ce studii si analize??? Aia habar n-au ce inseamna o gara! Nu mai vorbesc de concepte de transport intermodal etc...
Ce studii si analize??? Aia habar n-au ce inseamna o gara! Nu mai vorbesc de concepte de transport intermodal etc...
- George
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - Bucuresti
George
Non-profit, da, da...
Varful de lance al unor interese imobiliare clare...
O reabilitare decenta s-ar putea face si cu cateva milioane de euro, copertine ca lumea, linii si peroane la fel...
Non-profit, da, da...
Varful de lance al unor interese imobiliare clare...
O reabilitare decenta s-ar putea face si cu cateva milioane de euro, copertine ca lumea, linii si peroane la fel...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - Bucuresti
shoppy
Anual apar niste habarnisti care arunca gara nustiuunde, taie Depoul Bucuresti Calatori, Remiza Basarab, Revizia Grivita, Revizia Basarab si nu le mai pun nicaieri...
Poate reusesc unii dintre habarnistii astia anuali sa exemplifice un mare oras din care s-a scos gara.
Anual apar niste habarnisti care arunca gara nustiuunde, taie Depoul Bucuresti Calatori, Remiza Basarab, Revizia Grivita, Revizia Basarab si nu le mai pun nicaieri...
Poate reusesc unii dintre habarnistii astia anuali sa exemplifice un mare oras din care s-a scos gara.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - Bucuresti
subway guru
Voi v-ati prins ce e cu aceste ultime flapsuri privind desfiintarea GN si transformarea in afaceri imobiliare???
Mie-mi miroase de la mare departare a...DNA!!!
La multi ani!!!...cu executare!!!
Iar absolventiolor de geografie 'in charge' le urez sa aiba ocazia sa studieze si 'geografia penitenciara' a Romaniei, nu doar geografia ceferistica a patriei...
Iar urbanistilor ce se preteaza la asemenea manjeli sa ne spuna cam cum e cu 'incompatibilitatili' cand propui sa scoti ceva din proprietatea si utilitatea publica doar pentru a-ti trage ceva 'foloase necuvenite' din valorificarea ilegala a acestora, in detrimentul interesului public al cetatenilor bucurestilor si ai tarii...
Si nu glumesc deloc...
Daca am pus-o in clar aici, e subinteles ca 'organili statului' au inregistrat-o deja in fisierele lor, ca astia se misca mai repede ca un forum...atunci cand vor ei...
:
Oare cat de inconstienti sunt astia de la MT-CFR sa-si dea cu tesla-n oo si sa se sinucida nefortati de nimeni???
Voi v-ati prins ce e cu aceste ultime flapsuri privind desfiintarea GN si transformarea in afaceri imobiliare???
Mie-mi miroase de la mare departare a...DNA!!!
La multi ani!!!...cu executare!!!
Iar absolventiolor de geografie 'in charge' le urez sa aiba ocazia sa studieze si 'geografia penitenciara' a Romaniei, nu doar geografia ceferistica a patriei...
Iar urbanistilor ce se preteaza la asemenea manjeli sa ne spuna cam cum e cu 'incompatibilitatili' cand propui sa scoti ceva din proprietatea si utilitatea publica doar pentru a-ti trage ceva 'foloase necuvenite' din valorificarea ilegala a acestora, in detrimentul interesului public al cetatenilor bucurestilor si ai tarii...
Si nu glumesc deloc...
Daca am pus-o in clar aici, e subinteles ca 'organili statului' au inregistrat-o deja in fisierele lor, ca astia se misca mai repede ca un forum...atunci cand vor ei...
:
Oare cat de inconstienti sunt astia de la MT-CFR sa-si dea cu tesla-n oo si sa se sinucida nefortati de nimeni???
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - Bucuresti
shoppy
Daca gaseste stimabilul vreo statie terminala de metrou care nu este legata de o sina de tren, o mananc.
Daca gaseste stimabilul vreo statie terminala de metrou care nu este legata de o sina de tren, o mananc.
📖 Pagination options