Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 519423 views
📖 Pagination options
- freyutz
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
freyutz
Sa nu uite de unde sa inceapa cand va veni momentul
Sa nu uite de unde sa inceapa cand va veni momentul
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Oricum era santier acolo, la subtraversarea apeductelor, cand le-a venit ideea mareata ca M6 sa fie derivata din M4. Nu stiu de ce nu le-a venit de la inceput. Asa ca nu a fost mare lucru sa faca acea amorsa. Daca nu se executa nici acea amorsa, solutia ar fi fost cea de la racordarea M3 la NG, oprirea alternativa a circulatiei pe cate un sens. Si M4 nu se compara nici pe departe ca numar de calatori cu M1...
Insa daca tot s-a luat decizia definitiva ca M6 sa se aiba traseul pe acolo, ma gandesc ca era mult mai simplu atunci, cand nu se circula, sa se decoperteze si sa execute amorsa si pe sensul celalalt. Poate era dezavantajul ca trebuiau sa mai sape inca o data in zona peste cativa ani, cand incepea si executarea M6. Dar nu cred ca sapau neaparat in chiar acelasi perimetru, ci adiacent, asa cum o arata si experienta M5, TBM-ul nu ajunge pana in amorsa. Dar, repet, avanatajele erau multiple daca amorsa era deja executata. Comparati executia liniei de legatura M5-M1 cu racordarea M3 la Ambrozie.
Oricum era santier acolo, la subtraversarea apeductelor, cand le-a venit ideea mareata ca M6 sa fie derivata din M4. Nu stiu de ce nu le-a venit de la inceput. Asa ca nu a fost mare lucru sa faca acea amorsa. Daca nu se executa nici acea amorsa, solutia ar fi fost cea de la racordarea M3 la NG, oprirea alternativa a circulatiei pe cate un sens. Si M4 nu se compara nici pe departe ca numar de calatori cu M1...
Insa daca tot s-a luat decizia definitiva ca M6 sa se aiba traseul pe acolo, ma gandesc ca era mult mai simplu atunci, cand nu se circula, sa se decoperteze si sa execute amorsa si pe sensul celalalt. Poate era dezavantajul ca trebuiau sa mai sape inca o data in zona peste cativa ani, cand incepea si executarea M6. Dar nu cred ca sapau neaparat in chiar acelasi perimetru, ci adiacent, asa cum o arata si experienta M5, TBM-ul nu ajunge pana in amorsa. Dar, repet, avanatajele erau multiple daca amorsa era deja executata. Comparati executia liniei de legatura M5-M1 cu racordarea M3 la Ambrozie.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Mai degraba Ilioara decat Ambrozie...
Dar in rest ai perfecta dreptate...
Doar ca probabil la vremea aia au luat in calcul costurile si le-au considerat prea mari.
Amorsa spre Otopeni - OK, merge,...
Amorsa dinspre Otopeni - prea mult, fraticule !
Intodeauna este vorba despre... "show me the money!"
Mai degraba Ilioara decat Ambrozie...
Dar in rest ai perfecta dreptate...
Doar ca probabil la vremea aia au luat in calcul costurile si le-au considerat prea mari.
Amorsa spre Otopeni - OK, merge,...
Amorsa dinspre Otopeni - prea mult, fraticule !
Intodeauna este vorba despre... "show me the money!"
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Sunteti răi. Când s-a facut amorsaspre Otopeni nu prea era clara ruta finala...
Sunteti răi. Când s-a facut amorsaspre Otopeni nu prea era clara ruta finala...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Spre Otopeni era clara, nu era clara ruta finaladinspre Otopeni...
Spre Otopeni era clara, nu era clara ruta finaladinspre Otopeni...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Si nici bani nu erau...dupa buget, mica, Coane Fanica!
Si nici bani nu erau...dupa buget, mica, Coane Fanica!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Tibi, nu era clara ruta si oricum amorsa nu a costat asa de mult.
Pentru retur ar fi trebuit sa sparga soseaua si daca de exemplu se alegea alta varianta pentru M 6 ? Ar fi spart-o de pomana. Si oricum trebuie sparta soseaua pentru PSS. Evident ca un an si jumatate va fi dificila circulatia pe M 4, dar probabil se va face cu transbordare la 1 Mai.
Amorse din acestea << când va fi odată, in viitor >> mai sunt in Bucuresti, nu le mai reiau, una de exemplu care nu va mai fi niciodata cu siguranta, legatura M 1 / M 2 de la Unirii de pe M 2.
Tibi, nu era clara ruta si oricum amorsa nu a costat asa de mult.
Pentru retur ar fi trebuit sa sparga soseaua si daca de exemplu se alegea alta varianta pentru M 6 ? Ar fi spart-o de pomana. Si oricum trebuie sparta soseaua pentru PSS. Evident ca un an si jumatate va fi dificila circulatia pe M 4, dar probabil se va face cu transbordare la 1 Mai.
Amorse din acestea << când va fi odată, in viitor >> mai sunt in Bucuresti, nu le mai reiau, una de exemplu care nu va mai fi niciodata cu siguranta, legatura M 1 / M 2 de la Unirii de pe M 2.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Andrei, păi asta am zis si eu putin mai sus, inainte sa zici ca "suntem rai"....
Andrei, păi asta am zis si eu putin mai sus, inainte sa zici ca "suntem rai"....
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
A,da, scuze, am inteles eu deformat informatia. Se mai intâmplă.
A,da, scuze, am inteles eu deformat informatia. Se mai intâmplă.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
Cum se pupa pasajul pietonal abandonat cu viitoarea statie de la Pieptanari?
Cum se pupa pasajul pietonal abandonat cu viitoarea statie de la Pieptanari?
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
In ce sens "cum se pupa" si care "viitoare statie" ?...
Daca vorbesti despre viitoarea statie M4 GdN-CFR Progresul, aia va trece clar pe sub M2.
Pasajul pietonal (inca abandonat) este mult mai sus, este la nivelul vestibulului actualei statii Eroii Revolutiei...
Pasajul pleaca de fapt exact din fosta incapere care servea pentru vanzarea de cartele ("Casa"). Cand au inceput pasajul, au desfiintat-o si au spart peretele ei din spate, iar cartelele se vand de atunci numai la gheretele alea mici...
Cred ca Eroii Revolutiei este printre putinele statii (sau unica?) care nu are un ghiseu normal pentru vanzarea cartelelor, ci numai gheretele.
PS
In campania electorala pentru primul mandat, dom' doctor dadea finalizarea pasajulului pietonal ca "prioritate"...
O, tempora! O, mores!
In ce sens "cum se pupa" si care "viitoare statie" ?...
Daca vorbesti despre viitoarea statie M4 GdN-CFR Progresul, aia va trece clar pe sub M2.
Pasajul pietonal (inca abandonat) este mult mai sus, este la nivelul vestibulului actualei statii Eroii Revolutiei...
Pasajul pleaca de fapt exact din fosta incapere care servea pentru vanzarea de cartele ("Casa"). Cand au inceput pasajul, au desfiintat-o si au spart peretele ei din spate, iar cartelele se vand de atunci numai la gheretele alea mici...
Cred ca Eroii Revolutiei este printre putinele statii (sau unica?) care nu are un ghiseu normal pentru vanzarea cartelelor, ci numai gheretele.
PS
In campania electorala pentru primul mandat, dom' doctor dadea finalizarea pasajulului pietonal ca "prioritate"...
O, tempora! O, mores!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Nu fiti asa de siguri...Sa asteptam analizele de specialitate.
S-ar putea sa aveti surprize, statia sa fie amplasata pe Viilor sau pe Giurgiului.
Oricum sigur va fi sub nivelul actualei statii de pe M 2.
Sa nu uitam ca suntem pe / sub Inel, va trebui inghesuit pe undeva si un pasaj rutier Viilor - Oltenitei.
Eu vad acolo un pasaj suprateran iar daca viitoare statie de metrou M 4 va fi sub Viilor vor trebui corelate niste lucrari.
Nu fiti asa de siguri...Sa asteptam analizele de specialitate.
S-ar putea sa aveti surprize, statia sa fie amplasata pe Viilor sau pe Giurgiului.
Oricum sigur va fi sub nivelul actualei statii de pe M 2.
Sa nu uitam ca suntem pe / sub Inel, va trebui inghesuit pe undeva si un pasaj rutier Viilor - Oltenitei.
Eu vad acolo un pasaj suprateran iar daca viitoare statie de metrou M 4 va fi sub Viilor vor trebui corelate niste lucrari.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Clar, suprateran este singura varianta fezabila.
Dar fara demolari pe Viilor cred ca pur si simplu nu exista suficient loc...
In fine, subiectul nu cred ca va fi abordat mai devreme de vreo 10 ani.
Cat despre M4, sigur va fi sub nivelul M2, indiferent daca va "ïmparti" sau nu amplasamentul actualei statii cu M2 (eu zic ca nu, dar mai vedem...)
andrei11 wrote:
va trebui inghesuit pe undeva si un pasaj rutier Viilor - Oltenitei.
Eu vad acolo un pasaj suprateran iar daca viitoare statie de metrou M 4 va fi sub Viilor vor trebui corelate niste lucrari.
Clar, suprateran este singura varianta fezabila.
Dar fara demolari pe Viilor cred ca pur si simplu nu exista suficient loc...
In fine, subiectul nu cred ca va fi abordat mai devreme de vreo 10 ani.
Cat despre M4, sigur va fi sub nivelul M2, indiferent daca va "ïmparti" sau nu amplasamentul actualei statii cu M2 (eu zic ca nu, dar mai vedem...)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Eu zic sa discutam doar despre proiectele aprobate, despre cele inca neincepute...mai incolo!
Eu zic sa discutam doar despre proiectele aprobate, despre cele inca neincepute...mai incolo!
📖 Pagination options