MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3301 posts, 522671 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 59 60 61 62 63 64 65  ... 236
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului freyutz

Sa nu uite de unde sa inceapa cand va veni momentul :)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Oricum era santier acolo, la subtraversarea apeductelor, cand le-a venit ideea mareata ca M6 sa fie derivata din M4. Nu stiu de ce nu le-a venit de la inceput. Asa ca nu a fost mare lucru sa faca acea  amorsa. Daca nu se executa nici acea amorsa, solutia ar fi fost cea de la racordarea M3 la NG, oprirea alternativa a circulatiei pe cate un sens. Si M4 nu se compara nici pe departe ca numar de calatori cu M1...
Insa daca tot s-a luat decizia definitiva ca M6 sa se aiba traseul pe acolo, ma gandesc ca era mult mai simplu atunci, cand nu se circula,  sa se decoperteze si sa execute amorsa si pe sensul celalalt. Poate era dezavantajul ca trebuiau sa mai sape inca o data in zona peste cativa ani, cand incepea si executarea M6. Dar nu cred ca sapau neaparat in chiar acelasi perimetru, ci adiacent, asa cum o arata si experienta M5, TBM-ul nu ajunge pana in amorsa. Dar, repet, avanatajele erau multiple daca amorsa era deja executata. Comparati executia liniei de legatura M5-M1 cu racordarea M3 la Ambrozie.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Mai degraba Ilioara decat Ambrozie...
Dar in rest ai perfecta dreptate... ;)

Doar ca probabil la vremea aia au luat in calcul costurile si le-au considerat prea mari.
Amorsa spre Otopeni - OK, merge,...
Amorsa dinspre Otopeni - prea mult, fraticule !

Intodeauna este vorba despre... "show me the money!"

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Sunteti răi. Când s-a facut amorsaspre Otopeni nu prea era clara ruta finala...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Spre Otopeni era clara, nu era clara ruta finaladinspre Otopeni... :lol:
:bere:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Si nici bani nu erau...dupa buget, mica, Coane Fanica!
:bere:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Tibi, nu era clara ruta si oricum amorsa nu a costat asa de mult.
Pentru retur ar fi trebuit sa sparga soseaua si daca de exemplu se alegea alta varianta pentru M 6 ? Ar fi spart-o de pomana. Si oricum trebuie sparta soseaua pentru PSS. Evident ca un an si jumatate va fi dificila circulatia pe M 4, dar probabil se va face cu transbordare la 1 Mai.
Amorse din acestea << când  va fi odată, in viitor >> mai sunt in Bucuresti, nu le mai reiau, una de exemplu care nu va mai fi niciodata cu siguranta,  legatura M 1 / M 2 de la Unirii de pe M 2.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Andrei, păi asta am zis si eu putin mai sus, inainte sa zici ca "suntem rai"....
;)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

A,da, scuze, am inteles eu deformat informatia. Se mai intâmplă. :oops:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

Cum se pupa pasajul pietonal abandonat cu viitoarea statie de la Pieptanari?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

In ce sens "cum se pupa" si care "viitoare statie" ?...
Daca vorbesti despre viitoarea statie M4 GdN-CFR Progresul, aia va trece clar pe sub M2.
Pasajul pietonal (inca abandonat) este mult mai sus, este la nivelul vestibulului actualei statii Eroii Revolutiei...

Pasajul pleaca de fapt exact din fosta incapere care servea pentru vanzarea de cartele ("Casa"). Cand au inceput pasajul, au desfiintat-o si au spart peretele  ei din spate, iar cartelele se vand de atunci numai la gheretele alea mici...
Cred ca Eroii Revolutiei este printre putinele statii (sau unica?) care nu are un ghiseu normal pentru vanzarea cartelelor, ci numai gheretele.

PS
In campania electorala pentru primul mandat, dom' doctor dadea finalizarea pasajulului pietonal ca "prioritate"...
O, tempora! O, mores! :D

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Nu fiti asa de siguri...Sa asteptam analizele de specialitate.
S-ar putea sa aveti surprize, statia sa fie amplasata pe Viilor sau pe Giurgiului.
Oricum sigur va fi sub nivelul actualei statii de pe M 2.
Sa nu uitam ca suntem pe / sub Inel, va trebui inghesuit pe undeva si un pasaj rutier Viilor - Oltenitei.
Eu vad acolo un pasaj suprateran iar daca viitoare statie de metrou M 4 va fi sub Viilor vor trebui corelate niste lucrari.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

andrei11 wrote:
va trebui inghesuit pe undeva si un pasaj rutier Viilor - Oltenitei.
Eu vad acolo un pasaj suprateran iar daca viitoare statie de metrou M 4 va fi sub Viilor vor trebui corelate niste lucrari.

Clar, suprateran este singura varianta fezabila.
Dar fara demolari pe Viilor cred ca pur si simplu nu exista suficient loc...
In fine, subiectul nu cred ca va fi abordat mai devreme de vreo 10 ani.

Cat despre M4, sigur va fi sub nivelul M2, indiferent daca va "ïmparti" sau nu amplasamentul actualei statii cu M2 (eu zic ca nu, dar mai vedem...)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Eu zic sa discutam doar despre proiectele aprobate, despre cele inca neincepute...mai incolo!
:mrgreen:
:bere:

 


Go to page:  1  ... 59 60 61 62 63 64 65  ... 236
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433407 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use