Topic: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
814 posts, 188278 views
📖 Pagination options
- clt
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
clt
Mi se face scarba cand vad in ce stare sunt semafoarele, caminele, etc. Un lucru e clar, majoritatea care si-au batut joc de banii statului vor da cu subsemnatul. Aproape toti primarii din Bucuresti au fost saltati.
Mi se face scarba cand vad in ce stare sunt semafoarele, caminele, etc. Un lucru e clar, majoritatea care si-au batut joc de banii statului vor da cu subsemnatul. Aproape toti primarii din Bucuresti au fost saltati.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
133 313
Well... datul cu subsemnatul nu cred că va repara semafoarele (sau orice altceva). Datul cu confiscarea si utilizarea banilor la îndreptarea pagubelor în schimb o va face. There is no other way.
Well... datul cu subsemnatul nu cred că va repara semafoarele (sau orice altceva). Datul cu confiscarea si utilizarea banilor la îndreptarea pagubelor în schimb o va face. There is no other way.
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
bekxy
Am şi eu o nelămurire: str. Buzeşti e în vreun sistem de management al traficului? E mai rău decât pe Iuliu Maniu. N-a fost dată să trec pe Buzeşti şi să nu mă enervez. E imposibil să ajungi de la Victoriei la Berzei fără să opreşti la 3-4 semafoare, într-o zi de w-e. Cum e posibil aşa ceva la o lucrare nouă?
Am şi eu o nelămurire: str. Buzeşti e în vreun sistem de management al traficului? E mai rău decât pe Iuliu Maniu. N-a fost dată să trec pe Buzeşti şi să nu mă enervez. E imposibil să ajungi de la Victoriei la Berzei fără să opreşti la 3-4 semafoare, într-o zi de w-e. Cum e posibil aşa ceva la o lucrare nouă?
- Nightwolf
-
Posted:
-
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
133 313
Basarab, trotuarul pe partea Kaufland.
Basarab, trotuarul pe partea Kaufland.
IMG1135.jpg (126.15 KB; downloaded 2781 times)
- survola
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
survola
Da, e o bătaie de joc. Și asa a fost de la început. Nu știu, poate așa a fost "gândit".
bekxy wrote:
Am şi eu o nelămurire: str. Buzeşti e în vreun sistem de management al traficului? E mai rău decât pe Iuliu Maniu. N-a fost dată să trec pe Buzeşti şi să nu mă enervez. E imposibil să ajungi de la Victoriei la Berzei fără să opreşti la 3-4 semafoare, într-o zi de w-e. Cum e posibil aşa ceva la o lucrare nouă?
Da, e o bătaie de joc. Și asa a fost de la început. Nu știu, poate așa a fost "gândit".
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
bekxy
Şi n-ar putea fi? Constatările voastre din traficul de zi de zi nu le puteţi pune pe hârtie ca propuneri?
Sau ... cui pot transmite o propunere în acest sens care să fie şi luată în seamă şi (poate) transpusă în practică?
Eu trec rar pe acolo, nu vreau să mă gândesc ce nervi trebuie să aibă cei care trec zilnic...
Nightwolf wrote:
Nu e!
Şi n-ar putea fi? Constatările voastre din traficul de zi de zi nu le puteţi pune pe hârtie ca propuneri?
Sau ... cui pot transmite o propunere în acest sens care să fie şi luată în seamă şi (poate) transpusă în practică?
Eu trec rar pe acolo, nu vreau să mă gândesc ce nervi trebuie să aibă cei care trec zilnic...
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
URANUS
B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/cum-a-pus-o-sin...46748.html
Cum a pus o singură firmă stăpânire pe TRAFICUL din București
Traficul din București se află în "mâinile" unei singure firme. Sistemul de Management al Traficului din București a fost implementat de firma UTI în perioada 2007-2009. Tot firma UTI găzduiește Centrul de control al traficului din București și aceeași firmă a prins și contractul pentru service, mentenanță și reparații, în valoare de 12 milioane euro. Contractul are o durată de 3 ani, însă anul trecut Sistemul de Management al Traficului a fost nefuncțional timp de mai multe luni, iar traficul din București infernal, pentru că UTI și Primăria Capitalei nu s-a înțeles la bani pentru a realiza reparațiile necesare.
Sistemul de Management al Traficului, în valoare de 30 milioane euro, a fost implementat în București între 2007 și 2009. Implementarea a fost făcută de UTI Grup, firma deținută de Tiberiu Urdăreanu. Mai mult, Centrul de control al traficului din Capitală funcționează tot la sediul UTI, şi tot acolo lucrează mai mulţi angajaţi ai companiei. Şi asta nu e tot! Primăria Capitalei a încheiat cu firma UTI și un acord-cadru în valoare de 12 milioane euro pentru a asigura service-ul, mentenanța și reparațiile necesare pentru buna funcționare a Sistemului de Management al Traficului.
Practic, în acest moment, Sistemul de Management al Traficului din București, se află în mâinile unei singure firme, iar Primăria Capitalei și bucureștenii care sunt nevoiți să se deplaseze zilnic prin oraș, sunt la cheremul unei companii private.
Astfel, anul trecut, când Sistemul de Management al Traficului din București (BTMS) s-a defectat bucureștenii au avut de înfruntat un trafic infernal timp de mai multe luni, pentru că UTI și municipalitatea nu s-au înțeles la bani pentru repararea defecțiunilor. Din cauză că mai multe cabluri au fost tăiate în urma unor lucrări de utilități publice, doar 15% din intersecțiile incluse în BTMS mai funcționau și doar 80% dintre ele monitorizate video.
În mod normal, problemele ar fi trebuit rezolvate rapid având în vedere că la acea dată era în vigoare contractul pentru service, mentenanță și reparații, în valoare de 57 milioane lei încheiat cu UTI. Primăria Capitalei semnase acordul-cadru încă din decembrie 2014 pentru o perioadă de 36 de luni.
Cu toate acestea, UTI nu a început reparațiile necesare decât după lungi negocieri financiare cu Primăria Capitalei.
"Problemele aparute anul trecut au avut nevoie de o perioada mai lunga de rezolvare datorita unor neintelegeri legate de costurile prea mari a unor operatiuni ce urmau a fi desfasurate intre partile contractante. In decursul lunii februarie, in urma unei dezbateri la care a participat Domnul Primar General, reprezentatii Administratiei Strazilor cat si reprezentatii ai SC UTI SA, am reusit ajustarea preturilor astfel incat pana la finalizarea Acordului Cadru semnat in data de 16.12.2014, sa putem desfasura toate activitatile mentionate in acesta", au precizat pentru B365.ro, reprezentanții Primăriei Capitalei.
Noi contracte încheiate cu UTI
În baza acordului-cadru din decembrie 2014, Administrația Străzilor va încheia cu UTI alte trei contracte subsecvente. Un prim contract, în valoare de 2.199.000 lei va fi încheiat pentru asigurarea service-ului și mentenanței pentru 230 de intersecții care nu sunt încă centralizate în SMTB.
"Al doilea contract vizează proiectarea lucrărilor pentru introducerea celor 12 intersecții de pe Bd. Iuliu Maniu în Sistemul de Management al Traficului. Valoarea contractului este de 915 lei pentru fiecare din cele 12 intersecții. De asemenea, vom mai încheia un contract, al treilea, pentru reparații. Este vorba despre cele 35 de intersecții care trebuie recorelate în sistem după ce anul trecut, în urma reparațiilor edilitare și de drumuri, buclele inductive au fost distruse", a explicat pentru B365.ro, directorul general al Administrației Străzilor, Alin Vieru.
Toate cele trei contracte subsecvente vor fi încheiate pentru o perioadă de 2 luni.
Buget de 28 milioane lei în 2016, pentru sistemul de semaforizare a Municipiului București
Sistemul de semaforizare al Municipiului Bucuresti este compus din 434 de intersecții semaforizate, din care din sistemul de management al traficului fac parte 172 de intersecții. "În momentul de față în sistemul de management al traficului sunt corelate 104 intersecții, restul de 68 de intersecții vor fi corelate până la finele anului 2016", au precizat pentru B365.ro, reprezentanții Primăriei Capitalei.
În bugetul pentru acest an, pentru sistemul de semaforizare a Municipiului București a fost prevăzută și aprobată suma de 28.919.549 lei.
Sistemul de Management al Traficului a fost implementat în București între 2007 și 2009. Acesta permite controlarea traficului bucureștean din Centrul de Control și corectarea live a problemelor, în funcție de situația din teren, la un anumit moment. Inclusiv autobuzele RATB sunt dotate cu emițători ce permit prioritizarea lor în intersecții. În realitate însă, aceste măsuri nu sunt aplicate, pentru că activitatea curentă a Centrului de Control este în principal aceea de a monitoriza evenimentele. "În prezent, nu există intervenție live în program. Totuși, sistemul are capacitatea necesară pentru ca aceasta să fie implementată", se precizează într-un raportul preliminar al Planului de Mobilitate Urbană Durabilă.
Sistemul de Management al Traficului a costat 143 milioane lei, din care mai sunt încă de achitat 60 milioane lei.
B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/cum-a-pus-o-sin...46748.html
Cum a pus o singură firmă stăpânire pe TRAFICUL din București
Traficul din București se află în "mâinile" unei singure firme. Sistemul de Management al Traficului din București a fost implementat de firma UTI în perioada 2007-2009. Tot firma UTI găzduiește Centrul de control al traficului din București și aceeași firmă a prins și contractul pentru service, mentenanță și reparații, în valoare de 12 milioane euro. Contractul are o durată de 3 ani, însă anul trecut Sistemul de Management al Traficului a fost nefuncțional timp de mai multe luni, iar traficul din București infernal, pentru că UTI și Primăria Capitalei nu s-a înțeles la bani pentru a realiza reparațiile necesare.
Sistemul de Management al Traficului, în valoare de 30 milioane euro, a fost implementat în București între 2007 și 2009. Implementarea a fost făcută de UTI Grup, firma deținută de Tiberiu Urdăreanu. Mai mult, Centrul de control al traficului din Capitală funcționează tot la sediul UTI, şi tot acolo lucrează mai mulţi angajaţi ai companiei. Şi asta nu e tot! Primăria Capitalei a încheiat cu firma UTI și un acord-cadru în valoare de 12 milioane euro pentru a asigura service-ul, mentenanța și reparațiile necesare pentru buna funcționare a Sistemului de Management al Traficului.
Practic, în acest moment, Sistemul de Management al Traficului din București, se află în mâinile unei singure firme, iar Primăria Capitalei și bucureștenii care sunt nevoiți să se deplaseze zilnic prin oraș, sunt la cheremul unei companii private.
Astfel, anul trecut, când Sistemul de Management al Traficului din București (BTMS) s-a defectat bucureștenii au avut de înfruntat un trafic infernal timp de mai multe luni, pentru că UTI și municipalitatea nu s-au înțeles la bani pentru repararea defecțiunilor. Din cauză că mai multe cabluri au fost tăiate în urma unor lucrări de utilități publice, doar 15% din intersecțiile incluse în BTMS mai funcționau și doar 80% dintre ele monitorizate video.
În mod normal, problemele ar fi trebuit rezolvate rapid având în vedere că la acea dată era în vigoare contractul pentru service, mentenanță și reparații, în valoare de 57 milioane lei încheiat cu UTI. Primăria Capitalei semnase acordul-cadru încă din decembrie 2014 pentru o perioadă de 36 de luni.
Cu toate acestea, UTI nu a început reparațiile necesare decât după lungi negocieri financiare cu Primăria Capitalei.
"Problemele aparute anul trecut au avut nevoie de o perioada mai lunga de rezolvare datorita unor neintelegeri legate de costurile prea mari a unor operatiuni ce urmau a fi desfasurate intre partile contractante. In decursul lunii februarie, in urma unei dezbateri la care a participat Domnul Primar General, reprezentatii Administratiei Strazilor cat si reprezentatii ai SC UTI SA, am reusit ajustarea preturilor astfel incat pana la finalizarea Acordului Cadru semnat in data de 16.12.2014, sa putem desfasura toate activitatile mentionate in acesta", au precizat pentru B365.ro, reprezentanții Primăriei Capitalei.
Noi contracte încheiate cu UTI
În baza acordului-cadru din decembrie 2014, Administrația Străzilor va încheia cu UTI alte trei contracte subsecvente. Un prim contract, în valoare de 2.199.000 lei va fi încheiat pentru asigurarea service-ului și mentenanței pentru 230 de intersecții care nu sunt încă centralizate în SMTB.
"Al doilea contract vizează proiectarea lucrărilor pentru introducerea celor 12 intersecții de pe Bd. Iuliu Maniu în Sistemul de Management al Traficului. Valoarea contractului este de 915 lei pentru fiecare din cele 12 intersecții. De asemenea, vom mai încheia un contract, al treilea, pentru reparații. Este vorba despre cele 35 de intersecții care trebuie recorelate în sistem după ce anul trecut, în urma reparațiilor edilitare și de drumuri, buclele inductive au fost distruse", a explicat pentru B365.ro, directorul general al Administrației Străzilor, Alin Vieru.
Toate cele trei contracte subsecvente vor fi încheiate pentru o perioadă de 2 luni.
Buget de 28 milioane lei în 2016, pentru sistemul de semaforizare a Municipiului București
Sistemul de semaforizare al Municipiului Bucuresti este compus din 434 de intersecții semaforizate, din care din sistemul de management al traficului fac parte 172 de intersecții. "În momentul de față în sistemul de management al traficului sunt corelate 104 intersecții, restul de 68 de intersecții vor fi corelate până la finele anului 2016", au precizat pentru B365.ro, reprezentanții Primăriei Capitalei.
În bugetul pentru acest an, pentru sistemul de semaforizare a Municipiului București a fost prevăzută și aprobată suma de 28.919.549 lei.
Sistemul de Management al Traficului a fost implementat în București între 2007 și 2009. Acesta permite controlarea traficului bucureștean din Centrul de Control și corectarea live a problemelor, în funcție de situația din teren, la un anumit moment. Inclusiv autobuzele RATB sunt dotate cu emițători ce permit prioritizarea lor în intersecții. În realitate însă, aceste măsuri nu sunt aplicate, pentru că activitatea curentă a Centrului de Control este în principal aceea de a monitoriza evenimentele. "În prezent, nu există intervenție live în program. Totuși, sistemul are capacitatea necesară pentru ca aceasta să fie implementată", se precizează într-un raportul preliminar al Planului de Mobilitate Urbană Durabilă.
Sistemul de Management al Traficului a costat 143 milioane lei, din care mai sunt încă de achitat 60 milioane lei.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
ClaudiuL
915 lei pentru o intersectie ? Am si eu o intersectie acasa
915 lei pentru o intersectie ? Am si eu o intersectie acasa
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
133 313
Ia de la phuti. Viilor cu Constantin Istrati.
Ia de la phuti. Viilor cu Constantin Istrati.
IMG1200.jpg (126.11 KB; downloaded 3975 times)
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
133 313
La Citymall încă două capace de la cămine de tragere care stau să facă implozie. Și încă unul la liceul Autobuzul.
La Citymall încă două capace de la cămine de tragere care stau să facă implozie. Și încă unul la liceul Autobuzul.
IMG1251.jpg (114.93 KB; downloaded 3897 times)
- realistul
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
realistul
La Rosetti era la fel. Am făcut sesizare prin aplicația Civic Alert si au pus un capac metalic. Dar nu vreți să știți cum e pus ). Vis a vis de Noel pe colt.
La Rosetti era la fel. Am făcut sesizare prin aplicația Civic Alert si au pus un capac metalic. Dar nu vreți să știți cum e pus ). Vis a vis de Noel pe colt.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
133 313
Busted. Văcărești, lucrările post pasaj Mihai Bravu.
Busted. Văcărești, lucrările post pasaj Mihai Bravu.
IMG1253.jpg (141.08 KB; downloaded 3815 times)
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
133 313
Mircea Vodă intersecția cu Sf. Vineri (și Căuzași). Phuti la brutărie!
Mircea Vodă intersecția cu Sf. Vineri (și Căuzași). Phuti la brutărie!
IMG1266.jpg (185.99 KB; downloaded 3728 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București
•
Choose destination