Topic: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
546 posts, 191127 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
andrei11
He ! He ! He !
Mii de salutari de pe centura
_________________________
Stimati colegi,
Am facut curatenie.
Aici se discuta numai despre DN 1
București - Otopeni - Ciolpani - Ploiești - Băicoi - Câmpina - Breaza - Comarnic - Sinaia - Bușteni - Azuga - Predeal - Săcele - Brașov - Ghimbav - Codlea - Șercaia - Făgăraș - Cârțișoara - Avrig - Sibiu - Săliște - Miercurea Sibiului - Sebeș - Alba Iulia - Teiuș - Aiud - Turda - Cluj-Napoca - Huedin - Aleșd - Oradea - Borș.
Discutiile despre Centura Nord au fost mutate la locul potrivit (viewtopic.php?f=258&t=2888 )
Multumesc pentru intelegere.
He ! He ! He !
Mii de salutari de pe centura
_________________________
Stimati colegi,
Am facut curatenie.
Aici se discuta numai despre DN 1
București - Otopeni - Ciolpani - Ploiești - Băicoi - Câmpina - Breaza - Comarnic - Sinaia - Bușteni - Azuga - Predeal - Săcele - Brașov - Ghimbav - Codlea - Șercaia - Făgăraș - Cârțișoara - Avrig - Sibiu - Săliște - Miercurea Sibiului - Sebeș - Alba Iulia - Teiuș - Aiud - Turda - Cluj-Napoca - Huedin - Aleșd - Oradea - Borș.
Discutiile despre Centura Nord au fost mutate la locul potrivit (viewtopic.php?f=258&t=2888 )
Multumesc pentru intelegere.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Despre DN 1
URANUS
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/se-instaleaza-p...49952.html
Se instalează parapeţi de beton pe DN1, începând din iunie. ANUNŢUL CNADNR
CNADNR SA va începe la mijlocul lunii iunie 2016 lucrările de montare a parapetelor rigide prefabricate din beton pe DN 1, informează compania într-un comunicat, sâmbătă. În lipsa parapeţilor, multe din accidentele de pe DN1 au dus la tragedii şi pierderi de vieţi omeneşti.
Compania Natională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România S.A. a semnat în data de 22.04.2016 Acordul-cadru de furnizare având ca obiect "Achiziţia şi transportul parapetelor rigide prefabricate din beton" aferente drumurilor naţionale şi autostrăzilor din administrarea companiei.
După semnarea acestui acord cadru, CNADNR a demarat formalitățile necesare emiterii către furnizor a primei comenzi de parapet rigid prefabricat din beton. Această comandă este necesară pentru montarea parapetelor pe 5 km de drum național, și anume pe DN 1, sectorul Pasaj Băneasa – Pasaj Otopeni, peste Centura București. Întregul contract este pentru 192 km de drumuri naționale aflate în administrarea companiei.
Menționăm că CNADNR SA a început organizarea pentru începerea lucrărilor pregătitoare necesare instalării parapetelor rigide prefabricate din beton pentru separarea sensurilor de circulaţie pe sectoarele cu 4 benzi, pentru protejarea participanţilor la traficul rutier de a nu părăsi platforma drumului
Acordul-cadru semnat are o durată de 2 ani și o valoare totală de 51.808.593,45 lei fără TVA, finanţarea fiind asigurată de la bugetul de stat şi venituri proprii și va avea la baza contracte subsecvente anuale pentru toate Direcţiile Regionale de Drumuri şi Poduri. Acest contract a fost atribuit Asocierii KAMAROM PREFABRICATE DIN BETON S.R.L. - DUNAPREF S.A. (reprezentată, în calitate de Lider al Asocierii de KAMAROM PREFABRICATE DIN BETON S.R.L.),.
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/se-instaleaza-p...49952.html
Se instalează parapeţi de beton pe DN1, începând din iunie. ANUNŢUL CNADNR
CNADNR SA va începe la mijlocul lunii iunie 2016 lucrările de montare a parapetelor rigide prefabricate din beton pe DN 1, informează compania într-un comunicat, sâmbătă. În lipsa parapeţilor, multe din accidentele de pe DN1 au dus la tragedii şi pierderi de vieţi omeneşti.
Compania Natională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România S.A. a semnat în data de 22.04.2016 Acordul-cadru de furnizare având ca obiect "Achiziţia şi transportul parapetelor rigide prefabricate din beton" aferente drumurilor naţionale şi autostrăzilor din administrarea companiei.
După semnarea acestui acord cadru, CNADNR a demarat formalitățile necesare emiterii către furnizor a primei comenzi de parapet rigid prefabricat din beton. Această comandă este necesară pentru montarea parapetelor pe 5 km de drum național, și anume pe DN 1, sectorul Pasaj Băneasa – Pasaj Otopeni, peste Centura București. Întregul contract este pentru 192 km de drumuri naționale aflate în administrarea companiei.
Menționăm că CNADNR SA a început organizarea pentru începerea lucrărilor pregătitoare necesare instalării parapetelor rigide prefabricate din beton pentru separarea sensurilor de circulaţie pe sectoarele cu 4 benzi, pentru protejarea participanţilor la traficul rutier de a nu părăsi platforma drumului
Acordul-cadru semnat are o durată de 2 ani și o valoare totală de 51.808.593,45 lei fără TVA, finanţarea fiind asigurată de la bugetul de stat şi venituri proprii și va avea la baza contracte subsecvente anuale pentru toate Direcţiile Regionale de Drumuri şi Poduri. Acest contract a fost atribuit Asocierii KAMAROM PREFABRICATE DIN BETON S.R.L. - DUNAPREF S.A. (reprezentată, în calitate de Lider al Asocierii de KAMAROM PREFABRICATE DIN BETON S.R.L.),.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Despre DN 1
aztec
Din pacate pt o doamna/domnosoara Oana e deja prea tarziu.
Urmarile le-am vazut la Grigore Alexandrescu pe fetele rudelor si prietenilor copilului inocent victima nevinovata.
Din pacate pt o doamna/domnosoara Oana e deja prea tarziu.
Urmarile le-am vazut la Grigore Alexandrescu pe fetele rudelor si prietenilor copilului inocent victima nevinovata.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Despre DN 1
andrei11
Problema DN -ului 1 intre Miorita si aeroportul Otopeni nu e lipsa separatoarelor ci lipsa radarelor. Si a vitezei de oras.
Bucurestiul practic e ( pe foaia de hartie ) pana-n centura acolo si dupa centura e Otopeniul.
Si lipsa legislatiei sa emiti amenda electronic si sa urmaresti proprietarul prin CNP. Daca s-ar dori s-ar putea.
A, si lipsa a doua autostrazi adevarate, A 0 si A 3. A 3 adicaBucuresti - cel putin Brasov.
Problema DN -ului 1 intre Miorita si aeroportul Otopeni nu e lipsa separatoarelor ci lipsa radarelor. Si a vitezei de oras.
Bucurestiul practic e ( pe foaia de hartie ) pana-n centura acolo si dupa centura e Otopeniul.
Si lipsa legislatiei sa emiti amenda electronic si sa urmaresti proprietarul prin CNP. Daca s-ar dori s-ar putea.
A, si lipsa a doua autostrazi adevarate, A 0 si A 3. A 3 adicaBucuresti - cel putin Brasov.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Despre DN 1
zapacitu
De acord cu lipsa radarelor si a amenzilor automatizate
De ce avem 3 radare pe DN1 intre Otopeni si Ploiesti, insa 0 intre PPL si OTP? As propune 7 radare fixe: pe fiecare pod/pasaj - podul Baneasa, pasajul Baneasa, pod Ikea, pod (urmatoru, nu il stiu), pod centura, pod pietonal langa liceul privat de langa Jandarmeriei.
De acord cu lipsa radarelor si a amenzilor automatizate
De ce avem 3 radare pe DN1 intre Otopeni si Ploiesti, insa 0 intre PPL si OTP? As propune 7 radare fixe: pe fiecare pod/pasaj - podul Baneasa, pasajul Baneasa, pod Ikea, pod (urmatoru, nu il stiu), pod centura, pod pietonal langa liceul privat de langa Jandarmeriei.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Despre DN 1
Cristi N
Nici macar acele camere cu bucle inductive nu cred ca mai functioneaza, stiu ca au fost oprite anul trecut pentru modernizare dar nu am auzit sa fi fost pornite.
Cel putin cel din Puchenii Mari vaneaza avioane, camera este orientata in sus.
Nici macar acele camere cu bucle inductive nu cred ca mai functioneaza, stiu ca au fost oprite anul trecut pentru modernizare dar nu am auzit sa fi fost pornite.
Cel putin cel din Puchenii Mari vaneaza avioane, camera este orientata in sus.
- zapacitu
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Despre DN 1
TibiV
Simplu: domnu' pilot, aveai sub 180 km/h...
Pedeapsa: prabusirea !
(La avioane este invers: viteza prea mica este periculoasa...)
Simplu: domnu' pilot, aveai sub 180 km/h...
Pedeapsa: prabusirea !
(La avioane este invers: viteza prea mica este periculoasa...)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Despre DN 1
shoppy
Exista legislatie pentru urmarire dupa CNP, practic proprietarul vehiculului primeste o notificare prin care i se cere sa transmita CNP-ul persoanei care a condus vehicului la data/locul respectiv pentru intocmirea PV, deci daca ai niscaiva prieteni/subalterni care nu prea conduc prin tara sau nu prea sunt prin tara, atunci dai datele alora si gata.
Cat timp drumurile sunt pline de parasute specialiste in vorbit la microfon care conduc suv-uri de la 3tone si 300hp in sus, o coliziune bot-in-bot intre un turism si un suv de 3 ori mai greu este fatala pentru turism chiar daca viteza combinata de impact nu este de peste 100km/h, deci da, parapet, solutie simpla si cu rezultate maxime.
Exista legislatie pentru urmarire dupa CNP, practic proprietarul vehiculului primeste o notificare prin care i se cere sa transmita CNP-ul persoanei care a condus vehicului la data/locul respectiv pentru intocmirea PV, deci daca ai niscaiva prieteni/subalterni care nu prea conduc prin tara sau nu prea sunt prin tara, atunci dai datele alora si gata.
Cat timp drumurile sunt pline de parasute specialiste in vorbit la microfon care conduc suv-uri de la 3tone si 300hp in sus, o coliziune bot-in-bot intre un turism si un suv de 3 ori mai greu este fatala pentru turism chiar daca viteza combinata de impact nu este de peste 100km/h, deci da, parapet, solutie simpla si cu rezultate maxime.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Despre DN 1
andrei11
Aici gresesti intr-o privinta.
Amenda / punctele pe CNP - ul proprietarului. Daca vrea proprietarul sa-si recupereze contravaloarea / punctele n-are decat sa dea CNP - ul real si corect celui care a condus masina. O va face cu siguranta daca e interesat.
Aici gresesti intr-o privinta.
Amenda / punctele pe CNP - ul proprietarului. Daca vrea proprietarul sa-si recupereze contravaloarea / punctele n-are decat sa dea CNP - ul real si corect celui care a condus masina. O va face cu siguranta daca e interesat.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Despre DN 1
shoppy
Eu stiam ca PV se intocmeste dupa ce proprietarul anunta CNP-ul, nu ca se completeaza automat PV si dupaia se modifica(si daca e masina de firma atunci ce CNP scrie?).
Oricum, nu e mare diferenta, poti da CNP-ul oricui, al nevestei, al secretarei, al unui prieten capsunar, ar trebui sa plateasca automat si prorpietarul ceva si sa se adauge si malus la asigurare.
Eu stiam ca PV se intocmeste dupa ce proprietarul anunta CNP-ul, nu ca se completeaza automat PV si dupaia se modifica(si daca e masina de firma atunci ce CNP scrie?).
Oricum, nu e mare diferenta, poti da CNP-ul oricui, al nevestei, al secretarei, al unui prieten capsunar, ar trebui sa plateasca automat si prorpietarul ceva si sa se adauge si malus la asigurare.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Despre DN 1
andrei11
Masina de firma ? Simplu. Se descurca tovarasii firmosi. Amenda incasata automat si daca firma nu comunica CNP - ul blocate conturile in secunda doi. Hai ca se poate numai ca nu se doreste acest lucru.
Evident ca dupa ce statul isi va incasa amenda firmoşii daca vor sa-si recupereze amenda de la CNP o vor face, daca nu e treaba lor. Important ca amenda a fost incasata. Treaba cu punctele iar e clara. Dai CNP - ul e ok, nu dai CNP - ul conturile blocate. A, nu folosesti conturi, mergi cu cash, inspectorul pe ei / mascati / bâlci / tot tacâmul. Garantat vor fi si televiziunile de scandal acolo.
Nu stiu acum exact cum e, eu spun cum ar trebui sa fie. In era calculatoarelor, internetului, informatizarii, automatizarii.
Masina de firma ? Simplu. Se descurca tovarasii firmosi. Amenda incasata automat si daca firma nu comunica CNP - ul blocate conturile in secunda doi. Hai ca se poate numai ca nu se doreste acest lucru.
Evident ca dupa ce statul isi va incasa amenda firmoşii daca vor sa-si recupereze amenda de la CNP o vor face, daca nu e treaba lor. Important ca amenda a fost incasata. Treaba cu punctele iar e clara. Dai CNP - ul e ok, nu dai CNP - ul conturile blocate. A, nu folosesti conturi, mergi cu cash, inspectorul pe ei / mascati / bâlci / tot tacâmul. Garantat vor fi si televiziunile de scandal acolo.
Nu stiu acum exact cum e, eu spun cum ar trebui sa fie. In era calculatoarelor, internetului, informatizarii, automatizarii.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Despre DN 1
ClaudiuL
Politia Rutiera nu aplica nici macar cadrul legislativ actual, nu e cazul sa ne gandim la "imbunatatiri". Revin cu ideea patrularii fara insemne sau macar cu insemne. Daca nu s-ar fi stiut ca DN1 intre Baneasa si Otopeni este tara nimanui poate nu ar fi avut loc ultima tragedie.
Politia Rutiera nu aplica nici macar cadrul legislativ actual, nu e cazul sa ne gandim la "imbunatatiri". Revin cu ideea patrularii fara insemne sau macar cu insemne. Daca nu s-ar fi stiut ca DN1 intre Baneasa si Otopeni este tara nimanui poate nu ar fi avut loc ultima tragedie.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Despre DN 1
shoppy
Vineri era politia in forta pe sensul de intrare cu radar la Academia Militara si 2 echipaje pentru oprire la Baneasa(fosta intersectie cu Alea Privighetorilor), au prins vreo 2-3 si dupaia cateva ore au stat degeaba ca se prinsese lumea, duminica seara deja se circula ca deobicei.
Vineri era politia in forta pe sensul de intrare cu radar la Academia Militara si 2 echipaje pentru oprire la Baneasa(fosta intersectie cu Alea Privighetorilor), au prins vreo 2-3 si dupaia cateva ore au stat degeaba ca se prinsese lumea, duminica seara deja se circula ca deobicei.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination