Topic: V3A-2010-CA
1342 posts, 438143 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
punmeister
URAC a avut intentia de a face un Bucur 1 PPC, dar dupa aceea au decis sa modernizeze V3A in V3A-93-CH-PPC.
Tom wrote:
Până fac ei tramvaie Bucur LF sau Bucur simplu din Tatre să înlocuiască ce au tăiat, mai bine ar lua tramvaie T3 sau T6A5 de la Praga. Tatra și-au dovedit eficiența în 40 de ani de exploatare, chiar dacă acum dau semne mari de oboseală. Dar ceea ce nu înțeleg este de ce nu se poate continua proiectul Bucur(1) printr'o modernizare care s'ar putea numi (ca să spun totul într'un nume):
V3A-T-CA.
URAC a avut intentia de a face un Bucur 1 PPC, dar dupa aceea au decis sa modernizeze V3A in V3A-93-CH-PPC.
RF_1_724.jpg (155.82 KB; downloaded 5150 times)
RF_2_143.jpg (139.25 KB; downloaded 5178 times)
RF_3_630.jpg (140.36 KB; downloaded 5091 times)
RF_4_169.jpg (147.34 KB; downloaded 5090 times)
- 133 313
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
133 313
Sa-mi fie scuzat dar:
-importarea de tarabe indiferent cat de fiabile au fost prin secolul 20 ar insemna o intoarcere in anii '90, ceva gen importat Rathgeber si Duewag. Ceva echivalent cu... nu suntem in UE sa accesam fonduri europene sa cumparam tramvaie. Aberant.
-sunt sute de V3A care asteapta modernizarea. Iar pana la modernizare pur si simplu ar avea nevoie de reparatii si mentenanta corespunzatoare ca sa circule pur si simplu, nu sa stea la gard. Din cele 4 prime PPC-uri circula doar 1. De ce? Din prostie evident.
-5 LF-uri CH nu circula de nu mai tin minte cand, presupun ca au fost canibalizate cu transplanturi pe 93 CH. Foarte bine, sa le ia echipamentele sa mai faca 5 bucati 93 CH iar LF-urile sa le treaca pe toate in CA. Sa fie 15 bucati identice. Modernizarile din URAC sunt o ciorba.
-8 din 9 V2A-T nu circula (exclud 3001 si 3002). Din prostie evident. Si din rea vointa a primariei.
-cele mai noi si bune vagoane se chinuiesc pe cele mai proaste linii. In schimb pe cele mai noi linii se trimit tarabe si tigai cu roti patrate de dragul inghetului parcurilor pe depouri.
-@punmeister, nu stiu de unde este desenul ala dar o tampenie mai mare rar mi-a fost dat sa vad. O strutocamila imaginata la betie de cineva.
Sa-mi fie scuzat dar:
-importarea de tarabe indiferent cat de fiabile au fost prin secolul 20 ar insemna o intoarcere in anii '90, ceva gen importat Rathgeber si Duewag. Ceva echivalent cu... nu suntem in UE sa accesam fonduri europene sa cumparam tramvaie. Aberant.
-sunt sute de V3A care asteapta modernizarea. Iar pana la modernizare pur si simplu ar avea nevoie de reparatii si mentenanta corespunzatoare ca sa circule pur si simplu, nu sa stea la gard. Din cele 4 prime PPC-uri circula doar 1. De ce? Din prostie evident.
-5 LF-uri CH nu circula de nu mai tin minte cand, presupun ca au fost canibalizate cu transplanturi pe 93 CH. Foarte bine, sa le ia echipamentele sa mai faca 5 bucati 93 CH iar LF-urile sa le treaca pe toate in CA. Sa fie 15 bucati identice. Modernizarile din URAC sunt o ciorba.
-8 din 9 V2A-T nu circula (exclud 3001 si 3002). Din prostie evident. Si din rea vointa a primariei.
-cele mai noi si bune vagoane se chinuiesc pe cele mai proaste linii. In schimb pe cele mai noi linii se trimit tarabe si tigai cu roti patrate de dragul inghetului parcurilor pe depouri.
-@punmeister, nu stiu de unde este desenul ala dar o tampenie mai mare rar mi-a fost dat sa vad. O strutocamila imaginata la betie de cineva.
- macheta218
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
macheta218
S-au inspirat de aici...
S-au inspirat de aici...
brandenburg170_bk1006160118.jpg (94.71 KB; downloaded 5072 times)
- Tom
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Tom
Nu cred că după precedentul V2A -> V3A-CH-PPC sau V3A-93-2S, s'ar mai pune problema ca un Bucur să încapă în lungimea a (mai puțin de) 2 Tatre, așa că desenele de mai sus nu sunt relevante în această privință. Practic, era o propunere de transformare a Tatrelor în V3A-T-CA, adică tot un fel de V3A-2010-CA, dar provenit din Tatra, nu din V3A-93. Nu ar avea legătură cu proiectul Bucur/V2AT inițial și nu ar trebui constrâns de limitele acelui proiect, nici ca lungime, nici ca altceva.
În privința cazanelor de pe afară, am făcut referire la Praga pentru că acolo Tatrele au avut modernizări mult mai recente, iar aducerea câtorva (20-30) ar rezolva măcar temporar deficitul de vagoane al depoului Militari, iar în final acesta ar primi "V3A-T-CA", inclusiv modernizate din acele "cazane", când și lor le-ar veni vremea.
Nu cred că după precedentul V2A -> V3A-CH-PPC sau V3A-93-2S, s'ar mai pune problema ca un Bucur să încapă în lungimea a (mai puțin de) 2 Tatre, așa că desenele de mai sus nu sunt relevante în această privință. Practic, era o propunere de transformare a Tatrelor în V3A-T-CA, adică tot un fel de V3A-2010-CA, dar provenit din Tatra, nu din V3A-93. Nu ar avea legătură cu proiectul Bucur/V2AT inițial și nu ar trebui constrâns de limitele acelui proiect, nici ca lungime, nici ca altceva.
În privința cazanelor de pe afară, am făcut referire la Praga pentru că acolo Tatrele au avut modernizări mult mai recente, iar aducerea câtorva (20-30) ar rezolva măcar temporar deficitul de vagoane al depoului Militari, iar în final acesta ar primi "V3A-T-CA", inclusiv modernizate din acele "cazane", când și lor le-ar veni vremea.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
133 313
Deficitul de vagoane de la Militari s-ar rezolva foarte frumos daca primaria ar cumpara macar consumabile pentru vagoane. Si la toate depourile asemenea. Dar repet solutia sta in bani europeni nu in bugetul municipalitatii pentru secondhand. Sau poate le va trece prin gand sa se imprumute? Pe de alta parte stai si te gandesti ca dobitocii care bombardeaza tramvaiele cu pietre nici nu merita un lucru nou...
Dar repet, este trist, suntem in UE, absorbita de fonduri este jalnica si unii se gandesc tot la secondhand.
Deficitul de vagoane de la Militari s-ar rezolva foarte frumos daca primaria ar cumpara macar consumabile pentru vagoane. Si la toate depourile asemenea. Dar repet solutia sta in bani europeni nu in bugetul municipalitatii pentru secondhand. Sau poate le va trece prin gand sa se imprumute? Pe de alta parte stai si te gandesti ca dobitocii care bombardeaza tramvaiele cu pietre nici nu merita un lucru nou...
Dar repet, este trist, suntem in UE, absorbita de fonduri este jalnica si unii se gandesc tot la secondhand.
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
GPS
Mai știe cineva ceva despre 053 si 149? Am Înțeles ca ar mai fi fost trimise si alte tramvaie la modernizat, 202 si 067!
Mai știe cineva ceva despre 053 si 149? Am Înțeles ca ar mai fi fost trimise si alte tramvaie la modernizat, 202 si 067!
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
GPS
OK, daca tot sunt 10, măcar știe cineva care sunt acestea? Nu de alta, dar ar fi cam trebuit sa iasă si 053 si 149 si brusc pe lângă acestea mai apar încă 8 (sau 7, nu stiu daca 063 este inclus in aceste 10 vagoane)!
punmeister wrote:
URACul deja are treaba cu cele 10 CA-uri pentru Colentina si cu LF-ul 416.
OK, daca tot sunt 10, măcar știe cineva care sunt acestea? Nu de alta, dar ar fi cam trebuit sa iasă si 053 si 149 si brusc pe lângă acestea mai apar încă 8 (sau 7, nu stiu daca 063 este inclus in aceste 10 vagoane)!
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
punmeister
Tocmai tu ai scris ca la modernizare mai merg 202 si 067. Si da, 063 e inclus.
Tocmai tu ai scris ca la modernizare mai merg 202 si 067. Si da, 063 e inclus.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Robert24
Va rog insistent sa nu mai fabulati daca nu aveti informatii EXACTE!
Va rog insistent sa nu mai fabulati daca nu aveti informatii EXACTE!
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
S-a reîntors la Colentina vagonul #053, în varianta modernizată CA-PPC. A fost pus în exploatare pe linia 21, alăturându-se lui #063.
"Frățiorii" #204 si #076 sunt în "comă" de luni de zile ți nu circulă pe liniile de Alexandria...
S-a reîntors la Colentina vagonul #053, în varianta modernizată CA-PPC. A fost pus în exploatare pe linia 21, alăturându-se lui #063.
"Frățiorii" #204 si #076 sunt în "comă" de luni de zile ți nu circulă pe liniile de Alexandria...
- lucica
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
GPS
E bine, o sa am ce vedea luni.
Sa speram ca vine repede si 149.
E bine, o sa am ce vedea luni.
Sa speram ca vine repede si 149.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
133 313
Azi juma' de zi numa' prin Obor am avut treaba. Pe 063 -am vazut de doua ori (inca pictat pe spate) dar pe asta nou nu.
Gabi23 wrote:
S-a reintors la Colentina vagonul #053, in varianta modernizata CA-PPC. A fost pus in exploatare pe linia 21, alaturandu-se lui #063.
Azi juma' de zi numa' prin Obor am avut treaba. Pe 063 -am vazut de doua ori (inca pictat pe spate) dar pe asta nou nu.
📖 Pagination options