Topic: Bucur LF-CA (#406 - ...)
901 posts, 299141 views
📖 Pagination options
- Axel
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015)
Axel
A cazut la datorie 414 fiind tractat pe Sos.Stefan cel Mare de un camion de interventii
A cazut la datorie 414 fiind tractat pe Sos.Stefan cel Mare de un camion de interventii
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015)
Rathgeber2523
A picat cu bateriile
Axel wrote:
A cazut la datorie 414 fiind tractat pe Sos.Stefan cel Mare de un camion de interventii
A picat cu bateriile
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015)
cris_m
Nefericitul eveniment s-a intamplat la ora 17 imediat dupa intersectia cu Vatra Luminoasa. Eram in autobuz cand am vazut trenuletul format din 413, 414 si un CH-PPC la mijloc... Vatmanul tocmai cobora pantograful, iar cei din CH-PPC si 413 incercau sa il ajute cum puteau, dar nu prea aveau cu ce... Continuarea nu am apucat sa o vad...
Axel wrote:
A cazut la datorie 414 fiind tractat pe Sos.Stefan cel Mare de un camion de interventii
Nefericitul eveniment s-a intamplat la ora 17 imediat dupa intersectia cu Vatra Luminoasa. Eram in autobuz cand am vazut trenuletul format din 413, 414 si un CH-PPC la mijloc... Vatmanul tocmai cobora pantograful, iar cei din CH-PPC si 413 incercau sa il ajute cum puteau, dar nu prea aveau cu ce... Continuarea nu am apucat sa o vad...
- Axel
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015)
Gabi23
În schimb e indisponibil #407 care a făcut cunoștință cu un ghiveci, agățat inițial de #409..
În schimb e indisponibil #407 care a făcut cunoștință cu un ghiveci, agățat inițial de #409..
- Axel
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015)
Axel
Functioneaza aerul conditionat in vagoanele #414 si #415 ca eu cel putin pe #414 il vad zilnic cu geamurile deschise
Functioneaza aerul conditionat in vagoanele #414 si #415 ca eu cel putin pe #414 il vad zilnic cu geamurile deschise
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015)
ikarus13
Ieri am circulat cu 414. Ii merge aerul conditionat foarte bine. Problema sunt calatorii(in special batranii care in mijlocul zilei cand mori de cald se plimba cu ratb..) care deschid geamurile. Ieri le-am inchis pe toate si era o temperatura perfecta in vagon.
Ieri am circulat cu 414. Ii merge aerul conditionat foarte bine. Problema sunt calatorii(in special batranii care in mijlocul zilei cand mori de cald se plimba cu ratb..) care deschid geamurile. Ieri le-am inchis pe toate si era o temperatura perfecta in vagon.
- Axel
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015)
shoppy
Pai asa e la noi cu aerul conditionat, cand nu avem suntem experti in explicatii ca ne trebuie, cand avem nu e bun ca ba e prea tare, ba ii bate in cap, ba e prea uscat, ba ii doare capu, ba nu il suporta deloc, ba li se usuca ochii, ba ii dor urechile, ba anchilozeaza, ba pute ca are filtrele imbaxite, ba nu circula aerul, ba e aer inchis, ba nu e oxigen...
Pai asa e la noi cu aerul conditionat, cand nu avem suntem experti in explicatii ca ne trebuie, cand avem nu e bun ca ba e prea tare, ba ii bate in cap, ba e prea uscat, ba ii doare capu, ba nu il suporta deloc, ba li se usuca ochii, ba ii dor urechile, ba anchilozeaza, ba pute ca are filtrele imbaxite, ba nu circula aerul, ba e aer inchis, ba nu e oxigen...
- punmeister
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015)
Gabi23
La Citaro geamurile nu sunt blocate. La troleibuzele Irisbus se putea, cu ani în urmă când erau proaspat achiziționate.
La Citaro geamurile nu sunt blocate. La troleibuzele Irisbus se putea, cu ani în urmă când erau proaspat achiziționate.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015)
133 313
Alaltaieri la 415 vreo trei sferturi din geamuri erau larg deschise pe Trafic Greu.
Alaltaieri la 415 vreo trei sferturi din geamuri erau larg deschise pe Trafic Greu.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015)
ByOnu
I-ar durea gura pe soferi / vatmani daca ar anunta prin microfon
I-ar durea gura pe soferi / vatmani daca ar anunta prin microfon
Stimati calatori, vehiculul este prevazut cu aer conditionat. Va rog sa inchideti geamurile pentru a se pastra temperatura optima.sau ceva de genul? Calatorii chiar n-au de unde sa stie ce autobuze sau tramvaie au AC pornit. Cred ca primul lucru pe care l-as face daca m-as urca intr-un autobuz cuptor ar fi sa deschid geamul cel mai apropriat de mine pentru a nu ma sufoca la propriu.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015)
Gabi23
Pai foarte mulți vatmani și șoferi au distrus microfoanele autobuzelor, le-au legat cu șoricei. La vagoanele de tramvai a existat și anunț vocal, iar unii s-au gândit să fure cardule SD, să taie fierele de la boxe și alte găinării. S-au tolerat peste tot aceste fapte, iar dacă s-a răsărit 1-2 șoferi care să facă scandal, că a lucrat cu autobuzul X și nu a putut să folosească microfonul și-a pus în cap jumate de garaj. . Nu v-ați pus niciodată întrebarea de ce și vagoanele noi gen Bucur LF, au fost mutilate? Îmi amintesc cum am asistat la o discuție prin 2012 când erau erau în circulație doar seria 401-405, când unul din vagoanele avea anunțul vocal funcțional. La capăt au sărit cu gura pe vatmanul respectivului vagon, 2 colegi și ei titulari de LF, ”oprește bă ăla că după se iau ăștia și de noi că de ce nu funcționează! Ce pe tine nu de deranjează să își urle în cap toată ziua!?!”. Asta e mentalitatea reală! Exită și exemple pozitive, din păcate acoperite de cele negative...
Pai foarte mulți vatmani și șoferi au distrus microfoanele autobuzelor, le-au legat cu șoricei. La vagoanele de tramvai a existat și anunț vocal, iar unii s-au gândit să fure cardule SD, să taie fierele de la boxe și alte găinării. S-au tolerat peste tot aceste fapte, iar dacă s-a răsărit 1-2 șoferi care să facă scandal, că a lucrat cu autobuzul X și nu a putut să folosească microfonul și-a pus în cap jumate de garaj. . Nu v-ați pus niciodată întrebarea de ce și vagoanele noi gen Bucur LF, au fost mutilate? Îmi amintesc cum am asistat la o discuție prin 2012 când erau erau în circulație doar seria 401-405, când unul din vagoanele avea anunțul vocal funcțional. La capăt au sărit cu gura pe vatmanul respectivului vagon, 2 colegi și ei titulari de LF, ”oprește bă ăla că după se iau ăștia și de noi că de ce nu funcționează! Ce pe tine nu de deranjează să își urle în cap toată ziua!?!”. Asta e mentalitatea reală! Exită și exemple pozitive, din păcate acoperite de cele negative...
📖 Pagination options