Topic: Mentenanța trenurilor de metrou asigurată de către Alstom
85 posts, 37456 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
Mentenanța trenurilor de metrou asigurată de către Alstom
Robert24
O prezentare interesanta a companiei Alstom, cu accent pe mentenanta asigurata trenurilor de metrou din Bucuresti
O prezentare interesanta a companiei Alstom, cu accent pe mentenanta asigurata trenurilor de metrou din Bucuresti
Vizita_tehnica_AlstomTransport_presentation_2014-RO_final.pdf
Vizita_tehnica_AlstomTransport_presentation_2014-RO_final.pdf (2.58 MB; downloaded 737 times)
- misterr
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
misterr
De ce a apărut un praf alb pe șinele de tren din stațiile de metrou FOTO
Mai mulți bucureșteni s-au întrebat, în ultima perioadă, de ce pe șinele din unele stații de metrou a fost presărat un fel de praf alb, asemănător cu făina. Reprezentanții Metrorex ne-au explicat ce este și de ce este folosit.
"Praful alb din calea de rulare, prezent în unele dintre staţiile de metrou, este bentonită, sub formă de pulbere.", a transmis Metrorex.
Conform sursei citate, bentonita este folosită pentru înlăturarea uleiurilor în exces, care pot provoca eventuale disfuncţionalităţi în exploatare. Totodată, este utilizată pentru a evita eventuale accidente de muncă ale personalului de întreţinere, transmit reprezentanții companiei.
De ce a apărut un praf alb pe șinele de tren din stațiile de metrou FOTO
Mai mulți bucureșteni s-au întrebat, în ultima perioadă, de ce pe șinele din unele stații de metrou a fost presărat un fel de praf alb, asemănător cu făina. Reprezentanții Metrorex ne-au explicat ce este și de ce este folosit.
"Praful alb din calea de rulare, prezent în unele dintre staţiile de metrou, este bentonită, sub formă de pulbere.", a transmis Metrorex.
Conform sursei citate, bentonita este folosită pentru înlăturarea uleiurilor în exces, care pot provoca eventuale disfuncţionalităţi în exploatare. Totodată, este utilizată pentru a evita eventuale accidente de muncă ale personalului de întreţinere, transmit reprezentanții companiei.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
andrei11
Buna observatie...Oare e normal ? Zic si eu, nu dau cu parul...
Buna observatie...Oare e normal ? Zic si eu, nu dau cu parul...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
subway guru
In loc sa remedieze scurgerile de ulei de la rame...dam cu prafuri ca altfel vine ISU...
In loc sa remedieze scurgerile de ulei de la rame...dam cu prafuri ca altfel vine ISU...
- sab
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
sab
Chiar asa, curge ulei de la rame ? Daca mai erau IVE, intelegeam, dar cu Bombardiere sau CAF?
Si de ce este ulei numai in zonele cu traverse de lemn ? Nu cumva, dimpotriva, se impregneaza traversele cu diverse substante ?
Chiar asa, curge ulei de la rame ? Daca mai erau IVE, intelegeam, dar cu Bombardiere sau CAF?
Si de ce este ulei numai in zonele cu traverse de lemn ? Nu cumva, dimpotriva, se impregneaza traversele cu diverse substante ?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
mcosmin
Evident ca nu curge din rame. Cel mai probabil e o combinatie de substanta de la trenurile ungator de cale + umiditate foarte mare si totul este absorbit de traversele de lemn.
Betonita absoarbe umezeala deci...
Evident ca nu curge din rame. Cel mai probabil e o combinatie de substanta de la trenurile ungator de cale + umiditate foarte mare si totul este absorbit de traversele de lemn.
Betonita absoarbe umezeala deci...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
shoppy
Eu tin minte sa fi vazut si pe traverse de beton.
Eu tin minte sa fi vazut si pe traverse de beton.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
133 313
Ăștia la metrou sunt ca barza chioară. Îi face Dumnezeu cuib. Că altfel ar avea toată șurubăria ruginită. Ce sunt proști să spună cu ce dau pe traverse să nu se umfle de la umiditate (și cascade și pâraie pe alocuri)?
P.S. Apa nu se amestecă cu uleiurile. Chimie, clasa... 6-7.
Ăștia la metrou sunt ca barza chioară. Îi face Dumnezeu cuib. Că altfel ar avea toată șurubăria ruginită. Ce sunt proști să spună cu ce dau pe traverse să nu se umfle de la umiditate (și cascade și pâraie pe alocuri)?
P.S. Apa nu se amestecă cu uleiurile. Chimie, clasa... 6-7.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
TibiV
Fizică de clasa 6-7.
Era la chimie doar dacă între apa şi ulei s-ar produce vreo reacţie...
Fizică de clasa 6-7.
Era la chimie doar dacă între apa şi ulei s-ar produce vreo reacţie...
- GPS
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
GPS
Tibi, cred ca e la chimie (mai mult ca sigur), cel puțin in unele exerciții mai facem si reacții cu "nu reacționează"!
P.S.: La fizica e optica si nu mai stiu ce...
Tibi, cred ca e la chimie (mai mult ca sigur), cel puțin in unele exerciții mai facem si reacții cu "nu reacționează"!
P.S.: La fizica e optica si nu mai stiu ce...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
TibiV
Eu cred că e fizică... Dar e posibil să greşesc.
Ultima dată am fost într-a 7-a acum 40 de ani...
Eu cred că e fizică... Dar e posibil să greşesc.
Ultima dată am fost într-a 7-a acum 40 de ani...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
shoppy
Asta cu uleiul este suspecta, pai au reusit pana si geniile de la RATB sa nu mai picure ulei din tramvaie(EP-urile erau fenomenale, era cocoasa de ulei/praf la fiecare peron), si cum tolerantele sunt mai mici la metrou decat la tramvai e putin probabil sa picure ulei(poate aerul comprimat sa aiba in el ulei de la compresor, am vazut asta la trenuri cand se elibereaza mult aer(tramvaiele nu au compresor)).
Cand lichidele se amesteca tine de dinamica fluidelor care e la fizica, nu de chimie.
Asta cu uleiul este suspecta, pai au reusit pana si geniile de la RATB sa nu mai picure ulei din tramvaie(EP-urile erau fenomenale, era cocoasa de ulei/praf la fiecare peron), si cum tolerantele sunt mai mici la metrou decat la tramvai e putin probabil sa picure ulei(poate aerul comprimat sa aiba in el ulei de la compresor, am vazut asta la trenuri cand se elibereaza mult aer(tramvaiele nu au compresor)).
Cand lichidele se amesteca tine de dinamica fluidelor care e la fizica, nu de chimie.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
TibiV
Facultatea de Transporturi era la vreo 600 de metri mai încolo...
Şi deşi am avut prietenă acolo, am aflat doar despre maşina de burat.
Nu şi despre:
Or fi "ungatoarele" obosite şi scapă prea mult ulei ?...
Facultatea de Transporturi era la vreo 600 de metri mai încolo...
Şi deşi am avut prietenă acolo, am aflat doar despre maşina de burat.
Nu şi despre:
mcosmin wrote:
Cel mai probabil e o combinatie de substanta de la trenurile ungator de cale + umiditate foarte mare
Or fi "ungatoarele" obosite şi scapă prea mult ulei ?...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mentenanta trenurilor de metrou asigurata de Alstom
shoppy
Nu cred ca exista tren ungator, nici nu am auzit nici nu am vazut vreo poza cu asa ceva. Exista ungatoare fixe inainte de curbele mai stranse.
Nu cred ca exista tren ungator, nici nu am auzit nici nu am vazut vreo poza cu asa ceva. Exista ungatoare fixe inainte de curbele mai stranse.
📖 Pagination options