Topic: Stiri si articole din presa
126 posts, 62054 views
📖 Pagination options
- emilacke
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
emilacke
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
URANUS
FELICITARI Utilizator anonim PENTRU FOTOREPORTAJ
Sursa: B365.RO
Când vor putea circula bucureștenii pe Pasajul Mihai Bravu. Cum arată pasajul acum. GALERIE FOTO
Primul pod al Pasajului Mihai Bravu este aproape de finalizare. Conform estimărilor primarului general, bucureștenii vor putea circula pe pod în maxim două luni.
"La Pasajul Mihai Bravu, s-au ridicat deja primii doi piloni la cel de-al doilea pod, au început să amenajeze aleile de intrare pe sub piciorul podului și, bineînțeles, pe pod, au început să lege lumini", a declarat Sorin Oprescu, miercuri, pentru B365.ro.
"Într-o lună, două, se va putea circula pe primul pod al Pasajului Mihai Bravu. Cel puțin voi elibera sensul care vine dinspre Berceni. Oricum, vreau să-i dau drumul la cheie", a completat primarul general.
http://www.b365.ro/cand-vor-putea-circu...06273.html
FELICITARI Utilizator anonim PENTRU FOTOREPORTAJ
Sursa: B365.RO
Când vor putea circula bucureștenii pe Pasajul Mihai Bravu. Cum arată pasajul acum. GALERIE FOTO
Primul pod al Pasajului Mihai Bravu este aproape de finalizare. Conform estimărilor primarului general, bucureștenii vor putea circula pe pod în maxim două luni.
"La Pasajul Mihai Bravu, s-au ridicat deja primii doi piloni la cel de-al doilea pod, au început să amenajeze aleile de intrare pe sub piciorul podului și, bineînțeles, pe pod, au început să lege lumini", a declarat Sorin Oprescu, miercuri, pentru B365.ro.
"Într-o lună, două, se va putea circula pe primul pod al Pasajului Mihai Bravu. Cel puțin voi elibera sensul care vine dinspre Berceni. Oricum, vreau să-i dau drumul la cheie", a completat primarul general.
http://www.b365.ro/cand-vor-putea-circu...06273.html
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
URANUS
Sursa: B365.RO
Primul pod al pasajului Mihai Bravu a trecut testul rezistenţei. Când se deschide
Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat că primul pod al pasajului Mihai Bravu este aproape finalizat iar în următoarele săptămâni ar putea fi deschis circulaţiei rutiere.
Potrivit edilului-şef, primul pod al pasajului a trecut miercuri testul rezistenţei, în acest sens el fiind traversat de mai multe camioane.
"Să ştiţi că sunt adeptul criticii, dar numai dacă este constructivă. Aşa că vă rog să urmăriţi cu atenţie ce se întâmplă astăzi la pasajul Mihai Bravu. Primul pod este aproape finalizat. Lucrările au intrat pe ultima sută de metri, stratul de beton fiind turnat pe întreaga suprafaţă a podului. În acest moment se lucrează la hidroizolaţie şi la asfaltare, ceea ce mă determină să spun că în următoarele săptămâni poate fi deschis circulaţiei rutiere. şi vreau să mă fac clar înţeles. (...) Chiar ieri, primul pod al pasajului a trecut testul rezistenţei. El a fost traversat de mai multe camioane, pentru a-i fi verificată rezistenţa înainte de a fi deschis circulaţiei", a spus primarul general într-un interviu acordat Agerpres.
El a anunţat că au început lucrările şi la al doilea pod al pasajului.
http://www.b365.ro/primul-pod-al-pasaju...06701.html
Sursa: B365.RO
Primul pod al pasajului Mihai Bravu a trecut testul rezistenţei. Când se deschide
Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat că primul pod al pasajului Mihai Bravu este aproape finalizat iar în următoarele săptămâni ar putea fi deschis circulaţiei rutiere.
Potrivit edilului-şef, primul pod al pasajului a trecut miercuri testul rezistenţei, în acest sens el fiind traversat de mai multe camioane.
"Să ştiţi că sunt adeptul criticii, dar numai dacă este constructivă. Aşa că vă rog să urmăriţi cu atenţie ce se întâmplă astăzi la pasajul Mihai Bravu. Primul pod este aproape finalizat. Lucrările au intrat pe ultima sută de metri, stratul de beton fiind turnat pe întreaga suprafaţă a podului. În acest moment se lucrează la hidroizolaţie şi la asfaltare, ceea ce mă determină să spun că în următoarele săptămâni poate fi deschis circulaţiei rutiere. şi vreau să mă fac clar înţeles. (...) Chiar ieri, primul pod al pasajului a trecut testul rezistenţei. El a fost traversat de mai multe camioane, pentru a-i fi verificată rezistenţa înainte de a fi deschis circulaţiei", a spus primarul general într-un interviu acordat Agerpres.
El a anunţat că au început lucrările şi la al doilea pod al pasajului.
http://www.b365.ro/primul-pod-al-pasaju...06701.html
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Goldmund
"Când va fi gata prima parte a pasajului de la Mihai Bravu, cea mai importantă lucrare de infrastructură din Bucureşti
Lucrările la primul tronson al Pasajului Mihai Bravu, care traversează sensul de mers între Piaţa Sudului şi Şoseaua Mihai Bravu vor fi gata marţi 20 mai, potrivit unor surse apropiate lucrărilor, cu aproape o lună întârziere faţă de termenul avansat iniţial. În prezent muncitorii au curăţat calea de acces spre primul pasaj şi au finalizat lucrările la stratul de asfalt de pe primul pod. "
.......
http://www.zf.ro/zf-24/cand-va-fi-gata-...i-12631726
"Când va fi gata prima parte a pasajului de la Mihai Bravu, cea mai importantă lucrare de infrastructură din Bucureşti
Lucrările la primul tronson al Pasajului Mihai Bravu, care traversează sensul de mers între Piaţa Sudului şi Şoseaua Mihai Bravu vor fi gata marţi 20 mai, potrivit unor surse apropiate lucrărilor, cu aproape o lună întârziere faţă de termenul avansat iniţial. În prezent muncitorii au curăţat calea de acces spre primul pasaj şi au finalizat lucrările la stratul de asfalt de pe primul pod. "
.......
http://www.zf.ro/zf-24/cand-va-fi-gata-...i-12631726
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Cristy
Primul pod al pasajului Mihai Bravu se deschide circulației în iunie. Acum se face recepția lucrării
Primul pod al pasajului Mihai Bravu va fi deschis circulației în luna iunie. Comisia de recepție a început deja analiza lucrării, iar după finalizarea studiului lucrarea va putea fi inaugurată.
"Se așteaptă decizia Comisiei de recepție. Vom dechide primul pod după finalizarea recepției. Probabil în iunie podul va fi deschis", a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu, directorul Direcției de Transport din cadrul Primăriei Capitalei.
Între timp au început lucrările și la al doilea pod al pasajului, care ar urma să fie terminat în aprilie 2015, potrivit reprezentanților Primăriei Capitalei.
Pasajul Mihai Bravu este compus din două poduri supraterane paralele, câte unul pentru fiecare sens de circulaţie. Lucrarea rezolvă subtraversarea a două puncte esențiale – Splaiul Unirii și Dâmbovița pe de-o parte, iar pe de cealaltă parte, intersecția Mihai Bravu cu Calea Văcărești, realizând continuitatea traficului, în corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piața Sudului. Pasajul va face legătura între Calea Vacăreşti şi Șoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii şi va avea câte două benzi pe fiecare sens.
Primul pod al pasajului (sensul Calea Văcărești - Mihai Bravu) va avea o lungime de 675,40 metri, iar cel de-al doilea (sensul Mihai Bravu-Calea Văcărești) va avea 687,70 metri. Lățimea celor două poduri va fi de 7,80 metri.
- See more at: http://www.b365.ro/primul-pod-al-pasaju...KLc9g.dpuf
Primul pod al pasajului Mihai Bravu se deschide circulației în iunie. Acum se face recepția lucrării
Primul pod al pasajului Mihai Bravu va fi deschis circulației în luna iunie. Comisia de recepție a început deja analiza lucrării, iar după finalizarea studiului lucrarea va putea fi inaugurată.
"Se așteaptă decizia Comisiei de recepție. Vom dechide primul pod după finalizarea recepției. Probabil în iunie podul va fi deschis", a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu, directorul Direcției de Transport din cadrul Primăriei Capitalei.
Între timp au început lucrările și la al doilea pod al pasajului, care ar urma să fie terminat în aprilie 2015, potrivit reprezentanților Primăriei Capitalei.
Pasajul Mihai Bravu este compus din două poduri supraterane paralele, câte unul pentru fiecare sens de circulaţie. Lucrarea rezolvă subtraversarea a două puncte esențiale – Splaiul Unirii și Dâmbovița pe de-o parte, iar pe de cealaltă parte, intersecția Mihai Bravu cu Calea Văcărești, realizând continuitatea traficului, în corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piața Sudului. Pasajul va face legătura între Calea Vacăreşti şi Șoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii şi va avea câte două benzi pe fiecare sens.
Primul pod al pasajului (sensul Calea Văcărești - Mihai Bravu) va avea o lungime de 675,40 metri, iar cel de-al doilea (sensul Mihai Bravu-Calea Văcărești) va avea 687,70 metri. Lățimea celor două poduri va fi de 7,80 metri.
- See more at: http://www.b365.ro/primul-pod-al-pasaju...KLc9g.dpuf
- Dragos Tanase
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Dragos Tanase
Podul (deci, nu Pasajul) Mihai Bravu va fi lărgit. Noi benzi de circulație și pasarele pentru pietoni și bicicliști: http://www.b365.ro/podul-mihai-bravu-va...08887.html
Podul (deci, nu Pasajul) Mihai Bravu va fi lărgit. Noi benzi de circulație și pasarele pentru pietoni și bicicliști: http://www.b365.ro/podul-mihai-bravu-va...08887.html
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Robert24
Primul pod al Pasajului Mihai Bravu se deschide circulației
Circulația pe primul pod al Pasajului Mihai Bravu se deschide vineri la ora 11:00. Surse din Primăria Capitalei spun că sensul Piața Sudului - Calea Vitan a trecut de toate testele.
Lucrările la Pasajul Mihai Bravu din Capitală s-au reluat în septembrie anul trecut. Compania Astaldi a început atunci activitatea pe șantierul pasajului din sudul Capitalei, un proiect abandonat de Primăria Municipiului București după ce patronul fostului constructor Romstrade a fost arestat.
Contractul cu firma Romstrade, deținută de omul de afaceri Nelu Iordache, a fost reziliat din luna decembrie a anului 2012. Lucrările au început din ianuarie 2011 și trebuiau să fie finalizate încă din 2012. Primăria a reușit să organizeze o nouă licitație abia în vara anului trecut, iar câștigătorul a fost desemnat după mai bine de două luni de la depunerea ofertelor.
"Obiectivul general al proiectului este acela de a continua programul de optimizare cu posibilitatea realizării unui pasaj rutier suprateran prin care să se realizeze o legătură rutieră mai rapidă între Şoseaua Mihai Bravu şi Splaiul Unirii. Scopul proiectului îl reprezintă descongestionarea traficului din zona intersecţiei Şoseaua Mihai Bravu - Splaiul Unirii - Calea Văcăreşti", spuneau atunci reprezentanții instituţiei.
Acum, deja au fost deja desenate marcajele rutiere și montate bannere pe stâlpi cu mesajele PMB ”București, 555 ani”, conform utilizatorilor forumului metrouusor.ro
http://www.capital.ro/primul-pod-al-pas...atiei.html
Primul pod al Pasajului Mihai Bravu se deschide circulației
Circulația pe primul pod al Pasajului Mihai Bravu se deschide vineri la ora 11:00. Surse din Primăria Capitalei spun că sensul Piața Sudului - Calea Vitan a trecut de toate testele.
Lucrările la Pasajul Mihai Bravu din Capitală s-au reluat în septembrie anul trecut. Compania Astaldi a început atunci activitatea pe șantierul pasajului din sudul Capitalei, un proiect abandonat de Primăria Municipiului București după ce patronul fostului constructor Romstrade a fost arestat.
Contractul cu firma Romstrade, deținută de omul de afaceri Nelu Iordache, a fost reziliat din luna decembrie a anului 2012. Lucrările au început din ianuarie 2011 și trebuiau să fie finalizate încă din 2012. Primăria a reușit să organizeze o nouă licitație abia în vara anului trecut, iar câștigătorul a fost desemnat după mai bine de două luni de la depunerea ofertelor.
"Obiectivul general al proiectului este acela de a continua programul de optimizare cu posibilitatea realizării unui pasaj rutier suprateran prin care să se realizeze o legătură rutieră mai rapidă între Şoseaua Mihai Bravu şi Splaiul Unirii. Scopul proiectului îl reprezintă descongestionarea traficului din zona intersecţiei Şoseaua Mihai Bravu - Splaiul Unirii - Calea Văcăreşti", spuneau atunci reprezentanții instituţiei.
Acum, deja au fost deja desenate marcajele rutiere și montate bannere pe stâlpi cu mesajele PMB ”București, 555 ani”, conform utilizatorilor forumului metrouusor.ro
http://www.capital.ro/primul-pod-al-pas...atiei.html
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
URANUS
Sursa: B365.RO
Pasajul Mihai Bravu, aproape de final: Încep testele de rezistență la al doilea pod
Primul pod al Pasajului Mihai Bravu, lucrare de infrastructură care ar putea soluţiona problemele de trafic din patru cartiere ale Capitalei, a intrat pe ultima sută de metri. Primarul general, Sorin Oprescu, a declarat, vineri, că în următoarele zile vor începe şi testele de rezistenţă, iar întreaga lucrare de infrastructură va fi gata la sfârşitul acestui an.
Prezent în studioul Adevărul Live, primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a anunţat că Pasajul Mihai Bravu a intrat în linie dreaptă şi până la sfârştiul acestui an se vor încheia lucrările şi la cel de-al doilea pod al pasajului suprateran.
„Aici (n.r. Pasajul Mihai Bravu) un an şi opt luni am stat degeaba. În decembrie este termenul pentru al doilea pod. Suntem deja la finisări, în câteva zile băgăm camionale pentru a face testele de rezistenţă. Dăm drumul la circulaţie în cele două sensuri, ne apucăm să lucrăm puţin şi sub, pe podul vechi, ca să îi dăm o notă de consolidare. E nerefăcut de 48 de ani“, a precizat edilul-şef. 35 de milioane de euro Pasajul Mihai Bravu va avea două poduri paralele, peste Splaiul Unirii – Râul Dâmboviţa şi, respectiv, peste intersecţia Prelungirea Şoselei Mihai Bravu – Calea Văcăreştilor. Fiecare pod va avea două benzi de circulaţie. Costurile pentru realizarea întregii lucrări de infrastructură se ridică la 155,7 milioane de lei, inclusiv TVA, adică aproximativ 35 de milioane de euro.
Potrivit primarului general al Capitalei, Sorin Oprescu, pasajul va fi traversat zilnic de peste 48.000 de maşini şi va rezolva problemele de circulaţie a patru mari cartiere, însumând peste 600.000 de locuitori: Berceni-Olteniţei, Balta Albă, Pantelimon şi Colentina. Concret, pentru a ajunge din cartierele din sudul Capitalei în cele din nord, sau invers, şoferii nu vor mai fi obligaţi să tranziteze centrul oraşului. Potrivit edilului-şef al Capitalei, Pasajul suprateran Mihai Bravu va ajuta, de asemenea, la descongestionarea traficului în zonele Brâncoveanu, Niţu Vasile, Bulevardul Berceni şi fosta Macaralei.
Întârzieri de peste un an Deşi investiţia de la Pasajul Mihai Bravu a început în anul 2011, lucrările au fost oprite în anul 2012, după ce firma Romstrade, deţinută de afaceristul Nelu Iordache, câştigătoarea licitaţiei pentru construirea pasajului, a intrat în insolvenţă. Astfel, în decembrie 2012, contractul cu aceasta a fost reziliat, după ce municipalitatea plătise deja 37 de milioane de lei. Timp de peste un an lucrările au fost îngheţate, deoarece a fost necesară realizarea unei noi licitaţii. În urma acesteia, lucrările au fost atribuite unui nou constructor, reprezentat de asocierea italiană Astaldi Spa – Astalrom SA.
http://www.b365.ro/pasajul-mihai-bravu-...16681.html
Sursa: B365.RO
Pasajul Mihai Bravu, aproape de final: Încep testele de rezistență la al doilea pod
Primul pod al Pasajului Mihai Bravu, lucrare de infrastructură care ar putea soluţiona problemele de trafic din patru cartiere ale Capitalei, a intrat pe ultima sută de metri. Primarul general, Sorin Oprescu, a declarat, vineri, că în următoarele zile vor începe şi testele de rezistenţă, iar întreaga lucrare de infrastructură va fi gata la sfârşitul acestui an.
Prezent în studioul Adevărul Live, primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a anunţat că Pasajul Mihai Bravu a intrat în linie dreaptă şi până la sfârştiul acestui an se vor încheia lucrările şi la cel de-al doilea pod al pasajului suprateran.
„Aici (n.r. Pasajul Mihai Bravu) un an şi opt luni am stat degeaba. În decembrie este termenul pentru al doilea pod. Suntem deja la finisări, în câteva zile băgăm camionale pentru a face testele de rezistenţă. Dăm drumul la circulaţie în cele două sensuri, ne apucăm să lucrăm puţin şi sub, pe podul vechi, ca să îi dăm o notă de consolidare. E nerefăcut de 48 de ani“, a precizat edilul-şef. 35 de milioane de euro Pasajul Mihai Bravu va avea două poduri paralele, peste Splaiul Unirii – Râul Dâmboviţa şi, respectiv, peste intersecţia Prelungirea Şoselei Mihai Bravu – Calea Văcăreştilor. Fiecare pod va avea două benzi de circulaţie. Costurile pentru realizarea întregii lucrări de infrastructură se ridică la 155,7 milioane de lei, inclusiv TVA, adică aproximativ 35 de milioane de euro.
Potrivit primarului general al Capitalei, Sorin Oprescu, pasajul va fi traversat zilnic de peste 48.000 de maşini şi va rezolva problemele de circulaţie a patru mari cartiere, însumând peste 600.000 de locuitori: Berceni-Olteniţei, Balta Albă, Pantelimon şi Colentina. Concret, pentru a ajunge din cartierele din sudul Capitalei în cele din nord, sau invers, şoferii nu vor mai fi obligaţi să tranziteze centrul oraşului. Potrivit edilului-şef al Capitalei, Pasajul suprateran Mihai Bravu va ajuta, de asemenea, la descongestionarea traficului în zonele Brâncoveanu, Niţu Vasile, Bulevardul Berceni şi fosta Macaralei.
Întârzieri de peste un an Deşi investiţia de la Pasajul Mihai Bravu a început în anul 2011, lucrările au fost oprite în anul 2012, după ce firma Romstrade, deţinută de afaceristul Nelu Iordache, câştigătoarea licitaţiei pentru construirea pasajului, a intrat în insolvenţă. Astfel, în decembrie 2012, contractul cu aceasta a fost reziliat, după ce municipalitatea plătise deja 37 de milioane de lei. Timp de peste un an lucrările au fost îngheţate, deoarece a fost necesară realizarea unei noi licitaţii. În urma acesteia, lucrările au fost atribuite unui nou constructor, reprezentat de asocierea italiană Astaldi Spa – Astalrom SA.
http://www.b365.ro/pasajul-mihai-bravu-...16681.html
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Robert24
Primaria Capitalei a finalizat in proportie de 95% cel de-al doilea pod de la pasajul suprateran de la Mihai Bravu. Lucrarea ar putea fi gata in circa o luna
Primaria Capitalei a finalizat in proportie de circa 95% si cel de-al doilea pod ce alcatuieste pasajul suprateran de la Mihai Bravu, peste Dambovita, potrivit unui comunicat emis miercuri de municipalitate. Termenul de finalizare pentru cel de-al doilea pod este decembrie 2014. Primul pod a fost inaugurat pe 1 iulie 2014.
Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, aflat miercuri intr-o vizita la santier, a declarat ca daca conditiile meteorologice sunt favorabile, podul ar putea fi finalizat in circa o luna.
"Al doilea pod, realizat pe sensul de circulatie Mihai Bravu-Vacaresti, a fost finalizat in proportie de 95%. Structura podului metalic este terminata integral. In prezent se lucreaza la turnarea betonului de panta, saptamana aceasta se executa hidroizolatia, iar saptamana viitoare va fi turnat betonul asfaltic de poduri si va fi definitivata vopsitoria arcelor metalice", potrivit unui comunicat emis de Primaria Capitalei.
Potrivit aceleiasi surse, luni au inceput testele de incercari pentru viaduct si pod metalic. Atat viaductul cat si podul metalic vor fi incarcate cu diferite convoaie (incarcarile cele mai defavorabile pentru pod) si vor fi masurate caracteristicile podului care trebuie sa fie in limitele proiectului.
Primul pod, pe sensul de circulatie Vacaresti- Mihai Bravu, a fost finalizat si dat in folosinta in 1 iunie 2014.
Potrivit municipalitatii, pasajul Mihai Bravu rezolva traversarea a doua puncte esentiale: Splaiul Unirii si Dambovita pe de-o parte, iar pe de cealalta parte, intersectia Mihai Bravu cu Calea Vacaresti, realizand continuitatea traficului, in corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piata Sudului.
"Patru mari cartiere (adica peste 600.000 de locuitori), Berceni-Oltenitei, Balta alba, Pantelimon si Colentina vor fi legate intre ele, vor avea legatura cu zona de Nord a orasului (Aeroport Otopeni, Valea Prahovei), dar vor avea si alternative fata de inelul interior reprezentat de Mihai Bravu, Stefan cel Mare, fapt care creeaza implicit si descongestionarea in zona centrala. Necesitatea realizarii pasajului a derivat din circulatia din ce in ce mai dificila, cu blocaje frecvente, in aceasta zona, fiind realizat pe directia inelului principal de circulatie", potrivit reprezentantilor Primariei Capitalei.
http://www.hotnews.ro
Primaria Capitalei a finalizat in proportie de 95% cel de-al doilea pod de la pasajul suprateran de la Mihai Bravu. Lucrarea ar putea fi gata in circa o luna
Primaria Capitalei a finalizat in proportie de circa 95% si cel de-al doilea pod ce alcatuieste pasajul suprateran de la Mihai Bravu, peste Dambovita, potrivit unui comunicat emis miercuri de municipalitate. Termenul de finalizare pentru cel de-al doilea pod este decembrie 2014. Primul pod a fost inaugurat pe 1 iulie 2014.
Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, aflat miercuri intr-o vizita la santier, a declarat ca daca conditiile meteorologice sunt favorabile, podul ar putea fi finalizat in circa o luna.
"Al doilea pod, realizat pe sensul de circulatie Mihai Bravu-Vacaresti, a fost finalizat in proportie de 95%. Structura podului metalic este terminata integral. In prezent se lucreaza la turnarea betonului de panta, saptamana aceasta se executa hidroizolatia, iar saptamana viitoare va fi turnat betonul asfaltic de poduri si va fi definitivata vopsitoria arcelor metalice", potrivit unui comunicat emis de Primaria Capitalei.
Potrivit aceleiasi surse, luni au inceput testele de incercari pentru viaduct si pod metalic. Atat viaductul cat si podul metalic vor fi incarcate cu diferite convoaie (incarcarile cele mai defavorabile pentru pod) si vor fi masurate caracteristicile podului care trebuie sa fie in limitele proiectului.
Primul pod, pe sensul de circulatie Vacaresti- Mihai Bravu, a fost finalizat si dat in folosinta in 1 iunie 2014.
Potrivit municipalitatii, pasajul Mihai Bravu rezolva traversarea a doua puncte esentiale: Splaiul Unirii si Dambovita pe de-o parte, iar pe de cealalta parte, intersectia Mihai Bravu cu Calea Vacaresti, realizand continuitatea traficului, in corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piata Sudului.
"Patru mari cartiere (adica peste 600.000 de locuitori), Berceni-Oltenitei, Balta alba, Pantelimon si Colentina vor fi legate intre ele, vor avea legatura cu zona de Nord a orasului (Aeroport Otopeni, Valea Prahovei), dar vor avea si alternative fata de inelul interior reprezentat de Mihai Bravu, Stefan cel Mare, fapt care creeaza implicit si descongestionarea in zona centrala. Necesitatea realizarii pasajului a derivat din circulatia din ce in ce mai dificila, cu blocaje frecvente, in aceasta zona, fiind realizat pe directia inelului principal de circulatie", potrivit reprezentantilor Primariei Capitalei.
http://www.hotnews.ro
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Robert24
S-a deschis traficul pe al doilea pod al Pasajului Mihai Bravu
TRAFIC • 28 Octombrie 2014 - 13:18 • Nicoleta Vieru
S-a deschis traficul pe al doilea pod al Pasajului Mihai Bravu: Al doilea pod al Pasajului Mihai Bravu a fost deschis traficului marți, în prezența primarului general Sorin Oprescu. Podul rezolvă probleme de trafic din patru cartiere. Proiectuyl nu a fost încă finalizat. Mai sunt de executat lucrări la bretelele laterale de la sol, dar și la sistemul de iluminat arhitectural al pasajului.
Continuare: http://www.b365.ro/s-a-deschis-traficul...vdRSh.dpuf
S-a deschis traficul pe al doilea pod al Pasajului Mihai Bravu
TRAFIC • 28 Octombrie 2014 - 13:18 • Nicoleta Vieru
S-a deschis traficul pe al doilea pod al Pasajului Mihai Bravu: Al doilea pod al Pasajului Mihai Bravu a fost deschis traficului marți, în prezența primarului general Sorin Oprescu. Podul rezolvă probleme de trafic din patru cartiere. Proiectuyl nu a fost încă finalizat. Mai sunt de executat lucrări la bretelele laterale de la sol, dar și la sistemul de iluminat arhitectural al pasajului.
Continuare: http://www.b365.ro/s-a-deschis-traficul...vdRSh.dpuf
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
URANUS
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/podul-mihai-bra...33319.html
Podul Mihai Bravu va fi complet transformat: supralărgit și consolidat, fără trotuare
Vechiul pod rutier de la Mihai Bravu va fi reabilitat, iar lângă el vor fi construite două pasarele, pentru pietoni.
Comisia de Urbanism a Municipiului București a luat în discuție, miercuri, proiectul de reabilitare a vechiului Pod de la Mihai Bravu, de peste Dâmbovița. Potrivit proiectului, podul va fi destinat doar circulatiei rutiere si a tramvaielor și va avea patru benzi pe sens. Pentru pietoni, langa pod, de o parte si de alta vor fi realizate doua pasarele. Fiecare pasarela va avea o banda pentru pietoni de 2,5 metri si una pentru biciclete de 1, 5 metri.
Membrii Comisiei de Urbanism au cerut ca pasarelele pietonale să fie deplasate față de proiectul inițial mai spre stânga, respectiv spre dreapta, pentru a se corela cu trecerile de pietoni deja existente.
Proiectul a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului București în septembrie anul trecut.
Podul Mihai Bravu din Capitală va fi supralărgit și consolidat. Structura amplasată peste râul Dâmbovița, la intersecția dintre Șos. Mihai Bravu și Splaiul Unirii, a fost construită în 1987 și nu a suferit niciodată reparații majore.
Primăria Capitalei vrea acum să consolideze podul, dar și să îl supralărgească. Potrivit unui proiect de hotărâre al municipalității adoptat vineri de CGMB, circulația rutieră pe pod va fi extinsă, de la trei benzi pe sens la patru benzi pe sens. De asemenea, trotuarele existente vor fi desființate, iar circulația pietonilor va fi mutată de pe pod pe două pasarele independente, paralele cu podul. Tot pe aceste pasarele vor fi amenajate și zone destinate circulației cicliștilor.
Valorea estimată a investiției este de 24 .102.450 lei (aprox. 5,4 milioane euro), din care 20,2 milioane lei (4,5 milioane euro) pentru lucrările propriu-zise de construcție și montaj. Banii pentru realizarea lucrării provin de la bugetul local.
Durata de realizare a proiectului este de 12 luni.
Proiectul de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenți studiului de fezabilitate pentru obiectivul de investiții "Modernizare și consolidare pod Mihai Bravu" a fost adoptat de Consiliul General al Municipiului Buurești în ședința de îndată a CGMB.
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/podul-mihai-bra...33319.html
Podul Mihai Bravu va fi complet transformat: supralărgit și consolidat, fără trotuare
Vechiul pod rutier de la Mihai Bravu va fi reabilitat, iar lângă el vor fi construite două pasarele, pentru pietoni.
Comisia de Urbanism a Municipiului București a luat în discuție, miercuri, proiectul de reabilitare a vechiului Pod de la Mihai Bravu, de peste Dâmbovița. Potrivit proiectului, podul va fi destinat doar circulatiei rutiere si a tramvaielor și va avea patru benzi pe sens. Pentru pietoni, langa pod, de o parte si de alta vor fi realizate doua pasarele. Fiecare pasarela va avea o banda pentru pietoni de 2,5 metri si una pentru biciclete de 1, 5 metri.
Membrii Comisiei de Urbanism au cerut ca pasarelele pietonale să fie deplasate față de proiectul inițial mai spre stânga, respectiv spre dreapta, pentru a se corela cu trecerile de pietoni deja existente.
Proiectul a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului București în septembrie anul trecut.
Podul Mihai Bravu din Capitală va fi supralărgit și consolidat. Structura amplasată peste râul Dâmbovița, la intersecția dintre Șos. Mihai Bravu și Splaiul Unirii, a fost construită în 1987 și nu a suferit niciodată reparații majore.
Primăria Capitalei vrea acum să consolideze podul, dar și să îl supralărgească. Potrivit unui proiect de hotărâre al municipalității adoptat vineri de CGMB, circulația rutieră pe pod va fi extinsă, de la trei benzi pe sens la patru benzi pe sens. De asemenea, trotuarele existente vor fi desființate, iar circulația pietonilor va fi mutată de pe pod pe două pasarele independente, paralele cu podul. Tot pe aceste pasarele vor fi amenajate și zone destinate circulației cicliștilor.
Valorea estimată a investiției este de 24 .102.450 lei (aprox. 5,4 milioane euro), din care 20,2 milioane lei (4,5 milioane euro) pentru lucrările propriu-zise de construcție și montaj. Banii pentru realizarea lucrării provin de la bugetul local.
Durata de realizare a proiectului este de 12 luni.
Proiectul de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenți studiului de fezabilitate pentru obiectivul de investiții "Modernizare și consolidare pod Mihai Bravu" a fost adoptat de Consiliul General al Municipiului Buurești în ședința de îndată a CGMB.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
URANUS
B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/podul-mihai-bra...44733.html
Podul Mihai Bravu din București ar putea fi reabilitat în acest an. CUM VA ARĂTA
Primăria Capitalei a lansat în dezbatere publică proiectul de buget pentru 2016. Potrivit documentului, Administrația Străzilor va avea în acest an un buget pentru investiții de 31,2 milioane lei. Cea mai mare sumă - 12 milioane lei, va fi cheltuită pentru modernizarea și consolidarea Podului Mihai Bravu. Vechiul pod rutier va fi reabilitat, iar lângă el vor fi construite două pasarele, pentru pietoni.
În acest an, Administrația Străzilor ar putea beneficia de un buget pentru investiții de 31.210.000 lei, potrivit proiectului de buget al Primăriei Capitalei.
Din această sumă, 7,4 milioane lei vor fi cheltuiți pentru reabilitare sistem rutier strada Teius, 2,6 milioane lei sunt alocați pentru semnalizarea verticală dinamică pe arterele Municipiului București, iar 10 milioane lei pentru studii de prefezabilitate, fezabilitate și proiecte tehnice.
Cea mai mare sumă din bugetul de investiții este prevăzută pentru modernizarea și consolidarea Podului Mihai Bravu. Astfel, 12 milioane lei au fost alocați în proiectul de buget pentru această lucrare.
Podul Mihai Bravu amplasat peste râul Dâmbovița, la intersecția dintre Șos. Mihai Bravu și Splaiul Unirii, a fost construită în 1987 și nu a suferit niciodată reparații majore.
Primăria Capitalei vrea să consolideze podul, dar și să îl supralărgească. Potrivit proiectului, circulația rutieră pe pod va fi extinsă, de la trei benzi pe sens la patru benzi pe sens. De asemenea, trotuarele existente vor fi desființate, iar circulația pietonilor va fi mutată de pe pod pe două pasarele independente, paralele cu podul. Tot pe aceste pasarele vor fi amenajate și zone destinate circulației cicliștilor.
Valorea estimată a investiției este de 24 .102.450 lei (aprox. 5,4 milioane euro), din care 20,2 milioane lei (4,5 milioane euro) pentru lucrările propriu-zise de construcție și montaj. Banii pentru realizarea lucrării provin de la bugetul local.
Durata de realizare a proiectului este de 12 luni.
B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/podul-mihai-bra...44733.html
Podul Mihai Bravu din București ar putea fi reabilitat în acest an. CUM VA ARĂTA
Primăria Capitalei a lansat în dezbatere publică proiectul de buget pentru 2016. Potrivit documentului, Administrația Străzilor va avea în acest an un buget pentru investiții de 31,2 milioane lei. Cea mai mare sumă - 12 milioane lei, va fi cheltuită pentru modernizarea și consolidarea Podului Mihai Bravu. Vechiul pod rutier va fi reabilitat, iar lângă el vor fi construite două pasarele, pentru pietoni.
În acest an, Administrația Străzilor ar putea beneficia de un buget pentru investiții de 31.210.000 lei, potrivit proiectului de buget al Primăriei Capitalei.
Din această sumă, 7,4 milioane lei vor fi cheltuiți pentru reabilitare sistem rutier strada Teius, 2,6 milioane lei sunt alocați pentru semnalizarea verticală dinamică pe arterele Municipiului București, iar 10 milioane lei pentru studii de prefezabilitate, fezabilitate și proiecte tehnice.
Cea mai mare sumă din bugetul de investiții este prevăzută pentru modernizarea și consolidarea Podului Mihai Bravu. Astfel, 12 milioane lei au fost alocați în proiectul de buget pentru această lucrare.
Podul Mihai Bravu amplasat peste râul Dâmbovița, la intersecția dintre Șos. Mihai Bravu și Splaiul Unirii, a fost construită în 1987 și nu a suferit niciodată reparații majore.
Primăria Capitalei vrea să consolideze podul, dar și să îl supralărgească. Potrivit proiectului, circulația rutieră pe pod va fi extinsă, de la trei benzi pe sens la patru benzi pe sens. De asemenea, trotuarele existente vor fi desființate, iar circulația pietonilor va fi mutată de pe pod pe două pasarele independente, paralele cu podul. Tot pe aceste pasarele vor fi amenajate și zone destinate circulației cicliștilor.
Valorea estimată a investiției este de 24 .102.450 lei (aprox. 5,4 milioane euro), din care 20,2 milioane lei (4,5 milioane euro) pentru lucrările propriu-zise de construcție și montaj. Banii pentru realizarea lucrării provin de la bugetul local.
Durata de realizare a proiectului este de 12 luni.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
URANUS
S-a modificat schimbarea. De la 'ar putea' la 's-a demarat licitatia'...
http://www.b365.ro/mobi/podul-mihai-bra...46111.html
Podul Mihai Bravu va fi supralărgit. Se construiesc și două pasarele noi. CÂND ÎNCEP LUCRĂRILE
Administrația Străzilor a demarat licitația pentru supralărgirea și modernizarea Podul Mihai Bravu. Actualul pod, construit în 1987, va fi consolidat, trotuarele vor fi desființate, iar paralel cu podul vor fi construite două pasarele pentru pietoni pe care vor fi amenajate și piste pentru biciclete. Valoarea estimată a contractului este de 5,1 milioane euro.
S-a modificat schimbarea. De la 'ar putea' la 's-a demarat licitatia'...
http://www.b365.ro/mobi/podul-mihai-bra...46111.html
Podul Mihai Bravu va fi supralărgit. Se construiesc și două pasarele noi. CÂND ÎNCEP LUCRĂRILE
Administrația Străzilor a demarat licitația pentru supralărgirea și modernizarea Podul Mihai Bravu. Actualul pod, construit în 1987, va fi consolidat, trotuarele vor fi desființate, iar paralel cu podul vor fi construite două pasarele pentru pietoni pe care vor fi amenajate și piste pentru biciclete. Valoarea estimată a contractului este de 5,1 milioane euro.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii (FINALIZAT martie 2019)
•
Choose destination