Topic: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
817 posts, 331087 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Adrian Rosca
Si Ceausescu zicea sa stam linistiti la locurili noastre
Si Ceausescu zicea sa stam linistiti la locurili noastre
- gavid62
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
gavid62
Multumesc Panzer01 pentru binevenita completare/clarificare la cele scrise de mine!!! Uitasem de circulatia alternativa (intai pe partea veche apoi pe cea noua s.a.m.d) pe durata constructiei. Ma gandesc (ca probabila explicatie) ca vor sa faca rezemarile (sau cum se numesc ele tehnic) pentru grinzile podului, dintr-o singura bucata pentru cele 4 benzi. Celalalt pasaj peste apeductul spre Chitila este destinat numai la 2 benzi pentru ca apoi apeductul merge intre sensurile soselei pana pe la Tehnologica Radion. Acolo au lucrat nederanjati de nimic (nici macar de timp), 2-3ani.
Multumesc Panzer01 pentru binevenita completare/clarificare la cele scrise de mine!!! Uitasem de circulatia alternativa (intai pe partea veche apoi pe cea noua s.a.m.d) pe durata constructiei. Ma gandesc (ca probabila explicatie) ca vor sa faca rezemarile (sau cum se numesc ele tehnic) pentru grinzile podului, dintr-o singura bucata pentru cele 4 benzi. Celalalt pasaj peste apeductul spre Chitila este destinat numai la 2 benzi pentru ca apoi apeductul merge intre sensurile soselei pana pe la Tehnologica Radion. Acolo au lucrat nederanjati de nimic (nici macar de timp), 2-3ani.
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
panzer01
Eu tot spun ca ne abureste domnul Homor:
- lucrarile precum se vede din poze sunt neatacate pe mult mai multe portiuni decat cele 2 exproprieri cu belele invocate in interviu.
- in dreptul Tehnologica este o conducta de gaze cu un robinet foarte mare. Nu stiu exact ce este, dar este pe traseul largirii si nu s-a atins nimeni de ea de 4 ani. Este probabil urmatoarea scuza.
- la rampa Dragomiresti au stat 1 luna dupa avizul politiei care nu a venit. Acum au si solutie, dar nu s-au putut gandi la ea de la inceput. Oricum nu s-au obosit sa ne si explice care este solutia si cum vom circula pe beton in loc de asfalt in acea zona.
Si mai ramane gustul amar al solutiilor alese:
- 5 giratorii. Asta se traduce intr-un imens disconfort pentru oamenii care vor folosi aceasta portiune de drum cand in sfarsit le va veni mintea la cap sa faca pasaje peste ele.
- drumul in forma de "S" in 2 locuri. Sigur acolo vor muri oameni.
- nici o banda colectoare pe nicaieri. Toata lumea trebuie sa iasa direct in centura unde limita de viteza este 100km/h. Probabil o vor impanzi cu restrictii la 30kmh cum au facut si pe Mogosoaia.
- la intrarea pe DNCB dinspre A1 tot un cedeaza trecerea amarat este. Coada se intinde km buni pe A1.
Si toate astea la 3 milioane de euro per km/ half profile.
Eu tot spun ca ne abureste domnul Homor:
- lucrarile precum se vede din poze sunt neatacate pe mult mai multe portiuni decat cele 2 exproprieri cu belele invocate in interviu.
- in dreptul Tehnologica este o conducta de gaze cu un robinet foarte mare. Nu stiu exact ce este, dar este pe traseul largirii si nu s-a atins nimeni de ea de 4 ani. Este probabil urmatoarea scuza.
- la rampa Dragomiresti au stat 1 luna dupa avizul politiei care nu a venit. Acum au si solutie, dar nu s-au putut gandi la ea de la inceput. Oricum nu s-au obosit sa ne si explice care este solutia si cum vom circula pe beton in loc de asfalt in acea zona.
Si mai ramane gustul amar al solutiilor alese:
- 5 giratorii. Asta se traduce intr-un imens disconfort pentru oamenii care vor folosi aceasta portiune de drum cand in sfarsit le va veni mintea la cap sa faca pasaje peste ele.
- drumul in forma de "S" in 2 locuri. Sigur acolo vor muri oameni.
- nici o banda colectoare pe nicaieri. Toata lumea trebuie sa iasa direct in centura unde limita de viteza este 100km/h. Probabil o vor impanzi cu restrictii la 30kmh cum au facut si pe Mogosoaia.
- la intrarea pe DNCB dinspre A1 tot un cedeaza trecerea amarat este. Coada se intinde km buni pe A1.
Si toate astea la 3 milioane de euro per km/ half profile.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
ClaudiuL
Este interesant ca intrarea de pe A1 nu este nici macar luata in consideratie de catre geniile care au nasit DNCB.
O posibilitate ar fi un pasaj subteran macar pentru virajul stanga gen Bascov de langa Pitesti.
Este interesant ca intrarea de pe A1 nu este nici macar luata in consideratie de catre geniile care au nasit DNCB.
O posibilitate ar fi un pasaj subteran macar pentru virajul stanga gen Bascov de langa Pitesti.
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
panzer01
Poze de la ultimele 3 incursiuni pe trase.
Prima Vineri, 2 Septembrie, A1 pana la Dragomiresti doar. Am vazut ce e in fata si am ocolit prin Dragomiresti.
Utilitati in zona Renault.
Compactor si Buldo la lucru aceeasi zona:
Fara progres la Skoda:
Liniste si la Rompetrol, pasaj Dragomiresti
Dupa pasaj Dragomiresti un pic de miscare la gramada de pietris. O sa vedem si unde l-au dus:
Poze de la ultimele 3 incursiuni pe trase.
Prima Vineri, 2 Septembrie, A1 pana la Dragomiresti doar. Am vazut ce e in fata si am ocolit prin Dragomiresti.
Utilitati in zona Renault.
Compactor si Buldo la lucru aceeasi zona:
Fara progres la Skoda:
Liniste si la Rompetrol, pasaj Dragomiresti
Dupa pasaj Dragomiresti un pic de miscare la gramada de pietris. O sa vedem si unde l-au dus:
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
panzer01
A doua incursiune, Sambata 3 Septembrie, traseu Chitila - A2. Sa ii vedem si la munca. Din pacate nici traficul de sambata nu permite oprirea pentru foto.
Incepem de pe pod de la Chitila:
Borduri imediat dupa rondul de la Cartierului:
Rondul de la Petrom, situatie aproape neschimbata:
Conducta de gaze de care spuneam ca nu s-au atins:
"Activitatea" de la rampa podului de la Dragomiresti:
Se lucra si la Renault, dar imaginile sunt blury din cauza vitezei masinii.
A doua incursiune, Sambata 3 Septembrie, traseu Chitila - A2. Sa ii vedem si la munca. Din pacate nici traficul de sambata nu permite oprirea pentru foto.
Incepem de pe pod de la Chitila:
Borduri imediat dupa rondul de la Cartierului:
Rondul de la Petrom, situatie aproape neschimbata:
Conducta de gaze de care spuneam ca nu s-au atins:
"Activitatea" de la rampa podului de la Dragomiresti:
Se lucra si la Renault, dar imaginile sunt blury din cauza vitezei masinii.
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
panzer01
Partea a 3a: Duminica 4 Septembrie, reportajul obisnuit. Traseu Chitila - A2.
Incepem de la pod Chitila:
Sus pe pod s-a decopertat:
Dupa rond, tevi si un pic de borduri
Intram pe traseul nou si ne intoarcem un pic: intreruperea de la Mercedes:
Tevile de la Petrom cam la fel ca si saptamana trecuta. Si rondul.
Baza Tehnologica rezista.
Inca odata: conducta de gaze
Partea a 3a: Duminica 4 Septembrie, reportajul obisnuit. Traseu Chitila - A2.
Incepem de la pod Chitila:
Sus pe pod s-a decopertat:
Dupa rond, tevi si un pic de borduri
Intram pe traseul nou si ne intoarcem un pic: intreruperea de la Mercedes:
Tevile de la Petrom cam la fel ca si saptamana trecuta. Si rondul.
Baza Tehnologica rezista.
Inca odata: conducta de gaze
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
panzer01
Continuam:
Intram din nou pe traseul nou. Intreruperea de la MEVA. Apeductul. Aici sunt progrese. Deci balastul de la Dragomiresti aici il carau:
Rondul de la Dragomiresti: are un strat nou de asfalt:
Apeductul, rampa de la Dragomiresti. De ansamblu si un zoom pe groapa nou aparuta.
Carciuma rezista:
La Renault, cum am vazut se lucra. Au ajuns cu pietrisul compactat aproape la nivel.
[
Imediat dupa Renault, exproprieri facute si s-au apucat de treaba:
Spre A1, pomul din mijlocul centurii. In rest neschimbat.
Continuam:
Intram din nou pe traseul nou. Intreruperea de la MEVA. Apeductul. Aici sunt progrese. Deci balastul de la Dragomiresti aici il carau:
Rondul de la Dragomiresti: are un strat nou de asfalt:
Apeductul, rampa de la Dragomiresti. De ansamblu si un zoom pe groapa nou aparuta.
Carciuma rezista:
La Renault, cum am vazut se lucra. Au ajuns cu pietrisul compactat aproape la nivel.
[
Imediat dupa Renault, exproprieri facute si s-au apucat de treaba:
Spre A1, pomul din mijlocul centurii. In rest neschimbat.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
Super reportajul, parca incep sa se mai miste, la mine s-a schimbat programul si nu am mai ajuns.
Super reportajul, parca incep sa se mai miste, la mine s-a schimbat programul si nu am mai ajuns.
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
abc_XC
Conform bilantului lunar publicat de CNADNR avem un progres de 4,5% la executia acestui tronson. In august stadiu fizic realizat era 50,5% iar in septembrie a ajuns la 55%.
Bilantul CNADNR poate fi descarcat de la adresa: Atentie, e un document pdf. de peste 10MB
http://www.cnadnr.ro/sites/default/files/STADIULPROIECTELORINDERULARE.pdf
Conform bilantului lunar publicat de CNADNR avem un progres de 4,5% la executia acestui tronson. In august stadiu fizic realizat era 50,5% iar in septembrie a ajuns la 55%.
Bilantul CNADNR poate fi descarcat de la adresa: Atentie, e un document pdf. de peste 10MB
http://www.cnadnr.ro/sites/default/files/STADIULPROIECTELORINDERULARE.pdf
- cristian177s
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
cristian177s
Incercati sa evitati podul peste apeductele de la Dragomiresti (Rompetrol).
Se circula alternativ pe o singura banda (nou creata) in ambele sensuri. Cozile sunt kilometrice in ambele sensuri.
Se lucra sambata la 5 dimineata si dupa amiaza la 17 (cand am trecut eu pe acolo), dar oricum, o sa dureze ceva timp.
Semaforizare nu exista. Dirijare se face de doi muncitori cu palete.
Incercati sa evitati podul peste apeductele de la Dragomiresti (Rompetrol).
Se circula alternativ pe o singura banda (nou creata) in ambele sensuri. Cozile sunt kilometrice in ambele sensuri.
Se lucra sambata la 5 dimineata si dupa amiaza la 17 (cand am trecut eu pe acolo), dar oricum, o sa dureze ceva timp.
Semaforizare nu exista. Dirijare se face de doi muncitori cu palete.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
9 septembrie
S-a avansat la strada Industriilor.
9 septembrie
S-a avansat la strada Industriilor.
DSC04628.JPG (452.96 KB; downloaded 3036 times)
DSC04629.JPG (525.32 KB; downloaded 3039 times)
DSC04630.JPG (523.7 KB; downloaded 3038 times)
DSC04631.JPG (444.2 KB; downloaded 3037 times)
DSC04627.JPG (364.17 KB; downloaded 3039 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
La apeductul Rompetrol cum a spus colegul, se largise carosabilul si se sapase o groapa, acum se acoperea, este clar ca pasajul o sa fie destul de lung ca sa avem 4 benzi pe traseul actual.
Daca distanta este mica si muncitorii se vad intre ei atunci nu este neaparat nevoie de semafor, mai ales ca oamenii nu prea respecta semaforul, tot muncitor trebuie sa pui sa-l pazeasca.
La apeductul Rompetrol cum a spus colegul, se largise carosabilul si se sapase o groapa, acum se acoperea, este clar ca pasajul o sa fie destul de lung ca sa avem 4 benzi pe traseul actual.
Daca distanta este mica si muncitorii se vad intre ei atunci nu este neaparat nevoie de semafor, mai ales ca oamenii nu prea respecta semaforul, tot muncitor trebuie sa pui sa-l pazeasca.
DSC04625.JPG (336.49 KB; downloaded 3025 times)
DSC04626.JPG (367.25 KB; downloaded 3021 times)
DSC04632.JPG (405.2 KB; downloaded 3022 times)
DSC04633.JPG (403.6 KB; downloaded 3022 times)
📖 Pagination options