Topic: Parcajul subteran si pasajul Razoare
109 posts, 61252 views
📖 Pagination options
- vancouver
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
vancouver
In sfârsit cineva care gândeste la primaria capitalei.
Cei care se vaicaresc ca ar trebui intai facut pasajul pe directia Dr. Taberei - Eroilor nu privesc problema in ansamblu. Prioritatea zero pentru descongestionarea traficului in Bucuresti este crearea unui inel complet si inchis LIPSIT DE SEMAFOARE, adica denivelat la toate intersectiile, un fel de bulevard rapid.
Cea mai mare greseala a celor care incurajeaza pasajul pe directia Dr. Taberei - Eroilor este aceea ca se gândesc strict la ceea pasajul rezolva in mod direct, adica traversarea zonei Razoare, dar nu se gândesc la consecinte. Consecinta cea mai grava va fi la capatul paajului dinspre Eroilor. Acolo vor putea ajunge mult mai multe masini decat pana acum, adica atât suprateran, cât si prin noul pasaj. Consecinta va fi aglomerarea pâna la blocare cvasi-totala a zonei Eroilor - Bd. Eroilor - Stirbei Voda.
Orice lucrare de infrastructura ATRAGE TRAFIC. Cozile de masini de la Apaca dupa-amiaza, cum se coboara de pe noul pasaj Basarab nu au existat niciodata inainte de a se da drumul la pasaj. Si asta in ciuda faptului ca traficul de desparte in doua, o parte mergând spre Geniului (adica spre intersectia Leu).
Deci intrebarea se pune: PE CE DIRECTIE DORIM SA ATRAGEM TRAFICUL? Dorim sa-l atragem spre directiile Pasajul Basarab + Str. Progresul sau dorim mai multe masini pe Bd. Drumul Taberei si pe Bd. Eroilor?
In sfârsit cineva care gândeste la primaria capitalei.
Cei care se vaicaresc ca ar trebui intai facut pasajul pe directia Dr. Taberei - Eroilor nu privesc problema in ansamblu. Prioritatea zero pentru descongestionarea traficului in Bucuresti este crearea unui inel complet si inchis LIPSIT DE SEMAFOARE, adica denivelat la toate intersectiile, un fel de bulevard rapid.
Cea mai mare greseala a celor care incurajeaza pasajul pe directia Dr. Taberei - Eroilor este aceea ca se gândesc strict la ceea pasajul rezolva in mod direct, adica traversarea zonei Razoare, dar nu se gândesc la consecinte. Consecinta cea mai grava va fi la capatul paajului dinspre Eroilor. Acolo vor putea ajunge mult mai multe masini decat pana acum, adica atât suprateran, cât si prin noul pasaj. Consecinta va fi aglomerarea pâna la blocare cvasi-totala a zonei Eroilor - Bd. Eroilor - Stirbei Voda.
Orice lucrare de infrastructura ATRAGE TRAFIC. Cozile de masini de la Apaca dupa-amiaza, cum se coboara de pe noul pasaj Basarab nu au existat niciodata inainte de a se da drumul la pasaj. Si asta in ciuda faptului ca traficul de desparte in doua, o parte mergând spre Geniului (adica spre intersectia Leu).
Deci intrebarea se pune: PE CE DIRECTIE DORIM SA ATRAGEM TRAFICUL? Dorim sa-l atragem spre directiile Pasajul Basarab + Str. Progresul sau dorim mai multe masini pe Bd. Drumul Taberei si pe Bd. Eroilor?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
andrei11
Stai calm, la momentul actual nu se face nici un pasaj in nici o directie.
Stai calm, la momentul actual nu se face nici un pasaj in nici o directie.
- vancouver
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
vancouver
A, nu se face?
Atunci m-am linistit.
andrei11 wrote:
Stai calm, la momentul actual nu se face nici un pasaj in nici o directie.
A, nu se face?
Atunci m-am linistit.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
andrei11
Îhî !!
Ai uitat ca e campanie electorala pentru locale ? Cum e campanie, cum apar pasajele de la Razoare, cum trece campania, cum dispar
Îhî !!
Ai uitat ca e campanie electorala pentru locale ? Cum e campanie, cum apar pasajele de la Razoare, cum trece campania, cum dispar
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
Dominatrix
Pe inelul principal de circulatie trebuie in primul rand prioritizat transportul public, de aici si investitiile importante in calea de rulare a tramvaiului. Pentru traficul auto este necesara completarea si modernizarea inelului median, denivelat acolo unde este posibil, dar asta este alta poveste.
Referitor la pasajul de la Razoare, nu are cum sa se faca ceva cu 10.000 RON alocati in buget.
Pe inelul principal de circulatie trebuie in primul rand prioritizat transportul public, de aici si investitiile importante in calea de rulare a tramvaiului. Pentru traficul auto este necesara completarea si modernizarea inelului median, denivelat acolo unde este posibil, dar asta este alta poveste.
Referitor la pasajul de la Razoare, nu are cum sa se faca ceva cu 10.000 RON alocati in buget.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
Nightwolf
BA DA!! PANOUL INFORMATIV!! )
Dominatrix wrote:
Pe inelul principal de circulatie trebuie in primul rand prioritizat transportul public, de aici si investitiile importante in calea de rulare a tramvaiului. Pentru traficul auto este necesara completarea si modernizarea inelului median, denivelat acolo unde este posibil, dar asta este alta poveste.
Referitor la pasajul de la Razoare, nu are cum sa se faca ceva cu 10.000 RON alocati in buget.
BA DA!! PANOUL INFORMATIV!! )
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
danutzu_2910
LOL
Nightwolf wrote:
BA DA!! PANOUL INFORMATIV!! )
LOL
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
andrei11
Deoarece pozele originale cu schitele pasajului s-au pierdut le republic in cele ce urmeaza.
Desenul fiind prea lung din pacate a trebuit sa-l despart in 4 sectiuni care merg in ordinea fireasca, de la nr 1 la nr 4. ( cu unele interpatrunderi ca sa nu se piarda nimic ). Cine vrea sa-l urmareasca ( desenul in asamblu ) va trebui sa se consume putin, dar am gandit ca e mai bine sa le avem asa decat sa nu le avem deloc. Scuzele de rigoare din partea mea penrtru solutia adoptata.
Deoarece pozele originale cu schitele pasajului s-au pierdut le republic in cele ce urmeaza.
Desenul fiind prea lung din pacate a trebuit sa-l despart in 4 sectiuni care merg in ordinea fireasca, de la nr 1 la nr 4. ( cu unele interpatrunderi ca sa nu se piarda nimic ). Cine vrea sa-l urmareasca ( desenul in asamblu ) va trebui sa se consume putin, dar am gandit ca e mai bine sa le avem asa decat sa nu le avem deloc. Scuzele de rigoare din partea mea penrtru solutia adoptata.
Plansa 1.png (2.97 MB; downloaded 6189 times)
Plansa 2.png (3.1 MB; downloaded 6188 times)
Plansa 3.png (2.42 MB; downloaded 6187 times)
Plansa 4.png (1.61 MB; downloaded 6184 times)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
Costin
Le-am pus eu la un loc pe toate:
PUZ-ul lucrarii (document PDF, dimensiune 8MB): https://metrouusor.com/documente/pasaj_razoare/PUZ_pasaj_razoare.pdf
Extras din PUZ (imaginea mica):
Extras din PUZ (imaginea mare, dimensiune 8MB): https://metrouusor.com/documente/pasaj_razoare/PUZ_Razoare_Large.jpg
Le-am pus eu la un loc pe toate:
PUZ-ul lucrarii (document PDF, dimensiune 8MB): https://metrouusor.com/documente/pasaj_razoare/PUZ_pasaj_razoare.pdf
Extras din PUZ (imaginea mica):
Extras din PUZ (imaginea mare, dimensiune 8MB): https://metrouusor.com/documente/pasaj_razoare/PUZ_Razoare_Large.jpg
- zapacitu
-
Posted:
-
- adila
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
adila
Vad eu bine sau sunt doua pasaje subterane, unulpe pentru DrumulTaberei si unul pe sub Progresu? Vad ca Timisoara a fost redesenata, corect?
________________________________________
Edit andrei 11 : Stimate coleg, nu e prima data cand :
1) Numele proprii le scrieti cu litera mica.
2) Folositi prepozitiape in mod cu totul eronat. Prepozitia pe are si ea niste norme de aplicare, mai putin folosite de reporeritele blonde, inclusiv Cristina Topeascu blablabla care folosesc aiurea aceasta parte de propozitie. Va rog mai multa atentie. Multumesc.
Vad eu bine sau sunt doua pasaje subterane, unul
________________________________________
Edit andrei 11 : Stimate coleg, nu e prima data cand :
1) Numele proprii le scrieti cu litera mica.
2) Folositi prepozitiape in mod cu totul eronat. Prepozitia pe are si ea niste norme de aplicare, mai putin folosite de reporeritele blonde, inclusiv Cristina Topeascu blablabla care folosesc aiurea aceasta parte de propozitie. Va rog mai multa atentie. Multumesc.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
zapacitu
Intocmai. Si se desfiinteaza Razoare. Si se "reruteaza" Drumul Taberei. Pe stil modern adica inghesuit. Nu ne place pe multe benzi, aparent.
Intocmai. Si se desfiinteaza Razoare. Si se "reruteaza" Drumul Taberei. Pe stil modern adica inghesuit. Nu ne place pe multe benzi, aparent.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
shoppy
Schema acea nu prea are scara, adica 3 benzi de pe Militari sunt mai inguste decat 2 benzi pe Timisoara, de acea nu se intelege mai nimic. Si nici unul dintre profile nu este pe pasaj, toate sunt pe unde nu ne prea intereseaza. Asta e un fel "hasi sa facem bretele de o banda lungi de 500m ingradite cu spatiu verde si sa le zicem "artere"", sa se mai gandeasca, maxim 2 benzi pe sens e una da aici deja e prostie.
Schema acea nu prea are scara, adica 3 benzi de pe Militari sunt mai inguste decat 2 benzi pe Timisoara, de acea nu se intelege mai nimic. Si nici unul dintre profile nu este pe pasaj, toate sunt pe unde nu ne prea intereseaza. Asta e un fel "hasi sa facem bretele de o banda lungi de 500m ingradite cu spatiu verde si sa le zicem "artere"", sa se mai gandeasca, maxim 2 benzi pe sens e una da aici deja e prostie.
- adila
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare
adila
Pai daca redeseneaza Drumul Taberei inseamna alte exproprieri, alte termene imposibil de respectat s.a.m.d.
Nu cumva pasajul asta pe directia Drumul Taberei-Eroilor corespunde cu directia noii linii de metrou ?
Pai daca redeseneaza Drumul Taberei inseamna alte exproprieri, alte termene imposibil de respectat s.a.m.d.
Nu cumva pasajul asta pe directia Drumul Taberei-Eroilor corespunde cu directia noii linii de metrou ?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Proiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate
•
Choose destination