De toate pentru toțiComunitatea Metrou Ușor

 

Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"

4357 posts, 946737 views
 
Go to page:  1  ... 181 182 183 184 185 186 187  ... 312
 
 

📖 Pagination options
Re: Metrou File de Poveste aztec

Pai ..cineva, adicatalea cetateanul platitor de taxe, le plateste, indiferent de " intermediar" adica firma de la mijoc...ca nu cred ca o fac aia din alti bani.
Tot din taxe si impozite, subventii sau facturi ce in final sunt platite de ceatean. Diferenta e daca sunt cu fonduri europene..plateste cetateanul european.

 


Re: Metrou File de Poveste subway guru

Nu Tibi, nu consider 'cretin' decat pe aia...adevarati!
Nu le mai lua la persoana a doua singular cand e vorba despre lucruri ce privesc colectivitatea la persoana intaia plural...
:bere:
Eu mi-as dori sa le dezbatem lucrurile astea, in mod deschis si fara false pudori...
:ugeek:
Si a discuta 'barbateste' nu e un semn de desconsiderare, din contra, inseamna ca-i acorzi conlocutorului toata stima si consideratia...altfel, l-ai bagat in mama lui si ai incheiat 'conversatia'!
:bere:

 


Re: Metrou File de Poveste subway guru

aztec, nu e chiar tot aia, ca multi dintre aia enumerati de tine sau subintelesi sunt firme private ce urmaresc mai intai de toate profitul propriu nu interesul general (si nu e cazul Metrorex)...
:popa:
Hai sa despartim odata pentru totdeauna chestiunile astea fundamentale ca altfel...baltim...
:bere:

 


Re: Metrou File de Poveste TibiV

subway guru wrote:
multi dintre aia enumerati de tine sau subintelesi sunt firme private ce urmaresc mai intai de toate profitul propriu nu interesul general

Nu aztec a insirat firmele/institutiiile alea ci eu.
Si stiu foarte bine ca cele mai multe au actionari privati, care vor un singur lucru: profit.

Dar asta este intareste ideea...
Daca actionarii Apa Nova vor profit, iar Apa Nova are cheltuieli suplimentare, isi poate "restabili" profitul in doua feluri: fie obtine plata cheltuielilor de la alti "fraieri", fie le pune pe factura clientilor.
Daca este de la alti fraieri, gen "metrou", fraierii aia iau banii de la stat - deci impozite.
Daca nu merge asa si pune cheltuielile in factura, vor plati utilizatorii directi. Adica clientii Apa Nova.

Dpdv moral, este de preferat a doua varianta (caci in prima varianta conducta Apa Nova este platita de metrou, implicit prin bugetul de stat, adica este platita "cota parte" si de platitorul de taxe de la Zalau sau de la Radauti, care nu beneficiaza nici de conducta, nici de metrou...)

In a doua varianta (in factura) "merge mai usor", caci la clienti are ar fi vorba de virgula dupa 1 ban...
Dar nu au voie sa schimbe tarifele dupa lucrari ( sa le creasca vara cand au lucrari, sa le scada iarna cand au doar carpeli).

Asa ca isi vor "consolida profitul" punand alte entitati sa plateasca. Este mai simplu pentru ei.

Dar indiferent de metoda aleasa, cineva "pune banii jos" pentru inlocuirea conductei.
Cineva care este "noi".

(Asta este mecanismul real. Cat este de moral, corect samd - asta este alta discutie, nepotrivita aici
Oricum suntem OFFFF rau de tot.... :(  )

 


Re: Metrou File de Poveste subway guru

Multzam Tibi ca mi-ai inteles 'mesajul' asa cum era el intentionat!
Prieteni???
Chiar daca nu gandim la fel, macar gandim 'in acelasi sens'???
:bere:

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" mcosmin

De acolo si pana la "satanic" s-a mers cam mult. Tine mai mult de religia veche din regiune, si caprele sunt cunoscute pentru adaptabilitatea la mediul alpin.

Oricum, prezenta conducere a UE nu mi se pare ca ar fi prea iluminata la cap, deci nu prea ma mira ca au luat parte la asa ceva.

 


Re: Trenurile BM2/BM21 Goldmund

Nu ma amestec in discutiile voastre pertinente, insa M2 creste in importanta pe zi ce trece (in comparatie cu fabricile care nu mai sunt de pe celelalte magistrale, de ex. Timpuri Noi, Semanatoarea) prin numarul mare de cladiri birouri (tot mai multe!)si este normal ca aici si frecventa trenurilor sa creasca. Oricum, stiu ca MRex ii lipsesc cateva zeci de trenuri(cu atat mai mult daca punem si M5) si nu este nimeni de vina, decat politica la nivel inalt din MRex...(v. si anularea licitatiei cu trenuri)si probabil suma din bugetul (de stat)acordat acestuia.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex punmeister

Poti pune pe M2 si 50 de trenuri (stiu, e cam prea exagerat), atata vreme cat nu exista un echilibru intre metrou si RATB in zonele unde sunt multe cladiri de birouri nu o sa scapam de aglomeratie la orele de varf pe M2.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

ParkLake ...
Ce naiba, nu stii ca nu mai folosim cuvinte romanesti de doua decenii ?!?!....
Cum ar fi sunat "Lacul Parcului" ?... De taran...
Dar asa... "Park Lake"... Alta viata ! "Titan Ice", ca tot suntem in Titan... ;)
(desi mai corect era Lake Park, parerea mea... )

Urmeaza ca urmatorul cartier rezidential din Ciorogarla sa se numeasca "Crow Creek"... :D

(Ca in reportajul TVR din 1990, cand reporterul  TVR intreba oamenii ce parere au, daca este normal ca "generalul Store" din armata romana si-a facut magazin, pe care l-a denumit (evident)... "GENERAL STORE"... :lol:  )

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Haidi bre ca suna absolut 'neaos' parcu' lache!!!
:bere:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Da, asa e...
Urmeaza parcu' Tache.... ;)

Abia astept proiectul "There in the mud" (Colentina), ca "The lady with the money" (Baneasa) s-a cam facut... :D

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex Goldmund

Presupun ca te referi la rablele de tramvaie(modernizate  continuu de cand era bunicu' tanar, si de aceea arata in halul in care arata azi, in loc ca RATB sa cumpere in sfarsit tram moderne, cu aer conditionat, lungi, etc..), fara aer conditionat, cu macazele schimbate manual(!!)
Normal ca ar trebui sa existe alternative la metrou, totusi, pe traseul sau, metroul are o capacitate de transport pe care nici un alt mijloc de transport in comun nu-l poate avea vreodata. Nimic nu poate inlocui metroul in zona unde (in care)circula, insa cum spui, o mica parte din calatori poate prelua RATB -cine?!

Asta presupun ca o cunosti bine:
Multi calatori de pe M2 se vaita ca trenurile nu se succed destul de des in rush hour

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Goldmund wrote:
Multi calatori de pe M2 se vaita ca trenurile nu se succed destul de des in rush hour

Pe bune ? Vreau sa-l vad si eu la fata pe unul din astia "multi calatori".

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex punmeister

Goldmund wrote:
Presupun ca te referi la rablele de tramvaie(modernizate  continuu de cand era bunicu' tanar, si de aceea arata in halul in care arata azi, in loc ca RATB sa cumpere in sfarsit tram moderne, cu aer conditionat, lungi, etc..), fara aer conditionat, cu macazele schimbate manual(!!)
Normal ca ar trebui sa existe alternative la metrou, totusi, pe traseul sau, metroul are o capacitate de transport pe care nici un alt mijloc de transport in comun nu-l poate avea vreodata. Nimic nu poate inlocui metroul in zona unde (in care)circula, insa cum spui, o mica parte din calatori poate prelua RATB -cine?!

Asta presupun ca o cunosti bine:
Multi calatori de pe M2 se vaita ca trenurile nu se succed destul de des in rush hour

Asta doream sa spun, nu exista acest echilibru fiindca RATB-ul este intr-o stare extrem de jalnica! Si inca ceva, ok, se fac cladri de birouri, dar macar infrastructura din zona sa nu mai fie in continuare vax. Iti dau exemplu Aviatiei, ok avem M2, bun... ce mai avem?

Gluma aia proasta de 5 care vine odata la o ora, "dansezi" in tramvai datorita joantelor de pe Al. Serbanescu/B. Vacarescu, mai merge si cu 10km/h si nu mai zic de tramvaiele (V3A-93-2S) de la Victoria care se prezinta in ultimul hal atat estetic datorita igienizarii facute la misto, cat si tehnic de la atata tocit de otel rosu. (Normal tramvaiul ar trebui sa fie o alternativa buna, capacitate mare, viteza buna de rulare, bla bla bla).
Iar ca autobuze le avem pe 112 si 135 care sunt niste fantome. Deci infrastructura aici e vax, sunt curios cum e in Pipera...  :popa:

 


Go to page:  1  ... 181 182 183 184 185 186 187  ... 312
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Comunitatea Metrou Ușor  • 
Choose destination

Since our 2346 forum members have written 426520 posts in 5299 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use