MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Știri și articole din presă

823 posts, 256067 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 34 35 36 37 38 39 40  ... 59
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si articole din presa TibiV

Masini parcate langa statiile de metrou, la intrarile in Bucuresti
Lângă Lacul Străuleşti, deasupra depoului de metrou, se construieşte cea mai mare parcare intermodală a Capitalei.

Va avea 690 de locuri. Ultimul aviz a fost obţinut în urmă cu două săptămâni de la RATB, după aproape 9 luni de tergiversări.

 



Re: Stiri si articole din presa Adrian Rosca

în cel de-al patrulea trimestrul al anului 2016 urmează să fie pus în funcţiune noul tronson de metrou Secţiunea Parc Bazilescu – Lac Străuleşti, de pe linia 4 Gara de Nord – Lac Străuleşti, în lungime de 2,1 km cale dublă, două staţii,1 depou şi o parcare Park&Ride", spune Marin Aldea, directorul general al companiei.


Baieti, trageti tare la depou si la parcare ca sa le terminati anul asta conform indicăţiilor pretioase venite din partea Conducerii de Partid si de  Stat (degeaba) :lol:

 


Re: Stiri si articole din presa uvictor

:evil:  :evil:  :evil:
Si uite asa o barba avea....

 


Re: Stiri si articole din presa TibiV

necesarul de personal operativ estimat în vederea exploatării noului tronson de metrou, conform normativelor în vigoare, este de 342 salariaţi

Deci vor fi 342 de oameni care nu vor avea de facut nimic inca muuuulta vreme, dar vor fi salariati...
Deci metroul are si un rol social. :D

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

Oamenii acestia trebuie si scoliti. Cred ca taman bine cand se termina cursurile  se dau in functiune si statiile.

 


Re: Stiri si articole din presa TibiV

Nu sunt sigur, dar parca pe vremuri exista un liceu CFR...
Gresesc ?

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

Nu gresesti, dar acesti oameni urmeaza probabil unele cursuri post liceale sau de calificare in anumite meserii.

 


Re: Stiri si articole din presa ByOnu

Totusi, 350 este muuuult pentru doua statii, fie ele si cu depou. Cred ca acest numar este pentru intreaga retea. Or fi iesit multi la pensie. :idea:

 


Re: Stiri si articole din presa TibiV

Dupa ce iti dai seama tu ca este "muuuult" ?
Ai lucrat la metrou?
Au nevoie de mai mult decat cate o incasatoare la capetele statiilor...

 


Re: Stiri si articole din presa Florinds

Cateva lucruri interesante:
https://logec.ro/metrorex-are-de-13-ori-mai-multi-salariati-decat-metroul-din-tokyo-raportat-la-traficul-de-calatori/
"Ștefan Liiceanu vorbește despre barbaria sectorului public din România, oferind multe contraexemple din Japonia. Dintre toate, cea mai interesantă mi se pare comparația dintre metroul din București și cel din Tokyo:

“Lungimea totală a magistralelor este de 195 de kilometri și zilnic peste 6 milioane de locuitori folosesc metroul. Numărul de angajați ai companiei Tokyo Metro este de aproape 9.200 de oameni. Pe o cifră de afaceri de aproape 2,9 miliarde de euro în anul fiscal 2013, metroul din capitala niponă a făcut un profit de 13%. În București, lungimea rețelei de metro gestionate de compania Metrorex se întinde pe aproape 70 de kilometri, cu un trafic mediu zilnic de 600 de mii de oameni, conform datelor din anul 2012. Interesant însă este faptul că Metrorex are 4.120 de angajați cu salarii medii de 5.800 RON pe lună (de aproape 3 ori mai mare decât media pe economia românească) și pierderi cumulative în ultimii patru ani de aproape 40 de milioane de euro (23% din cifra de afaceri, dacă excludem subvențiile de la stat care sunt de două ori mai mari decât producția vândută). Cum se poate ca japonezii să transporte zilnic milioane de oameni cu un număr doar dublu de angajați față de metroul București și să facă și un profit, fiind instituție publică? Raspunsul este: eficiență și seriozitate. La noi metroul este pur și simplu o schemă de șomaj ascuns, nu un serviciu rentabilizat destinat publicului, pentru că dacă luăm în calcul subvențiile de la stat (=taxele noastre) și pierderile anuale, costul metroului pentru cetățean este enorm. Pentru cei interesați, am rezumat în tabelul de mai jos o situație comparativă a celor două sisteme de metrou. Concluzia – incredibilă – este că ceea ce face Tokyo Metro cu 1 angajat, Metrorex face cu 13.5! (99.2 de angajați Metrorex per lungimea rețelei înmulțit cu traficul zilnic, față de 7.3 angajați ai companiei Tokyo Metro). Suntem o țară săracă, și de aceea ne permitem să aruncăm cu banii și să facem treaba mereu cu un sfert de măsură.”"

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa sab

TibiV wrote:
Dupa ce iti dai seama tu ca este "muuuult" ?...

Da, dar totusi...342 reprezinta o crestere de aproape 10% raportata la numarul actual de salariati de vreo 4000...Pentru 2 statii si un depou care nu va avea ce gazdui o perioada buna de acum incolo...si mie mi se pare cam mult.
Sa te tii, ca la salariile lor imense, vor cere imediat o crestere a pretului cartelelor... ;)

 


Re: Stiri si articole din presa subway guru

Tokyo nu are metrou subventionat...
In ce priveste comparatia mai corecta ar fi comparatia cu un metrou 'old style' gen Marsilia...parerea mea!
;)

 



Go to page:  1  ... 34 35 36 37 38 39 40  ... 59
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433574 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use