Topic: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
1249 posts, 514040 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Costin
Eu credeam ca e clar pentru toata lumea ca nimeni nu stie, de fapt, ce trenuri vor circula pe M5. Pentru ca oricat de pesimisti am fi cu constructia M5, o licitatie lansata acum, de la zero, dureaza mai mult decat termenul de punere in functiune a magistralei. Orice altceva e doar presupunere nefondata.
PS: nu exista IVA modernizate (functionale) si nici vreun contract in derulare (sau macar in pregatire) pentru modernizarea lor.
PS2. IVA pendula pe M2 e informatie neconfirmata, zvon de depou.
PS3: e plina presa de zvonuri, breakingnews-uri, "senzationalisme" si alte practici de tip OTV. Eu prefer sa ramanem ancorati in realitate macar pe forum.
Eu credeam ca e clar pentru toata lumea ca nimeni nu stie, de fapt, ce trenuri vor circula pe M5. Pentru ca oricat de pesimisti am fi cu constructia M5, o licitatie lansata acum, de la zero, dureaza mai mult decat termenul de punere in functiune a magistralei. Orice altceva e doar presupunere nefondata.
PS: nu exista IVA modernizate (functionale) si nici vreun contract in derulare (sau macar in pregatire) pentru modernizarea lor.
PS2. IVA pendula pe M2 e informatie neconfirmata, zvon de depou.
PS3: e plina presa de zvonuri, breakingnews-uri, "senzationalisme" si alte practici de tip OTV. Eu prefer sa ramanem ancorati in realitate macar pe forum.
- Florinds
-
Posted:
-
- mcosmin
-
Posted:
-
- florin
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
florin
Mai lansez și eu un zvon, pe M2 vor circula trenuri formate din d-astea:
Să mai facă și corporatiștii mișcare!
Mai lansez și eu un zvon, pe M2 vor circula trenuri formate din d-astea:
Să mai facă și corporatiștii mișcare!
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
punmeister
Nope, parcul lui M2 va fi alcatuit din.....
Nope, parcul lui M2 va fi alcatuit din.....
Autor - freyutz
statie_metrou_1_decembrie.jpg (38.12 KB; downloaded 4106 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
shoppy
Da e logic ca o sa bage IVA cu BM pe M3 asa cum a fost inainte, toata lumea este obisnuita cu asta, pasagerii, semnalizarea, mecanicii, dispecerii, si cum a functionat atunci o sa functioneze si acum.
Si daca cineva din Metrorex mai are ceva minte atunci orice CAF disponibil o sa fie in M2 ca e cea mai grea magistrala si trenurile sunt in garantie, deci logic sa tragem tare de ele in garantie, nu sa le cocolosim si sa inceapa problemele la 2 ani dupa garantie.
Da e logic ca o sa bage IVA cu BM pe M3 asa cum a fost inainte, toata lumea este obisnuita cu asta, pasagerii, semnalizarea, mecanicii, dispecerii, si cum a functionat atunci o sa functioneze si acum.
Si daca cineva din Metrorex mai are ceva minte atunci orice CAF disponibil o sa fie in M2 ca e cea mai grea magistrala si trenurile sunt in garantie, deci logic sa tragem tare de ele in garantie, nu sa le cocolosim si sa inceapa problemele la 2 ani dupa garantie.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
alexxd_31
Stati calmi ca mai e mult pana departe. Suntem aproape de jumatatea anului 2016. Voi chiar credeti ca pana in 2018 o sa fie gata primul racord din M5. O sa fie gata cum e si pasajul de la Piata Sudului. Suntem in an electoral si nu se stie cum se repeta (dupa alegeri) faza cu taietile de fonduri de la M5. Oricum dupa parerea mea shoppy are perfecta dreptate. Pe M5 eu vad ultimele 8 trenuri venite.
Stati calmi ca mai e mult pana departe. Suntem aproape de jumatatea anului 2016. Voi chiar credeti ca pana in 2018 o sa fie gata primul racord din M5. O sa fie gata cum e si pasajul de la Piata Sudului. Suntem in an electoral si nu se stie cum se repeta (dupa alegeri) faza cu taietile de fonduri de la M5. Oricum dupa parerea mea shoppy are perfecta dreptate. Pe M5 eu vad ultimele 8 trenuri venite.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
subway guru
Eu v-am explicat ca pe M5 IVA si Bombardelele pot circula doar la 'fanion', va rog sa nu-mi rastalmaciti zisele...
Cine spune altceva 'risca' extrem de multe...ca DNA si Curtea de Conturi abia asteapta...sa le pice un prostovan in prostovol...
Eu v-am explicat ca pe M5 IVA si Bombardelele pot circula doar la 'fanion', va rog sa nu-mi rastalmaciti zisele...
Cine spune altceva 'risca' extrem de multe...ca DNA si Curtea de Conturi abia asteapta...sa le pice un prostovan in prostovol...
- mcosmin
-
Posted:
-
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
BodoMinea
Îmi permit să te contrazic, cel puțin în privința Bombardierelor. Nu sunt făcute să poată atinge viteze mai mari de atât, cel puțin nu în exploatare. Chiar dacă ar avea unde.
mcosmin wrote:
EDIT 2: Pai si trenurile actuale au viteza maxima mai mare de 80 km/h. Faptul ca nu prea au unde sa se desfasoare e altceva.
Îmi permit să te contrazic, cel puțin în privința Bombardierelor. Nu sunt făcute să poată atinge viteze mai mari de atât, cel puțin nu în exploatare. Chiar dacă ar avea unde.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
shoppy
Standardul de la metrou este 80km/h si totul este optimizat pentru asta, daca scoti limitatoarele sigur ajung toate 3 la 100 dar nu mai respecta standardele de eficienta, si sa vorbeste de asta pe M5 e asa, pluazibil doar pentru habarnisti, pentru cunsocatorie este cel putin o gluma proasta.
Si la 41 s-a implementat o cale de rulare si o catenara pentru depasirea frecventa a 50km/h cat este standardul, si am ajuns si am ajuns sa avem vagoane limitate la 50 si curbe largi limitate la 30, o bataie de joc si acolo.
Standardul de la metrou este 80km/h si totul este optimizat pentru asta, daca scoti limitatoarele sigur ajung toate 3 la 100 dar nu mai respecta standardele de eficienta, si sa vorbeste de asta pe M5 e asa, pluazibil doar pentru habarnisti, pentru cunsocatorie este cel putin o gluma proasta.
Si la 41 s-a implementat o cale de rulare si o catenara pentru depasirea frecventa a 50km/h cat este standardul, si am ajuns si am ajuns sa avem vagoane limitate la 50 si curbe largi limitate la 30, o bataie de joc si acolo.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
BodoMinea
Sigur ajung... doar de asta au 100km/h pe vitezometrul din bord. N-am zis că nu ajung cu limitarea scoasă din soft (zicea puidemorosan că pe ceva variantă de teste prindeau 92 CAF-urile) dar nu se pretează ca și eficiență, consum, probabil uzură a căii, ce suportă semnalizarea etc și desigur cât de tare ar brusca călătorii Mă refeream la viteza de exploatare care e scrisă clar în specificații.
Nici mie nu mi se părea plauzibilă viteza respectivă, deși realizabilă pe o linie nouă cu trenuri noi, dar nu e cazul și nu are sens pe M5 care are o distanță de râs între stații.
41 e o bijuterie... pun niște frâne la curbe... și dacă se mai face și o coloană de vreo 4 tramvaie... un vis.
Sigur ajung... doar de asta au 100km/h pe vitezometrul din bord. N-am zis că nu ajung cu limitarea scoasă din soft (zicea puidemorosan că pe ceva variantă de teste prindeau 92 CAF-urile) dar nu se pretează ca și eficiență, consum, probabil uzură a căii, ce suportă semnalizarea etc și desigur cât de tare ar brusca călătorii Mă refeream la viteza de exploatare care e scrisă clar în specificații.
Nici mie nu mi se părea plauzibilă viteza respectivă, deși realizabilă pe o linie nouă cu trenuri noi, dar nu e cazul și nu are sens pe M5 care are o distanță de râs între stații.
41 e o bijuterie... pun niște frâne la curbe... și dacă se mai face și o coloană de vreo 4 tramvaie... un vis.
- mcosmin
-
Posted:
-
- iliutu
-
Posted:
-
📖 Pagination options