Topic: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalent
59 posts, 32371 views
📖 Pagination options
- freyutz
-
Posted:
-
Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalent
freyutz
Un tren Coradia Polyvalent al Alstom urmeaza sa fie adus in Depoul Militari, pentru diverse lucrari. Acesta urmeaza a fi folosit in viitor, pe linia nou modernizata Brasov-Sighisoara-Coslariu.
Un tren Coradia Polyvalent al Alstom urmeaza sa fie adus in Depoul Militari, pentru diverse lucrari. Acesta urmeaza a fi folosit in viitor, pe linia nou modernizata Brasov-Sighisoara-Coslariu.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
bercenicity
Pentru testele ERTMS pe care Alstom il instaleaza pe Sighisoara - Coslariu - Simeria
http://www.alstom.com/press-centre/2014...-solution/
Pentru testele ERTMS pe care Alstom il instaleaza pe Sighisoara - Coslariu - Simeria
http://www.alstom.com/press-centre/2014...-solution/
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
punmeister
Pe linia asta noua, nu o sa se faca o licitatie pentru automotoare noi?
Pe linia asta noua, nu o sa se faca o licitatie pentru automotoare noi?
- freyutz
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
freyutz
Va exista 1 automotor oferit de Alstom la pachet cu sistemul ERTMS lv2 de pe aceasta linie. Pentru restul, probabil va fi licitatie separata.
Va exista 1 automotor oferit de Alstom la pachet cu sistemul ERTMS lv2 de pe aceasta linie. Pentru restul, probabil va fi licitatie separata.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
TibiV
Dar de ce in depoul Militari al Metrorex daca va avea treaba la CFR pe M300/M200 ?
Oricum, arata bine rau trenul asta...
PS
Nu este vorba de Brasov-Sighisoara-Coslariu, ci de Sighisoara-Coslariu=Simeria.
Pentru Brasov-Sighisoara nici nu a fost lansata licitatia. Din pacate...
freyutz wrote:
Un tren Coradia Polyvalent al Alstom urmeaza sa fie adus in Depoul Militari, pentru diverse lucrari. Acesta urmeaza a fi folosit in viitor, pe linia nou modernizata Brasov-Sighisoara-Coslariu.
Dar de ce in depoul Militari al Metrorex daca va avea treaba la CFR pe M300/M200 ?
Oricum, arata bine rau trenul asta...
PS
Nu este vorba de Brasov-Sighisoara-Coslariu, ci de Sighisoara-Coslariu=Simeria.
Pentru Brasov-Sighisoara nici nu a fost lansata licitatia. Din pacate...
- freyutz
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
freyutz
Da, am gresit eu ruta. El nu va fi adaptat in depoul Metorex, ci in uzina Alstom, care "intamplator", se afla in incinta Metrorex Pregatirile au fost facute deja in depou pentru a primi trenul in cel mai scurt timp.
Da, am gresit eu ruta. El nu va fi adaptat in depoul Metorex, ci in uzina Alstom, care "intamplator", se afla in incinta Metrorex Pregatirile au fost facute deja in depou pentru a primi trenul in cel mai scurt timp.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Arată pare-mi-se caSoftronic Hyperion. Da' sunt mai atenti la detalii.
TibiV wrote:
Oricum, arata bine rau trenul asta...
Arată pare-mi-se caSoftronic Hyperion. Da' sunt mai atenti la detalii.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
shoppy
Va fi dat la pachet cu ce?, cu semnalizarea? Si cui il da, la Infra, al Calatori, la cine?
Va fi dat la pachet cu ce?, cu semnalizarea? Si cui il da, la Infra, al Calatori, la cine?
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
TibiV
Eu inteleg ca nu va fi "dat", ramane al Alstom.
Va fi folosit doar pentru teste si "demonstratii"...
Adica uite ce trenuri frumoase facem noi.
Poate vreti si voi...
________________
Edit andrei 11 : Nu mai sunt stelute in text, am corectat eu. ( f u t u r e ).
Eu inteleg ca nu va fi "dat", ramane al Alstom.
Va fi folosit doar pentru teste si "demonstratii"...
"... The passengers will not only appreciate the increased speed and the enhanced comfort on the upgraded section, but also the design and the capabilities of the test train, showing what could be the solution for
f u t u r e passenger transportation needs in the country”, said Gabriel Stanciu, Managing Director of Alstom Transport in Romania.
Adica uite ce trenuri frumoase facem noi.
Poate vreti si voi...
________________
Edit andrei 11 : Nu mai sunt stelute in text, am corectat eu. ( f u t u r e ).
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
bercenicity
Cerintele pentru automotorul de testare:
http://cfrsa.infofer.ro/images/doclic/%...otor_S.pdf
Din documentatie inteleg ca automotorul de testare face parte din contract, adica ramane al CFR infra (apare in lista de cantitati): http://cfrsa.infofer.ro/images/doclic/%...12_LSx.xls
Sunt curios daca s-a facut copy-paste din fisa tehnica a Coradiei - apare un cuvant francez cand se face referire la usile de acces: “louvoyant-culisante”
Cerintele pentru automotorul de testare:
http://cfrsa.infofer.ro/images/doclic/%...otor_S.pdf
Automotorul Laborator va fi în exploatarea CFR, Direcția Instalații (I)
[...]
AM 134 Automotorul Laborator va fi astfel proiectat și construit încât să conțină cel
puțin următoarele compartimentări de gabarit distincte orientative: (O)
1 Cabină de Conducere ≥ 3 m (lungime estimată)
1 Salon Echipamente de testare și diagnosticare ≥ 15 m (lungime estimată),
care să cuprindă:
1 spațiu de lucru
1 spațiu pentru echipamente
1 spațiu depozitare
1 Salon Operațional, compus din:
1 Sală de Ședințe și de Proiecție a datelor ≥ 15 m (lungime estimată)
1 toaletă de serviciu = conform STI PMR
1 Salon Personal de Serviciu, compus din:
7 cușete cu câte două paturi etajate ≥ 2,2 m fiecare (lungime estimată)
2 cabine pentru duș ≥ 1.5 m fiecare
1 toaletă de serviciu = conform normativ
1 Salon Bucătărie, compus din Bucătărie și Sală Mese ≥ 6 metri (lungime
estimată). Salonul de bucătărie va fi prevăzut cu ventilație separată.
1 Cabină de Conducere ≥ 3 m (lungime estimată)
Din documentatie inteleg ca automotorul de testare face parte din contract, adica ramane al CFR infra (apare in lista de cantitati): http://cfrsa.infofer.ro/images/doclic/%...12_LSx.xls
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
BodoMinea
În secunda asta a plecat spre București Vest ca să îl bage în depou.
În secunda asta a plecat spre București Vest ca să îl bage în depou.
- Mihai Nicolae
-
Posted:
-
- BodoMinea
-
Posted:
-
Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalent
BodoMinea
O ramă hibridă Coradia Polyvalent (electric bi-sistem / diesel-electric) construită de Alstom în Franța o să fie exploatată de CFR Infrastructură ca automotor de testare și diagnoză a sistemelor ETCS și GSM-R * model Atlas 200, parte a ERTMS, instalat și integrat în urma modernizării liniei Sighișoara-Coșlariu-Simeria (170km), segment din coridorul pan-european IV Feroviar.
Viteza maximă:
200km/h în modul electric
160km/h în modul diesel (oricum linia noastră, parte din coridorul pan-european sau nu la acest moment nu va duce mai mult de 160km/h)
Alimentare: --linie catenară--
25 kV 50 Hz AC / 1.5 kV DC
15 kV 16.7 H(opțională, nu știu dacă rama aceasta suportă)
Motorizare:
Diesel: 4 × MAN D 2876 340kW
Electric (tracțiune)1700 kW: 4 × motor sincron cu magnet permanent
Powered by flickr embed.
Astăzi, 26.07.2016, automotorul a fost livrat (Curtici - Chiajna unde am făcut pozele și filmările - București Vest) la uzina Alstom din incinta depoului Metrorex Militari (Preciziei). Acesta a sosit cu interiorul gol și urmează să fie compartimentat și dotat conform cerințelor din contract.
Echipamentele îmbarcate vor putea testa, diagnostica, monitoriza în timp real și înregistra parametrii sistemului de semnalizare integrat, trecerea pe INDUSI ca fallback național și invers, acoperirea GSM-R, reacționarea trenului la semnale, etc.
* ETCS = European Train Control System, sistem integrat de semnalizare, control și protecție automată a trenurilor (ATP)
GSM-R = Global System for Mobile Communications – Railway, este practic tehnologia digitală folosită în telefonia mobilă dar aplicată comunicațiilor, semnalizării și automatizării pe calea ferată.
Acestea sunt părți ale ERTMS (European Rail Traffic Management System), inițiativă a Uniunii Europene de a eficientiza traficul pe calea ferată și a seta niște standarde valabile internațional (pentru a facilita acest tip de trafic într-un mod sigur).
Informații http://cfrsa.infofer.ro/images/doclic/%...otor_S.pdf, http://cfrsa.infofer.ro/images/doclic/%...12_LSx.xls, pagini de Wikipedia + Google Translate pe alocuri.
O ramă hibridă Coradia Polyvalent (electric bi-sistem / diesel-electric) construită de Alstom în Franța o să fie exploatată de CFR Infrastructură ca automotor de testare și diagnoză a sistemelor ETCS și GSM-R * model Atlas 200, parte a ERTMS, instalat și integrat în urma modernizării liniei Sighișoara-Coșlariu-Simeria (170km), segment din coridorul pan-european IV Feroviar.
Viteza maximă:
200km/h în modul electric
160km/h în modul diesel (oricum linia noastră, parte din coridorul pan-european sau nu la acest moment nu va duce mai mult de 160km/h)
Alimentare: --linie catenară--
25 kV 50 Hz AC / 1.5 kV DC
15 kV 16.7 H(opțională, nu știu dacă rama aceasta suportă)
Motorizare:
Diesel: 4 × MAN D 2876 340kW
Electric (tracțiune)1700 kW: 4 × motor sincron cu magnet permanent
Powered by flickr embed.
Astăzi, 26.07.2016, automotorul a fost livrat (Curtici - Chiajna unde am făcut pozele și filmările - București Vest) la uzina Alstom din incinta depoului Metrorex Militari (Preciziei). Acesta a sosit cu interiorul gol și urmează să fie compartimentat și dotat conform cerințelor din contract.
Automotorul Laborator va fi în exploatarea CFR, Direcția Instalații (I)
[...]
AM 134 Automotorul Laborator va fi astfel proiectat și construit încât să conțină cel
puțin următoarele compartimentări de gabarit distincte orientative: (O)
1 Cabină de Conducere ≥ 3 m (lungime estimată)
1 Salon Echipamente de testare și diagnosticare ≥ 15 m (lungime estimată),
care să cuprindă:
1 spațiu de lucru
1 spațiu pentru echipamente
1 spațiu depozitare
1 Salon Operațional, compus din:
1 Sală de Ședințe și de Proiecție a datelor ≥ 15 m (lungime estimată)
1 toaletă de serviciu = conform STI PMR
1 Salon Personal de Serviciu, compus din:
7 cușete cu câte două paturi etajate ≥ 2,2 m fiecare (lungime estimată)
2 cabine pentru duș ≥ 1.5 m fiecare
1 toaletă de serviciu = conform normativ
1 Salon Bucătărie, compus din Bucătărie și Sală Mese ≥ 6 metri (lungime
estimată). Salonul de bucătărie va fi prevăzut cu ventilație separată.
1 Cabină de Conducere ≥ 3 m (lungime estimată)
Echipamentele îmbarcate vor putea testa, diagnostica, monitoriza în timp real și înregistra parametrii sistemului de semnalizare integrat, trecerea pe INDUSI ca fallback național și invers, acoperirea GSM-R, reacționarea trenului la semnale, etc.
* ETCS = European Train Control System, sistem integrat de semnalizare, control și protecție automată a trenurilor (ATP)
GSM-R = Global System for Mobile Communications – Railway, este practic tehnologia digitală folosită în telefonia mobilă dar aplicată comunicațiilor, semnalizării și automatizării pe calea ferată.
Acestea sunt părți ale ERTMS (European Rail Traffic Management System), inițiativă a Uniunii Europene de a eficientiza traficul pe calea ferată și a seta niște standarde valabile internațional (pentru a facilita acest tip de trafic într-un mod sigur).
Informații http://cfrsa.infofer.ro/images/doclic/%...otor_S.pdf, http://cfrsa.infofer.ro/images/doclic/%...12_LSx.xls, pagini de Wikipedia + Google Translate pe alocuri.
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Rama electrică/diesel-electrică Alstom Coradia Polyvalen
puidemorosan
Oare cum se comporta la deraiere aceasta rama?????????
Oare cum se comporta la deraiere aceasta rama?????????
📖 Pagination options