Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor

3056 posts, 799351 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 219
 
 

📖 Pagination options
Re: Mentenanta tramvaielor RATB Gabi23

Am intrebat mai exact ce si cum e cu vagonul respectiv. Deci initial a avut schema de vopsire asemeni lui 279 din fotografie, ulterior fiindu-i aplicata o reclama "Practiker". La RK-ul avut, caroseria vagonului a fost vopsita partial, fiind pastrata reclama aplicata peste vopseaua originala, astfel conservandu-se acele insemne rosu-bleu. Cand reclama a fost inlocuita, contractul incheindu-se a ramas astfel. Sa incheiem totusi aici acest offtopic despre schemele de vopsire.

 


Re: Mentenanta tramvaielor RATB Gabi23

A ajuns la RK V3A-93M-FAUR 345 de la Dep. Alexandria. Era unul dintre vagoanele "terminate" rau de tot pe linia 32. In ultima perioada a stat defect in depou fara sa mai circule. Este al 10-lea vagon modernizat la FAUR, fiind penutimul vagon modernizat in anul 1995. Cu ocazia RK-ului i se va inlocui si afisajul cu film cu unul de tip matricial.

Boghiurile lui 179 de la Dep. Colentina au parte de reparatie.
158 de la Bucurestii Noi este in curs de reparatie de vreo saptamana dupa ce a fost usor tamponat la una din primele iesiri in traseu in luna august, dupa ce statuse defect dupa reparatia caroseriei in perioada februarie-august 2010.

 


Re: Mentenanta tramvaielor RATB Gabi23

Gabi23 wrote:
158 de la Bucurestii Noi este in curs de reparatie de vreo saptamana dupa ce a fost usor tamponat la una din primele iesiri in traseu in luna august, dupa ce statuse defect dupa reparatia caroseriei in perioada februarie-august 2010.

La inceputul saptamanii a ajuns la depou, ieri fiind folosit pe linia 45, iar astazi ajungand pe linia 41. Deocamdata nu are masca din fibra de sticla pentru ca la depou s-au tot avariat/distrus masti cu tamponarile din ultimele luni, iar la URAC sunt unele probleme cu lipsa materialelor, cum ar fi fibra de sticla.

 


Re: Mentenanta tramvaielor RATB Gabi23

305 i s-au efectuat astazi ultimele retusuri urmand sa se intoarca la Dep. Bucurestii Noi, si probabil saptamana viitoare il vedem in traseu pe una din liniile 20/24/45.
299 efectuaza probele aferente, si se va intoarce in 2 saptamani la Dep. Alexandria.
In diferite stadii de lucru prin uzina sunt si vagoanele V3A: 110, 145,178, 201, 228, 266, 280, 285, 313, 333, 345,355.
Tatra 4R: 3307, 3308, 3399, 3400, 3421, 3427. Urmeaza sa ajunga zilele astea si 3415.

 


Re: Mentenanta tramvaielor RATB Gabi23

Gabi23 wrote:
Gabi23 wrote:
158 de la Bucurestii Noi este in curs de reparatie de vreo saptamana dupa ce a fost usor tamponat la una din primele iesiri in traseu in luna august, dupa ce statuse defect dupa reparatia caroseriei in perioada februarie-august 2010.

La inceputul saptamanii a ajuns la depou, ieri fiind folosit pe linia 45, iar astazi ajungand pe linia 41. Deocamdata nu are masca din fibra de sticla pentru ca la depou s-au tot avariat/distrus masti cu tamponarile din ultimele luni, iar la URAC sunt unele probleme cu lipsa materialelor, cum ar fi fibra de sticla.

Si-a primit masca din fibra de sticla.

 


Re: Mentenanta tramvaielor RATB Gabi23

A ajuns azinoapte de la Dep. Titan la RK vagonul V3A-93 346. 5 ani pe liniile tandari din Pantelimon,  si-au spus cuvantul aspura lui, fiind un vagon fabricat la inceputul anului 2005.
V3A-93 145, al Dep. Giurgiu este aproape finalizata reparatia/reconstructia sa, urmand sa mai efectueze o serie de probe si sa se intoarca la depou.

 


Re: Mentenanta tramvaielor RATB florin.lifticariu

va fi revopsit 145 ? boghiuri noi ? ... inainte de accident desi avea doar citeva luni de la reparatie avea un zgomot la boghiuri de parca mergea pe pietre...

 


Re: Mentenanta tramvaielor RATB Gabi23

Boghiurile au fost reparate toate pentru ca au fost distruse de la soc, purtatoarele 2 si 3 si motorul 4. Deocamdata vopsite sunt corpurile B si C. La corpul A nu s-a intervenit deloc el nefiind afectat deloc. Nu prea are nevoie de revopsire. La 313 si 333 ar cam fi nevoie de revopsiri, deocamdata partile neafectate din ele stau prin curte. Corpul A din 333 este in curs de echipare, iar corpurile B si C din 313 sunt la vopsitorie.

 


  • marian
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanta tramvaielor RATB marian

Am si eu o intrebare 299 a primit pantograf cu patina de grafit,ca sa poata fi folosit in linia 41?

 


Re: Mentenanta tramvaielor RATB Gabi23

Nu a primit, desi cei de la Depoul Alexandria ar fi dorit sa le foloseasca ca rezerve pentru linia 41, pe 299 si 285, insa nu s-a vrut, motivul oficial fiind ca n-au sectiune PPC :roll:. Astfel Alexandria a trebuit sa improvizeze cu 282 si sa il foloseasca si pe 324. Le-ar fi stat tare bine pe linia 41 lui 285 si 299... Cel mai probabil pe 299 il vor folosi calatorii pe linia 32, iar 285 se va ajunge la loc pe linia 11.

 


Re: Mentenanta tramvaielor RATB Dominatrix

In legatura cu vagoanele avariate in depoul Giurgiului, cu ce fonduri au fost reconstruite aceste vagoane? Ale primariei sau ale proprietarilor macarelei prabusite? RATB'ul si-a recuperat pierderile de la ei?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanta tramvaielor RATB Utilizator anonim

#177 a ajuns in URAC pentru reparatii la caroserie.

 


Re: Mentenanta tramvaielor RATB Gabi23

V3A-93-ul 232 al Dep. Colentina a ajuns pentru reparatii la caroserie, in special la articulatii.

V3A-93-ul 177 al Dep. Titan se afla pentru reparatia unei tamponari a corpului A, pe partea stanga.

V3A-93M-FAUR 299, al Dep. Alexandria a efectuat azi ultimele probe de traseu, urmand ca in cel mult 2 saptamani sa se intoarca la depou.

355,228, 201 sunt in diferite stadii de echipare.
110, 285 si 266 sunt la vopsitorie, fiind pregatit sa intre in 2 zile cel mult si 280 :twisted:.
178, 345 si 346 se lucreaza la caroserii.  

V3A-93M-EPC 137 s-a intors astazi la Dep. Dudesti, dupa reparatia unei tamponari laterale. Totusi cele 10 vagoane V3A-93M-EPC, impreuna cu V3A-93-CA 205 si V3A-H-urile 192 si 361, sunt cele mai rezistente vagoane din parcul RATB la tamponari, fiind folosita la constructia lor tabla mult mai rezistenta, asemeni celei de pe locomotive. Acesta este si unul din motivele pentru care vagoanele au o greutate mult mai mare.    

A ajuns pentru RK si plugul 012, al Dep. Giurgiu.

La Tatre sunt in diferite stadii de lucru:3308 - probe; 3427, 3307 - echipare; 3399, 3400 - vopsitorie; 3415, 3421 - reparatii la nivelul caroseriilor.

 


Re: Mentenanta tramvaielor RATB bogdan2010

Cam  cat se estimeaza ca vor mai circula vagoanele Tatra in Bucuresti? Vad ca nu sunt ocolite de la RC-uri, RK-uri..

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 219
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2335 forum members have written 425769 posts in 5294 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use