Topic: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalent
59 posts, 32392 views
📖 Pagination options
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen
BodoMinea
Sunt foarte curios de ce ai întrebat chestia asta
În orice caz seria Alstom Coradia e foarte folosită în Europa și singurul accident în care a fost implicată o astfel de ramă (ELT 200, varianta regională din 3 bucăți) e cel recent din Italia. Deci te poți uita la aftermath-ul coliziunii Andria–Corato să vezi cum s-a comportat.
Sunt foarte curios de ce ai întrebat chestia asta
În orice caz seria Alstom Coradia e foarte folosită în Europa și singurul accident în care a fost implicată o astfel de ramă (ELT 200, varianta regională din 3 bucăți) e cel recent din Italia. Deci te poți uita la aftermath-ul coliziunii Andria–Corato să vezi cum s-a comportat.
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen
puidemorosan
Era doar asa de curiozitate
Era doar asa de curiozitate
- sss
-
Posted:
-
Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen
sss
Om serios esti tu? Asa 'rautacisme' pentru concurenta, dar fara nici o informatie?
Om serios esti tu? Asa 'rautacisme' pentru concurenta, dar fara nici o informatie?
- freyutz
-
Posted:
-
Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen
freyutz
Destul de bine cu cricuri ) eu sunt curios cum se comporta pe curbe..
puidemorosan wrote:
Oare cum se comporta la deraiere aceasta rama?????????
Destul de bine cu cricuri ) eu sunt curios cum se comporta pe curbe..
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen
Robert24
Mai mult ca sigur, mult mai bine decat JAF-urile voastre!
(asta ca sa fiu destul de politicos...)
PS: Gunoiul asta e off-topic masiv si dispare maine!
puidemorosan wrote:
Oare cum se comporta la deraiere aceasta rama?????????
Mai mult ca sigur, mult mai bine decat JAF-urile voastre!
(asta ca sa fiu destul de politicos...)
PS: Gunoiul asta e off-topic masiv si dispare maine!
- freyutz
-
Posted:
-
Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen
freyutz
@Robert, nu e chiar offtopic. Exista acel sambure de adevar puidemorosan stie despre ce vorbeste, rama fiind in momentul de fata imobilizata total.
@Robert, nu e chiar offtopic. Exista acel sambure de adevar puidemorosan stie despre ce vorbeste, rama fiind in momentul de fata imobilizata total.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen
Robert24
Freyutz, pana nu vine cu ceva palpabil e doar gunoi!
Freyutz, pana nu vine cu ceva palpabil e doar gunoi!
- freyutz
-
Posted:
-
Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen
freyutz
Pai v-am spus eu destul de palpabil.
Trenul este blocat pe linii. Si asta nu ar fi partea cea mai proasta, ci faptul ca sunt trenuri de metrou blocate si nu pot iesi in traseu din cauza asta. Mai multe detalii urmeaza dupa ce se va rezolva problema.
Pai v-am spus eu destul de palpabil.
Trenul este blocat pe linii. Si asta nu ar fi partea cea mai proasta, ci faptul ca sunt trenuri de metrou blocate si nu pot iesi in traseu din cauza asta. Mai multe detalii urmeaza dupa ce se va rezolva problema.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen
shoppy
Si eu am fost convins ca este un romanism ieftin, se putea spune cu totul altfel, sau deloc, ca oricum se afla.
Daca Alstom erau destul de berbeci sa elibereze o rama neconforma pai deraia demult pe parcurs nu se intepenea la o manevra in depoul de destinatie, clar berbecii sunt in depou si habar nu au de ce raze sunt la ei in curte.
Si eu am fost convins ca este un romanism ieftin, se putea spune cu totul altfel, sau deloc, ca oricum se afla.
Daca Alstom erau destul de berbeci sa elibereze o rama neconforma pai deraia demult pe parcurs nu se intepenea la o manevra in depoul de destinatie, clar berbecii sunt in depou si habar nu au de ce raze sunt la ei in curte.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen
shoppy
Cred ca m-am prins si ce s-a intamplat, pana acum credeam ca l-au bagat pe mai stiu eu ce parasiciune de linie de la gard dar acum am alta idee. Din minte standardul UIC pentru raza de curbura minima la vagoane de calatori pentru parcurs/manevra este 120/100m si nu vad de ce acest automotor de capacitate medie nu ar fi construit asa, dar la LDH este 100/80m, si cum la reteaua de metrou spatiul in depouri este limitat sigur toate razele la macazuri sunt 80m in depou, deci oamenii au cuplat LDHM-ul si fara sa se gandeasca au tras pana cand l-au intepenit in macazuri.
Cred ca m-am prins si ce s-a intamplat, pana acum credeam ca l-au bagat pe mai stiu eu ce parasiciune de linie de la gard dar acum am alta idee. Din minte standardul UIC pentru raza de curbura minima la vagoane de calatori pentru parcurs/manevra este 120/100m si nu vad de ce acest automotor de capacitate medie nu ar fi construit asa, dar la LDH este 100/80m, si cum la reteaua de metrou spatiul in depouri este limitat sigur toate razele la macazuri sunt 80m in depou, deci oamenii au cuplat LDHM-ul si fara sa se gandeasca au tras pana cand l-au intepenit in macazuri.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen
bercenicity
Minima in depou e chiar mai mica:
Minima in depou e chiar mai mica:
raze-minime-metrou.png (54.5 KB; downloaded 6337 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen
ByOnu
Ce mai stiti despre aceasta racheta?
Ce mai stiti despre aceasta racheta?
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen
BodoMinea
Conform site-ului evenimentului, rama aceasta va vizita în data de 11 octombrie 2016 Gara de Nord cu ocazia Zilelor Feroviare. (summit-ul RailwayPRO)
Conform site-ului evenimentului, rama aceasta va vizita în data de 11 octombrie 2016 Gara de Nord cu ocazia Zilelor Feroviare. (summit-ul RailwayPRO)
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen
BodoMinea
Rama se află la linia 10 în Gara de Nord.
A venit noaptea trecută tras de un LDH al CFR Marfă și stă până diseară. Este alimentat de la rețeaua electrică a CFR, cu postul dinspre peronul gării activ.
În acest moment Alstom susține o prezentare în tren pentru participanții RailwayPRO: sunt echipamente video și de sonorizare, mâncare, materiale promoționale și scaune de plastic.
Interiorul este în continuare neamenajat și necompartimentat, practic gol în afară de posturile de conducere și toalete, în așteptarea montării echipamentelor de diagnoză.
Sistemul de informare a pasagerilor afișează o rută de prin Franța și alternativ rulează și filmări de prezentare. Interesant de observat: tastatura AZERTY (așa e la francezi) cu layout full.
Rama se află la linia 10 în Gara de Nord.
A venit noaptea trecută tras de un LDH al CFR Marfă și stă până diseară. Este alimentat de la rețeaua electrică a CFR, cu postul dinspre peronul gării activ.
În acest moment Alstom susține o prezentare în tren pentru participanții RailwayPRO: sunt echipamente video și de sonorizare, mâncare, materiale promoționale și scaune de plastic.
Interiorul este în continuare neamenajat și necompartimentat, practic gol în afară de posturile de conducere și toalete, în așteptarea montării echipamentelor de diagnoză.
Sistemul de informare a pasagerilor afișează o rută de prin Franța și alternativ rulează și filmări de prezentare. Interesant de observat: tastatura AZERTY (așa e la francezi) cu layout full.
📖 Pagination options