Topic: Trenurile Bombardier Movia 346 (BM2/BM21)
992 posts, 391599 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
- mcosmin
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
subway guru
Pentru a avea 8 bombardele disponibile pe M1/3 cand se va pune in functiune M5!
Pana atunci...program de voie!
Pentru a avea 8 bombardele disponibile pe M1/3 cand se va pune in functiune M5!
Pana atunci...program de voie!
- GPS
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
GPS
Nu pot înțelege un lucru, cum ies astea la număr, deci se iau 5 trenuri IVA de pe un M4 care va fi cu 2 stații mai lung, apoi mai iei 8 BM de pe M1 si M3 care oricum vor fi mai aglomerate datorită clienților M5. Deci ar cam trebui sa migreze câteva JAF-uri pe M1/M3 ca sa iasă la număr asa cum trebuie.
Nu pot înțelege un lucru, cum ies astea la număr, deci se iau 5 trenuri IVA de pe un M4 care va fi cu 2 stații mai lung, apoi mai iei 8 BM de pe M1 si M3 care oricum vor fi mai aglomerate datorită clienților M5. Deci ar cam trebui sa migreze câteva JAF-uri pe M1/M3 ca sa iasă la număr asa cum trebuie.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
TibiV
Nu au cum sa migreze, pe M2 oricum "flota" este intinsa ca o coarda de pian....
CAF-urile, banuiesc ca despre ele vorbesti.
GPS wrote:
Deci ar cam trebui sa migreze câteva JAF-uri pe M1/M3 ca sa iasă la număr asa cum trebuie.
Nu au cum sa migreze, pe M2 oricum "flota" este intinsa ca o coarda de pian....
CAF-urile, banuiesc ca despre ele vorbesti.
- GPS
-
Posted:
-
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
mcosmin
Vor fi 13 IVA din cele care mergeau odata pe M3. Nu are rost sa pui trenuri de capacitate mare pe M5. BM-urile ar fi total irosite acolo, si e nevoie de ele pe M1/M3.
Vor fi 13 IVA din cele care mergeau odata pe M3. Nu are rost sa pui trenuri de capacitate mare pe M5. BM-urile ar fi total irosite acolo, si e nevoie de ele pe M1/M3.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Costin
Ideea era alta. De ce, cand au 24 de trenuri CAF, nu pot asigura 21 pentru circulatia de zi cu zi?
Economic vorbind, este mult mai fezabil sa ai cele mai noi trenuri (si in garantie, pe deasupra) pe cea mai solicitata magistrala, deci nu merita migrarea lor prin alte parti. Dar nu merita nici sa fie tinute pe dreapta.
Ideea era alta. De ce, cand au 24 de trenuri CAF, nu pot asigura 21 pentru circulatia de zi cu zi?
Economic vorbind, este mult mai fezabil sa ai cele mai noi trenuri (si in garantie, pe deasupra) pe cea mai solicitata magistrala, deci nu merita migrarea lor prin alte parti. Dar nu merita nici sa fie tinute pe dreapta.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
mcosmin
Rezerve + trenuri in revizie.
Asa este, nu e optim, dar daca nu pot pune suficiente CAF-uri in miscare, trebuie sa tina un BM...
Rezerve + trenuri in revizie.
Asa este, nu e optim, dar daca nu pot pune suficiente CAF-uri in miscare, trebuie sa tina un BM...
- GPS
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
shoppy
Teoretic ar fi ca un tren sa fie disponibil 28 zile / luna, deci cu 24 de trenuri poti sa tii 21 in circulatie.
Teoretic ar fi ca un tren sa fie disponibil 28 zile / luna, deci cu 24 de trenuri poti sa tii 21 in circulatie.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
mcosmin
Am gasit o aplicatie pentru masurarea nivelului de zgomot, si am pus-o in aplicare intr-un tren BM.
Tin sa mentionez ca masuratorile din interiorul trenului au fost facute in apropierea unui geam deschis, cam la 1.5m distanta.
Rezultatele sunt urmatoarele
Mers in linie dreapta (valoarea AVG dreapta jos): media pe 10 secunde de inregistrare: 62-64 db
Viraj ~70 db
Exterior: plecare din statia Izvor (linia 2)
Exterior: intrarea in statia Izvor (linia 2)
Anuntul de inchidere al usilor sare pentru cateva milisecunde de 85 db, mai ales la primul E din atEntie.
Ignorati valorile instante afisate pe cadran, ele nu dureaza mai mult de cateva milisecunde, isesizabil pentru urechia umana.
O sa repet masuratorile si pentru CAF si IVA (sau poate o face altcineva care are drum mai des pe M4 si/sau M2)
Am gasit o aplicatie pentru masurarea nivelului de zgomot, si am pus-o in aplicare intr-un tren BM.
Tin sa mentionez ca masuratorile din interiorul trenului au fost facute in apropierea unui geam deschis, cam la 1.5m distanta.
Rezultatele sunt urmatoarele
Mers in linie dreapta (valoarea AVG dreapta jos): media pe 10 secunde de inregistrare: 62-64 db
Viraj ~70 db
Exterior: plecare din statia Izvor (linia 2)
Exterior: intrarea in statia Izvor (linia 2)
Anuntul de inchidere al usilor sare pentru cateva milisecunde de 85 db, mai ales la primul E din atEntie.
Ignorati valorile instante afisate pe cadran, ele nu dureaza mai mult de cateva milisecunde, isesizabil pentru urechia umana.
O sa repet masuratorile si pentru CAF si IVA (sau poate o face altcineva care are drum mai des pe M4 si/sau M2)
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
iliutu
Valorile absolute nu pot fi luate in seama pana nu este verificat metrologic...
Valorile absolute nu pot fi luate in seama pana nu este verificat metrologic...
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
abc_XC
Masurarea zgomotului in conditile descrise de tine va fi influentata foarte putin de tipul trenului, va conta portiunea de linie pe care faci masuratoarea si zgomotul din vagon, produs de calatori.
Pentru a testa izolarea fonica, ai avea nevoie de un tren fara calatori, cu geamurile si usile inchise.
Masurarea zgomotului in conditile descrise de tine va fi influentata foarte putin de tipul trenului, va conta portiunea de linie pe care faci masuratoarea si zgomotul din vagon, produs de calatori.
Pentru a testa izolarea fonica, ai avea nevoie de un tren fara calatori, cu geamurile si usile inchise.
📖 Pagination options