Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1638 posts, 497980 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
N-am inteles ce ai spus. Pe bune. E vorba de centura sau de strazile adiacente care dau in centura ?
N-am inteles ce ai spus. Pe bune. E vorba de centura sau de strazile adiacente care dau in centura ?
- Shogom
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Vrea sa zica ca giratoriul de la Otopeni se poate elimina
Vrea sa zica ca giratoriul de la Otopeni se poate elimina
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
panzer01
Am propus si eu acelasi lucru: interzicerea stanga catre Bucuresti dinspre Tunari prin giratoriu.
In schimb se poate face stanga spre Bucuresti dinspre Tunari prin dreapta liniilor de cale ferata, inainte de primul pod. Nu m-a bagat nimeni in seama desi e vb doar de semnalizare si cateva separatoare de sens.
De asemenea la Mogosoia pe unde iarasi trec zilnic: giraotriu se blocheaza pt ca iesirea spre Mogosoaia este pe 1 singura banda. Traficul dinspre Bucuresti vine pe 2 benzi si intra numai o banda in Mogosoaia. Iarasi lumea mi-a comunicat ca aia e capacitatea unui giratoriu. Dar nu e adevarat in cazul asta: o degajare din giratoriu este subdimensionata. Abia dupa largirea la 4 benzi a celor cateva 100m pana dupa Lukoil vom vedea exact capacitatea giratoriului.
Astea sunt nimicuri, alaturi de un giratoriu la Tunari (asta ar salva vieti) care ar face viata un pic mai buna pe DNCB nord, fara multi bani, dar toata lumea prefera sa viseze la cai verzi pe pereti (gen A0) decat sa se gadeasca la niste mici "quick wins" care ar face o mare diferenta.
Am propus si eu acelasi lucru: interzicerea stanga catre Bucuresti dinspre Tunari prin giratoriu.
In schimb se poate face stanga spre Bucuresti dinspre Tunari prin dreapta liniilor de cale ferata, inainte de primul pod. Nu m-a bagat nimeni in seama desi e vb doar de semnalizare si cateva separatoare de sens.
De asemenea la Mogosoia pe unde iarasi trec zilnic: giraotriu se blocheaza pt ca iesirea spre Mogosoaia este pe 1 singura banda. Traficul dinspre Bucuresti vine pe 2 benzi si intra numai o banda in Mogosoaia. Iarasi lumea mi-a comunicat ca aia e capacitatea unui giratoriu. Dar nu e adevarat in cazul asta: o degajare din giratoriu este subdimensionata. Abia dupa largirea la 4 benzi a celor cateva 100m pana dupa Lukoil vom vedea exact capacitatea giratoriului.
Astea sunt nimicuri, alaturi de un giratoriu la Tunari (asta ar salva vieti) care ar face viata un pic mai buna pe DNCB nord, fara multi bani, dar toata lumea prefera sa viseze la cai verzi pe pereti (gen A0) decat sa se gadeasca la niste mici "quick wins" care ar face o mare diferenta.
- elcraft
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
elcraft
Si eu prefer sa visez A0, orice e sub asta e sub limita decentei. Traficul e inuman in orasul asta.
Goldmund a zis ceva de Sofia, dar acolo se construieste deja.
Si eu prefer sa visez A0, orice e sub asta e sub limita decentei. Traficul e inuman in orasul asta.
Goldmund a zis ceva de Sofia, dar acolo se construieste deja.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
misterr
panzer01 wrote:A fost propus, dar pentru asta e nevoie de exproprieri, pentru care nu sînt bani deocamdată.
un giratoriu la Tunari (asta ar salva vieti) care ar face viata un pic mai buna pe DNCB nord, fara multi bani
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Din cate stiu nu au fost accidente grave la Tunari in timp ce la Stefanesti se buseau aia saptamanal.
Din cate stiu nu au fost accidente grave la Tunari in timp ce la Stefanesti se buseau aia saptamanal.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
misterr
Au fost și la Tunari destule, trec zilnic pe acolo, chiar săptămîna asta am prins unul „pe viu”.
Au fost și la Tunari destule, trec zilnic pe acolo, chiar săptămîna asta am prins unul „pe viu”.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Ambele intersectii erau criminale. Acum a ramas numai cea de la Tunari. Am fost si eu nevoit sa fac stanga din Tunari de cateva ori, e cu adrenalina cat cuprinde.
Ambele intersectii erau criminale. Acum a ramas numai cea de la Tunari. Am fost si eu nevoit sa fac stanga din Tunari de cateva ori, e cu adrenalina cat cuprinde.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Experienţa este mai tare la capitolul adrenalină decât să bei Sprite (sau Fanta?...) .
Sau era invers ?!?!...
Experienţa este mai tare la capitolul adrenalină decât să bei Sprite (sau Fanta?...) .
Sau era invers ?!?!...
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Goldmund
Nici nu stiu ce este mai rau:
sa lase intersectiile asa cum sunt, cu prioritate pentru cei care fac stanga pe DNCB(cu pericol mare pentru producerea de grave accidente!), sau,
sa faca sensuri giratorii si atunci
1-ai ambuteiaje anuntate
2-este distrusa ideea unei sosele rapide(DNCB-Nord), stiut fiind ca un "giratoriu" se face ori intr-o intersectie in "urban"(oras), sau intre doua sosele "de tara"..., in nici un caz pe o sosea cu traficul DNCB.
Inca o data:
unde sunt specialistii nostri de "drumuri si poduri"?
Si mai ales:
unde sunt miliardele pentru o infrastructura care ar aduce mari investitii si de facto bunastare? Cu infratsructura actuala si in acest ritm de "dezvoltare", Romania nu va deveni nici intr-o suta de ani o tara a bunastarii, o tara dezvoltata economic. E previzibil, e logic, e stiintific - na, ca mi-a scapat.
andrei11 wrote:
Ambele intersectii erau criminale. Acum a ramas numai cea de la Tunari. Am fost si eu nevoit sa fac stanga din Tunari de cateva ori, e cu adrenalina cat cuprinde.
Nici nu stiu ce este mai rau:
sa lase intersectiile asa cum sunt, cu prioritate pentru cei care fac stanga pe DNCB(cu pericol mare pentru producerea de grave accidente!), sau,
sa faca sensuri giratorii si atunci
1-ai ambuteiaje anuntate
2-este distrusa ideea unei sosele rapide(DNCB-Nord), stiut fiind ca un "giratoriu" se face ori intr-o intersectie in "urban"(oras), sau intre doua sosele "de tara"..., in nici un caz pe o sosea cu traficul DNCB.
Inca o data:
unde sunt specialistii nostri de "drumuri si poduri"?
Si mai ales:
unde sunt miliardele pentru o infrastructura care ar aduce mari investitii si de facto bunastare? Cu infratsructura actuala si in acest ritm de "dezvoltare", Romania nu va deveni nici intr-o suta de ani o tara a bunastarii, o tara dezvoltata economic. E previzibil, e logic, e stiintific - na, ca mi-a scapat.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Ca sa rezolvam problema definitiv.
Singura solutie viabilă pentru DNCB este urmatoarea. Singura /Unica.
Cu adaptarile respective in cazurile particulare, eu aici am expusun punct de vedere teoretic.
La intersectiile DNCB - ului cu razele obligatoriuintersectii denivelate pe 3 ( trei ) nivele.
La nivelul minus 1 DNCB - ul.
La sol sensgiratoriile respective care permit efectuarea virajelor pentru intrarea / iesirea in / din DNCB in siguranta.
La nivelul plus 1 razele.
Daca se face altcumva sunt improvizatii / cârpeli mai mult sau mai putin reusite.
Ma contrazice cineva ?
Asa cum am spus schita se poate adapta, inclusiv la intersectiile DNCB cu DN 1 sau DN 2. Mai sus e o schita teoretica. Dar in cazul lui DN 1 sau DN 2 tot o intersectie pe 3 nivele trebuie. ( Acum avem intersectii pe 2 nivele si se vede ce a iesit ).
Ca sa rezolvam problema definitiv.
Singura solutie viabilă pentru DNCB este urmatoarea. Singura /Unica.
Cu adaptarile respective in cazurile particulare, eu aici am expusun punct de vedere teoretic.
La intersectiile DNCB - ului cu razele obligatoriuintersectii denivelate pe 3 ( trei ) nivele.
La nivelul minus 1 DNCB - ul.
La sol sensgiratoriile respective care permit efectuarea virajelor pentru intrarea / iesirea in / din DNCB in siguranta.
La nivelul plus 1 razele.
Daca se face altcumva sunt improvizatii / cârpeli mai mult sau mai putin reusite.
Ma contrazice cineva ?
Solutie teoretica.png (134.89 KB; downloaded 3372 times)
Asa cum am spus schita se poate adapta, inclusiv la intersectiile DNCB cu DN 1 sau DN 2. Mai sus e o schita teoretica. Dar in cazul lui DN 1 sau DN 2 tot o intersectie pe 3 nivele trebuie. ( Acum avem intersectii pe 2 nivele si se vede ce a iesit ).
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Cred că giratoriul suspendat de la Domneşti este echivalent cu intersecţia ta pe 3 nivele...
Dar bănuiesc că va fi mult mai scump.
În plus varianta pe 3 nivele are avantajul că nici un accident nu va bloca concomitent toate cele 3 nivele...
Cred că giratoriul suspendat de la Domneşti este echivalent cu intersecţia ta pe 3 nivele...
Dar bănuiesc că va fi mult mai scump.
În plus varianta pe 3 nivele are avantajul că nici un accident nu va bloca concomitent toate cele 3 nivele...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Avem un sensgiratoriu suspendat la Ploiesti. Este tot pe 2 nivele...In varianta "lor" o singura directie este privilegiata, am impresia ca centura Ploiestiului. Aici din cauza liniei CFR "raza" automat trebuie sa fie la nivelul + 1.
DNCB trebuie sa fie si el fara nici o intersectie, asadar obligatoriu la minus 1. Iti mai ramane nivelul solului pentru cei care vor sa intre / sa iasa de pe centura "cu stânga ". Din cauza liniei ferate nu prea ai prea multe variante constructive... Asta in ideea ca DNCB vrei s-o faci sosea de viteza.
Apropo, intre Mogosoaia si Otopeni cine a gandit trecerile acelea de pietoni e dus de acasa...Acolo trebuie niste pasarele ca in satele dintre Bucuresti si Comarnic. Parerea mea.
Avem un sensgiratoriu suspendat la Ploiesti. Este tot pe 2 nivele...In varianta "lor" o singura directie este privilegiata, am impresia ca centura Ploiestiului. Aici din cauza liniei CFR "raza" automat trebuie sa fie la nivelul + 1.
DNCB trebuie sa fie si el fara nici o intersectie, asadar obligatoriu la minus 1. Iti mai ramane nivelul solului pentru cei care vor sa intre / sa iasa de pe centura "cu stânga ". Din cauza liniei ferate nu prea ai prea multe variante constructive... Asta in ideea ca DNCB vrei s-o faci sosea de viteza.
Apropo, intre Mogosoaia si Otopeni cine a gandit trecerile acelea de pietoni e dus de acasa...Acolo trebuie niste pasarele ca in satele dintre Bucuresti si Comarnic. Parerea mea.
📖 Pagination options