Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
633 posts, 204976 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Nu poate sa fie DN6.
DN6 este Regina Maria-Cosbuc-Calea Rahovei-Sos.Alexandriei.
LE
Este DJ602...
DJ602 care incepe de la Calea Victoriei, de la podul peste Dambovita...
Nu poate sa fie DN6.
DN6 este Regina Maria-Cosbuc-Calea Rahovei-Sos.Alexandriei.
siciltir wrote:
Hmmm, aici poate ne desluseste cineva! M-am uitat pe harta si intr-adevar, limita nu este centura, dar pe de alta parte figureaza ca dn 6!
LE
Este DJ602...
DJ602 care incepe de la Calea Victoriei, de la podul peste Dambovita...
- siciltir
-
Posted:
-
- Shogom
-
Posted:
-
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Da, aproape. Vor lipsi bretelele de la nivelul solului pe o latura (din cauza caii ferate).
Da, aproape. Vor lipsi bretelele de la nivelul solului pe o latura (din cauza caii ferate).
- sss
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
sss
Asa cum ne-am obisnuit, in ultima zi de acceptare a contestatiilor s-au trezit S.C. Drumuri și Poduri Gheorghieni S.R.L. (se pare o firma 'pusculita' a lui Casuneanu) și Astaldi sa blocheze licitatia, doar asa, de-ai -ului! Prima firma nu stiu cum a fost primita la licitatie, iar Astaldi, cu toata dragostea, au iesit pe locul 6 la evaluare, deci sansele sa primeasca ei lucrarea in urma contestatiilor sunt nule!
De fraierii din ambuteiaje cui sa-i pese?
Asa cum ne-am obisnuit, in ultima zi de acceptare a contestatiilor s-au trezit S.C. Drumuri și Poduri Gheorghieni S.R.L. (se pare o firma 'pusculita' a lui Casuneanu) și Astaldi sa blocheze licitatia, doar asa, de-ai -ului! Prima firma nu stiu cum a fost primita la licitatie, iar Astaldi, cu toata dragostea, au iesit pe locul 6 la evaluare, deci sansele sa primeasca ei lucrarea in urma contestatiilor sunt nule!
De fraierii din ambuteiaje cui sa-i pese?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Daca pierd contestatia atunci pierd si garantia de participare, daca o castiga ii descalifica pe aia, deci Astaldi nu mai are de descalificat decat pe altii 5 ca sa castige lucrarea la pretul lor, si din aia 5 sigur vreo 3 sunt mai prietenosi(deci poate se retrag ei) si pe ailalti 2 spera ca ii descalifica cu ceva si pe aia.
Daca pierd contestatia atunci pierd si garantia de participare, daca o castiga ii descalifica pe aia, deci Astaldi nu mai are de descalificat decat pe altii 5 ca sa castige lucrarea la pretul lor, si din aia 5 sigur vreo 3 sunt mai prietenosi(deci poate se retrag ei) si pe ailalti 2 spera ca ii descalifica cu ceva si pe aia.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Nu stiu daca locul (ca pret) are asa mare importanta.
La autostrazi s-au atribuit multe lucrari catre locurile 4-6.
Nu doar pretul conteaza, sunt si alte criterii.
sss wrote:
Astaldi, cu toata dragostea, au iesit pe locul 6 la evaluare, deci sansele sa primeasca ei lucrarea in urma contestatiilor sunt nule!
Nu stiu daca locul (ca pret) are asa mare importanta.
La autostrazi s-au atribuit multe lucrari catre locurile 4-6.
Nu doar pretul conteaza, sunt si alte criterii.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Exact asta zic si eu, la noi intai se da castigatorul si dupaia se ia la bani marunti sa vada daca indeplineste toate cerintele, deci daca tu esti pe locul 5 cu 2mil euro si licitatia o castiga altul cu 1mil euro, si daca toti de pe locurile 1-4 sunt descalificati sau renunta de buna voie, atunci lucrarea o faci tot tu si tot cu 2mil euro.
Exact asta zic si eu, la noi intai se da castigatorul si dupaia se ia la bani marunti sa vada daca indeplineste toate cerintele, deci daca tu esti pe locul 5 cu 2mil euro si licitatia o castiga altul cu 1mil euro, si daca toti de pe locurile 1-4 sunt descalificati sau renunta de buna voie, atunci lucrarea o faci tot tu si tot cu 2mil euro.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
133 313
Voi preocupati-va cine castiga... eu am alta apasare pe suflet... trec pe acolo pe calea aia ferata suficiente trenuri cat sa justifice un giratoriu suspendat si nu unul la sol? Asa reiese din studiul de fezabilitate?
Voi preocupati-va cine castiga... eu am alta apasare pe suflet... trec pe acolo pe calea aia ferata suficiente trenuri cat sa justifice un giratoriu suspendat si nu unul la sol? Asa reiese din studiul de fezabilitate?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Pai daca faci intersectie cu trecere la nivel aia de trec cf trebuie neaparat sa aiba prioritate, ca nu poti sa intrii pe cf si dupaia sa stai blocat la cedeaza, deci ori o faci supraterana ori o lasi fix asa cum e.
Daca facem ceva atunci ne gandim daca se merita giratoriu zburator fata de pasaj simplu cu giratoriu sub el, probabil s-au speriat de ce a iesit la DN1 si nu mai vor pasaj cu giratoriu, deci giratoriu zburator...
Pai daca faci intersectie cu trecere la nivel aia de trec cf trebuie neaparat sa aiba prioritate, ca nu poti sa intrii pe cf si dupaia sa stai blocat la cedeaza, deci ori o faci supraterana ori o lasi fix asa cum e.
Daca facem ceva atunci ne gandim daca se merita giratoriu zburator fata de pasaj simplu cu giratoriu sub el, probabil s-au speriat de ce a iesit la DN1 si nu mai vor pasaj cu giratoriu, deci giratoriu zburator...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
133 313
Mda... Io raman la ideea ca mai bine dadeau sina putin acana si faceau o subtraversare pe sub ea si giratoriu pe sol dupa. Ceva gen... la iesirea in Jilava dar cu giratoriu. Oricum imbecilii n-aveau ce sa caute cu giratorii pe centura, centura trebuia sa devina drum expres. Au facut praf procesul asta cu mizeria de la Stefanesti. Daca le iei la rand fiecare intrare/iesire in/din centura e unicat... La Mogosoaia e giratoriu perfect, la DN1 e... o varza, la A3 cea mai mare varza (momentan), la Stefanesti o porcarie, al Colentina seamana putin cu Pantelimon, la Cernica nema, la A2 altfel, la Splai... ciuci, la Popesti... holy fu*k, la Jilava subtraversare...
Mda... Io raman la ideea ca mai bine dadeau sina putin acana si faceau o subtraversare pe sub ea si giratoriu pe sol dupa. Ceva gen... la iesirea in Jilava dar cu giratoriu. Oricum imbecilii n-aveau ce sa caute cu giratorii pe centura, centura trebuia sa devina drum expres. Au facut praf procesul asta cu mizeria de la Stefanesti. Daca le iei la rand fiecare intrare/iesire in/din centura e unicat... La Mogosoaia e giratoriu perfect, la DN1 e... o varza, la A3 cea mai mare varza (momentan), la Stefanesti o porcarie, al Colentina seamana putin cu Pantelimon, la Cernica nema, la A2 altfel, la Splai... ciuci, la Popesti... holy fu*k, la Jilava subtraversare...
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Eu zic mersi ca nu intrerupe nimeni centura cu inca o cretinatate giratorie....
Eu zic mersi ca nu intrerupe nimeni centura cu inca o cretinatate giratorie....
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Acum categoric NU.
Dar vorbim de fapt de CF Bucuresti-Giurgiu-Ruse(Bulgaria)-Istanbul(Turcia)
Care acum este inutilizabila din simplul motiv ca podul peste Arges de la Gradistea implineste in vara asta 11 ani de cand a fost daramat de viitura din 2005...
Vorbim de o CF pe care Romania s-a angajat fata de UE nu doar sa o repare, ci sa o si reabiliteze.
NU este normal ca un tren sa mearga din Bucuresti la Giurgiucu ocol prin Rosiori....
Ca sa nu mai vorbim ca este o rusine, daca nu din alt motiv macar din acela ca este PRIMA cale ferata din Romania - cele mai vechi cai ferate din tara sunt cele din Ardeal, dar alea au fost construite de austro-ungari, nu le-au construit romanii...
Bucuresti-Giurgiu - DA, a fost facuta de Regatul Romaniei, pentru Romania !
Ca veni vorba, a vizitat cineva de curand cladirea primei gari de cale ferata din Bucuresti ?...
O tristete...
Acea cladire ESTE UN MONUMENT !
Cu arhitectura si stil... Nu mizeria aia de fosta "Scoala 80" de la Dristor, care nu are nimic in afara ambitiei unui primar "betonitic"...
Dar care a devenit (fosta gara CFR...) o autogara de mana a doua....
Salvarea acelei cladiri merita ORICE efort, nu mizeria de la Dristor care trebuie sa dispara...
133 313 wrote:
trec pe acolo pe calea aia ferata suficiente trenuri cat sa justifice un giratoriu suspendat si nu unul la sol?
Acum categoric NU.
Dar vorbim de fapt de CF Bucuresti-Giurgiu-Ruse(Bulgaria)-Istanbul(Turcia)
Care acum este inutilizabila din simplul motiv ca podul peste Arges de la Gradistea implineste in vara asta 11 ani de cand a fost daramat de viitura din 2005...
Vorbim de o CF pe care Romania s-a angajat fata de UE nu doar sa o repare, ci sa o si reabiliteze.
NU este normal ca un tren sa mearga din Bucuresti la Giurgiucu ocol prin Rosiori....
Ca sa nu mai vorbim ca este o rusine, daca nu din alt motiv macar din acela ca este PRIMA cale ferata din Romania - cele mai vechi cai ferate din tara sunt cele din Ardeal, dar alea au fost construite de austro-ungari, nu le-au construit romanii...
Bucuresti-Giurgiu - DA, a fost facuta de Regatul Romaniei, pentru Romania !
Ca veni vorba, a vizitat cineva de curand cladirea primei gari de cale ferata din Bucuresti ?...
O tristete...
Acea cladire ESTE UN MONUMENT !
Cu arhitectura si stil... Nu mizeria aia de fosta "Scoala 80" de la Dristor, care nu are nimic in afara ambitiei unui primar "betonitic"...
Dar care a devenit (fosta gara CFR...) o autogara de mana a doua....
Salvarea acelei cladiri merita ORICE efort, nu mizeria de la Dristor care trebuie sa dispara...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești
•
Choose destination