Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1638 posts, 497950 views
📖 Pagination options
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Glina - Jilava (SUD)
Goldmund
Imi pare f. rau ca trebuie sa te contrazic clar:
o strada peste care trece un trafic greu(de camioane) mare, cu ambuteiaje cu tot, are o alta structura inca de la inceput. Eu am vazut pozele de aici si pot spune ca fundatia din ce vad eu este doar o bataie de joc, facuta foarte ieftin. Normal ca aceasta fundatie de DNCB nu va rezista prea mult...
shoppy wrote:
Nu e fundatia, daca zilnic ai coloana de camioane care abia se taraste mai ales vara atunci apar sleauri.
Imi pare f. rau ca trebuie sa te contrazic clar:
o strada peste care trece un trafic greu(de camioane) mare, cu ambuteiaje cu tot, are o alta structura inca de la inceput. Eu am vazut pozele de aici si pot spune ca fundatia din ce vad eu este doar o bataie de joc, facuta foarte ieftin. Normal ca aceasta fundatie de DNCB nu va rezista prea mult...
- Goldmund
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Adrian Rosca, foarte buna poza cu rampa pasajului Chitila, si raspunde multor intrebari care s-au pus pe aici.
Se vede foarte bine ca cealalta rampa are taluz, nu zid de sprijin, pe latura spre pasaj.
Deci si aceasta rampa va fi la fel...
Adrian Rosca, foarte buna poza cu rampa pasajului Chitila, si raspunde multor intrebari care s-au pus pe aici.
Se vede foarte bine ca cealalta rampa are taluz, nu zid de sprijin, pe latura spre pasaj.
Deci si aceasta rampa va fi la fel...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Mai ramane de vazut cum va fi rezolvata problema drenarii apelor pluviale de sub pasaj, avand in vedere ca va fi taluz pe ambele parti, giratoriul fiind la randul lui mai inalt decat zona respectiva.
Mai ramane de vazut cum va fi rezolvata problema drenarii apelor pluviale de sub pasaj, avand in vedere ca va fi taluz pe ambele parti, giratoriul fiind la randul lui mai inalt decat zona respectiva.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Nightwolf
De ce? E canalizare in Chitila din cate stiu eu. Cel putin in zona de langa DNCB ... e un colector, parca, in legatura cu CF si parcul industrial (fostul) de la Rudeni.
De ce? E canalizare in Chitila din cate stiu eu. Cel putin in zona de langa DNCB ... e un colector, parca, in legatura cu CF si parcul industrial (fostul) de la Rudeni.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
TibiV
Probabil inelul 2 = autostrada de centura A0
Si se va face "în perioada de programare 2020-2030 când este prevăzut să se lucreze pe zona Centurii de Nord".
Deci centura actuala ar trebui finalizata pana in 2020... Wow !...
Marcel Boloş, secretar de stat Min.Transporturilor wrote:
"Centura Capitalei, conform Master Planului, va fi realizată în două etape. Prima, cea a centurii existente (partea de sud şi capetele dinspre zona de nord) în perioada 2014-2020 după care urmează a doua etapă, în perioada de programare 2020-2030 când este prevăzut să se lucreze pe zona Centurii de Nord. Din punct de vedere al evoluţiei proiectului Centurii Capitalei, pregătim cererea de finanţare pentru partea existentă de centură (Centura de Sud şi capetele din nord) şi studiul de fezabilitate pentru inelul 2.
Probabil inelul 2 = autostrada de centura A0
Si se va face "în perioada de programare 2020-2030 când este prevăzut să se lucreze pe zona Centurii de Nord".
Deci centura actuala ar trebui finalizata pana in 2020... Wow !...
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
panzer01
Un citat interesant din conferinta Capital de azi:
La 4 ani de la inceperea lucrarilor intre DN7 si A1 ei pregatesc "cerea de finantare". Oricum e acelasi status de 1 an aproape.
Un citat interesant din conferinta Capital de azi:
"Centura Capitalei, MasterPlanul o trasează în două etape: cea a centurii existente (pe partea de sud și capetele 2014-2020), a doua etapă în 2020-2030 când e prevăzut pe zona Centurii de Nord, inelul 2, realizarea centurii ca obiect de sine stătător.Din punct de vedere al evoluției proiectului, pregătim cererea de finanțare pentru partea existentă de centură (Centura de Sud și Capetele din Nord) și studiul de fezabilitate pentru inelul 2", a declarat Boloș.
La 4 ani de la inceperea lucrarilor intre DN7 si A1 ei pregatesc "cerea de finantare". Oricum e acelasi status de 1 an aproape.
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
panzer01
scrisesm pe celalalt topic, de discutii: imi e destul de clar ca DN7-A1 lucreaza f incet pt inca pregatesc cererea de finantare. Este acelasi stadiu de 9-12 luni. De atata vreme pregatesc cererea de finantare.
scrisesm pe celalalt topic, de discutii: imi e destul de clar ca DN7-A1 lucreaza f incet pt inca pregatesc cererea de finantare. Este acelasi stadiu de 9-12 luni. De atata vreme pregatesc cererea de finantare.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
shoppy
Nu e acelasi stadiu, s-a lucrat ceva si mi se pare ca s-a lucrat cam mult ca sa fi fost totul pe datorie.
Nu e acelasi stadiu, s-a lucrat ceva si mi se pare ca s-a lucrat cam mult ca sa fi fost totul pe datorie.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Goldmund
Din citatul (din "Capital")pe care l-a pus panzer01, reiese ca "specialistii" doresc un studiu de fezabilitate pentru A0, cu toate ca pana la asigurarea unei finantari si demararii efective al proiectului ("inelul2") vor mai trece ceva ani(daca nu zeci de ani), adica pana cand studiul de fezabilitate va fi ....expirat, nu-i asa? - cum am fost obisnuiti cu atatea alte proiecte.
Poate CNADNR sa angazeze permanent cativa specialisti si sa faca in regie proprie studiile de fezabilitate pentru infrastructura tarii?!?
Cat despre rentabilitatea largirii DNCB(atat cat s-a facut in nord si inca se mai face, greu si cu multi bani si de proasta calitate) eu o spun vehement si clar:
chiar daca DNCB ar fi largita la trei-patru benzi/sens, doua parale nu ar face, daca intersectiile (cel putin intre Centura si autostrazi/ DN-uri) nu ar fi supraetajate, daca toate iesirile si intrarile nu ar fi separate unele de altele, cu nici un obstacol intre diferile sensuri de circulatie.
Ce asteptam? Peste tot acelasi gen de intersectie?
http://www.google.de/maps/@44.4360768,2...312!8i6656
Pe cine ar incalzi faptul ca DNCB ar fi pe trei benzi/sens aici, dar intersectia ar ramane la acelasi stadiu, sau cel mult un "giratoriu" acolo care ar aduna ambuteiaje uriase...?
"Specialistii" Romaniei nu se uita si ei in intreaga UE cum fiecare oras mare are o Centura si cum arata aceasta? Ca Sofia poate e la nivelul Bucurestiului, dar oare mai exista un singur oras mare in UE care sa fie in acest hal?
Din citatul (din "Capital")pe care l-a pus panzer01, reiese ca "specialistii" doresc un studiu de fezabilitate pentru A0, cu toate ca pana la asigurarea unei finantari si demararii efective al proiectului ("inelul2") vor mai trece ceva ani(daca nu zeci de ani), adica pana cand studiul de fezabilitate va fi ....expirat, nu-i asa? - cum am fost obisnuiti cu atatea alte proiecte.
Poate CNADNR sa angazeze permanent cativa specialisti si sa faca in regie proprie studiile de fezabilitate pentru infrastructura tarii?!?
Cat despre rentabilitatea largirii DNCB(atat cat s-a facut in nord si inca se mai face, greu si cu multi bani si de proasta calitate) eu o spun vehement si clar:
chiar daca DNCB ar fi largita la trei-patru benzi/sens, doua parale nu ar face, daca intersectiile (cel putin intre Centura si autostrazi/ DN-uri) nu ar fi supraetajate, daca toate iesirile si intrarile nu ar fi separate unele de altele, cu nici un obstacol intre diferile sensuri de circulatie.
Ce asteptam? Peste tot acelasi gen de intersectie?
http://www.google.de/maps/@44.4360768,2...312!8i6656
Pe cine ar incalzi faptul ca DNCB ar fi pe trei benzi/sens aici, dar intersectia ar ramane la acelasi stadiu, sau cel mult un "giratoriu" acolo care ar aduna ambuteiaje uriase...?
"Specialistii" Romaniei nu se uita si ei in intreaga UE cum fiecare oras mare are o Centura si cum arata aceasta? Ca Sofia poate e la nivelul Bucurestiului, dar oare mai exista un singur oras mare in UE care sa fie in acest hal?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Aia si altele ( de pe Centura Nord ) sunt niste intersectii absolut superbe. Si acolo se merge incet, dar la Centura Nord se merge cu suta pe ora. Iti trebuie sânge in instalatie sa intrii in centura cu stânga acolo. ( De exemplu << Tunari >>. )
Aia si altele ( de pe Centura Nord ) sunt niste intersectii absolut superbe. Si acolo se merge incet, dar la Centura Nord se merge cu suta pe ora. Iti trebuie sânge in instalatie sa intrii in centura cu stânga acolo. ( De exemplu << Tunari >>. )
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Da, si zilnic daca vii de la Mogosoaia la Otopeni ai coada de 2km chiar daca e denivelata, si asta ca mai tine si giratoriul Mogosoaia, cand o faca pasaj la Mogosoaia atunci ce o sa mai fie...
Bine, zice la RockFM ca la Tunari tocmai a dat trenu peste un geniu cu cisterna de GPL, blocaj total, distractie, bine ca nu ploua...
Da, si zilnic daca vii de la Mogosoaia la Otopeni ai coada de 2km chiar daca e denivelata, si asta ca mai tine si giratoriul Mogosoaia, cand o faca pasaj la Mogosoaia atunci ce o sa mai fie...
Bine, zice la RockFM ca la Tunari tocmai a dat trenu peste un geniu cu cisterna de GPL, blocaj total, distractie, bine ca nu ploua...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Categorictrebuie A0 ca laDNCB au dat-o clar in bara. Vorbesc de Nord, ca pe Sud nici daca ma pici cu ceara nu merg, prefer s-o iau prin Bucuresti.
Categorictrebuie A0 ca laDNCB au dat-o clar in bara. Vorbesc de Nord, ca pe Sud nici daca ma pici cu ceara nu merg, prefer s-o iau prin Bucuresti.
- Shogom
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Shogom
@shoppy nu e chiar asa, sub podul de la Otopeni e sens giratoriu de aia se face coada de 2 km. Dinspre Tunari nu prea e coada, ai o banda pe care poti merge fara sa te incurce vreun sens giratoriu.Sigur s-a mai discutat asta, intrarea/iesirea in/din oras ar trebui sa se faca numai cu viraj la dreapta.
@shoppy nu e chiar asa, sub podul de la Otopeni e sens giratoriu de aia se face coada de 2 km. Dinspre Tunari nu prea e coada, ai o banda pe care poti merge fara sa te incurce vreun sens giratoriu.Sigur s-a mai discutat asta, intrarea/iesirea in/din oras ar trebui sa se faca numai cu viraj la dreapta.
📖 Pagination options