Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Controverse privind lucrarile de infrastructura

274 posts, 115690 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 20
 
 

📖 Pagination options
Re: Pasaj Piata Presei Libere Nightwolf

2009 wrote:
Nightwolf wrote:
Tot n-ati inteles... pasajul vine in completarea celui de la Baneasa ... fac parte dintr-un proiect de denivelare a tuturor intersectiilor pana la Universitate in vederea creeari culoarului unic care de altfel a fost si semaforizat  ... vom avea pasaje peste pasaje in viitor si la arc, si la Kiseleff/I. Mincu si la Pta. Victoriei  ... va dura 20 de ani dar...

Într-un viitor mai mult sau mai puţin îndepărtat este prevazut un nou pasaj la Victoriei Cred că este aproape imposibil de a mai construi un pasaj acolo, pentru că ştim cu toţii că acolo avem deja un pasaj şi două staţii de metrou. Chiar dacă ai face un pasaj de mare adâncime cu scut, gen tunel acolo trebuie un pasaj foarte lung ca să poţi subtraversa complexul de staţii de la Victoriei plus că la capătul pasajului pe Lascăr Catargiu ar fi şi linia de metrou. Nu prea văd pe unde ai mai putea scoate şi bretelele pasajului.


Cine a zis ceva de pasaj SUBteran?€

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere Nightwolf

Mircea G wrote:
Daca tot a deviat discutia ...
Multe lucrari se fac efectiv fara o gindire temeinica a traficului sau cu devirea unui trafic " istoric " incetatenit , pe rute aiuritoare , doar pt a salva imaginea unor lucrari prost gindite .
Un exemplu este santul de la Baneasa  :twisted:
Aproape inutil , dar pentru salvarea lui s-a ales solutia interzicerii la stinga de pe Dobrogeanu Gherea si  Elena Vacarescu . Ce se intimpla ? Prin sant se circula bine , adica vizitatorii si plimbaretii au cale libera , cei cu probleme in zona fac cozi infernale pe Aerogarii pt a inlocui ruta blocata . Interesant este ca de pe Aerogarii , pt a face stinga , banda este in stinga liniilor de tramvai , ceea ce cu usurinta poti spune ca mergi pe contrasens .
Cred ca puteam face un proiect mai bun .
Interesant va fi ce se va face cu intersectia Elena V / Dobrogeanu Ghe. / Bucuresti-Ploiesti , in perspectiva largirii si modernizarii arterei Elena V - Sos . Nordului !


Artera aia e moarta ... n-are ce sa vina p`acolo .. acolo o sa se desfiinteze semaforizarea si o sa se faca sens unic dinspre DN1 catre Ficusului asa era proiectul ... identic si pe D. Gherea...

 


  • darknight
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Piata Presei Libere darknight

Goldmund wrote:
Gabynet,
nu fi suparat,asa e pe fiecare forum,blog.Totusi,au fost destule voci care au articulat neincrederea despre finisarea Pasajului de la Baneasa,ca nu o sa fie gata nici in 2011.In ultimii trei ani s-au mai construit inca trei pasaje noi pe dn1,incepand de la Otopeni-Aeroport-totusi,eu zic ca se face ceva si inca mult in comparatie cu perioada 1990-2006

Intr-un fel ai dreptate, dar mai este mult pana o sa vedem tot acel lant de pasaje .
Goldmund wrote:
Daca tu pleci,eu cu cine mai discut :?:
 :lol:  m-ai facut sa rad  :lol:  Cum sa nu mai ai cu cine sa disctuti nu vezi cati  forumisti sunt pe aici ?  :?: :lol:

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere cornel001

1. Ce sant vorbiti acolo ?
2. ce bun ar fi un pasaj si la universitatii !
3. vazut in alte parti nu pasaje subterane unul dupa altul, ci cate un pasaj (sub nivelul solului, dar nu neaparat acoperit exceptand intersctiile importante unde evident trebuia acoperit) mai lung, cu iesiri/intrari la fiecare intersectie mai importanta! Evident, la noi nu poate fi aplicat oriunde (poate pe inel, de ex de la muncii pana la obor sau si mai mult unde sunt multe intersectii majore relativ aproape una de alta : muncii-iancului-ferdinand-obor-lizeanu apoi vacarescu-floreasca-dorobanti apoi intri pe sub victoriei si dai in basarab), dar asa ca idee...

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Piata Presei Libere Mircea G

Nightwolf wrote:
Mircea G wrote:
Artera aia e moarta ... n-are ce sa vina p`acolo .. acolo o sa se desfiinteze semaforizarea si o sa se faca sens unic dinspre DN1 catre Ficusului asa era proiectul ... identic si pe D. Gherea...

Dinspre DN 1 spre Ficusului ? Cum si pentru ce , sau cine ? Nu vad logica .
'Pasaj denivelat inferior Sos. Nordului - Str. Elena Vacarescu' va spune ceva ? Este numele unui proiect din 2007 !

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere Nightwolf

N-are nicio treaba pasajul ala al carui proiect exista din 2007 si proiectul actual dupa finalizarea pasajului Baneasa in 2010. Eu nu vad rostul unui pasaj in zona Sos. Nordului deoarece nivelul de trafic in zona este infim (doar cei din zonele rezidentiale circula pe acolo si betivanii noaptea in cluburi). In schimb vad o solutie prin eliminarea semaforului de la intersectia DN1 prin creearea unei strazi cu sens unic dinspre/catre DN1.

In alta ordine de idei, semaforul a ramas acolo pt ca nu s-a gasit inca o solutie la dezafectarea trecerii aceleia infecte de pietoni...

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere 2009

Nightwolf wrote:
2009 wrote:
Nightwolf wrote:
Tot n-ati inteles... pasajul vine in completarea celui de la Baneasa ... fac parte dintr-un proiect de denivelare a tuturor intersectiilor pana la Universitate in vederea creeari culoarului unic care de altfel a fost si semaforizat  ... vom avea pasaje peste pasaje in viitor si la arc, si la Kiseleff/I. Mincu si la Pta. Victoriei  ... va dura 20 de ani dar...

Într-un viitor mai mult sau mai puţin îndepărtat este prevazut un nou pasaj la Victoriei Cred că este aproape imposibil de a mai construi un pasaj acolo, pentru că ştim cu toţii că acolo avem deja un pasaj şi două staţii de metrou. Chiar dacă ai face un pasaj de mare adâncime cu scut, gen tunel acolo trebuie un pasaj foarte lung ca să poţi subtraversa complexul de staţii de la Victoriei plus că la capătul pasajului pe Lascăr Catargiu ar fi şi linia de metrou. Nu prea văd pe unde ai mai putea scoate şi bretelele pasajului.


CIne a zis ceva de pasaj SUBteran?

Aici eu am gresit. Tu ai spus ca intr-un viitor va fi pasaj si la Piata Victoriei, iar eu am vrut sa intreb daca asa este, numai ca am uitat sa pun acolo semnul intrebarii. Deci intrebarea era ,,Într-un viitor mai mult sau mai puţin îndepărtat este prevazut un nou pasaj la Victoriei? Cred ca este...". Era o intrebare nu o propozitie afirmativa :lol: ,mie imi vine greu sa cred ca vor sa mai faca un nou pasaj. De ce? am explicat mai sus.€

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere andrei11

La Victoriei se poate construi un pasasj fara probleme ( inca unul, cum ar veni ) pe directia Kiseleff / Aviatorilor - Lascar Catargiu. Nu stiu de ce il vedeti voi subteran, cand el va fi de fapt SUPRATERAN iar pe o anumita portiune va fi evident hobanat - ca tot ne-am specializat.
La Romana Ceausescu vroia sa construiasca un pasaj subteran, asa incat tunelele de la metrou au atat adancimea cat si latimea necesara ca sa se poata construi acel pasaj. Probabil ca schite - fara valoare de calcul sau mai nu stiu ce - se gasesc pe undeva, pentru ca atunci cand s-a construit M 2 s-a tinut seama si de pasajul de la Romana.
Si la Universitate se poate face pasaj, evident ca tot cu pod hobanat.
Off topicSi la Piata Sudului era prevazut pasaj subteran de pe vremea lui Ceausescu, asa incat M 2 are adancimea necesara proiectata ca atare ca sa se incadreze si ( actualul ) pasaj care se va construi acolo

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere lecter

Au, sper sa nu apara vreodata pasaj suprateran la Victoriei sau Universitate, dpdv urbanistic ar arata dezastruos!

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere telvanni

Nu poti strica o mare piata cu un pasaj suprateran...nu va fi niciodata pasaj suprateran la Victoriei/Universitate/Romana/Unirii....pur si simplu nu se face asa ceva.

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere andrei11

La Romana va fi cu siguranta pasaj si asa cum am spus SUBTERAN. Nu stiu de unde ai dedus tu ca va fi suprateran.
Cat priveste celalalte 2 pasaje - de la Victoriei si Universitate nu e bine sa spui niciodata "nu".
Axa N-S are nevoie de aceste 3 pasaje si ele se vor construi SUPRATERAN.( Victoriei si Universitate). Cat priveste "Unirii" a avut grija Ceausescu de el, nu ne mai batem noi capul.
Observatie Un pod este o opera de arta si nu 2 bete infipte in pamant si 3 grinzi aruncate pe unde nu te astepti. In primul rand un pod - si mai ales unul urban - este "creionat" de arhitecti. Ca arhitectii nu dimensioneaza podul este altceva.
Off topic. Sa stii ca si parcurile sunt "desenate" tot de arhitecti, chit ca este vorba de parcuri mai vechi sau din era comunista.
Cat priveste semaforul de la Baneasa el are rol de a tempera traficul - asa cum s-a spus. Daca nu ar fi acel semafor am avea masini cu 90 km / h la Piata Presei Libere si nu ar fi de dorit.
Foarte putini automobilisti realizeaza ca sunt in Bucuresti de la Podul Otopeni. Eu as pune dealtfel si mai multe radare fixe pe acel traseu ( repet, din Bucuresti ) ca sa "temperez" ( definitiv ) pe cei cu chef de "senzatii tari ( la sofat )"

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere telvanni

andrei11 wrote:
La Romana va fi cu siguranta pasaj si asa cum am spus SUBTERAN. Nu stiu de unde ai dedus tu ca va fi suprateran.

Era o enumerare de piete importante si "asemanatoare" ca mod de tratare. N-am dedus nimic.

andrei11 wrote:
Axa N-S are nevoie de aceste 3 pasaje si ele se vor construi SUPRATERAN.( Victoriei si Universitate). Cat priveste "Unirii" a avut grija Ceausescu de el, nu ne mai batem noi capul.
Observatie Un pod este o opera de arta si nu 2 bete infipte in pamant si 3 grinzi aruncate pe unde nu te astepti. In primul rand un pod - si mai ales unul urban - este "creionat" de arhitecti. Ca arhitectii nu dimensioneaza podul este altceva.

Inteleg ce vrei sa spui dar uita-te putin la arhitectura cladirilor din jurul pietei Universitatii, ce facem? bagam acolo un pod cu pilonii de sustenere in stil ionic, doric...sau corintic? Imitam un Chain Bridge din Budapesta? Il pavam cu piatra cubica ca tot am scos o gramada de pe Aviatorilor? Da-mi o solutie ca nu prea vad cum ar incadra un pod in peisajul zonei. Repet: NU POTI STRICA O PIATA CU UN PASAJ doar ca sa aiba nerozimea pe unde circula in viteza. Acestea sunt piete unde nu se poate interveni la suprafata asa de usor, orice modificare trebuie supusa unui referemdum...opinia publica are un cuvant greu in situatii de genul asta.

Prin pamant poate sa faca orice atat cat e posibil.

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere andrei11

Imi pare rau ca nu sunt arhitect si subiectul ma depaseste dar sunt convins ca orice se poate integra in orice daca se consulata un specialist. Pot da mai multe exemple dar acum imi vin in minte numai doua, si anume metrourile din Paris si New York. Sau blocurile noi de locuinte de pe Calea Victoriei - cele facute de Ceausescu sau blocul - tot facut de Ceausescu vizavi de Piata Sf. Gheorghe.  ( de pe Ion C. Bratianu ). Si mai sunt si alte cladiri / poduri din lume pe care nu le cunosc eu.
Oricum logica faptelor reclama acolo poduri pentru fluenta.
Faptul ca podul / pasajul  invita la viteza e de discutat, atunci ar fi bine sa nu mai facem nici o lucrare de genul acesta. Pur si simplu se monteaza radare fixe in puncte strategice si se rezolva "aspectul" neplacut al celor cu "microbul" in sange.
Imi mai vin mai multe cladiri din epoci diferite care se incadreaza perfect - in Bucuresti - dar nu le mai amintesc pentru ca iesim din subiect.

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere DeSimon

Eu propun pasaj suprateran la Universitate si la Victorei, cu demolarii universitatii si palatul victoriei pentru a realiza rampe de acces mai comod  :lol:  Hai sa fim seriosi si sa nu mai vorbim prostii  :twisted:  mai ales ca topicul este "Pasaj Piata Presei Libere".

Privind un eventual pasaj (evident ca subteran  :)  ) la Piata Presei Libere, eu cred ca ar fi cam inutil. Aici se circula foarte acceptabil, si ar aduce multe masini spre Arcul, care deja este o intersectie destul de gatuita. Eventual la arcul de triumf s-ar putea face un pasaj Prezan - Kiseleff (spre DN1), cu o iesire spre Kiseleff (spre Victoriei) pe sensul de sud. La "PPL" nu prea e nevoie, eventual s-ar putea face mai incolo, insa nu prea e urgent.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 20
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433707 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use