Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 519498 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
S-a băgat levitaţia în cursurile de UTCB?
În cazul ăsta Politehnica a rămas tare în urmă...
Adrian Rosca wrote:
poate ca pluteste deasupra depoului
S-a băgat levitaţia în cursurile de UTCB?
În cazul ăsta Politehnica a rămas tare în urmă...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
^^Da, se studiaza noi retete de beton cu heliu
Cel mai probabil solutia de fundare de la rampa se aplica si la restul cladirii, numai ca in loc sa sprijine pe barete, fundatiile continue ale parcajului stau direct pe betonul de protectie al hidroizolatiei planseului depoului.
^^Da, se studiaza noi retete de beton cu heliu
Cel mai probabil solutia de fundare de la rampa se aplica si la restul cladirii, numai ca in loc sa sprijine pe barete, fundatiile continue ale parcajului stau direct pe betonul de protectie al hidroizolatiei planseului depoului.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Tie-ti arde de mistouri la ora asta???...ca ne suparam!!!...si pe buna dreptate...si chiar am mult mai multe lucruri utile de facut de cat sa-mi pierd vremea cu mistocareli nonsens...
Nu e chiar asa...ai rabdare ca sa vezi...cum!
TibiV wrote:
S-a băgat levitaţia în cursurile de UTCB?
Tie-ti arde de mistouri la ora asta???...ca ne suparam!!!...si pe buna dreptate...si chiar am mult mai multe lucruri utile de facut de cat sa-mi pierd vremea cu mistocareli nonsens...
Adrian Rosca wrote:
^^Cel mai probabil solutia de fundare de la rampa se aplica si la restul cladirii, numai ca in loc sa sprijine pe barete, fundatiile continue ale parcajului stau direct pe betonul de protectie al hidroizolatiei planseului depoului.
Nu e chiar asa...ai rabdare ca sa vezi...cum!
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Dom' Guru, astea nu par a fi fundatii continue?
Dom' Guru, astea nu par a fi fundatii continue?
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
In altă ordine de idei, parcă si aici, pe M4, constructorul a mai redus motoarele.
Cu linia de tramvai ce se face: se scoate sau rămâne... parcare?
In altă ordine de idei, parcă si aici, pe M4, constructorul a mai redus motoarele.
Cu linia de tramvai ce se face: se scoate sau rămâne... parcare?
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
La ce te referi cand zici ca au redus motoarele?
La ce te referi cand zici ca au redus motoarele?
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
De maine se anunta vreme buna, asa ca atat la Straulesti cat si la Laminorului umpluturile ar trebui sa mearga mai bine.
De maine se anunta vreme buna, asa ca atat la Straulesti cat si la Laminorului umpluturile ar trebui sa mearga mai bine.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Update lucrari 08.06.2016:
Straulesti:
Bun, azi de dimineata am vazut o trupa de omuletzi cu veste portocalii pe partea cu cimitirul iar acum cel putin 5 fundatii de stalpi de iluminat stradal sunt turnate deja plus nu stiu cate gropi sapate.
La fostul gol s-a mai asternut balast, asa ca acum cred ca sunt create conditiile ca ultima portiune de carosabil si sistemul de iluminat sa fie finalizate in acelasi timp.
CV interstatie Straulesti-Laminorului:
Au inceput umpluturile peste planseul deja turnat intre zona de bulevard neatacata si statia de pompare. Catre golul de la SP s-a montat un parapet provizoriu care mi s-a parut a fi din elemente de tip New Jersey.
Laminorului:
Spargerea platformei de langa bd. Laminorului este finalizata, nu s-a evacuat insa molozul in intregime intrucat ambele excavatoare au fost mutate la spargerea platformei din celalalt capat al statiei.
Umpluturile insa stagneaza, nu stiu din ce motiv, in schimb a inceput sapatura la un sant chiar langa priza de ventilatie de langa OMV. Asta sa fie motivul?
In schimb, golul din PS din capatul spre Straulesti cred ca a fost betonat, afirmatia fiind bazata pe "dovezi" indirecte.
Langa golul mic lasat in planseu acolo unde se scotea pamantul excavat la suprafata a aparut o bucata de scara rulanta. Ar fi interesant de vazut cum o vor introduce in subteran prin acel gol, cred ca o sa fie ceva gen trecerea camilei prin urechea acului
In capatul dinspre Zarea s-a cofrat partial peretele caseta radier si e posibil sa se si fi turnat, intrucat langa pompa de beton aflata la suprafata erau urme de beton proaspat. A inceput si cofrarea golului din PS de pe partea dreapta cum te uiti spre Zarea, desi nu s-a lucrat la peretii caseta vestibul. Cred ca o sa-i finalizeze dupa ce se betoneaza golul din PS.
Depou Straulesti:
Continua lucrarile de armare si cofrare la fundatiile parcajului si la stalpii rampei.
Concluzia: Totul merge bine in afara de umpluturile de la Laminorului. Deja nu mai cred ca e posibila finalizarea accesului de la AFI pana la data anuntata de PIF de 15 decembrie.
Update lucrari 08.06.2016:
Straulesti:
Bun, azi de dimineata am vazut o trupa de omuletzi cu veste portocalii pe partea cu cimitirul iar acum cel putin 5 fundatii de stalpi de iluminat stradal sunt turnate deja plus nu stiu cate gropi sapate.
La fostul gol s-a mai asternut balast, asa ca acum cred ca sunt create conditiile ca ultima portiune de carosabil si sistemul de iluminat sa fie finalizate in acelasi timp.
CV interstatie Straulesti-Laminorului:
Au inceput umpluturile peste planseul deja turnat intre zona de bulevard neatacata si statia de pompare. Catre golul de la SP s-a montat un parapet provizoriu care mi s-a parut a fi din elemente de tip New Jersey.
Laminorului:
Spargerea platformei de langa bd. Laminorului este finalizata, nu s-a evacuat insa molozul in intregime intrucat ambele excavatoare au fost mutate la spargerea platformei din celalalt capat al statiei.
Umpluturile insa stagneaza, nu stiu din ce motiv, in schimb a inceput sapatura la un sant chiar langa priza de ventilatie de langa OMV. Asta sa fie motivul?
In schimb, golul din PS din capatul spre Straulesti cred ca a fost betonat, afirmatia fiind bazata pe "dovezi" indirecte.
Langa golul mic lasat in planseu acolo unde se scotea pamantul excavat la suprafata a aparut o bucata de scara rulanta. Ar fi interesant de vazut cum o vor introduce in subteran prin acel gol, cred ca o sa fie ceva gen trecerea camilei prin urechea acului
In capatul dinspre Zarea s-a cofrat partial peretele caseta radier si e posibil sa se si fi turnat, intrucat langa pompa de beton aflata la suprafata erau urme de beton proaspat. A inceput si cofrarea golului din PS de pe partea dreapta cum te uiti spre Zarea, desi nu s-a lucrat la peretii caseta vestibul. Cred ca o sa-i finalizeze dupa ce se betoneaza golul din PS.
Depou Straulesti:
Continua lucrarile de armare si cofrare la fundatiile parcajului si la stalpii rampei.
Concluzia: Totul merge bine in afara de umpluturile de la Laminorului. Deja nu mai cred ca e posibila finalizarea accesului de la AFI pana la data anuntata de PIF de 15 decembrie.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
S-au mai linistit temerile, plati la zi si fonduri asigurate mai mult decat ar stii sa consume pana la sfarsitul anului...
Pazea!!!
S-au mai linistit temerile, plati la zi si fonduri asigurate mai mult decat ar stii sa consume pana la sfarsitul anului...
Pazea!!!
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Update lucrari 10.06.2016:
Straulesti:
S-a spart o portiune substantiala din trotuarul de pe partea cu casele si s-au adus multi paleti cu borduri mici.
Fostul gol e acum la stadiu de balast stabilizat. Dupa ce va 'dospi' cateva zile se va continua cu fundatia din beton a drumului.
A continuat lucrul la fundatiile stalpilor de iluminat.
CV interstatie Straulesti-Laminorului:
Umpluturile peste planseu nu au mai continuat.
Laminorului:
S-a intors unul din excavatoare la fosta platforma de langa bd. Laminorului in vederea finalizarii evacuarii molozului. La platforma din celalalt capat al statiei spargerea este sistata pe moment, probabil ca piconul a fost trimis la spartul trotuarelor de la Straulesti.
Umpluturile in continuare stagneaza, iar santul sapat langa priza de ventilatie parca s-a mai lungit.
A disparut bucata de scara rulanta de langa golul mic din planseu.
In capatul dinspre Zarea cofrarea golului din PS este finalizata si a inceput armarea, insa din cauza asta nu se mai vede peretele caseta radier aflat in curs de executie.
Depou Straulesti:
Continua lucrarile descrise anterior. In plus, a inceput betonarea fundatiilor parcarii si s-a finalizat hidroizolatia planseului depoului si sapa de protectie aferenta intre accesul 'D' si rampa, in zona respectiva incepand si armarea fundatiilor.
In spate se lucreaza in forta la umpluturi.
Update lucrari 10.06.2016:
Straulesti:
S-a spart o portiune substantiala din trotuarul de pe partea cu casele si s-au adus multi paleti cu borduri mici.
Fostul gol e acum la stadiu de balast stabilizat. Dupa ce va 'dospi' cateva zile se va continua cu fundatia din beton a drumului.
A continuat lucrul la fundatiile stalpilor de iluminat.
CV interstatie Straulesti-Laminorului:
Umpluturile peste planseu nu au mai continuat.
Laminorului:
S-a intors unul din excavatoare la fosta platforma de langa bd. Laminorului in vederea finalizarii evacuarii molozului. La platforma din celalalt capat al statiei spargerea este sistata pe moment, probabil ca piconul a fost trimis la spartul trotuarelor de la Straulesti.
Umpluturile in continuare stagneaza, iar santul sapat langa priza de ventilatie parca s-a mai lungit.
A disparut bucata de scara rulanta de langa golul mic din planseu.
In capatul dinspre Zarea cofrarea golului din PS este finalizata si a inceput armarea, insa din cauza asta nu se mai vede peretele caseta radier aflat in curs de executie.
Depou Straulesti:
Continua lucrarile descrise anterior. In plus, a inceput betonarea fundatiilor parcarii si s-a finalizat hidroizolatia planseului depoului si sapa de protectie aferenta intre accesul 'D' si rampa, in zona respectiva incepand si armarea fundatiilor.
In spate se lucreaza in forta la umpluturi.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Florinds
Daca avem iluminat natural, nu poate intra pe acolo bomba? Statiile nu mai sunt proiectate ca adaposturi?
Daca avem iluminat natural, nu poate intra pe acolo bomba? Statiile nu mai sunt proiectate ca adaposturi?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Nu, acum e ceva mai simplu decat bomba. Nu mai ridici gunoiul vreo 2 luni in oras. L-ai paralizat complet. Nici nu-ti mai trebuie praf de pusca.
Nu, acum e ceva mai simplu decat bomba. Nu mai ridici gunoiul vreo 2 luni in oras. L-ai paralizat complet. Nici nu-ti mai trebuie praf de pusca.
- thor5
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
thor5
Alea sunt cu siguranta fundatii continue. Nu poate nega nimeni asta. Am stat si eu foarte mult si m-am gandit de ce au ales aceasta solutie bizara. Dar @guru are dreptate: depoul si parcarea etajata sunt intr-adevar doua structuri INDEPENDENTE cu clase de importanta diferite si caracteristici diferite. Si asta e foarte important d.p.d.v. al proiectarii ... si foarte simplu de explicat.
Depoul - constructie subterana, este calculata si proiectata DOAR sub actiuni gravitationale.
Parcajul - constructie supraterana, este calculata si proiectata sub actiuni gravitationale SI laterale: in special seism, si poate vant. Find o structural deschisa, fara pereti laterali, actiunea vantului are o influenta minora si o putem ignora.
Banuiala mea este ca structura depoului a fost proiectata "in-house", adica de baietii care proiecteaza tot metroul, dar structura parcajului fost proiectata de o firma de proiectare constructii civile. O parcare etajata trebuie calculata atent, mai ales la conditii de "drift" pt ca in timpul cutremurului masinile pot fi considerate incarcari mobile.
Singura parte funny va fi: prima structura cu fundatii supraterane .
Adrian Rosca wrote:
Dom' Guru, astea nu par a fi fundatii continue?
Alea sunt cu siguranta fundatii continue. Nu poate nega nimeni asta. Am stat si eu foarte mult si m-am gandit de ce au ales aceasta solutie bizara. Dar @guru are dreptate: depoul si parcarea etajata sunt intr-adevar doua structuri INDEPENDENTE cu clase de importanta diferite si caracteristici diferite. Si asta e foarte important d.p.d.v. al proiectarii ... si foarte simplu de explicat.
Depoul - constructie subterana, este calculata si proiectata DOAR sub actiuni gravitationale.
Parcajul - constructie supraterana, este calculata si proiectata sub actiuni gravitationale SI laterale: in special seism, si poate vant. Find o structural deschisa, fara pereti laterali, actiunea vantului are o influenta minora si o putem ignora.
Banuiala mea este ca structura depoului a fost proiectata "in-house", adica de baietii care proiecteaza tot metroul, dar structura parcajului fost proiectata de o firma de proiectare constructii civile. O parcare etajata trebuie calculata atent, mai ales la conditii de "drift" pt ca in timpul cutremurului masinile pot fi considerate incarcari mobile.
Singura parte funny va fi: prima structura cu fundatii supraterane .
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Nu are cum sa circule in sistem "pendul". Avem "inflatie" de macazuri pe parcursul celor doua statii. Metroul poate chiar sa "valseze" de pe o linie pe alta...
andrei11 wrote:Astfel, deoarece depoul nu este gata, metroul va circula în sistem pendul, pe o singură linie.
Ăştia sunt duşi cu pluta. N-are legatura una cu alta. Metroul va circula normal. Pe pariu.
Nu are cum sa circule in sistem "pendul". Avem "inflatie" de macazuri pe parcursul celor doua statii. Metroul poate chiar sa "valseze" de pe o linie pe alta...
📖 Pagination options