Topic: Lărgirea Sos. Pipera - Tunari (FINALIZAT 2017)
123 posts, 46730 views
📖 Pagination options
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
PinkyHog
Pe zonele in care e asternuta si uzura, nu stiu daca am reusit sa numar 10 canale la nivel (poate exagerez), dar cele mai multe sunt strambe, sub nivelul drumului... Ideea in sine cu largirea la 4 benzi este excelenta, pacat ca s-a realizat cum s-a realizat...
Pe zonele in care e asternuta si uzura, nu stiu daca am reusit sa numar 10 canale la nivel (poate exagerez), dar cele mai multe sunt strambe, sub nivelul drumului... Ideea in sine cu largirea la 4 benzi este excelenta, pacat ca s-a realizat cum s-a realizat...
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
panzer01
O imagine face cat 1000 de cuvinte. Multumumim PinkyHog .
Eu trec doar in timpul saptamanii. Pare mult mai horror cand se lucreaza sub trafic decat in weekend.
O imagine face cat 1000 de cuvinte. Multumumim PinkyHog .
Eu trec doar in timpul saptamanii. Pare mult mai horror cand se lucreaza sub trafic decat in weekend.
- Serban
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
Serban
Si zonele ce par a avea uzura asternuta sunt peticite si arata f rau. O urma, oare, un al treilea strat? Poate de-asta sunt si canalele puse prost.
Si zonele ce par a avea uzura asternuta sunt peticite si arata f rau. O urma, oare, un al treilea strat? Poate de-asta sunt si canalele puse prost.
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
panzer01
Am mentionat parapetii, doar pentru ca fost un schimb de replici intre Pandele si unii dintre locuitori. Personal cred ca imbunatatesc traficul unde sunt 4 benzi.
andrei11 wrote:panzer01 wrote:
Nici un semn de parapet median pe nicaieri.
Mi se pare exagerat treaba cu parapetul median in Pipera.
Am mentionat parapetii, doar pentru ca fost un schimb de replici intre Pandele si unii dintre locuitori. Personal cred ca imbunatatesc traficul unde sunt 4 benzi.
- Metamorph
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
Metamorph
In apropierea strazii George Bacovia
In apropierea strazii George Bacovia
IMAG2345.jpg (1.18 MB; downloaded 3432 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
andrei11
Asta ce e ? O ( viitoare ) pasarela pietonala ? Mai degraba ar monta cateva pe DNCB intre Mogosoaia si Otopeni, posibil si dupa Otopeni spre A 3, sa aiba omul cum sa traverseze strada / linia ferata.
Asta ce e ? O ( viitoare ) pasarela pietonala ? Mai degraba ar monta cateva pe DNCB intre Mogosoaia si Otopeni, posibil si dupa Otopeni spre A 3, sa aiba omul cum sa traverseze strada / linia ferata.
- Metamorph
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
Metamorph
Da,e o viitoare pasarela pietonala,pentru momentul in care se vor monta parapeti mediani ca pe DN1.
Da,e o viitoare pasarela pietonala,pentru momentul in care se vor monta parapeti mediani ca pe DN1.
- Serban
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
Serban
Foarte exagerate masurile cu parapetele si pasarelele. Nu mi se pare zona potrivita pentru asa ceva.
Foarte exagerate masurile cu parapetele si pasarelele. Nu mi se pare zona potrivita pentru asa ceva.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
zapacitu
Nu-i mai rau ca sina de tren pe bulevarde principale.
Nu-i mai rau ca sina de tren pe bulevarde principale.
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
panzer01
A mai trecut cineva intre pasaj si rond? Ca acolo sunt mai in toi lucrarile. In rest doar trotuare.
A mai trecut cineva intre pasaj si rond? Ca acolo sunt mai in toi lucrarile. In rest doar trotuare.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
ByOnu
Pasarele pietonale fara scari pe ambele parti, de lifturi nu mai zic. Sunt conforme macar cu legislatia? Cu bunul simt clar nu sunt...
Pasarele pietonale fara scari pe ambele parti, de lifturi nu mai zic. Sunt conforme macar cu legislatia? Cu bunul simt clar nu sunt...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
andrei11
Acum nu ca sunt cârcotaş, desi se poate interpreta si asa, la ce-ti trebuie scari pe ambele parti Daca vii "de pe partea cealalta" ai de parcurs un drum in plus de maxim 10 metri. Daca esti pe traseul defavorabil 20 metri.( Si la urcare si la coborâre ). Ti se pare mult ? La lifturi nu ma bag, nu comentez. Dar marea majoritate a oamenilor sunt valizi. Ca nu se monteaza lifturi asta nu inseamna sa nu facilitam traversarea in siguranta a 999 de oameni. Pentru acel om ( din 1000 ) care ar avea nevoie real de lift sa nu-i neglijam pe cei 999 care nu au nevoie...
Acum nu ca sunt cârcotaş, desi se poate interpreta si asa, la ce-ti trebuie scari pe ambele parti Daca vii "de pe partea cealalta" ai de parcurs un drum in plus de maxim 10 metri. Daca esti pe traseul defavorabil 20 metri.( Si la urcare si la coborâre ). Ti se pare mult ? La lifturi nu ma bag, nu comentez. Dar marea majoritate a oamenilor sunt valizi. Ca nu se monteaza lifturi asta nu inseamna sa nu facilitam traversarea in siguranta a 999 de oameni. Pentru acel om ( din 1000 ) care ar avea nevoie real de lift sa nu-i neglijam pe cei 999 care nu au nevoie...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
ByOnu
Am mai auzit asta cu vezi doamne unde-s invalizii. Pai saracii sunt in casa, deoarece orasul acesta este facut impotriva lor (trotuare ocupate, impracticabile, cu gropi, blocuri si institutii publice sau private fara o rampa amarata, rampele PMB sunt nefunctionale cam toate, lifturi preponderent defecte dar si asa putine). Hai sa oferim sanse egale tuturor. Ar trebui sa fie in afara legii astfel de pasarele.
Cat despre de ce sunt necesare scari pe ambele parti, pentru a facilita accesul. Care este problema? 3-4 mii de euro in plus pentru niste pasarele pe care le faci pentru cateva decenii nu mi se pare o problema. Andrei, ia spune-mi, dar la statiile de metrou de ce ai nevoie ma rog de mai multe guri de metrou? Ca doar daca iesi pe o gura nu ai de mers decat 120m pana la cealalta presupusa gura. Gandeste-te ca acei 10m dus-intors de cateva ori pe zi i-ar putea face pe unii sa-si riste viata pe la 'parter'. Si eu care ma gandeam cat de bine ar fi sa faca la Brancoveanu de exemplu o gura si pe partea cealalta a bulevardului, dar mi-am dat seama ca nu-s decat 20m, mai bine stau cate doua minute la semafor.
Cu prietenie!
Am mai auzit asta cu vezi doamne unde-s invalizii. Pai saracii sunt in casa, deoarece orasul acesta este facut impotriva lor (trotuare ocupate, impracticabile, cu gropi, blocuri si institutii publice sau private fara o rampa amarata, rampele PMB sunt nefunctionale cam toate, lifturi preponderent defecte dar si asa putine). Hai sa oferim sanse egale tuturor. Ar trebui sa fie in afara legii astfel de pasarele.
Cat despre de ce sunt necesare scari pe ambele parti, pentru a facilita accesul. Care este problema? 3-4 mii de euro in plus pentru niste pasarele pe care le faci pentru cateva decenii nu mi se pare o problema. Andrei, ia spune-mi, dar la statiile de metrou de ce ai nevoie ma rog de mai multe guri de metrou? Ca doar daca iesi pe o gura nu ai de mers decat 120m pana la cealalta presupusa gura. Gandeste-te ca acei 10m dus-intors de cateva ori pe zi i-ar putea face pe unii sa-si riste viata pe la 'parter'. Si eu care ma gandeam cat de bine ar fi sa faca la Brancoveanu de exemplu o gura si pe partea cealalta a bulevardului, dar mi-am dat seama ca nu-s decat 20m, mai bine stau cate doua minute la semafor.
Cu prietenie!
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
panzer01
Eu o tin pe a mea: sunt necesari si parapetii si pasarelele, din loc in loc si treceri de pietoni la nivel. Poate ne ajuta cineva cu statistica mortilor din Otopeni inainte sa se construiasca separatoarele de sens.
Imi aduc aminte si de Virtutii inainte de separarea sensurilor de catre tramvai. Acum e parfum, atunci era crima. Toti incercau sa faca stanga peste 6 benzi doar pt ca se putea si blocau pe toata lumea pentru ca asa vroiau ei. Acum nu se plange nimeni ca intoarce ori la Lujerului ori la intersectia cu Splai. Din cand in cand cate un idot cu masina de teren incearca sa depaseasca coloana pe liniile de tramvai si ramane acolo blocand sute de oameni in tramvai pana se gaseste o macara sa il scoata de pe sine.
Oricum imi mentin si de data asta parerea: largirea se face degeaba: prima banda va fi transformata in parcare. Am vazut si culmea nesimtirii: unul a ocupat prima banda cu un panou pe care scria ca pe o straduta are el spalatorie. Din nou, pe Virtutii se poate sa nu se parcheze, pe Magheru la fel, dar nu in Pipera. Oamenii de acolo par sa aiba toti nevoie sa se parcheze fix pe strada, desi n-am vazut blocuri, autobuzele lor trebuie sa opreasca unde le face oricine cu mana, sa lase pe oricine fix in fata casei, indiferent cati asteapta dupa ele. Mai nou opresc chiar pe banda 2.
Abia astept A3 sa nu mai fie nevoie sa trec zilnic pe aceasta strada.
Eu o tin pe a mea: sunt necesari si parapetii si pasarelele, din loc in loc si treceri de pietoni la nivel. Poate ne ajuta cineva cu statistica mortilor din Otopeni inainte sa se construiasca separatoarele de sens.
Imi aduc aminte si de Virtutii inainte de separarea sensurilor de catre tramvai. Acum e parfum, atunci era crima. Toti incercau sa faca stanga peste 6 benzi doar pt ca se putea si blocau pe toata lumea pentru ca asa vroiau ei. Acum nu se plange nimeni ca intoarce ori la Lujerului ori la intersectia cu Splai. Din cand in cand cate un idot cu masina de teren incearca sa depaseasca coloana pe liniile de tramvai si ramane acolo blocand sute de oameni in tramvai pana se gaseste o macara sa il scoata de pe sine.
Oricum imi mentin si de data asta parerea: largirea se face degeaba: prima banda va fi transformata in parcare. Am vazut si culmea nesimtirii: unul a ocupat prima banda cu un panou pe care scria ca pe o straduta are el spalatorie. Din nou, pe Virtutii se poate sa nu se parcheze, pe Magheru la fel, dar nu in Pipera. Oamenii de acolo par sa aiba toti nevoie sa se parcheze fix pe strada, desi n-am vazut blocuri, autobuzele lor trebuie sa opreasca unde le face oricine cu mana, sa lase pe oricine fix in fata casei, indiferent cati asteapta dupa ele. Mai nou opresc chiar pe banda 2.
Abia astept A3 sa nu mai fie nevoie sa trec zilnic pe aceasta strada.
📖 Pagination options