Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1638 posts, 498011 views
📖 Pagination options
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Andrei are dreptate, si teoria e perfecta. Problema e ca daca nu s-a prevazut asta cand s-a facut pasajul (slabe sanse, zic eu), pilonii pasajului nu permit tunelul respectiv din considerente de gabarit/fundatie. Probabil ar merge ceva ranforsare, insa oricum lucrarea nu e una simpla.
Banuiala mea sincerca e ca se va migra de la CB la A0 pentru trafic "rapid", iar CB va primi intersectii giratorii cam peste tot. Actualmente, dupa experienta de pe nord, pe sud probabil nu vor mai face pasaje de 1 banda/sens cu giratoriu dublu (pe DN/Centura) ci vor adopta giratoriul zburator, in ideea ce a mult mai eficient. Idee pe care eu personal o sustin.
Pe trei nivele insa.... nu cred ca va mai umbla nimeni la intersectia DN1... multa vreme.
In cel mai bun caz ar putea "reactiva" breteaua nord (la N de CF) prin constructia unui (alt) pasaj peste CF, ce ar duce la eliminarea virajului stanga de pe breteaua actuala Bucuresti->CB (fiind inlocuit cu traversare pod, bretea si viraj dreapta. Problema e ca la podul hobanat peste CF nu cred ca s-a lasat gabarit pentru nici macar o banda de circulatie pe partea cu CF (ar fi putut prelua fluxul Ploiesti->CB-est) - lucru ce ar fi putut permite transofrmarea intersectiei cu DN1 intr-una fara giratorii sau mari "cedeaza".
Andrei are dreptate, si teoria e perfecta. Problema e ca daca nu s-a prevazut asta cand s-a facut pasajul (slabe sanse, zic eu), pilonii pasajului nu permit tunelul respectiv din considerente de gabarit/fundatie. Probabil ar merge ceva ranforsare, insa oricum lucrarea nu e una simpla.
Banuiala mea sincerca e ca se va migra de la CB la A0 pentru trafic "rapid", iar CB va primi intersectii giratorii cam peste tot. Actualmente, dupa experienta de pe nord, pe sud probabil nu vor mai face pasaje de 1 banda/sens cu giratoriu dublu (pe DN/Centura) ci vor adopta giratoriul zburator, in ideea ce a mult mai eficient. Idee pe care eu personal o sustin.
Pe trei nivele insa.... nu cred ca va mai umbla nimeni la intersectia DN1... multa vreme.
In cel mai bun caz ar putea "reactiva" breteaua nord (la N de CF) prin constructia unui (alt) pasaj peste CF, ce ar duce la eliminarea virajului stanga de pe breteaua actuala Bucuresti->CB (fiind inlocuit cu traversare pod, bretea si viraj dreapta. Problema e ca la podul hobanat peste CF nu cred ca s-a lasat gabarit pentru nici macar o banda de circulatie pe partea cu CF (ar fi putut prelua fluxul Ploiesti->CB-est) - lucru ce ar fi putut permite transofrmarea intersectiei cu DN1 intr-una fara giratorii sau mari "cedeaza".
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
panzer01
http://www.romanialibera.ro/economie/co...ura-417443
De coma aceasta tara!
Un fost primar al Bucurestiului, cu o avere de sute de milioane, care mai avea un pic si punea 3 randuri de borduri suprapuse in Bucuresti, nu este multumit cu banii pentru fundatia unui gard pe care l-a construit ilegal. Astfel incat mai intarize o mica bucata din DNCB pentru cinestie cat timp, ca sa mai moara oameni acolo.
Ii transmit un RUSINE! sincer.
Observatie: cand am citit eu articolu din RL mai scria o aberatie cat noi de mare "În paralel, pasajul de la Chitila va fi lărgit de la patru la şase benzi pentru a face fata traficului". Acum vad ca i-a sunat cineva de la drumuri si le-a spus sa scoata aberatia de pe site.
http://www.b365.ro/centura-capitalei-se...50681.html
Inca una. 2 saptamani. Sa vedem daca nu avem parte de o noua reziliere dupa 4 ani de lucrari.
Mai este o declaratie a lui Costescu de azi care spune de fapt ca sunt 5 proprietari care nu vor sa elibereze amplasamentul. Dar sa stam linistiti ca se lucreaza si este stresant si pentru ei.
Gata asta e tot. Weekend placut.
Draga Adrian Rosca poate in 2-3 saptamani incepem sa ne intrecem iarasi in fotografii.
http://www.romanialibera.ro/economie/co...ura-417443
De coma aceasta tara!
Un fost primar al Bucurestiului, cu o avere de sute de milioane, care mai avea un pic si punea 3 randuri de borduri suprapuse in Bucuresti, nu este multumit cu banii pentru fundatia unui gard pe care l-a construit ilegal. Astfel incat mai intarize o mica bucata din DNCB pentru cinestie cat timp, ca sa mai moara oameni acolo.
Ii transmit un RUSINE! sincer.
Observatie: cand am citit eu articolu din RL mai scria o aberatie cat noi de mare "În paralel, pasajul de la Chitila va fi lărgit de la patru la şase benzi pentru a face fata traficului". Acum vad ca i-a sunat cineva de la drumuri si le-a spus sa scoata aberatia de pe site.
http://www.b365.ro/centura-capitalei-se...50681.html
Inca una. 2 saptamani. Sa vedem daca nu avem parte de o noua reziliere dupa 4 ani de lucrari.
Mai este o declaratie a lui Costescu de azi care spune de fapt ca sunt 5 proprietari care nu vor sa elibereze amplasamentul. Dar sa stam linistiti ca se lucreaza si este stresant si pentru ei.
Gata asta e tot. Weekend placut.
Draga Adrian Rosca poate in 2-3 saptamani incepem sa ne intrecem iarasi in fotografii.
- Bogdan MD
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Bogdan MD
E un oarecare adevar in textul ala cu largirea pasajului Chitila. Proiectul initial (caci naiba stie cate au modificat prin el) prevedea largirea unei parti din pasajul respectiv, capatul dinspre Mogosoaia, pentru a se realiza nistre bretele corespunzatoare. Dupa cum stiti, la ora actuala e foarte usor sa ratezi iesirea de la centura spre Chitila, fiindca iesirea e inghesuita intre cele 2 pasaje. Pe partea cealalta e si mai misto, ca nu ai deloc banda de accelerare. Sa vedem daca se apuca de lucrarea asta, ca teoretic ar fi avut front de lucru, nu trebuia expropriat nimic...
E un oarecare adevar in textul ala cu largirea pasajului Chitila. Proiectul initial (caci naiba stie cate au modificat prin el) prevedea largirea unei parti din pasajul respectiv, capatul dinspre Mogosoaia, pentru a se realiza nistre bretele corespunzatoare. Dupa cum stiti, la ora actuala e foarte usor sa ratezi iesirea de la centura spre Chitila, fiindca iesirea e inghesuita intre cele 2 pasaje. Pe partea cealalta e si mai misto, ca nu ai deloc banda de accelerare. Sa vedem daca se apuca de lucrarea asta, ca teoretic ar fi avut front de lucru, nu trebuia expropriat nimic...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România anunță că a fost emisă Decizia de expropriere nr.441/02.06. 2016 care transfera dreptul de proprietate al statului roman asupra imobilelor proprietate privată ale obiectivului de investiţii "Modernizarea Centurii Rutiere a Municipiului Bucureşti între A1-DN7 şi DN2-A2"cuprinse în Anexa nr. 2 la HG 304/2016.
http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/co...6.2016.pdf
Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România anunță că a fost emisă Decizia de expropriere nr.441/02.06. 2016 care transfera dreptul de proprietate al statului roman asupra imobilelor proprietate privată ale obiectivului de investiţii "Modernizarea Centurii Rutiere a Municipiului Bucureşti între A1-DN7 şi DN2-A2"cuprinse în Anexa nr. 2 la HG 304/2016.
http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/co...6.2016.pdf
- argos
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
argos
Pai vad ca b365 il citeaza pe shoppy (pe care-l numesc 'inernaut") si publica poze facute de el. Sa speram ca au cerut acordul.
Shogom wrote:
http://www.b365.ro/mobi/in-ce-stadiu-sun ... 073.html
Pai vad ca b365 il citeaza pe shoppy (pe care-l numesc 'inernaut") si publica poze facute de el. Sa speram ca au cerut acordul.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
TibiV
Gresit !
Il numesc...
Important este ca au pus corect numele pe poze: shoppy
argos wrote:
Pai vad ca b365 il citeaza pe shoppy (pe care-l numesc 'inernaut") si publica poze facute de el. Sa speram ca au cerut acordul.
Gresit !
Il numesc...
scrie uninternaut pe forum, care a şi postat mai multe fotografii
Important este ca au pus corect numele pe poze: shoppy
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
panzer01
Vestea si mai proasta este ca acolo unde au reasfaltat pe traseul vechi au asfaltat foarte foarte prost si denivelat.
Asta cred ca este noul standard la Delta ACM - sa asfalteze denivelat: pe Pipera, pe DNCB la fel. Nici Aktor n-a nimerit-o mai bine pe rampa noua de la Chitila, dar au scuza ca nu este stratul de uzura.
Vestea si mai proasta este ca acolo unde au reasfaltat pe traseul vechi au asfaltat foarte foarte prost si denivelat.
Asta cred ca este noul standard la Delta ACM - sa asfalteze denivelat: pe Pipera, pe DNCB la fel. Nici Aktor n-a nimerit-o mai bine pe rampa noua de la Chitila, dar au scuza ca nu este stratul de uzura.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
cris_m
Ete au cerut voie... asta ar fi una dintre glume
Ce nu-i mai misto sa ia ceva la de-a gata decat sa-l munceasca?
Ete au cerut voie... asta ar fi una dintre glume
Ce nu-i mai misto sa ia ceva la de-a gata decat sa-l munceasca?
- Costin
-
Posted:
-
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
iliutu
@TibiV: Am mutat postul la Dialog cu administratia viewtopic.php?f=2&t=2839&start=336 .
@TibiV: Am mutat postul la Dialog cu administratia viewtopic.php?f=2&t=2839&start=336 .
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Ăştia sunt cu capul...
Cum să închizi centura 2 (două) luni ?!...
Ăştia sunt cu capul...
Cum să închizi centura 2 (două) luni ?!...
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Sunt plecati cu pluta pe Arges; cauta ecluzele lu nea Nicu probabil. Dar sa faca numai cate doua benzi odata nu au invatat?
Sunt plecati cu pluta pe Arges; cauta ecluzele lu nea Nicu probabil. Dar sa faca numai cate doua benzi odata nu au invatat?
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
panzer01
Multumim shoppy pentru reportaj.
Intre timp moarte de om dimineata in Chitila. 1h pentru a traversa orasul. Din cauza 1) ca nu se poate intra pe DNCB pe breteaua de urcare si 2) pentru ca sub pasajul de la Chitila a aparut o groapa noua sambata si pana azi nu au rezolvat-o.
Macar de politia ne-ar fi ajutat cu un echipaj care sa se asigure ca nu se blochaza intersectia, caci de bun simt la soferi nici nu se poate vorbi.
Nu pot sa inteleg neam de ce nu au lucrat la tot frontul de pe dreapta: atat la giratoriu de la Cartierului, cat si la banda de urcare pe pasaj. Au tinut o luna inchis totul din cauza giratoriului, apoi au inchis 2 benzi din pasaj. Nu se puteau bloca toate odata si lucrat pe tot frontul?
Multumim shoppy pentru reportaj.
Intre timp moarte de om dimineata in Chitila. 1h pentru a traversa orasul. Din cauza 1) ca nu se poate intra pe DNCB pe breteaua de urcare si 2) pentru ca sub pasajul de la Chitila a aparut o groapa noua sambata si pana azi nu au rezolvat-o.
Macar de politia ne-ar fi ajutat cu un echipaj care sa se asigure ca nu se blochaza intersectia, caci de bun simt la soferi nici nu se poate vorbi.
Nu pot sa inteleg neam de ce nu au lucrat la tot frontul de pe dreapta: atat la giratoriu de la Cartierului, cat si la banda de urcare pe pasaj. Au tinut o luna inchis totul din cauza giratoriului, apoi au inchis 2 benzi din pasaj. Nu se puteau bloca toate odata si lucrat pe tot frontul?
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
abc_XC
Vesti bune, CNADNR si-a amintit ca la intersectia DN1A cu DNCB este nevoie de un pasaj suprateran peste DN1A. Se fac pasi mici, s-a lansat licitatia pentru:
Sursa informatiei este site-ul CNADNR:http://www.cnadnr.ro/proiect_pcd.php?id=935
Vesti bune, CNADNR si-a amintit ca la intersectia DN1A cu DNCB este nevoie de un pasaj suprateran peste DN1A. Se fac pasi mici, s-a lansat licitatia pentru:
Revizuirea si Actualizarea Proiectului Tehnic Pasaj Mogosoaia peste DN1A, inclusiv rampele aferente, Bretelele 7 si 8 Obiect 7 intre km 66+540 si km 67+340.
Sursa informatiei este site-ul CNADNR:http://www.cnadnr.ro/proiect_pcd.php?id=935
📖 Pagination options