Topic: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
546 posts, 192953 views
📖 Pagination options
- survola
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
survola
Pasajul ar fi pe centură, sub pasajul suprateran dintre București și Otopeni, pe sensul spre est (spre Stefanesti).
Pasajul ar fi pe centură, sub pasajul suprateran dintre București și Otopeni, pe sensul spre est (spre Stefanesti).
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
andrei11
Eu nu stiu de ce fac ei jumatati de pasaje, ca si cel de la PPL. Pentru siguranta si fluidizare pasajul subteran ar trebui facut dublu sens. Implicând aici si reconstituirea pasajului suprateran DN 1 / DNCB. Daca e sa facem ceva ca lumea macar sa-l facem cum trebuie, nu cu improvizatii la improvizatii.
alex230ro asa cum a precizat si survola este vorba de un pasaj subteran pe centura si nu pe DN 1.
Eu nu stiu de ce fac ei jumatati de pasaje, ca si cel de la PPL. Pentru siguranta si fluidizare pasajul subteran ar trebui facut dublu sens. Implicând aici si reconstituirea pasajului suprateran DN 1 / DNCB. Daca e sa facem ceva ca lumea macar sa-l facem cum trebuie, nu cu improvizatii la improvizatii.
alex230ro asa cum a precizat si survola este vorba de un pasaj subteran pe centura si nu pe DN 1.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
TibiV
Ia-l de aici, de pe forum, căci este membru şi aici, cu acelaşi nume de pe forumul PUM: cutter...
Chiar are câteva postări aici, la noi...
andrei11 wrote:
Cine e Catalin Drulă ăsta ? Imi cer scuze, dar nu stiu de unde sa-l iau.
Ia-l de aici, de pe forum, căci este membru şi aici, cu acelaşi nume de pe forumul PUM: cutter...
Chiar are câteva postări aici, la noi...
- VladyF
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
VladyF
Chiar nu vad ce rost are sa faci tunel si pe sensul celalat in intersectia aia, in conditiile in care deja o banda ocoleste intersectia la suprafata.
(la PPL sunt de acord ca ar fi fost nevoie de pasaj pe ambele sensuri)
andrei11 wrote:
Eu nu stiu de ce fac ei jumatati de pasaje, ca si cel de la PPL...
Chiar nu vad ce rost are sa faci tunel si pe sensul celalat in intersectia aia, in conditiile in care deja o banda ocoleste intersectia la suprafata.
(la PPL sunt de acord ca ar fi fost nevoie de pasaj pe ambele sensuri)
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
zapacitu
Sincer, in zona Otopeni, scapi relativ ieftin doar cu separator de sens cam cu 500m inainte de giratoriu. De ce? Gabaritul suprateranului iti poate asigura 2 benzi pe directia DNCB Tunari -> DNBC Mogosoaia, in plus pe langa griatoriul (cu forma dubioasa) de sub pod. Pe partea opusa - adica sensul Mogosoaia-Tunari... doar un subteran te poate trece fara intersectii de zona respectiva. Si acolo e unul din cele mai mari blocaje.
Bine, parerea mea e ca intreg complexul de acolo trebuia sa fie construit similar podului Grant - cu bretele pentru toate sensurile. Chiar si in forma actuala, spatiul de sub pod si breteaua spre Tunari de pe partea de Nord a caii ferate nu sunt optim organizate si utilizate. Dar deh, ce sa-i faci - nu a fost gandit in perspectiva.
Sincer, in zona Otopeni, scapi relativ ieftin doar cu separator de sens cam cu 500m inainte de giratoriu. De ce? Gabaritul suprateranului iti poate asigura 2 benzi pe directia DNCB Tunari -> DNBC Mogosoaia, in plus pe langa griatoriul (cu forma dubioasa) de sub pod. Pe partea opusa - adica sensul Mogosoaia-Tunari... doar un subteran te poate trece fara intersectii de zona respectiva. Si acolo e unul din cele mai mari blocaje.
Bine, parerea mea e ca intreg complexul de acolo trebuia sa fie construit similar podului Grant - cu bretele pentru toate sensurile. Chiar si in forma actuala, spatiul de sub pod si breteaua spre Tunari de pe partea de Nord a caii ferate nu sunt optim organizate si utilizate. Dar deh, ce sa-i faci - nu a fost gandit in perspectiva.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
shoppy
Daca am fi ca in Austria ar fi bine, insa realitatea pentru DN1 intre PPL si Otopeni cand e aglomerat ramane tot aia oricat de mult te incapatanezi:
- nu poti opri vitezoman cu echipajul incognito
- nu poti opri 3 benzi la fiecare 10min ca sa scoti la margine un vitezoman de pe banda 3
In articolul de la Iasi se evita intentionat mentionarea modului in care se amendeaza, ba mai mult, prin faptul ca se poate lua interviu la cei amendati este evident ca vitezomanii sunt opriti undeva cu echipaj fix, este aceasi chestie de pe DN1 din zona Baicoi cu echipaj fix/in patrulare intre Baicai si Banesti, si oprire cu echipaj fix la intersectiile spre Baicoi si Floresti.
Daca s-ar rezolva cumva giratoriul de pe DNCB de la Otopeni atunci toata coada de la Otopeni s-ar muta in rusinea aia de intersectie de la Voluntari, si acolo s-ar bloca ca chiorii de nu i-ar mai descalci nimeni si ar trebui sa fie politia zilnic sa dirijeze circulatia(sau sa o semaforizeze).
Singura sansa pe care o au este sa dubleze breteaua pe langa pasaj de pe sensul de iesire din Bucuresti si sa se intre si in giratoriu tot pe 2 benzi.
Daca am fi ca in Austria ar fi bine, insa realitatea pentru DN1 intre PPL si Otopeni cand e aglomerat ramane tot aia oricat de mult te incapatanezi:
- nu poti opri vitezoman cu echipajul incognito
- nu poti opri 3 benzi la fiecare 10min ca sa scoti la margine un vitezoman de pe banda 3
In articolul de la Iasi se evita intentionat mentionarea modului in care se amendeaza, ba mai mult, prin faptul ca se poate lua interviu la cei amendati este evident ca vitezomanii sunt opriti undeva cu echipaj fix, este aceasi chestie de pe DN1 din zona Baicoi cu echipaj fix/in patrulare intre Baicai si Banesti, si oprire cu echipaj fix la intersectiile spre Baicoi si Floresti.
Daca s-ar rezolva cumva giratoriul de pe DNCB de la Otopeni atunci toata coada de la Otopeni s-ar muta in rusinea aia de intersectie de la Voluntari, si acolo s-ar bloca ca chiorii de nu i-ar mai descalci nimeni si ar trebui sa fie politia zilnic sa dirijeze circulatia(sau sa o semaforizeze).
Singura sansa pe care o au este sa dubleze breteaua pe langa pasaj de pe sensul de iesire din Bucuresti si sa se intre si in giratoriu tot pe 2 benzi.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
andrei11
Singura sansa ( reala ) este intersectie denivelata pe 3 nivele. Sa nu ne mai ascundem si sa nu ne pierdem in intrebari filozofoce, o fi sau nu viata pe Marte ?
Singura sansa ( reala ) este intersectie denivelata pe 3 nivele. Sa nu ne mai ascundem si sa nu ne pierdem in intrebari filozofoce, o fi sau nu viata pe Marte ?
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
TibiV
Este viaţă în mod sigur !...
Sunt nişte omuleţi verzi, am văzut eu într-un film !...
Sărbători Fericite !...
Este viaţă în mod sigur !...
Sunt nişte omuleţi verzi, am văzut eu într-un film !...
Sărbători Fericite !...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
andrei11
Prin Voluntari intelegi DN 2 ?
A 3 NU va intra prea curând in Bucuresti... Din 2 motive :
Motivul minus 7 : Ar trebui sa se modernizeze Fabrica de Glucoza blablabla pe o parte / pe cealalta parte pasaje cu Lacul Tei / Colentina / Pantelimon / Basarabia.
Motivul minus 13 : Autostrada Ploiesti - Brasov. Fara Ploiesti - Brasov n-are sens ca A 3 sa ajunga la Fabrica de Glucoza.
Sa nu o mai dam cotita...A 3 cu DNCB trebuie neaparat solutia "pe 3 nivele" minus 1, parter si plus 1.
Oricum suntem off topic, A 3 si DNCB - ul n-are de-a face cu modernizarea lui DN 1.
Prin Voluntari intelegi DN 2 ?
A 3 NU va intra prea curând in Bucuresti... Din 2 motive :
Motivul minus 7 : Ar trebui sa se modernizeze Fabrica de Glucoza blablabla pe o parte / pe cealalta parte pasaje cu Lacul Tei / Colentina / Pantelimon / Basarabia.
Motivul minus 13 : Autostrada Ploiesti - Brasov. Fara Ploiesti - Brasov n-are sens ca A 3 sa ajunga la Fabrica de Glucoza.
Nightwolf wrote:
...soluţia actuală la Voluntari şi cea de la A3 se vor schimba. Nu ştiu în ce sens, e doar un zvon...
Sa nu o mai dam cotita...A 3 cu DNCB trebuie neaparat solutia "pe 3 nivele" minus 1, parter si plus 1.
Oricum suntem off topic, A 3 si DNCB - ul n-are de-a face cu modernizarea lui DN 1.
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
panzer01
DN1 - DNCB.
Solutia mentionata de Cutter cu pasaj subteran pe DNCB nu cred ca este fezabila: in general in constructii dupa ce ai construit ceva, greu te mai bagi sa construiesti pe dedesubt. Exista solutii dar sunt f complicate: subfundarea pentru pilonii pasajului de pe DN1 dar f greu cu trafic pe pasaj si riscant.
Pe 3 nivele trebuie sa fie intr-adevar, dar solutia mai normala ar fi refacerea hobanatului de pe DNCB sa treaca pe deasupra DN1: de fapt solutia initiala inainte sa decida unii ca ar fi prea scumpa. Din pacate hobanatul impiedica mult: nu mai este loc de construirea a unei noi rampe care sa treaca pe deasupra DN1 decat daca se pleaca de la nivelul hobanatului, nu de la nivelul solului.
O solutie si mai simpla pe DNCB ar fi un pasaj denivelat simplu inspre Mogosoaia, eventual coroborat cu strapungerea (ipotetica) Piata Presei DNCB, interzicerea stanga dinspre Tunari spre Bucuresti. Masinile mici pot sa foloseasca ruta Tunari, prin dreapta hobanat-ului, bretele pasaj DN si de acolo spre Bucuresti sau spre Otopeni. Tirurile pot sa intoarca la viitorul denivelat nou constuit. Se reconfigureaza DNCB sub DN1 fara giratoriu si gata blocajul.
DN1 - DNCB.
Solutia mentionata de Cutter cu pasaj subteran pe DNCB nu cred ca este fezabila: in general in constructii dupa ce ai construit ceva, greu te mai bagi sa construiesti pe dedesubt. Exista solutii dar sunt f complicate: subfundarea pentru pilonii pasajului de pe DN1 dar f greu cu trafic pe pasaj si riscant.
Pe 3 nivele trebuie sa fie intr-adevar, dar solutia mai normala ar fi refacerea hobanatului de pe DNCB sa treaca pe deasupra DN1: de fapt solutia initiala inainte sa decida unii ca ar fi prea scumpa. Din pacate hobanatul impiedica mult: nu mai este loc de construirea a unei noi rampe care sa treaca pe deasupra DN1 decat daca se pleaca de la nivelul hobanatului, nu de la nivelul solului.
O solutie si mai simpla pe DNCB ar fi un pasaj denivelat simplu inspre Mogosoaia, eventual coroborat cu strapungerea (ipotetica) Piata Presei DNCB, interzicerea stanga dinspre Tunari spre Bucuresti. Masinile mici pot sa foloseasca ruta Tunari, prin dreapta hobanat-ului, bretele pasaj DN si de acolo spre Bucuresti sau spre Otopeni. Tirurile pot sa intoarca la viitorul denivelat nou constuit. Se reconfigureaza DNCB sub DN1 fara giratoriu si gata blocajul.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
shoppy
Pai da, nu ar fi o nenorocire interzicerea virajului la stanga sub pasajul DN1 si semnalizarea variantelor pe vechiul traseu al centurii mai ales ca acolo pe DN1 nu circula camioane, si ca sa nu se mai blocheze DN1 pe snesul spre Ploiesti sa se dubleze breteaua pe langa pasaj.
Dar cum ziceam, pe de-o parte e clar ca DNCB nu se vrea autostrada ci drum cu intersectii si apoi daca dispare giratoriul de sub DN1 atunci se blocheaza total sub pasajul de la DN2 Voluntari, deci sa faca si acolo giratoriu si dupaia mai vorbim.
Pai da, nu ar fi o nenorocire interzicerea virajului la stanga sub pasajul DN1 si semnalizarea variantelor pe vechiul traseu al centurii mai ales ca acolo pe DN1 nu circula camioane, si ca sa nu se mai blocheze DN1 pe snesul spre Ploiesti sa se dubleze breteaua pe langa pasaj.
Dar cum ziceam, pe de-o parte e clar ca DNCB nu se vrea autostrada ci drum cu intersectii si apoi daca dispare giratoriul de sub DN1 atunci se blocheaza total sub pasajul de la DN2 Voluntari, deci sa faca si acolo giratoriu si dupaia mai vorbim.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
andrei11
Stimati colegi, ce sugerati voi aici e cârpeală. De Baronul Haussmann ati auzit ? Ar fi cazul.
Stimati colegi, ce sugerati voi aici e cârpeală. De Baronul Haussmann ati auzit ? Ar fi cazul.
- survola
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
andrei11
Nu, nu, Baronul Haussmann care a daramat mai mult de jumatate din Paris ca sa vedem noi astazi bulevardele respective.
1) Pasajul suprateran ( DN 1 / DNCB ) e o improvizatie, acolo nu sunt 3 benzi, sunt 2 benzi si 3/4, prima banda e cu emotii si oricum un RATB nu incape pe prima banda.
2) Pasajul suprateran e antic si de mult, si-a scos banii.
Distrus tot si refacut asa cum am spus, o intersectie pe 3 nivele. Si acolo, si laA 3 si laTunari si la Stefanesti si laDN 2 si unde vreti voi. M-am saturat de improvizatii. Pe cuvant de onoare.
Nu, nu, Baronul Haussmann care a daramat mai mult de jumatate din Paris ca sa vedem noi astazi bulevardele respective.
1) Pasajul suprateran ( DN 1 / DNCB ) e o improvizatie, acolo nu sunt 3 benzi, sunt 2 benzi si 3/4, prima banda e cu emotii si oricum un RATB nu incape pe prima banda.
2) Pasajul suprateran e antic si de mult, si-a scos banii.
Distrus tot si refacut asa cum am spus, o intersectie pe 3 nivele. Si acolo, si laA 3 si laTunari si la Stefanesti si laDN 2 si unde vreti voi. M-am saturat de improvizatii. Pe cuvant de onoare.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination