Topic: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
1249 posts, 514023 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Costin
Pai vopseaua gri/negru e facuta de baietii veseli, la spray, asa cum e si IVA albastra sau cea maro... nu e opera Metrorex. Absolut penibil modul in care Metrorex (nu) trateaza aceasta problema. Si cica spatiile lor sunt de 'siguranta nationala' (pana dai 5 lei la paznic, probabil).
Pai vopseaua gri/negru e facuta de baietii veseli, la spray, asa cum e si IVA albastra sau cea maro... nu e opera Metrorex. Absolut penibil modul in care Metrorex (nu) trateaza aceasta problema. Si cica spatiile lor sunt de 'siguranta nationala' (pana dai 5 lei la paznic, probabil).
- GPS
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
GPS
Deși e Off; cred ca 5 lei e un pic cam mult, mai mult de 2 nu cred ca costa! (Acum depinde si de paznic )
Deși e Off; cred ca 5 lei e un pic cam mult, mai mult de 2 nu cred ca costa! (Acum depinde si de paznic )
- JohnnyZer0
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
JohnnyZer0
Pentru a nu fi nevoiţi să inaugureze o magistrală nouă de metrou cu trenuri vechi, Metrorex, împreună cu consultanţii, au găsit soluţia mutării unui anumit număr de trenuri CAF de pe M2, sau din cele ce acum vin din Spania, pe viitoarea M5. Deficitul de pe M2 va fi acoperit de trenuri modernizate IVA. Acestea vor suplimenta parcul existent şi pe M3 şi M4
Site: http://www.economica.net/metrorex-a-dec...z4BY82QzFt
Astia vorbesc serios sau mi se pare mie? Vor baga rame IVA pe M2!?
Pentru a nu fi nevoiţi să inaugureze o magistrală nouă de metrou cu trenuri vechi, Metrorex, împreună cu consultanţii, au găsit soluţia mutării unui anumit număr de trenuri CAF de pe M2, sau din cele ce acum vin din Spania, pe viitoarea M5. Deficitul de pe M2 va fi acoperit de trenuri modernizate IVA. Acestea vor suplimenta parcul existent şi pe M3 şi M4
Site: http://www.economica.net/metrorex-a-dec...z4BY82QzFt
Astia vorbesc serios sau mi se pare mie? Vor baga rame IVA pe M2!?
- freyutz
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
freyutz
Am scris eu despre asta acum foarte mult timp si nu m-a crezut nimeni. Oricum, articolul tau este din februarie...
Am scris eu despre asta acum foarte mult timp si nu m-a crezut nimeni. Oricum, articolul tau este din februarie...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
shoppy
Nu ai inteles deja ca singurul rol de existenta al economica.net este de a minti cu nerusinare pentru a da saptamanal o stire nasoala contra Metrorex si in special M2, sa se sperie corporateala.
In citat scrie clar M3 si M4, dupa care ei repeta ca M3 si M4, dupa care scriu titlu mare ca M2, daca Metrorex nu este in stare sa-i dea in judecata aia e.
Auzi la ei ca singurele garnituri de generatie noua sunt CAF si alea de generatie veche sunt IVA, deci clar IVA pe M2, logic, nu? BM oare de ce generatie sunt daca nu sunt nici vechi nici noi?, vechiute?
Nu ai inteles deja ca singurul rol de existenta al economica.net este de a minti cu nerusinare pentru a da saptamanal o stire nasoala contra Metrorex si in special M2, sa se sperie corporateala.
In citat scrie clar M3 si M4, dupa care ei repeta ca M3 si M4, dupa care scriu titlu mare ca M2, daca Metrorex nu este in stare sa-i dea in judecata aia e.
Auzi la ei ca singurele garnituri de generatie noua sunt CAF si alea de generatie veche sunt IVA, deci clar IVA pe M2, logic, nu? BM oare de ce generatie sunt daca nu sunt nici vechi nici noi?, vechiute?
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
alexxd_31
freyutz parca tu spuneai ca o sa se bage IVA pe post de pendula cand incepe marea modernizare a magistralei M2, nu?
freyutz parca tu spuneai ca o sa se bage IVA pe post de pendula cand incepe marea modernizare a magistralei M2, nu?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
mcosmin
IVA nu mai ajunge in vecii vecilor amin pe M2. Nu are cum sa circule acolo. Nici traficul in pendula nu are sens, din mai multe motive
a) IVA sunt mai ineficiente energetic
b) CAF/BM-urile au sistemul de semnalizare compatibil cu M2.
c) CAF/BM au capacitate de transport mai mare, care este necesara pe M2.
Daca tot nu o sa avem trenuri noi pentru M5, or sa ia CAF-uri de pe M2 si le pun pe M5, apoi vin BM-uri inapoi pe M2, si IVA pe M3.
IVA nu mai ajunge in vecii vecilor amin pe M2. Nu are cum sa circule acolo. Nici traficul in pendula nu are sens, din mai multe motive
a) IVA sunt mai ineficiente energetic
b) CAF/BM-urile au sistemul de semnalizare compatibil cu M2.
c) CAF/BM au capacitate de transport mai mare, care este necesara pe M2.
Daca tot nu o sa avem trenuri noi pentru M5, or sa ia CAF-uri de pe M2 si le pun pe M5, apoi vin BM-uri inapoi pe M2, si IVA pe M3.
- JohnnyZer0
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
JohnnyZer0
Mda.. Complet aiurea siteul ala. Totusi mi-as dori sa vad o rama modenizata in actiune pe M3, chiar daca incurca ATO-ul.
Off-Topic: Eram in statie la Pacii si ce sa vezi: Urmatorul tren in directia Anghel Saligny in 23 MINUTE! Iar al doilea in 43! Dar a venit intr-un minut..
Mda.. Complet aiurea siteul ala. Totusi mi-as dori sa vad o rama modenizata in actiune pe M3, chiar daca incurca ATO-ul.
Off-Topic: Eram in statie la Pacii si ce sa vezi: Urmatorul tren in directia Anghel Saligny in 23 MINUTE! Iar al doilea in 43! Dar a venit intr-un minut..
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
shoppy
Probabil ca se gandeau ca iau o IVA, baga echipe de mecanici in posturile din capete si in unul din posturile de la rama de la mijloc, si daca se strica ceva doar scoate de la alimentare rama defecta, pe celelalte 2 le pune pe manual si pleaca cu aia defecta remorcata, la CAF sau la BM daca se strica ceva mai greu sa le fortezi, un fel de tot alea de acum 40 de ani sunt mai bune, ca legam sarme pe direct si merge.
Sau poate se gandesc ca pasagerii pusi in fata situatiei de pendula pe M2 o sa uite orice urma de civilizatie, si mai bine sa distruga o IVA decat un CAF sau BM.
Probabil ca se gandeau ca iau o IVA, baga echipe de mecanici in posturile din capete si in unul din posturile de la rama de la mijloc, si daca se strica ceva doar scoate de la alimentare rama defecta, pe celelalte 2 le pune pe manual si pleaca cu aia defecta remorcata, la CAF sau la BM daca se strica ceva mai greu sa le fortezi, un fel de tot alea de acum 40 de ani sunt mai bune, ca legam sarme pe direct si merge.
Sau poate se gandesc ca pasagerii pusi in fata situatiei de pendula pe M2 o sa uite orice urma de civilizatie, si mai bine sa distruga o IVA decat un CAF sau BM.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
mcosmin
Pai daca se strica un BM/CAF atat de tare cat sa ramana intepenit acolo, vine altul si il remorcheaza. Adica la fel cum se intampla si acum in astfel de situatii care oricum sunt rare.
Nu are absolut nici un sens sa bage IVA pe M2, desi ii cred in stare. Oricum, va fi amuzanta reactia corporatistilor. Poate se mai degajeaza firmele din nord cu ocazia asta
Pai daca se strica un BM/CAF atat de tare cat sa ramana intepenit acolo, vine altul si il remorcheaza. Adica la fel cum se intampla si acum in astfel de situatii care oricum sunt rare.
Nu are absolut nici un sens sa bage IVA pe M2, desi ii cred in stare. Oricum, va fi amuzanta reactia corporatistilor. Poate se mai degajeaza firmele din nord cu ocazia asta
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
BodoMinea
Și lucrările astea de modernizare care ar necesita pendula când sunt programate? Dacă se apropie / intersectează cumva cu pregătirile pentru deschiderea M5 să nu fie un șoc cam mare pentru parcul modest de trenuri și să dăm de IVE pe toate magistralele
Dacă abia se asigura un interval decent acum, chiar îmi e groază de deschiderea unei noi magistrale + lucrări la una de unde s-ar vrea să se ia trenuri.
Și oricum din câte citisem mai de mult pe forum pe M5 se va instala un sistem nou (știe cineva ce? Tot un BM Cityflo? Se trece la CBTC, moving block ceva?) și incompatibil de semnalizare. Dacă vor să împartă trenurile cu M2 (sau cu orice magistrală for that matter...) o să o îi facă și ei upgrade (caz în care am avea IVE cu ATO de ultima generație și incompatibile cu Westraceul, fără posibilitate de a veni înapoi pe M4) sau cum? Ca întotdeauna Metrorex se scarpină invers.
Și lucrările astea de modernizare care ar necesita pendula când sunt programate? Dacă se apropie / intersectează cumva cu pregătirile pentru deschiderea M5 să nu fie un șoc cam mare pentru parcul modest de trenuri și să dăm de IVE pe toate magistralele
Dacă abia se asigura un interval decent acum, chiar îmi e groază de deschiderea unei noi magistrale + lucrări la una de unde s-ar vrea să se ia trenuri.
Și oricum din câte citisem mai de mult pe forum pe M5 se va instala un sistem nou (știe cineva ce? Tot un BM Cityflo? Se trece la CBTC, moving block ceva?) și incompatibil de semnalizare. Dacă vor să împartă trenurile cu M2 (sau cu orice magistrală for that matter...) o să o îi facă și ei upgrade (caz în care am avea IVE cu ATO de ultima generație și incompatibile cu Westraceul, fără posibilitate de a veni înapoi pe M4) sau cum? Ca întotdeauna Metrorex se scarpină invers.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
mcosmin
Pe M5 se poate merge la cale libera pentru cativa ani, pana cand se misca Justitia Independenta cu solutionara cazului mita-CAF. Apoi se cumpara trenuri cu noul tip de sistem ATO (cred ca era moving block).
Deci nu o sa fie upgradat nimeni, decat atunci cand se upgradeaza M1, M2 si M3 (teoretic ar trebui upgradate toate simultan, pentru ca efectiv au acelasi parc). Oricum, cred ca asta se va face cand se cumpara trenurile noi, schimbarea sistemului de semnalizare e relativ usoara comparata cu schimbarea caii de rulare.
Pe M5 se poate merge la cale libera pentru cativa ani, pana cand se misca Justitia Independenta cu solutionara cazului mita-CAF. Apoi se cumpara trenuri cu noul tip de sistem ATO (cred ca era moving block).
Deci nu o sa fie upgradat nimeni, decat atunci cand se upgradeaza M1, M2 si M3 (teoretic ar trebui upgradate toate simultan, pentru ca efectiv au acelasi parc). Oricum, cred ca asta se va face cand se cumpara trenurile noi, schimbarea sistemului de semnalizare e relativ usoara comparata cu schimbarea caii de rulare.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
BodoMinea
Vai... Acum un an și ceva se lăudau că pe noua magistrală se va circula cu 100 km/h (parca asta era viteza.. Oricum se menționa viteza maxima ridicată față de celelalte magistrale - nu că aș avea vreo idee cum au în plan să o atingă cu distanța aia intre stații) , vom avea super intervale de succedare, se va descongestiona transportul în tot cartierul.
Dacă îl facem și pe ăsta maxi-taxi feroviar... Eu zic să de treacă pe modul economie. Cui îi trebuie semnale luminoase când te poți coordona prin stație? Dar nici cu trenurile nu e grabă să se găsească o soluție, eu chiar vreau să merg cu drezina la liceu.
Poate greșesc cu viteza aceea maxima pentru că nu mai găsesc exact link-ul, dar oricum ziceau de succedare la 90 de secunde.
Vai... Acum un an și ceva se lăudau că pe noua magistrală se va circula cu 100 km/h (parca asta era viteza.. Oricum se menționa viteza maxima ridicată față de celelalte magistrale - nu că aș avea vreo idee cum au în plan să o atingă cu distanța aia intre stații) , vom avea super intervale de succedare, se va descongestiona transportul în tot cartierul.
Dacă îl facem și pe ăsta maxi-taxi feroviar... Eu zic să de treacă pe modul economie. Cui îi trebuie semnale luminoase când te poți coordona prin stație? Dar nici cu trenurile nu e grabă să se găsească o soluție, eu chiar vreau să merg cu drezina la liceu.
Poate greșesc cu viteza aceea maxima pentru că nu mai găsesc exact link-ul, dar oricum ziceau de succedare la 90 de secunde.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
mcosmin
Cam exclus 100 la ora si 90 de secunde interval.
M5 sufera de aceiasi problema cu M1, si anume ca are mai mult de 2 capete capete. Alternanta Raul Doamnei/Valea Ialomitei o sa distruga orice interval de 90 de secunde.
Exista 2 posibilitati logice:
Ori baga IVA pe M5
Ori baga CAF pe M5 si se intorc BM-uri pe M2, IVA pe M3.
Sincer, prefer prima varianta. M1/M3 trebuie sa aibe capacitate cat mai mare pentru a prelua fluxul de calatori de la Eroilor, si sincer, stationare de 3-4 minute intre trenurile spre Piata Unirii nu ajuta.
EDIT: poate 90 de secunde pe tronsonul comun, cea ce e deja realizat si pe M1/M3. Dar exclus pe zonele "necomune" ale lui M5.
EDIT 2: Pai si trenurile actuale au viteza maxima mai mare de 80 km/h. Faptul ca nu prea au unde sa se desfasoare e altceva.
Cam exclus 100 la ora si 90 de secunde interval.
M5 sufera de aceiasi problema cu M1, si anume ca are mai mult de 2 capete capete. Alternanta Raul Doamnei/Valea Ialomitei o sa distruga orice interval de 90 de secunde.
Exista 2 posibilitati logice:
Ori baga IVA pe M5
Ori baga CAF pe M5 si se intorc BM-uri pe M2, IVA pe M3.
Sincer, prefer prima varianta. M1/M3 trebuie sa aibe capacitate cat mai mare pentru a prelua fluxul de calatori de la Eroilor, si sincer, stationare de 3-4 minute intre trenurile spre Piata Unirii nu ajuta.
EDIT: poate 90 de secunde pe tronsonul comun, cea ce e deja realizat si pe M1/M3. Dar exclus pe zonele "necomune" ale lui M5.
EDIT 2: Pai si trenurile actuale au viteza maxima mai mare de 80 km/h. Faptul ca nu prea au unde sa se desfasoare e altceva.
📖 Pagination options