Topic: Știri și articole din presă
823 posts, 256068 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
TibiV
Masini parcate langa statiile de metrou, la intrarile in Bucuresti
Masini parcate langa statiile de metrou, la intrarile in Bucuresti
Lângă Lacul Străuleşti, deasupra depoului de metrou, se construieşte cea mai mare parcare intermodală a Capitalei.
Va avea 690 de locuri. Ultimul aviz a fost obţinut în urmă cu două săptămâni de la RATB, după aproape 9 luni de tergiversări.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Adrian Rosca
Baieti, trageti tare la depou si la parcare ca sa le terminati anul asta conform indicăţiilor pretioase venite din partea Conducerii de Partid si de Stat (degeaba)
în cel de-al patrulea trimestrul al anului 2016 urmează să fie pus în funcţiune noul tronson de metrou Secţiunea Parc Bazilescu – Lac Străuleşti, de pe linia 4 Gara de Nord – Lac Străuleşti, în lungime de 2,1 km cale dublă, două staţii,1 depou şi o parcare Park&Ride", spune Marin Aldea, directorul general al companiei.
Baieti, trageti tare la depou si la parcare ca sa le terminati anul asta conform indicăţiilor pretioase venite din partea Conducerii de Partid si de Stat (degeaba)
- uvictor
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
TibiV
Deci vor fi 342 de oameni care nu vor avea de facut nimic inca muuuulta vreme, dar vor fi salariati...
Deci metroul are si un rol social.
necesarul de personal operativ estimat în vederea exploatării noului tronson de metrou, conform normativelor în vigoare, este de 342 salariaţi
Deci vor fi 342 de oameni care nu vor avea de facut nimic inca muuuulta vreme, dar vor fi salariati...
Deci metroul are si un rol social.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Oamenii acestia trebuie si scoliti. Cred ca taman bine cand se termina cursurile se dau in functiune si statiile.
Oamenii acestia trebuie si scoliti. Cred ca taman bine cand se termina cursurile se dau in functiune si statiile.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
TibiV
Nu sunt sigur, dar parca pe vremuri exista un liceu CFR...
Gresesc ?
Nu sunt sigur, dar parca pe vremuri exista un liceu CFR...
Gresesc ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Nu gresesti, dar acesti oameni urmeaza probabil unele cursuri post liceale sau de calificare in anumite meserii.
Nu gresesti, dar acesti oameni urmeaza probabil unele cursuri post liceale sau de calificare in anumite meserii.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
ByOnu
Totusi, 350 este muuuult pentru doua statii, fie ele si cu depou. Cred ca acest numar este pentru intreaga retea. Or fi iesit multi la pensie.
Totusi, 350 este muuuult pentru doua statii, fie ele si cu depou. Cred ca acest numar este pentru intreaga retea. Or fi iesit multi la pensie.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
TibiV
Dupa ce iti dai seama tu ca este "muuuult" ?
Ai lucrat la metrou?
Au nevoie de mai mult decat cate o incasatoare la capetele statiilor...
Dupa ce iti dai seama tu ca este "muuuult" ?
Ai lucrat la metrou?
Au nevoie de mai mult decat cate o incasatoare la capetele statiilor...
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Florinds
Cateva lucruri interesante:
https://logec.ro/metrorex-are-de-13-ori-mai-multi-salariati-decat-metroul-din-tokyo-raportat-la-traficul-de-calatori/
"Ștefan Liiceanu vorbește despre barbaria sectorului public din România, oferind multe contraexemple din Japonia. Dintre toate, cea mai interesantă mi se pare comparația dintre metroul din București și cel din Tokyo:
“Lungimea totală a magistralelor este de 195 de kilometri și zilnic peste 6 milioane de locuitori folosesc metroul. Numărul de angajați ai companiei Tokyo Metro este de aproape 9.200 de oameni. Pe o cifră de afaceri de aproape 2,9 miliarde de euro în anul fiscal 2013, metroul din capitala niponă a făcut un profit de 13%. În București, lungimea rețelei de metro gestionate de compania Metrorex se întinde pe aproape 70 de kilometri, cu un trafic mediu zilnic de 600 de mii de oameni, conform datelor din anul 2012. Interesant însă este faptul că Metrorex are 4.120 de angajați cu salarii medii de 5.800 RON pe lună (de aproape 3 ori mai mare decât media pe economia românească) și pierderi cumulative în ultimii patru ani de aproape 40 de milioane de euro (23% din cifra de afaceri, dacă excludem subvențiile de la stat care sunt de două ori mai mari decât producția vândută). Cum se poate ca japonezii să transporte zilnic milioane de oameni cu un număr doar dublu de angajați față de metroul București și să facă și un profit, fiind instituție publică? Raspunsul este: eficiență și seriozitate. La noi metroul este pur și simplu o schemă de șomaj ascuns, nu un serviciu rentabilizat destinat publicului, pentru că dacă luăm în calcul subvențiile de la stat (=taxele noastre) și pierderile anuale, costul metroului pentru cetățean este enorm. Pentru cei interesați, am rezumat în tabelul de mai jos o situație comparativă a celor două sisteme de metrou. Concluzia – incredibilă – este că ceea ce face Tokyo Metro cu 1 angajat, Metrorex face cu 13.5! (99.2 de angajați Metrorex per lungimea rețelei înmulțit cu traficul zilnic, față de 7.3 angajați ai companiei Tokyo Metro). Suntem o țară săracă, și de aceea ne permitem să aruncăm cu banii și să facem treaba mereu cu un sfert de măsură.”"
Cateva lucruri interesante:
https://logec.ro/metrorex-are-de-13-ori-mai-multi-salariati-decat-metroul-din-tokyo-raportat-la-traficul-de-calatori/
"Ștefan Liiceanu vorbește despre barbaria sectorului public din România, oferind multe contraexemple din Japonia. Dintre toate, cea mai interesantă mi se pare comparația dintre metroul din București și cel din Tokyo:
“Lungimea totală a magistralelor este de 195 de kilometri și zilnic peste 6 milioane de locuitori folosesc metroul. Numărul de angajați ai companiei Tokyo Metro este de aproape 9.200 de oameni. Pe o cifră de afaceri de aproape 2,9 miliarde de euro în anul fiscal 2013, metroul din capitala niponă a făcut un profit de 13%. În București, lungimea rețelei de metro gestionate de compania Metrorex se întinde pe aproape 70 de kilometri, cu un trafic mediu zilnic de 600 de mii de oameni, conform datelor din anul 2012. Interesant însă este faptul că Metrorex are 4.120 de angajați cu salarii medii de 5.800 RON pe lună (de aproape 3 ori mai mare decât media pe economia românească) și pierderi cumulative în ultimii patru ani de aproape 40 de milioane de euro (23% din cifra de afaceri, dacă excludem subvențiile de la stat care sunt de două ori mai mari decât producția vândută). Cum se poate ca japonezii să transporte zilnic milioane de oameni cu un număr doar dublu de angajați față de metroul București și să facă și un profit, fiind instituție publică? Raspunsul este: eficiență și seriozitate. La noi metroul este pur și simplu o schemă de șomaj ascuns, nu un serviciu rentabilizat destinat publicului, pentru că dacă luăm în calcul subvențiile de la stat (=taxele noastre) și pierderile anuale, costul metroului pentru cetățean este enorm. Pentru cei interesați, am rezumat în tabelul de mai jos o situație comparativă a celor două sisteme de metrou. Concluzia – incredibilă – este că ceea ce face Tokyo Metro cu 1 angajat, Metrorex face cu 13.5! (99.2 de angajați Metrorex per lungimea rețelei înmulțit cu traficul zilnic, față de 7.3 angajați ai companiei Tokyo Metro). Suntem o țară săracă, și de aceea ne permitem să aruncăm cu banii și să facem treaba mereu cu un sfert de măsură.”"
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sab
Da, dar totusi...342 reprezinta o crestere de aproape 10% raportata la numarul actual de salariati de vreo 4000...Pentru 2 statii si un depou care nu va avea ce gazdui o perioada buna de acum incolo...si mie mi se pare cam mult.
Sa te tii, ca la salariile lor imense, vor cere imediat o crestere a pretului cartelelor...
TibiV wrote:
Dupa ce iti dai seama tu ca este "muuuult" ?...
Da, dar totusi...342 reprezinta o crestere de aproape 10% raportata la numarul actual de salariati de vreo 4000...Pentru 2 statii si un depou care nu va avea ce gazdui o perioada buna de acum incolo...si mie mi se pare cam mult.
Sa te tii, ca la salariile lor imense, vor cere imediat o crestere a pretului cartelelor...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Tokyo nu are metrou subventionat...
In ce priveste comparatia mai corecta ar fi comparatia cu un metrou 'old style' gen Marsilia...parerea mea!
Tokyo nu are metrou subventionat...
In ce priveste comparatia mai corecta ar fi comparatia cu un metrou 'old style' gen Marsilia...parerea mea!
- ByOnu
-
Posted:
-
📖 Pagination options