Topic: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
1249 posts, 515116 views
📖 Pagination options
- vl273
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
vl273
Am observat totusi ca majoritatea trenurilor de pe M4 nu mai au anunturile "vechi" (cele din video sunt cele "noi"). Cred ca 2 sau 3 rame mai au anunturi vechi..(posibil sa le fi "pierdut" la reparatii, un exemplu este 130-034-072)
ByOnu wrote:Cand am mers cu trenul mentionat (055/128/224) , dupa ce a plecat de la basarab , statiile au fost spuse de mecanic..dar nu stiu de ce se auzeau foarte incet..(trebuia sa ciulesti urechile bine de tot ca sa auzi ce zice ).
Oricum, pentru cei care merg pe M4, anunturile sunt inregistrate sau murmura mecanicii statiile?
punmeister wrote:
Probabil in 2012 au facut inregistrarile.
Am observat totusi ca majoritatea trenurilor de pe M4 nu mai au anunturile "vechi" (cele din video sunt cele "noi"). Cred ca 2 sau 3 rame mai au anunturi vechi..(posibil sa le fi "pierdut" la reparatii, un exemplu este 130-034-072)
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
sab
Foarte tare faza...
punmeister wrote:
Metrovoxul are in memorie aceste statii, cu mentiunea ca in loc de Jiului anunta Pajura.
Foarte tare faza...
- ByOnu
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
GPS
Nu mai fura idei ca nu e frumos!
E normal ca știm, cică încep lucrările la anu', deci trebuie sa ne pregătim; oricum IVA-urile astea o sa mai circule cel puțin 10 ani!
Nu mai fura idei ca nu e frumos!
E normal ca știm, cică încep lucrările la anu', deci trebuie sa ne pregătim; oricum IVA-urile astea o sa mai circule cel puțin 10 ani!
- ByOnu
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
GPS
Nicio problema!
Glumim si noi, cu toate ca n-ar fi stricat ca acum sa ne pregătim de M6, dar na...
Nicio problema!
Glumim si noi, cu toate ca n-ar fi stricat ca acum sa ne pregătim de M6, dar na...
- GAC
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
GAC
In legatura cu ce se va intampla cu M5, mi se pare atat de evident ca aceasta magistrala va fi populata initial cu IVE, din urmatoarele 2 motive:
1) introducerea de IVE pe M3 implica indroducerea de IVE pe M3+M1, ceea ce inseamna trafic dat peste cap pe 2 magistrale si nu doar pe una, cu atat mai grav, cu cat lucrurile s-au mai indreptat de cand avem BM pe M1+M3; ar fi o bataie de cap mult prea mare sa se revina la IVE pe M3;
2) M5 este pentru moment un biet tronson, precum M4. De asemenea, intarzierile foarte mari de la Raul Doamnei vor implica cu probabilitate foarte mare o inaugurare fazata a M5, inati Eroilor - Valea Ialomitei si abia pe urma ultimele 2 statii Brancusi si RD. Avand in vedere cum se prezinta lucrurile, lucrarile la RD sunt cel putin cu un an in urma fata de restul magistralei. De asemenea, daca va fi sa se traga tare, se va trage la Parc DT, intrucat este pe drumul critic si mai are si substatia electrica (un fel de axis mundi pentru M5). Cele 2 statii amintite anterior, vor mai astepta cel putin un an pana sa vada picior de calator. Deci in acest rastimp, vor putea circula IVE la fanion fara probleme pe relatia VI, timp in care vor veni noile trenuri care vor fi comandate in viitorul apropiat.
Pur si simplu nu se justifica sa strici circulatia pe 2 magistrale, ca sa circule trenuri noi pe un biet tronson, care oricum este independent si oricum in prima faza va fi monocefal (cel putin un an).
In legatura cu ce se va intampla cu M5, mi se pare atat de evident ca aceasta magistrala va fi populata initial cu IVE, din urmatoarele 2 motive:
1) introducerea de IVE pe M3 implica indroducerea de IVE pe M3+M1, ceea ce inseamna trafic dat peste cap pe 2 magistrale si nu doar pe una, cu atat mai grav, cu cat lucrurile s-au mai indreptat de cand avem BM pe M1+M3; ar fi o bataie de cap mult prea mare sa se revina la IVE pe M3;
2) M5 este pentru moment un biet tronson, precum M4. De asemenea, intarzierile foarte mari de la Raul Doamnei vor implica cu probabilitate foarte mare o inaugurare fazata a M5, inati Eroilor - Valea Ialomitei si abia pe urma ultimele 2 statii Brancusi si RD. Avand in vedere cum se prezinta lucrurile, lucrarile la RD sunt cel putin cu un an in urma fata de restul magistralei. De asemenea, daca va fi sa se traga tare, se va trage la Parc DT, intrucat este pe drumul critic si mai are si substatia electrica (un fel de axis mundi pentru M5). Cele 2 statii amintite anterior, vor mai astepta cel putin un an pana sa vada picior de calator. Deci in acest rastimp, vor putea circula IVE la fanion fara probleme pe relatia VI, timp in care vor veni noile trenuri care vor fi comandate in viitorul apropiat.
Pur si simplu nu se justifica sa strici circulatia pe 2 magistrale, ca sa circule trenuri noi pe un biet tronson, care oricum este independent si oricum in prima faza va fi monocefal (cel putin un an).
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
andrei11
1) Postul tau, cel de mai ^^^ nu tine de trenurile IVA.
2) Până ce nu se vor termina toate statiile la M 5 nu va circula nici un metrou pe niciunde.
3) Iti trebuie vreo 13 metrouri pentru Dr. Taberei. Nu stiu daca mai sunt 13 - 14 metrouri IVA valide disponibile pentru M 5 ( in afara celor 10 pentru Strand Straulesti ).
1) Postul tau, cel de mai ^^^ nu tine de trenurile IVA.
2) Până ce nu se vor termina toate statiile la M 5 nu va circula nici un metrou pe niciunde.
3) Iti trebuie vreo 13 metrouri pentru Dr. Taberei. Nu stiu daca mai sunt 13 - 14 metrouri IVA valide disponibile pentru M 5 ( in afara celor 10 pentru Strand Straulesti ).
- andrei11
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
punmeister
Metrovoxul lui 007-215-059 deja are in memorie statia Laminorului
Metrovoxul lui 007-215-059 deja are in memorie statia Laminorului
- rosetti61
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
andrei11
Nu se vede nimic interesant, asta se vede :
Interesant este ce se vede la 0:58 :
Dar suntem total off topic.
Lucrurile se vor lamuri in jurul datei de 1 Decembrie 2016.
Numai 5 persoane cunosc la precizie de milimetru traseul intre GdN 2 si Basarab. Eu si inca patru.
Nu se vede nimic interesant, asta se vede :
C 1.png (491.82 KB; downloaded 4394 times)
Interesant este ce se vede la 0:58 :
C 2.png (534.89 KB; downloaded 4386 times)
Dar suntem total off topic.
Lucrurile se vor lamuri in jurul datei de 1 Decembrie 2016.
Numai 5 persoane cunosc la precizie de milimetru traseul intre GdN 2 si Basarab. Eu si inca patru.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
punmeister
El a vazut si o IVA in tunel, era 037-134-056 care se retragea spre Ciurel.
El a vazut si o IVA in tunel, era 037-134-056 care se retragea spre Ciurel.
- mcosmin
-
Posted:
-
📖 Pagination options