Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Ştiri, proiecte, perspective

1886 posts, 609307 views
 
Go to page:  1  ... 99 100 101 102 103 104 105  ... 135
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, proiecte, perspective thor5

Primarul asta cel putin nu mai promite autostrazi suspendate! Dar tot nu vede fondul problemei... adica lipsa parcarilor masive, etajate (daca altfel nu se poate). Plus largirea arterelor arhaice: bd. Marasesti, Calea Calarasilor (partea veche), str. Traian (de langa fostul spital Caritas pana la Foisorul de Foc), strapungere de la Sos. Viilor-Echinoctiului la Str. Progresului (Trafic Greu), largire Bd. Elisabeta (absolut necesara pt. lucrarile viitoare de la metrou), conectare Dr. Taberei (zona Str. Lt. Nicolae Gaina) cu str. Dr. Dumitru Bagdasar si cu Str. Prof. Francisc Rainer, conectare Bd. Burebista (str. Popa Stoica Farcas) cu Calea Dudesti (str. Caloian Judetul).

Parcari masive (gen Terminal intermodal Straulesti) ar trebui create la marginea marilor cartiere. Degeaba ne chinuim sa largim strazile daca spatiul castigat il folosim ca loc de parcare. Lipsa fluentei traficului este o frana pusa economiei orasului, practic ne impuscam singuri in picior (cum spun americanii). Comoditatea parcarii "sub geam" ne distruge... la propriu.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Shinkasen

Daca se apuca de largirea arterei, trebuie expropieri si demolari, in unele zone sunt case vechi intretinute si care inca mai dau un aspect decent zonei, iar cand se apuca astia de demolari au tendinta sa demoleze si cladiri ce nu stau chiar atat de tare in drum, dar si dupa demolari o artera arata destul de urat, numai cladiri fara fetade, macar daca ar face reconstruirea de fatade cumva, sa construiesti cladiri pe peticele de pamant cu fatade ce reproduc cladiriile de odinioara, iar cladirea mai apoi sa deserveasca pentru obiective diverse. O optiune scumpa, poate foarte scumpa, ar fii mutarea tramvaiului in subteran pe unele strazi prea inguste si crearea de pasaje noi, dar nu numai o sa coste mult, nu stiu daca e prea viabil, iar la noi dureaza o vesnicie o lucrare, un exemplu recent e langa Razoare, s-au apucat sa schimbe niste cabluri electrice si stau cu sapaturiile acolo ca deja de maine intra in a treia saptamana de lucrari, pentru niste cabluri.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective ByOnu

thor5 wrote:
...largire Bd. Elisabeta (absolut necesara pt. lucrarile viitoare de la metrou)...


Desigur, hai sa distrugem una dintre cele mai importante artere istorice ale Bucurestiului. Cu ce sa incepem? Cu sediul primariei, casa armatei, hotel Cismigiu, de ce nu chiar Universitatea? Inca mai visati largiri in centrul orasului? Eu unul visez ingustari pe modelul Caii Victoriei. Poti sa largiti orice, oricat vrei, ca nu se va rezolva nimic!



 


Re: Stiri, proiecte, perspective thor5

ByOnu wrote:
Desigur, hai sa distrugem una dintre cele mai importante artere istorice ale Bucurestiului. Cu ce sa incepem? Cu sediul primariei, casa armatei, hotel Cismigiu, de ce nu chiar Universitatea? Inca mai visati largiri in centrul orasului? Eu unul visez ingustari pe modelul Caii Victoriei. Poti sa largiti orice, oricat vrei, ca nu se va rezolva nimic!


Nu raspund la "provocari"!  :P  :P  Sunt plecat "la munte si la mare". Acum serios vorbind, Bucurestiul este o strutzo-camila fara sens, peticita cu insule modernizate intr-o mare balta arhaica. Nu doresc sa intru in polemici istorice: cine ce a facut bine sau rau. Eu vad doua solutii: fie declaram Bucurestiul un oras medieval, pe sistem Sighisoara, adica nu daramam nimic/nu construim nimic ORI aducem Bucurestiul in secolul 21 taind "in carne vie".

Bd. Elisabeta, intre Piata Operei si Calea Victoriei, se poate largi relativ mai usor (in termeni 'relativi', desigur) pe laterala cu parcul Cismigiu. Pe cealalta laterala sunt f. multe cladiri cu functiuni importante (Primaria "veche" a Bucurestilor, Primaria Sector 5, Arhivele Nationale, Institutul Magistraturii.  Un hotel nu mi se pare de neinlocuit, oricat de arhaic ar fi. Singurele cladiri sofisticate mi se par a fi Cercul Militar National, care ar putea fi rotita 90 grade si translata cu intrarea principala catre bd. Elisabeta, si desigur Liceul Lazar, care se poate transla foarte usor spre centrul parcului.

Bd. Elisabeta, intre Calea Victoriei si Piata Universitatii, ar trebui largita pe laterala cealalta. Nu cred ca daramarea Universitatii ar aduce vreun avantaj.
In final ar rezulta ceva aproximativ ca in poza.
Elisabeta largit.png (392.41 KB; downloaded 3144 times)

P.S. Si nenea Pache Protopopescu a daramat multe chestii faine cand a facut bulevardul omonim. Ce sa mai vorbim de cei care au daramat Turnul Coltei, ar trebui dezgropati si impuscati pentru tradare, nu-i asa? Metroul Eroilor-Universitate nu se poate construi pentru ca nu exista suficient spatiu teran pentru santierele de la statiile Hasdeu si Cismigiu. Orice groapa uriasa (cat o statie de metrou+accesele aferente) poate destabiliza cladirile adiacente, exact asa cum s-a intamplat DEJA la Eroilor. A zis cineva DEJA VU ??

 


Re: Stiri, proiecte, perspective andrei11

Colega, eu stiu pe unu' care gândea ca tine. Poate iei legatura cu el.  :mrgreen:
8-8-2016 11-47-03 PM.png (27.75 KB; downloaded 3137 times)

 


Re: Stiri, proiecte, perspective TibiV

Andrei,
asta nu este un oras mort.
Nu este Pompei.
Un "time traveler" ar vedea ca lucrurile s-au schimbat...
Si se vor schimba in continuare. Ca doar nu vorbim de "Valea Regilor", uitata si ingropata timp de vreo 2,x milenii (nu sunt egiptolog)...
Nu pietrele conteaza.

"Continua lumea femeie, cu plozi scrisi pe numele meu"...
Oribil lingau/politician...
Dar un minunat poet..
:bere:

 


Re: Stiri, proiecte, perspective ByOnu

Nici nu stiu cum sa comentez acestea...

thor5 wrote:
...Un hotel nu mi se pare de neinlocuit, oricat de arhaic ar fi ... Cercul Militar National, care ar putea fi rotita 90 grade si translata cu intrarea principala catre bd. Elisabeta, si desigur Liceul Lazar, care se poate transla foarte usor spre centrul parcului.


Atat am de zis, M5 Eroilor - Iancului se va construi, ca nu acum ci peste 10 ani, asta este alta poveste. Nu este nevoie sa tai in carne vie distrugand una dintre cele mai importante artere istorice ale orasului pentru asta. Solutii ingineresti exista, tocmai, pentru ca traim in secolul 21 asa cum spui tu!  ;)  Hai sa asteptam finalizarea proiectarii, care, din ce inteleg, tocmai a fost atribuita prin licitatie.

Pana atunci, vacanta frumoasa daca zici ca esti la munte si la mare! :)

 


Re: Stiri, proiecte, perspective zapacitu

andrei11 wrote:
Colega, eu stiu pe unu' care gândea ca tine. Poate iei legatura cu el.  :mrgreen:

De fapt, nenea din poza doar a avut mijloacele sa implementeze ceea ce altii (din vremea lui Carol) cam gandisera deja. Atat la nivel de capitala cat si la nivel de tara. Desigur, au avut diverse contributii "personale" care au cam scumpit/cauzat distrugeri inutile, dar in linii mari nu ei au fost cu ideea demolarii. Demolarile sunt clar necesare cand nevoile se schimba (de la caruta la automobil, de exemplu).

 


Re: Stiri, proiecte, perspective thor5

andrei11 wrote:
Colega, eu stiu pe unu' care gândea ca tine. Poate iei legatura cu el.  :mrgreen:

Si Basescu a daramat buticurile. Te superi si pe el? Si cutremurul din '77 a daramat multe cladiri. Oare de ce toti visam sa conducem un BMW ultimul tip, dar nazuim sa locuim in ruine/rable de cladiri? De ce legea rablelor nu se aplica si la constructii?

 


Re: Stiri, proiecte, perspective TibiV

zapacitu wrote:
Demolarile sunt clar necesare cand nevoile se schimba (de la caruta la automobil, de exemplu).

Cum spunea andrei11 (sper ca am nimerit culoarea... :) ) vorbind despre concursul foto, "trebuie sa te adaptezi publicului"...

In cazul asta "nevoile se schimba de la caruta la tramvai/autobuz"...
;)

 


Re: Stiri, proiecte, perspective misterr

TibiV wrote:
Doamne, de cand asteptam un primar atat de competent !...
Cu 6 subprimari la fel de competenti... :D

De unde vine fatuca asta ?!?!...
Încă n-ai văzut tot!

Primăria Capitalei caută soluţii pentru ca taximetriştii să poată staţiona în staţiile RATB

Gabriela Firea s-a întâlnit cu reprezentanţii taximetriştilor din Bucureşti pentru a identifica problemele generale cu care se confrunta acestia, dar si probleme specifice care intra in aria de competenta a Municipalitatii. Printre altele, primarul general le-a promis că va analiza "posibilitatea crearii in statiile RATB, acolo unde este posibil, de zone unde pot stationa si taximetristii".

"Ne dorim sa venim in intampinarea problemelor cu care va confruntati si sa luam toate masurile legale pentru deblocarea situatiilor aparute in domeniul de activitate in care actionati. Astfel, voi dispune infiintarea unui grup de lucru care sa actioneze permanent pentru ca solicitarile venite din partea industriei dumneavostra sa fie rezolvate punctual si intr-un timp cat mai scurt. Si ma refer aici atat la solicitarile restante cat si la orice alte probleme care pot aparea in viitor", a declarat Gabriela Firea în cadrul şedinţei.

In cadrul intrevederii, s-a stabilit ca din grupul de lucru sa faca parte reprezentanti ai Directiei Juridic, Directiei Transporturi, Directiei de Politie Locala si Control, Politiei Locale, Administratiei Strazilor, dar si reprezentanti ai structurilor asociative participante la discutii.

Primarul Capitalei a mai anuntat ca unul dintre obiectivele importante pe care Municipalitatea le are in vedere pentru cresterea calitatii serviciilor de transport este crearea de benzi unice pentru RATB, taxi, dar si autovehicule de interventie pentru situatii de urgenta, mai multi specialisti din cadrul PMB si Administratia Strazilor lucrand deja la identificarea arterelor din Bucuresti unde trama stradala permite acest lucru.

De asemenea, Primarul General i-a asigurat pe transportatorii prezenti la discutii ca PMB va analiza impreuna cu Inspectoratul General al Politiei Romane si Politia Rutiera posibilitatea crearii in statiile RATB, acolo unde este posibil, de zone unde pot stationa si taximetristii.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Adrian Rosca

Hai sa nu fim carcotasi, doar a zis "acolo unde este posibil". Si unde o fi posibil, in 0,5% din cazuri?  :D

 


Re: Stiri, proiecte, perspective TibiV

In statiile de tramvai de pe Liviu Rebreanu... :D

 


Re: Stiri, proiecte, perspective zapacitu

TibiV wrote:
zapacitu wrote:
Demolarile sunt clar necesare cand nevoile se schimba (de la caruta la automobil, de exemplu).

Cum spunea andrei11 (sper ca am nimerit culoarea... :) ) vorbind despre concursul foto, "trebuie sa te adaptezi publicului"...

In cazul asta "nevoile se schimba de la caruta la tramvai/autobuz"...
;)

Da, poti pune si asa problema. Sustin varianta asta, doar doar or ajunge copchii mei sa poata utiliza transportul in comun. Pana atunci ramane cum am zis eu ;)

 


Go to page:  1  ... 99 100 101 102 103 104 105  ... 135
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2425 forum members have written 434626 posts in 5410 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use