Topic: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
546 posts, 192271 views
📖 Pagination options
- survola
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
survola
Solutia este asta - parapet plus radare.
Din experienta, pe acest segment se merge de multe ori cu peste 100 km/h, atat la intrarea in Bucuresti, cat si la iesire.
Dar legat de radare, as vrea sa cred ca cele "automate" au o baza legala de functionare. Altfel, nu prea se poate instala unul intr-o masina parcata decat la fantana Miorita. Si problema este pe segmentul dintre fantana si Otopeni.
Solutia este asta - parapet plus radare.
Din experienta, pe acest segment se merge de multe ori cu peste 100 km/h, atat la intrarea in Bucuresti, cat si la iesire.
Dar legat de radare, as vrea sa cred ca cele "automate" au o baza legala de functionare. Altfel, nu prea se poate instala unul intr-o masina parcata decat la fantana Miorita. Si problema este pe segmentul dintre fantana si Otopeni.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
Nightwolf
Sunt câteva puncte pe DN1 unde şoferii îi dau talpă. Oricum, de când cu explozia imobiliară de neconceput în accepţiunea mea a DNCB km 0 -- km 10, DN1 a devenit o străduţă. Se impune URGENT realizarea unei noi soluţii de defluire a traficului în DNCB şi de afluire în DN1 în zona km 0. Eu aş vedea treaba asta prin construcţia unui pasaj subteran pe DNCB şi a două giratorii sus, dar eu gândesc SF.
Estimările mele hyper-optimiste sunt că odată cu finalizarea dezvoltării celor 5 cartiere rezidenţiale în permietrul Aleea Teişani -- DNCB -- A3 în maxim 2 ani DN1 va fii blocat complet pe intervalele orare 07-10 şi 17-19 ... Nici Otopeniul nu prezintă soluţii momentan, iar cu A3ul ăla urban mai avem de aşteptat.
Ca să revin la accidente, odată aglomerat DN1 e normal (în accepţiunea unora) ca atunci când îl prinzi liber să-i dai talpă. De aici se întâmplă şi nenorocirile pentru că cei care provoacă astfel de evenimente zic că au scăpat, neavând minima conştiinţă să gândească mai departe ceva de genu "dacă mai e un dop"?
Pe de altă parte, lumea se încăpăţânează în era Internetului să nu folosească cele două aplicaţii care măsoară traficul pe traseu (Gmaps şi Waze) ca să poată fii rerutaţi. De exemplu, vineri când s-a întâmplat accidentul la 16.05 - 16.07, am reuşit în jur de ora 16.15-16.20 să restricţionăm pe Waze (şi automat pe Gmaps) zona Ikeea până la ora 19.00. Rezultatul? Niciunul! Coloana a ajuns la Pţa. Victoriei în staţionare. Nu s-a aruncat nimeni pe rutele ocolitpare. Aşa că...
P.S: A nu se înţelege că fac reclamă la Google sau Waze. Le consider doar două aplicaţii fantastic de folositoare pt evitarea ambuteiajelor în Bucureşti...
Sunt câteva puncte pe DN1 unde şoferii îi dau talpă. Oricum, de când cu explozia imobiliară de neconceput în accepţiunea mea a DNCB km 0 -- km 10, DN1 a devenit o străduţă. Se impune URGENT realizarea unei noi soluţii de defluire a traficului în DNCB şi de afluire în DN1 în zona km 0. Eu aş vedea treaba asta prin construcţia unui pasaj subteran pe DNCB şi a două giratorii sus, dar eu gândesc SF.
Estimările mele hyper-optimiste sunt că odată cu finalizarea dezvoltării celor 5 cartiere rezidenţiale în permietrul Aleea Teişani -- DNCB -- A3 în maxim 2 ani DN1 va fii blocat complet pe intervalele orare 07-10 şi 17-19 ... Nici Otopeniul nu prezintă soluţii momentan, iar cu A3ul ăla urban mai avem de aşteptat.
Ca să revin la accidente, odată aglomerat DN1 e normal (în accepţiunea unora) ca atunci când îl prinzi liber să-i dai talpă. De aici se întâmplă şi nenorocirile pentru că cei care provoacă astfel de evenimente zic că au scăpat, neavând minima conştiinţă să gândească mai departe ceva de genu "dacă mai e un dop"?
Pe de altă parte, lumea se încăpăţânează în era Internetului să nu folosească cele două aplicaţii care măsoară traficul pe traseu (Gmaps şi Waze) ca să poată fii rerutaţi. De exemplu, vineri când s-a întâmplat accidentul la 16.05 - 16.07, am reuşit în jur de ora 16.15-16.20 să restricţionăm pe Waze (şi automat pe Gmaps) zona Ikeea până la ora 19.00. Rezultatul? Niciunul! Coloana a ajuns la Pţa. Victoriei în staţionare. Nu s-a aruncat nimeni pe rutele ocolitpare. Aşa că...
P.S: A nu se înţelege că fac reclamă la Google sau Waze. Le consider doar două aplicaţii fantastic de folositoare pt evitarea ambuteiajelor în Bucureşti...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
andrei11
Stimate coleg Nightwolf ati postat propunerea DNCB / DN 1 in 25 Aprilie.
Aici in 23 Aprilie am facut chiar o schita de principiu si anumite comentarii pe temă.
Stimate coleg Nightwolf ati postat propunerea DNCB / DN 1 in 25 Aprilie.
Aici in 23 Aprilie am facut chiar o schita de principiu si anumite comentarii pe temă.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
zapacitu
Cica asa ar fi gandita chestia pentru sud... chipurile. Vedem ce-o iesi la proiectare.
Cica asa ar fi gandita chestia pentru sud... chipurile. Vedem ce-o iesi la proiectare.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
ClaudiuL
De ce nu masini radar anonimizate in patrulare ? Este suficient sa se afle ca exista si se calmeaza 95% din vitezomani. Parca la Iasi se intampla sau s-a intamplat in deplina legalitate ? Oricum in zona accidentului viteza maxima permisa este 70. Deci 80.
survola wrote:
Solutia este asta - parapet plus radare.
Din experienta, pe acest segment se merge de multe ori cu peste 100 km/h, atat la intrarea in Bucuresti, cat si la iesire.
Dar legat de radare, as vrea sa cred ca cele "automate" au o baza legala de functionare. Altfel, nu prea se poate instala unul intr-o masina parcata decat la fantana Miorita. Si problema este pe segmentul dintre fantana si Otopeni.
De ce nu masini radar anonimizate in patrulare ? Este suficient sa se afle ca exista si se calmeaza 95% din vitezomani. Parca la Iasi se intampla sau s-a intamplat in deplina legalitate ? Oricum in zona accidentului viteza maxima permisa este 70. Deci 80.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
shoppy
Pai solutiile pe hartie exista, strapungerile Polgirafiei si Avionului, dar se vor face... mai incolo.
Cum vrei radar anonimizat in patrulare?, daca vede un vitezoman cum il opreste?, scoate bastonul pe geam? Si unde sa il opreasca?, sa blocheze o banda din DN1 ca sa ii dea amenda?
Pai solutiile pe hartie exista, strapungerile Polgirafiei si Avionului, dar se vor face... mai incolo.
Cum vrei radar anonimizat in patrulare?, daca vede un vitezoman cum il opreste?, scoate bastonul pe geam? Si unde sa il opreasca?, sa blocheze o banda din DN1 ca sa ii dea amenda?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
andrei11
Nu-l opreste, îi generează amenda instant pe e mail.
Decret :
Daca vrei sa ai masina trebuie sa ai atasată si o casuta postala electronica pe permisul de conducere.
Asa cum ai un domiciliu, sa ai si o CPE.
Pe e mail si acasa pe hartie unde asteapta sotia iubitoare.
PS : Si cu poza de rigoare, color si in format A4.
Nu-l opreste, îi generează amenda instant pe e mail.
Decret :
Daca vrei sa ai masina trebuie sa ai atasată si o casuta postala electronica pe permisul de conducere.
Asa cum ai un domiciliu, sa ai si o CPE.
Pe e mail si acasa pe hartie unde asteapta sotia iubitoare.
PS : Si cu poza de rigoare, color si in format A4.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
ClaudiuL
http://stirileprotv.ro/stiri/social/rad...tiera.html
In concluzie se poate. Dar politia rutiera uita cateodata ca trebuie sa fie in slujba cetatenilor.
Chestia cu nu poate sa te opresca ca incurci traficul e falsa. Poate sa-ti ceara sa-i urmezi pina intr-un loc sigur. Daca vor pot. Si chiar se intampla, am vazut recent un asemenea caz in zona Titulescu Manta.
http://stirileprotv.ro/stiri/social/rad...tiera.html
In concluzie se poate. Dar politia rutiera uita cateodata ca trebuie sa fie in slujba cetatenilor.
Chestia cu nu poate sa te opresca ca incurci traficul e falsa. Poate sa-ti ceara sa-i urmezi pina intr-un loc sigur. Daca vor pot. Si chiar se intampla, am vazut recent un asemenea caz in zona Titulescu Manta.
- merlin__wizard
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
merlin__wizard
Eu folosesc Gmaps in Bucuresti la fiecare condus.
Foarte util pentru rute ocolitoare si foarte exact ca estimare a momentului in care ajung la destinatie.
Eu folosesc Gmaps in Bucuresti la fiecare condus.
Foarte util pentru rute ocolitoare si foarte exact ca estimare a momentului in care ajung la destinatie.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
shoppy
Asta merge pe DN1 la Baicoi, ca toti merg inainte si ai unde sa ii opresti cu echipajul fix, si daca e din sens invers poti sa intorci dupa el, intre Baneasa si Otopeni nu merge, ca nu toti merg doar inainte, nu ai unde sa ii opresti si nici nu poti sa intorci.
Asta merge pe DN1 la Baicoi, ca toti merg inainte si ai unde sa ii opresti cu echipajul fix, si daca e din sens invers poti sa intorci dupa el, intre Baneasa si Otopeni nu merge, ca nu toti merg doar inainte, nu ai unde sa ii opresti si nici nu poti sa intorci.
- thor5
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
thor5
Glisierele flexibile mie mi se par FOARTE periculoase pentru viteze mari, ca pe DN1. Acest tip de de glisiere sunt OK pentru viteze mici, pentru situatii de gen masinutze bumper-cars. M-am uitat aici si m-am speriat putin: https://www.youtube.com/watch?v=wOfRVYFOKgo. Mi-a venit in cap imaginea unei masini de Formula 1 care se loveste de zidul de cauciucuri de protectie. Pe langa faptul ca se face tandari si arunca bucati ascutite cu viteze foarte mari catre ceilalti participanti, exista riscul FOARTE mare ca insasi masina sa ricoseze foarte violent inapoi pe pista lovind alte masini si provocand accidente in lant.
Stiu, veti spune ca si in cazul unui parapet din beton masina va ricosa tot pe carosabil. Diferenta ar fi ca parapetul rigid asigura o ciocnire plastica cu vehiculul (absoarbe din energia cinetica a masini), pe cand parapetul flexibil provoaca o ciocnire (perfect) elastica (nu absoarbe energie, nu scade viteza vehicului). Ciconirile elastice la viteze mari sunt "imprevizibile", adica se desfasoara mult mai rapid si au un caracter oarecum aleatoriu (nu sunt identice ca cele plastice, indiferent cate repetari am incerca). Viteza foarte mare de desfasurare a "actiunii" nu permite celorlati soferi sa ia masuri de autoprotectie.
Concluzia mea: parapetii din beton sunt mai buni (si poate si mai ieftini). Nu cred ca exista vreo glisiera flexibila care sa opreasca un X5, un RangeRover sau un Ford Suburban la 100kmh. Am putea foarte bine sa ii confundam cu un concurs de monster-trucks.
Nightwolf wrote:
Se pare ca acest ultim accident a trezit in sfarsit o "simpatie" la CNDNAR care va incerca in perioada imediat urmatoare sa modernizeze insula mediana formata din doua siruri de borduri si o shapa intre ele. Prin montarea unor glisiere suedeze. Am cautat pe net si am gasit modelul in... Tasmania -- http://www.transport.tas.gov.au/roadsaf...y_barriers
Glisierele flexibile mie mi se par FOARTE periculoase pentru viteze mari, ca pe DN1. Acest tip de de glisiere sunt OK pentru viteze mici, pentru situatii de gen masinutze bumper-cars. M-am uitat aici si m-am speriat putin: https://www.youtube.com/watch?v=wOfRVYFOKgo. Mi-a venit in cap imaginea unei masini de Formula 1 care se loveste de zidul de cauciucuri de protectie. Pe langa faptul ca se face tandari si arunca bucati ascutite cu viteze foarte mari catre ceilalti participanti, exista riscul FOARTE mare ca insasi masina sa ricoseze foarte violent inapoi pe pista lovind alte masini si provocand accidente in lant.
Stiu, veti spune ca si in cazul unui parapet din beton masina va ricosa tot pe carosabil. Diferenta ar fi ca parapetul rigid asigura o ciocnire plastica cu vehiculul (absoarbe din energia cinetica a masini), pe cand parapetul flexibil provoaca o ciocnire (perfect) elastica (nu absoarbe energie, nu scade viteza vehicului). Ciconirile elastice la viteze mari sunt "imprevizibile", adica se desfasoara mult mai rapid si au un caracter oarecum aleatoriu (nu sunt identice ca cele plastice, indiferent cate repetari am incerca). Viteza foarte mare de desfasurare a "actiunii" nu permite celorlati soferi sa ia masuri de autoprotectie.
Concluzia mea: parapetii din beton sunt mai buni (si poate si mai ieftini). Nu cred ca exista vreo glisiera flexibila care sa opreasca un X5, un RangeRover sau un Ford Suburban la 100kmh. Am putea foarte bine sa ii confundam cu un concurs de monster-trucks.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
ClaudiuL
Pina la podul Otopeni sunt multe zone unde poti sa-i opresti. E chiar o zona ideala. Este suficient sa patruleze Miorita pod Otopeni si nu trebuie sa intoarca peste parapeti, ziduri, santuri etc . Dar pentru diverse abateri politia in patrulare opreste si in oras chiar in aceasta perioada. Problema este ca fata de acum cativa ani s-au redus patrulele. De ce ? Ei stiu.
shoppy wrote:
Asta merge pe DN1 la Baicoi, ca toti merg inainte si ai unde sa ii opresti cu echipajul fix, si daca e din sens invers poti sa intorci dupa el, intre Baneasa si Otopeni nu merge, ca nu toti merg doar inainte, nu ai unde sa ii opresti si nici nu poti sa intorci.
Pina la podul Otopeni sunt multe zone unde poti sa-i opresti. E chiar o zona ideala. Este suficient sa patruleze Miorita pod Otopeni si nu trebuie sa intoarca peste parapeti, ziduri, santuri etc . Dar pentru diverse abateri politia in patrulare opreste si in oras chiar in aceasta perioada. Problema este ca fata de acum cativa ani s-au redus patrulele. De ce ? Ei stiu.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
Goldmund
Eu a spun altceva, din cate stiu eu:
de cate ori am mers prin Romania (pe soselele patriei), radarele erau in miscare toate in...provincie. Chiar si cele stationare, cum paraseam zona metropolitana a capitalei(dincolo de Jud. Ilfov), apareau si masinile oprite cu radare. Cred clar ca "smecherii de Bucuresti"(pot fi si fiii de ministrii, parlamentari, boss-ii si rudele industriei si economiei, etc.) nu prea au voie sa fie opriti....
Altfel cum sa ne explicam ca DN1 pana in Prahova e parca parasit de Politie?? Poate gresesc, insa experienta imi da dreptate. Pe timpul lui ceasca era invers, exact DN1 si intrarile in Bucuresti erau "strajuite" de militie
ClaudiuL wrote:
http://stirileprotv.ro/stiri/social/rada ... era.html
In concluzie se poate. Dar politia rutiera uita cateodata ca trebuie sa fie in slujba cetatenilor.
Chestia cu nu poate sa te opresca ca incurci traficul e falsa. Poate sa-ti ceara sa-i urmezi pina intr-un loc sigur. Daca vor pot. Si chiar se intampla, am vazut recent un asemenea caz in zona Titulescu Manta.
Eu a spun altceva, din cate stiu eu:
de cate ori am mers prin Romania (pe soselele patriei), radarele erau in miscare toate in...provincie. Chiar si cele stationare, cum paraseam zona metropolitana a capitalei(dincolo de Jud. Ilfov), apareau si masinile oprite cu radare. Cred clar ca "smecherii de Bucuresti"(pot fi si fiii de ministrii, parlamentari, boss-ii si rudele industriei si economiei, etc.) nu prea au voie sa fie opriti....
Altfel cum sa ne explicam ca DN1 pana in Prahova e parca parasit de Politie?? Poate gresesc, insa experienta imi da dreptate. Pe timpul lui ceasca era invers, exact DN1 si intrarile in Bucuresti erau "strajuite" de militie
- burli
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
burli
Referitor la tot DN 1 as propune sens giratoriu in toate comunele/satele pentru a putea intoarce in siguranta, asa se micsoreaza viteza + ca usureaza si trecerea pietonului in acel loc in siguranta
Referitor la tot DN 1 as propune sens giratoriu in toate comunele/satele pentru a putea intoarce in siguranta, asa se micsoreaza viteza + ca usureaza si trecerea pietonului in acel loc in siguranta
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination