Topic: Ştiri, proiecte, perspective
1886 posts, 604223 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
shoppy
Da, destul de departe . . . de alt mare centru comercial, deci succes din plin pe cartierele Bucurestii Noi, Chitila, Pajura, Damaroaia, Bd. Expozitiei, 1/2 Ion Mihalache si 1/2 Grivita + cei care ies din Bucuresti pe Buftea, Chitila si noua sosea de centura + cei din afara adica Mogosoaia, Chitila City, Tartasesti, chiar Buftea...
Las' ca toata lumea se uita pe sub sprancene la BN ca si-au facut RK la toate vagoanele ca sa le bage pe 41 si dupaia imediat majoritatea turelor au trecut Alexandria, si toate vagoanele bune de pe 41 au ajuns la periferie (atitudine tipic bananiera), deci vagoane bune ar fi, linie buna e pe Chitila, mai nasol ca se gatuie toate in Victoriei / Dr. Felix.
Da, destul de departe . . . de alt mare centru comercial, deci succes din plin pe cartierele Bucurestii Noi, Chitila, Pajura, Damaroaia, Bd. Expozitiei, 1/2 Ion Mihalache si 1/2 Grivita + cei care ies din Bucuresti pe Buftea, Chitila si noua sosea de centura + cei din afara adica Mogosoaia, Chitila City, Tartasesti, chiar Buftea...
Las' ca toata lumea se uita pe sub sprancene la BN ca si-au facut RK la toate vagoanele ca sa le bage pe 41 si dupaia imediat majoritatea turelor au trecut Alexandria, si toate vagoanele bune de pe 41 au ajuns la periferie (atitudine tipic bananiera), deci vagoane bune ar fi, linie buna e pe Chitila, mai nasol ca se gatuie toate in Victoriei / Dr. Felix.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Utilizator anonim
Bucureşti: Ambiţiile lui Oprescu vor paraliza Pipera
Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a anunţat ieri că va începe anul acesta mai multe lucrări de infrastructură în nordul Bucureştiului Autostrada suspendată care va începe din şoseaua Petricani, lărgirea Bulevardului Dimitrie Pompei dar şi a Şoselei Fabrica de Glucoză sunt câteva dintre şantiere.
Înainte să ştie de câţi bani dispune, pentru că bugetul Primăriei Capitalei nu a fost încă adoptat, primarul general Sorin Oprescu şi-a prezentat ieri câteva dintre “ambiţioasele” proiecte de infrastructură. Principalul este cel legat de “autostrada zburătoare”, a cărei construcţie va începe anul acesta şi, când va fi gata, va lega viitoarea autostradă A3, Bucureşti-Braşov, de actuala Bucureşti-Piteşti.
Lucrarea este împărţită în trei tronsoane. Primul va începe din Şoseaua Petricani, pe deasupra Şoselei Pipera, străzii Avionului şi Bulevardul Aerogării. Al doilea modul va cuprinde lucrări pe Bulevardul Aerogării, strada Elena Văcărescu se va intersecta cu DN1 trecând prin Bulevardul Poligrafiei şi Calea Griviţei. Iar cel de-al treilea tronson va cuprinde lucrări în Calea Griviţei, Calea Giuleşti, va continua în spatele Lacului Morii şi va ajunge pe autostrada A1 Bucureşti-Piteşti.
Anul acesta vor începe lucrările la primul trosnon, lung de aproximativ 7 kilometri şi a cărui valoare se va ridica, potrivit edilului, la 10-11 milioane de euro, fonduri din bugetul local şi printr-un partenerat public-privat.
Proiecte vechi, abandonate
Totodată Oprescu vrea, anul acesta, supralărgirea şoselei Petricani, a Fabricii de Glucoză şi a Bulevardului Dimitrie Pompei. În zona de nord se lucrează deja la supralărgirea Şoselei Pipera şi se pregăteşte construirea unui pasaj denivelat suprateran peste Bulevardul Barbu Văcărescu şi Calea Floreasca.
De asemenea, primăria Voluntari are în vedere ridicarea Pasajului Petricani peste calea ferată Bucureşti-Constanţa, asemănător celui din Pipera, a cărui construcţie a durat mai bine de doi ani. Oprescu este însă optimist şi spune că toate lucrările vor fi începute anul acesta şi finalizate anul viitor.
În vreme ce edilul şef al Capitalei se laudă cu proiecte măreţe menite să salveze traficul sufocant din nordul oraşului, un proiect cu adevărat salvator, cel al extinderii Centurii de nord a Capitalei a fost sistat pentru că Ministerul Transporturilor nu a mai alocat fonduri pentru acest an.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti...80421.html
Bucureşti: Ambiţiile lui Oprescu vor paraliza Pipera
Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a anunţat ieri că va începe anul acesta mai multe lucrări de infrastructură în nordul Bucureştiului Autostrada suspendată care va începe din şoseaua Petricani, lărgirea Bulevardului Dimitrie Pompei dar şi a Şoselei Fabrica de Glucoză sunt câteva dintre şantiere.
Înainte să ştie de câţi bani dispune, pentru că bugetul Primăriei Capitalei nu a fost încă adoptat, primarul general Sorin Oprescu şi-a prezentat ieri câteva dintre “ambiţioasele” proiecte de infrastructură. Principalul este cel legat de “autostrada zburătoare”, a cărei construcţie va începe anul acesta şi, când va fi gata, va lega viitoarea autostradă A3, Bucureşti-Braşov, de actuala Bucureşti-Piteşti.
Lucrarea este împărţită în trei tronsoane. Primul va începe din Şoseaua Petricani, pe deasupra Şoselei Pipera, străzii Avionului şi Bulevardul Aerogării. Al doilea modul va cuprinde lucrări pe Bulevardul Aerogării, strada Elena Văcărescu se va intersecta cu DN1 trecând prin Bulevardul Poligrafiei şi Calea Griviţei. Iar cel de-al treilea tronson va cuprinde lucrări în Calea Griviţei, Calea Giuleşti, va continua în spatele Lacului Morii şi va ajunge pe autostrada A1 Bucureşti-Piteşti.
Anul acesta vor începe lucrările la primul trosnon, lung de aproximativ 7 kilometri şi a cărui valoare se va ridica, potrivit edilului, la 10-11 milioane de euro, fonduri din bugetul local şi printr-un partenerat public-privat.
Proiecte vechi, abandonate
Totodată Oprescu vrea, anul acesta, supralărgirea şoselei Petricani, a Fabricii de Glucoză şi a Bulevardului Dimitrie Pompei. În zona de nord se lucrează deja la supralărgirea Şoselei Pipera şi se pregăteşte construirea unui pasaj denivelat suprateran peste Bulevardul Barbu Văcărescu şi Calea Floreasca.
De asemenea, primăria Voluntari are în vedere ridicarea Pasajului Petricani peste calea ferată Bucureşti-Constanţa, asemănător celui din Pipera, a cărui construcţie a durat mai bine de doi ani. Oprescu este însă optimist şi spune că toate lucrările vor fi începute anul acesta şi finalizate anul viitor.
În vreme ce edilul şef al Capitalei se laudă cu proiecte măreţe menite să salveze traficul sufocant din nordul oraşului, un proiect cu adevărat salvator, cel al extinderii Centurii de nord a Capitalei a fost sistat pentru că Ministerul Transporturilor nu a mai alocat fonduri pentru acest an.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti...80421.html
- tudor_toma82
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
tudor_toma82
Salut,
Ce ma "distreaza" pe mine la toti minunatii nostri conducatori este faptul ca, de atata amar de ani, se comporta cu infrastructura din Bucuresti / Romania ca noi toti cand eram copii mici si ne jucam cu masinutele ! Adica, azi fac un pod acolo, maine un pasaj acolo, poimaine un tunel pe sub Sinaia, cand noi nu suntem in stare sa facem o autostrada AMARATA prin camp catre Ploiesti sau Constanta ! Exact cum fac copii mici, viseaza cu ochii deschisi !
Macar anul asta este pentru prima data in ultimii 20 de ani (de la nenorocita aia de Revolutie, unde au murit oamenii ca fraierii degeaba) cand recunosc si ei ceva: Nu au bani si gata ! Au rezolvat problema, pe principiul: "Noi am fi vrut sa facem 1000 de k, dar nu avem bani !" Hai sa fim seriosi ! S-a discutat si pe forumul asta si pe altele ca mereu s-au intampinat probleme cu expropierile, de exemplu ! Sunt perfect de acord ! Ok, sa zicem ca a fost o mare problema cu expropierile !
Intreabare logica si pe care toata lumea si-o pune este: Chiar nu se puteau face mai mult de 228 km de autostrada in peste 20 de ani !
Asa ca, in fiecare zi ne vin cu noi si noi proiecte: strapungeri, pasaj, poduri........ Problema este, cine ii mai crede ???
Salut,
Ce ma "distreaza" pe mine la toti minunatii nostri conducatori este faptul ca, de atata amar de ani, se comporta cu infrastructura din Bucuresti / Romania ca noi toti cand eram copii mici si ne jucam cu masinutele ! Adica, azi fac un pod acolo, maine un pasaj acolo, poimaine un tunel pe sub Sinaia, cand noi nu suntem in stare sa facem o autostrada AMARATA prin camp catre Ploiesti sau Constanta ! Exact cum fac copii mici, viseaza cu ochii deschisi !
Macar anul asta este pentru prima data in ultimii 20 de ani (de la nenorocita aia de Revolutie, unde au murit oamenii ca fraierii degeaba) cand recunosc si ei ceva: Nu au bani si gata ! Au rezolvat problema, pe principiul: "Noi am fi vrut sa facem 1000 de k, dar nu avem bani !" Hai sa fim seriosi ! S-a discutat si pe forumul asta si pe altele ca mereu s-au intampinat probleme cu expropierile, de exemplu ! Sunt perfect de acord ! Ok, sa zicem ca a fost o mare problema cu expropierile !
Intreabare logica si pe care toata lumea si-o pune este: Chiar nu se puteau face mai mult de 228 km de autostrada in peste 20 de ani !
Asa ca, in fiecare zi ne vin cu noi si noi proiecte: strapungeri, pasaj, poduri........ Problema este, cine ii mai crede ???
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
telvanni
Speranta, cred ca speranta ne face sa-i credem. Toti cei care suntem constienti de kktul in care suntem avem speranta ca POATE vom avea si noi, POATE se va rezolva si asta, POATE, POATE...
PS: uneori speranta asta se confunda cu naivitatea.
Speranta, cred ca speranta ne face sa-i credem. Toti cei care suntem constienti de kktul in care suntem avem speranta ca POATE vom avea si noi, POATE se va rezolva si asta, POATE, POATE...
PS: uneori speranta asta se confunda cu naivitatea.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Utilizator anonim
Dupa ce abia a fost inchis pentru repararea parapetilor de pe pereti azi noapte Pasajul Unirea a fost distrus iarasi pe o portiune in urma unui accident, ar trebui puse urgent limitatoare de viteza pentru ca sa se circule cu maxim 30kmh in pasaj.
Dupa ce abia a fost inchis pentru repararea parapetilor de pe pereti azi noapte Pasajul Unirea a fost distrus iarasi pe o portiune in urma unui accident, ar trebui puse urgent limitatoare de viteza pentru ca sa se circule cu maxim 30kmh in pasaj.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
telvanni
Sunt de acord. Sa se faca o adresa, o petitie, o manifestatie...
Sunt de acord. Sa se faca o adresa, o petitie, o manifestatie...
- eviltruth
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
eviltruth
Astea sunt "pretentii"... Cine a auzit de curatenie in pasaje, de drumuri fara gropi, soferi atenti si civilizati, de mai mult de 1 km de autostrada/an ?
E simplu: e criza si nu sunt bani. Punem pariu ca la sfarsitul anului, cand se dau declaratiile de avere, toti or sa iasa pe plus ???
Si de ce ne mira ? Noi "i-am ales"...
Nu au fost in stare sa curete strazile cand a nins. Desi au zis ca au scos utilaje si oameni, degeaba.
Personal am vazut 4 utilaje pe Ploiesti-Bucuresti si in Bucuresti. Surpriza: doar unu din ele dadea zapada, restul erau la promenada. Si nu ma mira. Lucrurile nu sunt facute cu cap, sunt facute "economic" si foarte foarte prost.
Si fiecare din noi este de vina: aruncam o guma pe geam, fortam la galben, trecem pe rosu, nu incetinim la trecerile de pietoni, circulam cu viteza in localitate (chiar si cand conditiile de trafic/meteo nu permit ). Daca am fi educati altfel, daca ne-am autoeduca, am reusi sa trecem peste un prag psihologic, sa mai crestem un pic, ca natiune, ca tara, ca oameni.
Va las pe voi sa hotarati ce fel de oameni vreti sa fiti/sa deveniti.
Astea sunt "pretentii"... Cine a auzit de curatenie in pasaje, de drumuri fara gropi, soferi atenti si civilizati, de mai mult de 1 km de autostrada/an ?
E simplu: e criza si nu sunt bani. Punem pariu ca la sfarsitul anului, cand se dau declaratiile de avere, toti or sa iasa pe plus ???
Si de ce ne mira ? Noi "i-am ales"...
Nu au fost in stare sa curete strazile cand a nins. Desi au zis ca au scos utilaje si oameni, degeaba.
Personal am vazut 4 utilaje pe Ploiesti-Bucuresti si in Bucuresti. Surpriza: doar unu din ele dadea zapada, restul erau la promenada. Si nu ma mira. Lucrurile nu sunt facute cu cap, sunt facute "economic" si foarte foarte prost.
Si fiecare din noi este de vina: aruncam o guma pe geam, fortam la galben, trecem pe rosu, nu incetinim la trecerile de pietoni, circulam cu viteza in localitate (chiar si cand conditiile de trafic/meteo nu permit ). Daca am fi educati altfel, daca ne-am autoeduca, am reusi sa trecem peste un prag psihologic, sa mai crestem un pic, ca natiune, ca tara, ca oameni.
Va las pe voi sa hotarati ce fel de oameni vreti sa fiti/sa deveniti.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Utilizator anonim
Se pare ca reincepe sezonul santierelor prin oras...
Podurile Bordei şi Lacul Tei, în renovare
Traficul rutier va fi restricţionat în Capitală, pe mai multe sectoare de drum, din cauza lucrărilor de reabilitare care vor începe de luni la Podul Lacul Tei şi la Podul Bordei.
Începând de luni de la ora 10.00, vor fi instituite restricţiile de circulaţie în zona Lacul Tei. Vor începe lucrările la banda 1 de circulaţie (cea de langă trotuar) pe ambele sensuri de circulaţie. Traficul auto se va desfăşura pe ambele sensuri pe câte o bandă de circulaţie, respectiv pe banda 2.
De asemenea, lucrarile de reabilitare la Podul Bordei vor impune următoarele restricţii. Lucrările vor începe la sensul de circulaţie dinspre B-dul Caramfil (Ambasada Chinei) spre B-dul Aviatorilor (Piaţa Charles de Gaulle). Circulaţia se va desfăşura pe ambele sensuri pe câte o bandă de circulaţie.
Restricţiile se menţin până la 15 aprilie 2010.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti...79271.html
Se pare ca reincepe sezonul santierelor prin oras...
Podurile Bordei şi Lacul Tei, în renovare
Traficul rutier va fi restricţionat în Capitală, pe mai multe sectoare de drum, din cauza lucrărilor de reabilitare care vor începe de luni la Podul Lacul Tei şi la Podul Bordei.
Începând de luni de la ora 10.00, vor fi instituite restricţiile de circulaţie în zona Lacul Tei. Vor începe lucrările la banda 1 de circulaţie (cea de langă trotuar) pe ambele sensuri de circulaţie. Traficul auto se va desfăşura pe ambele sensuri pe câte o bandă de circulaţie, respectiv pe banda 2.
De asemenea, lucrarile de reabilitare la Podul Bordei vor impune următoarele restricţii. Lucrările vor începe la sensul de circulaţie dinspre B-dul Caramfil (Ambasada Chinei) spre B-dul Aviatorilor (Piaţa Charles de Gaulle). Circulaţia se va desfăşura pe ambele sensuri pe câte o bandă de circulaţie.
Restricţiile se menţin până la 15 aprilie 2010.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti...79271.html
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
shoppy
In sfarsit Podul Bordei, ca la fiecare transport agabaritic de la Uzinele Grivita se apucau ziaristii sa urle ca o sa se darame podul cu ei.
In sfarsit Podul Bordei, ca la fiecare transport agabaritic de la Uzinele Grivita se apucau ziaristii sa urle ca o sa se darame podul cu ei.
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
DanCld
Nu-mi vine sa cred ce prostii debiteaza asta:
Oprescu la videochat-ul de la Pros...Tv
O punem de un referendum local sa-l trimitem la plimbare?
Nu-mi vine sa cred ce prostii debiteaza asta:
Oprescu la videochat-ul de la Pros...Tv
- "Pe Aviatorilor, pe Berzei exista amenajari ale metroului pe care le pot folosi pentru parcari subterane. Numai sa-mi dea de la Ministerul Transporturilor..Cred ca o sa fie niste momente dificile pentru cei de deasupra, cand sa vor construi noile tronsoane"
- "O sa trebuiasca sa opresc circulatia pe 1 Mai vreo patru zile (pentru constructia podului). Trebuie sa terminam lucrarea, pentru ca e importanta pentru Bucuresti, inchide inelul median."
- "De cainii vagabonzi de pe strazi nu o sa scapam niciodata. Acum cu curatenia de primavara o sa marim numarul sterilizarilor. O sa-i mutam prin adaposturi."
- "Centrul istoric. Concret, am reziliat contractul. Zilele urmatoare urmeaza consultanta pentru conservare. Mi-au mai ramas noua strazi desfundate. O sa termin anul asta cu toate cele noua strazi care au mai ramas."
- "Autostrada suspendata - stau si eu cu hartiile sub brat si caut investitori. O sa pun hartie din aia acasa pe usa "caut investitori. In orice caz, anul acesta nu trece fara sa o incep".
O punem de un referendum local sa-l trimitem la plimbare?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
shoppy
Bine ca nu inchide Kiseleful ca sa termine podul.
Trebuie sa gasim o harta a Bucurestiului, da' una doar cu bulevardele, ca vad ca nici macar bulevardele nu e in stare sa nu le incurce, i i-o facem cadou.
Bine ca nu inchide Kiseleful ca sa termine podul.
Trebuie sa gasim o harta a Bucurestiului, da' una doar cu bulevardele, ca vad ca nici macar bulevardele nu e in stare sa nu le incurce, i i-o facem cadou.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Nightwolf
Eu nu vad ce ti se pare tie anormal la ceea ce debiteaza Oprescu. Nu se poate lucra in Bucuresti fara "dat in cap". Nu sunt un sustinator al lui pentru ca eu personal merg pe premiza ca primar in Bucuresti trebuie sa fie un om care stie cu ce se mananca si arhitectura si ingineria si electronica si electrica si politia si in general cam toate meseriile. Din pacate acel om nu prea exista.
Revenind ontopic, Oprescu pana una alta este singurul primar de la Crin Halaicu incoace care intr-adevar a pus bocancu in gatul multora. Pe timpul lui Oprescu pasajul Basarab a REpornit si se va finaliza. Pe timpul lui Oprescu, pasajul Baneasa (supranumit shantzul) chiar daca apartine de ministerul transporturilor, s-a finalizat. Pe timpul lui Oprescu, de bine de rau, s-au curatat strazile iarna de zapada si el nu era in Brazilia si abera la telefon ca e in teren si cunoaste situatia. Deci eu zic sa nu-l mai blamati atata pt ca pana una alta e singurul care intr-adevar se misca. Si eu pun gatu jos ca la cata ambitie are, in astia 4 ani de mandat ai lui o sa termine nu numai pasajul Basarab, ci si strapungerile Uranus si Ciurel, pasajul Dna. Ghica, pasajul Morarilor si vreo 2 tronsoane din autostrada aia suspendata. Si daca gaseste bani, si va gasi, o sa demareze lucrarile la toate cele 25 de parcari subterane pe care Videanu ni le-a tot promis in 4 ani....
DanCld wrote:
Nu-mi vine sa cred ce prostii debiteaza asta:
Oprescu la videochat-ul de la Pros...Tv- "Pe Aviatorilor, pe Berzei exista amenajari ale metroului pe care le pot folosi pentru parcari subterane. Numai sa-mi dea de la Ministerul Transporturilor..Cred ca o sa fie niste momente dificile pentru cei de deasupra, cand sa vor construi noile tronsoane"
- "O sa trebuiasca sa opresc circulatia pe 1 Mai vreo patru zile (pentru constructia podului). Trebuie sa terminam lucrarea, pentru ca e importanta pentru Bucuresti, inchide inelul median."
- "De cainii vagabonzi de pe strazi nu o sa scapam niciodata. Acum cu curatenia de primavara o sa marim numarul sterilizarilor. O sa-i mutam prin adaposturi."
- "Centrul istoric. Concret, am reziliat contractul. Zilele urmatoare urmeaza consultanta pentru conservare. Mi-au mai ramas noua strazi desfundate. O sa termin anul asta cu toate cele noua strazi care au mai ramas."
- "Autostrada suspendata - stau si eu cu hartiile sub brat si caut investitori. O sa pun hartie din aia acasa pe usa "caut investitori. In orice caz, anul acesta nu trece fara sa o incep".
O punem de un referendum local sa-l trimitem la plimbare?
Eu nu vad ce ti se pare tie anormal la ceea ce debiteaza Oprescu. Nu se poate lucra in Bucuresti fara "dat in cap". Nu sunt un sustinator al lui pentru ca eu personal merg pe premiza ca primar in Bucuresti trebuie sa fie un om care stie cu ce se mananca si arhitectura si ingineria si electronica si electrica si politia si in general cam toate meseriile. Din pacate acel om nu prea exista.
Revenind ontopic, Oprescu pana una alta este singurul primar de la Crin Halaicu incoace care intr-adevar a pus bocancu in gatul multora. Pe timpul lui Oprescu pasajul Basarab a REpornit si se va finaliza. Pe timpul lui Oprescu, pasajul Baneasa (supranumit shantzul) chiar daca apartine de ministerul transporturilor, s-a finalizat. Pe timpul lui Oprescu, de bine de rau, s-au curatat strazile iarna de zapada si el nu era in Brazilia si abera la telefon ca e in teren si cunoaste situatia. Deci eu zic sa nu-l mai blamati atata pt ca pana una alta e singurul care intr-adevar se misca. Si eu pun gatu jos ca la cata ambitie are, in astia 4 ani de mandat ai lui o sa termine nu numai pasajul Basarab, ci si strapungerile Uranus si Ciurel, pasajul Dna. Ghica, pasajul Morarilor si vreo 2 tronsoane din autostrada aia suspendata. Si daca gaseste bani, si va gasi, o sa demareze lucrarile la toate cele 25 de parcari subterane pe care Videanu ni le-a tot promis in 4 ani....
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Dr2005
E relativă problema cu iarna... că deszăpezirea intră în atribuţiile primăriilor de sector.
E relativă problema cu iarna... că deszăpezirea intră în atribuţiile primăriilor de sector.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
shoppy
...care primarii de sector doar au impins zapada pe trotuar/locuri de parcare, si asta doar primele 2 saptamani pana s-au umplut astea, dupa care urmatoarele 2 luni nu au mai facut absolut nimic, deci sa lasam garantiile ca-i destula politica la tv.
...care primarii de sector doar au impins zapada pe trotuar/locuri de parcare, si asta doar primele 2 saptamani pana s-au umplut astea, dupa care urmatoarele 2 luni nu au mai facut absolut nimic, deci sa lasam garantiile ca-i destula politica la tv.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination